کیف پول

معرفی کیف پول ترون لینک 

امروزه با گسترش صنعت رمزنگاری و ارزهای دیجیتال، کاربران بسیاری در سراسر دنیا وارد این حیطه شده و اقدام به خرید و فروش رمز ارزها می کنند. این افراد در تلاش هستند تا با سرمایه گذاری در این زمینه در آینده سود قابل توجهی کسب کنند.

قبل از هر چیز لازمه ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، کسب اطلاعات و آگاهی و دانش کافی در این باره است تا مانع هر گونه ضرر احتمالی شده و یا درصد آن را کاهش دهید. قدم بعدی در این حوزه داشتن کیف پول دیجیتالی است تا بعد از خرید رمز ارز مورد نظرتان، جایی برای نگهداری آن داشته باشید. کیف پول ارز دیجیتال در انواع مختلف نرم افزاری و سخت افزاری، تحت وب، طراحی شده برای سیستم عامل های تلفن همراه و غیره، است.

ایمن‌ترین آنها، نوع سرد و سخت افزاری است و البته کاربران با توجه به شرایط شخصی خود می توانند کیف پول مناسب شان را انتخاب کنند. در این میان یکی از محبوبترین کیف پول های ارز دیجیتال در بین کاربران در سراسر دنیا، کیف پول ترون لینک است که در ادامه مطلب زیر بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

کیف پول ترون لینک چیست؟

این کیف پول، اولین کیف پول رسمی بلاک چین ترون است. کیف پول ترون لینک دسترسی به بلاک چین ترون را بسیار آسان می‌کند. کاربران می‌توانند به سرعت وب سایت این پروژه را به فرم انتخاب شده کیف پول ترون لینک برای ارسال، دریافت و تکمیل تراکنش ها متصل کنند زیرا این کیف پول به عنوان یک افزونه کروم و نیز به صورت برنامه برای سیستم عامل های Android و iOS قابل دسترسی است و به راحتی روی گوشی تلفن همراه شما قابل نصب و استفاده است.

ویژگی های شاخص و معایب ترون ولت

 

کیف پول ترون لینک بر مبنای بلاک چین ترون کار می کند در نتیجه کاربر به برنامه های غیرمتمرکز (dApps) دسترس ی خواهد داشت و می‌تواند توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را ذخیره کرده و توکن ها را مبادله کند.

ویژگی های شاخص و معایب ترون ولت

کیف پول Tron Link دارای شاخص هایی است که استفاده از آن را بین کاربران افزایش داده است. از جمله این موارد اینکه:

  • این کیف پول رمز ارز ترون (TRX) و همچنین تمام توکن های مبنی بر استاندارد TRC-10 و TRC-20 را از هر نقطه در سراسر جهان می پذیرد و به کاربران امکان دسترسی به اکوسیستم dApp را می دهد.
  • برای نمایندگان ویژه، گزینه‌های فریز و آنفریز کردن و رای دادن (SR) نیز وجود دارد. در نتیجه، کاربران می‌توانند در اکوسیستم ترون شرکت داشته باشند.
  •  کاربران این امکان را دارند که برای رای دادن در کیف پول تبادل نظر کنند.
  • کیف پول ترون لینک یک محیط آزمایشی را به توسعه دهندگان ارائه می دهد و با تلاش های هماهنگ، باعث رشد اکوسیستم ترون می‌شود.
  •  ایجاد کیف پول ترون لینک ساده است. همچنین بسیار کاربر پسند و موبایل پسند است و امکان راه اندازی چندین حساب کیف پول را فراهم می کند.

مزایا کیف پول ترون ولت

 

  •  بسته به نیاز کاربر، می توان بین حساب ها سوییچ کرد. Tron Link با استفاده از نرم افزار دسکتاپ، برنامه های افزودنی مرورگر و برنامه های تلفن همراه، استقلال استفاده را برای کاربران فراهم می کند.
  • کیف پول ترون لینک دارای تنظیمات پیشرفته تریلر Tron، مانند انتخاب گره یا اضافه کردن گره کاربری است.
  •  از آنجایی که این کیف پول منبع باز است، کاملاً قابل مشاهده است و تاریخچه تراکنش ها قابل پیگیری است.

درک این نکته ضروری است که کیف پول ترون لینک اطلاعات را از کاربران خود جمع آوری می کند. علاوه بر این، کلیدهای خصوصی را می توان به صورت محلی نگه داشت و اطمینان حاصل کرد که هیچ شخص ثالثی به آنها دسترسی ندارد. در صورت نیاز به پشتیبان گیری، عبارت بازیابی را می توان برای کلید خصوصی نیز ایجاد کرد. 

مقاله پیشنهادی : کیف پول یورویی چیست؟

در کنار این ویژگی های خوب، کیف پول ترون لینک معایبی نیز دارد:

  • در این کیف پول کلید خصوصی کاربر در دستگاه ذخیره می شود و در نتیجه ممکن است مورد تهدید هکرها قرار بگیرد.
  • دیگر اینکه این کیف پول تنها از رمز ارزها و توکن های مبنی بر ترون پشتیبانی میکند و توکن های اتریومی و شبکه بایننس و … در آن قابل ذخیره شدن نیستند.

امنیت ترون ولت چگونه است؟

امنیت کیف پول ترون لینک در مقایسه با انواع کیف پول سخت افزاری کمتر است ولی در بین رقبای نرم افزاری یکی از گزینه‌های برتر است. کیف پول ترون لینک کلیدهای خصوصی را در کامپیوتر و موبایل کاربر ذخیره می‌کند و البته یک کیف پول HD است که برای بازگردانی آن کاربر میتواند از عبارت بازیابی استفاده کند.

 

 

این کیف پول، اولین نوع منتشر شده توسط وب سایت رسمی TRON است و امنیت آن توسط TRON به رسمیت شناخته شده و توصیه می شود. به کارگیری فناوری اتصال مجدد نقطه شکست، باعث اطمینان از پایداری گره هاست. تیم توسعه دهنده آن بیش از 10 سال تجربه توسعه دارد و می‌تواند مستقیماً MainNet را بدون لایه میانی محصور کند. هیچ یک از اطلاعات شخصی کاربر به دست آنها نمی رسد و همیشه از حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران محافظت می شود. 

جمع بندی

پس از ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و برای خرید و فروش آنها اولین گزینه داشتن کیف پول برای نگهداری و ذخیره رمز ارزهاست. کاربران باید با توجه شرایط شخصی خود اقدام به ایجاد یا تهیه یک کیف پول مناسب برای خود کرده و سپس مبادله رمز ارزها را آغاز کنند. یکی از گزینه های نرم افزاری مناسب در بین کیف پول های دیجیتالی، کیف پول ترون لینک است.

این کیف پول که به شبکه ترون وابسته است از رمز ارزهایی که روی این شبکه ساخته می شوند پشتیبانی می کند و امنیت آن نیز توسط ترون تامین می شود. کار با آن راحت و طراحی آن بسیار کاربرپسند است و در حال حاضر کاربران زیادی در سراسر دنیا از ترون ولت برای نگهداری دارایی دیجیتال خود استفاده می کنند.

سوالات متداول

کیف پول ترون لینک چیست؟

کیف پول ترون لینک، اولین کیف پول رسمی بلاک چین ترون است. کیف پول ترون لینک دسترسی به بلاک چین ترون را آسان می‌نماید.

آیا ترون لینک رایگان می‌باشد؟

بله؛ این کیف پول در نسخه موبایل و دسکتاپ کاملا رایگان است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا