آموزش

معرفی ۵ تا از بهترین بازی های تراست ولت

بلاک چین از فناوری قدرت بخشیدن به ارزهای دیجیتال به راه‌حلی کارآمد برای بسیاری از صنایع تبدیل شده است که بازی‌های آنلاین یکی از آن‌ها به‌حساب می‌آیند و در این میان بازی های تراست ولت از اهمیت و محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. امروزه و با گسترش فناوری و در کنار آن پیشرفت ارزهای دیجیتال و فناوری‌های مدرن، بازی‌های بلاک چین امکان پرداخت‌های سریع و ایمن درون بازی را فراهم می‌کند و از طریق NFT‌ ها، مدرک غیرقابل تغییر مالکیت آیتم‌های بازی را ارائه می‌دهد.

در این مقاله آموزشی می‌خواهیم ۵ تا از معروف‌ترین بازی ‌های تراست والت را به شما معرفی کنیم. به امید اینکه این مطلب از صرافکس برای شما مفید واقع شود.

بهترین بازی های تراست ولت

بازی‌ های تراست ولت از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و علاوه بر جذابیت خاصی که دارند از نوع بازی‌های رایانه‌ای با رویکرد کسب درآمد به‌حساب می‌آیند. از جمله مهم‌ترین این بازی‌ها می‌توان به ۵ مورد زیر اشاره کرد:

  1. Axie Infinity
  2. Sorare
  3. F1 Delta Time
  4. CryptoKitties
  5. Evolution Land

در ادامه در رابطه با هرکدام یک از بازی‌های نام برده شده، گفتگو خواهیم کرد.

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بازی اکسی اینفینیتی از بهترین بازی های تراست والت

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) نوعی بازی استراتژیک غیرمتمرکز به‌حساب می‌آید که در آن کاربران، موجودات فانتزی به نام اکسی یا Axies را جمع‌آوری، پرورش و معامله می‌کنند. این بازی که از بازی‌های محبوبی مانند Pokemon الگوبرداری شده است، حول مدیریت Axies و آماده‌سازی آن‌ها برای نبرد با موجوداتی موسوم به Chimera در دنیای حیوانات خانگی دیجیتالی به نام Lunacia تمرکز می‌کند.

این بازی به‌عنوان یکی از بازی‌ های تراست ولت از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. همه اکسی‌ها در این بازی نوعی NFT هستند و هرکدام چهار ویژگی تعیین‌کننده سلامت، روحیه، سرعت و مهارت را دارند که نقش هر اکسی را در نبردها مشخص می‌کند. با استفاده از توکن Small Love Potions (SLP)، می‌توانید Axies خود را پرورش دهید و پایه NFT خود را افزایش دهید. SLP را می‌توان به‌عنوان جایزه برای برنده شدن در نبردها به دست آورد یا در صرافی‌های غیرمتمرکز مانند Uniswap خریداری کرد. همچنین مانند سایر بازی‌های NFT، Axies، SLP ها و سایر NFT های مورد استفاده را می‌توان در بازار NFT درون برنامه‌ای یا در بازارهای محبوب مانند OpenSea فروخت.

Axie Infinity ماه گذشته برای فروش ۹ قطعه زمین به قیمت ۱.۵ میلیون دلار در فضای مجازی خود که به‌زودی راه‌اندازی می‌شود، در اخبار ظاهر شد. این بازی مبتنی بر ارز دیجیتال اتریوم هر هفته تا ۵۰۰۰ کاربر جدید را ثبت می‌کند و حجم هفتگی آن نزدیک به ۱.۸ میلیون دلار است.

بررسی قیمت اتریوم به صورت لحظه ای

بازی سورار (Sorare)

بازی سورار

بازی Sorare به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از کارت‌های دیجیتال تیم پنج نفره فوتبال فانتزی بسازند، بازی کنند و بر اساس عملکرد آن‌ها در زندگی واقعی جوایزی کسب کنند. احتمالاً تا به حال نام Sorare، به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین NFT های بازار امروز برخورد کرده‌اید. این بازی محبوب هم‌اکنون یکی از معروف‌ترین بازی ‌های تراست ولت است.

Sorare بازی NFT پیشرو برای فوتبال، محبوب‌ترین ورزش در جهان است. این بازی برای طرفداران فوتبالی که می‌خواهند نقش‌های مدیریتی تیم را بر عهده بگیرند در حالی که کارت‌های فوتبال حاوی توکن را جمع‌آوری می‌کنند، ارائه می‌شود. دو دسته از کارت‌های معاملاتی برای این بازی تراست ولت وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای رقابت در لیگ‌های مختلف استفاده کنید.

کارت‌های موجود، کارت‌های رایگانی هستند که در ابتدا به شما داده می‌شود تا تیم خود را بسازید. کارت‌ها حاوی توکن‌های Rare، Super Rare و Unique هستند. آن‌ها به‌ترتیب ۱۰۰، ۱۰ و ۱ واحد توکن برای هر بازیکن عرضه می‌کنند. کارت‌های حاوی توکن را می‌توان برای رقابت با سایر کاربران در لیگ‌های برتر استفاده کرد یا در بازارهای سازگار با ETH معامله کرد. به‌عنوان مثال، کارت کریستیانو رونالدو چند هفته قبل بیش از ۱۰۰ هزار دلار فروخته شد. آن‌ها به طور رسمی مجوز بیش از ۱۲۰ باشگاه را دارند و آث میلان، باشگاه محبوب فوتبال ایتالیا، جدیدترین باشگاهی است که به این بازی پیوسته است. Sorare تا ۴ میلیون دلار در حجم هفتگی ثبت می‌کند.

بازی تراست والت F1 Delta Time

بازی تراست والت F1 Delta Time

F1 Delta Time یک بازی فرمول یک و یکی از معروف‌ترین بازی‌ های تراست ولت به‌حساب می‌آید که در آن کاربران می‌توانند با استفاده از کلکسیون‌های دیجیتال در مسابقات شرکت کنند. کلکسیون‌ها شامل اتومبیل، زیورآلات، مسیرهای مسابقه، رانندگان و لاستیک‌ها می‌شود. آن‌ها در کیفیت‌های مختلف مسابقه‌ای عرضه و در مقادیر محدودی ساخته می‌شوند.

کلکسیون‌ها و عناصر قابل تجارت نیز در ردیف‌های عناصر کمیاب قرار دارند و در این پلتفرم معامله می‌شوند. Common، Epic، Legendary و Apex از جمله مهم‌ترین آن‌ها هستند که همه آن‌ها را می‌توان با استفاده از REVV خریداری کرد. REVV توکن اصلی این بازی است و این توکن‌ها را می‌توان برای مسابقات استفاده کرد یا در بازارهای ثانویه NFT فروخت تا به طور بالقوه سود کسب کند. F1 Delta time بازی بسیار جذابی به‌حساب می‌آید و طرفداران فرمول یک را به سمت فضای NFT می‌کشاند. این پلتفرم بیش از ۱ میلیون دلار در حجم معاملات هفتگی و حداکثر ۱۰۰۰ کاربر جدید در هفته ثبت می‌کند.

بازی کریپتوکیتیز (cryptokitties)

بازی کریپتوکیتیز

CryptoKitties یک بازی مبتنی بر اتریوم با طراحی ساده به‌حساب می‌آید که در آن کاربران به جمع‌آوری و پرورش گربه‌های دیجیتال می‌پردازند. با این دو کار، ماجراهای ارزشمند دیگری مانند حل پازل‌ها و ایجاد مجموعه وجود دارد.

در زمان نگارش این مقاله، بیش از ۵۰ هزار نسل از این گربه‌ها وجود دارد که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد (به نام cattributes) بر اساس دنباله کدگذاری هستند. قیمت‌ها به نسل بستگی دارد؛ نسل ۰ قدیمی‌ترین و گران‌ترین است. این پلتفرم همچنین دارای بازاری است که در آن کاربران می‌توانند این بچه گربه‌های مجازی را بخرند، بفروشند یا پرورش دهند.

غوغای NFT همه با CryptoKitties در سال ۲۰۱۷ شروع شد و با نگاهی به اعداد آن‌ها، می‌توان گفت که به این زودی‌ها کند نمی‌شوند. این پلتفرم هنوز تا ۳۰ هزار دلار تراکنش روزانه و بیش از ۸۰۰ کاربر جدید را در هفته ثبت می‌کند و در حال حاضر جزء معروف‌ترین بازی ‌های تراست والت است.

بازی اولوشن لند (Evolution Land)

بازی اولوشن لند

اگر به بازی‌های واقعیت مجازی علاقه دارید، احتمالاً بازی Evolution Land برای شما بسیار جذاب خواهد بود. Evolution Land بازی کسب‌وکار مجازی زنجیره‌ای متقابل است که در آن می‌توانید زمین بخرید و بفروشید، فضای خود را اداره کنید، محصولات کشاورزی پرورش دهید و ساختمان‌ها بسازید. در این بازی درمجموع ۲۶ قاره وجود دارد که هرکدام در بلاک چین‌های متفاوتی قرار دارند. کاربران می‌توانند زمین‌هایی را در این قاره‌ها به دست آورند، کشاورزی کنند، روی ساختمان‌های مختلف کار کنند یا کاربران دیگری را برای استخراج عناصر، در زمین خود استخدام کنند.

بازیکنان Evolution Land با استفاده از آواتارهایی به نام Apostles تعامل دارند. Apostles را می‌توان از طریق حراجی‌های موجود در بازی با استفاده از RING خریداری کرد. هر آواتار حاوی ژن‌ها و استعدادهای منحصربه‌فردی است که توانایی‌های او را تعیین می‌کند. شما می‌توانید آواتارهای خود را به سایر کاربران اجاره دهید، بفروشید یا آن‌ها را بر اساس توانایی‌های آن‌ها برای انجام وظایف خود مستقر کنید. به صورت کلی این بازی نیز یکی از معروف‌ترین بازی ‌های تراست والت به‌حساب می‌آید.

سوالات متداول

منظور از بازی تراست ولت چیست؟

بازی تراست ولت به بازی‌هایی گفته می‌شود که برای انجام آن‌ها به کیفت پول تراست ولت (Trust Wallet) نیاز است.

مهم‌ ترین بازی‌ های تراست ولت کدام هستند؟

بازی‌های زیادی برای تراست ولت وجود دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: Axie Infinity, Sorare, F1 Delta Time, CryptoKitties, Evolution Land

جمع بندی

بازی‌های NFT ترکیبی از هیجان و سودآوری بالقوه هستند و امروزه بسیار رایج و محبوب شده‌اند. انجام این بازی‌ها برای کسب درآمد بالقوه مستلزم آن است که در مورد بازی و نحوه برنده شدن برای دریافت جوایز پولی در مورد آن‌ها اطلاعات کسب کنید و بدانید که چطوری بازی را انجام دهید.

همچنین در این بازی‌ها به یکی از بهترین کیف پول های اتریوم نیاز دارید. Trust Wallet انجام این کار را با مرورگر درون برنامه‌ای DApp آسان می‌کند. امیدوارم که این مقاله در رابطه با بازی‌ های تراست والت مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

5/5 - (2 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا