آموزش

آموزش کامل بازی Sorare، از معرفی تا ثبت نام و کسب درآمد

بازی Sorare یک پلتفرم «رایگان» فوق‌العاده برای شماست اگر علاقه‌مند به درآمدزایی از دنیای ارز دیجیتال و NFT هستید. شما در این بازی می‌توانید مدیریت یک تیم فوتبال، بسکتبال یا بیس‌بال را تجربه کنید، با دیگران به رقابت بپردازید و کسب سود کنید.

آنچه در ادامه این مقاله از صرافی خرید ارز دیجیتال صرافکس می‌خوانیم:

  • بررسی تاریخچه و ویژگی‌های مهم بازی سوریر (لیگ‌ها، تعداد تیم‌های داخل بازی و …)
  • انواع کارت‌های موجود در بازی
  • نحوه ثبت نام در سایت Sorare به صورت رایگان (+ تصویر)

بازی Sorare چیست؟

سوریر یا سوراره (Sorare) یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین است که سبک‌های فوتبال، بسکتبال و بیس‌بال فانتزی را دارد. شما در این بازی می‌توانید کارت‌ بازیکنان واقعی و بزرگ دنیای فوتبال را برای ساختن تیم خود جمع‌آوری کنید و در مسابقات به رقابت با دیگران بپردازید. هم‌چنین بازی Sorare این امکان را به شما می‌دهد که بازیکنان خود را در بازار نقل‌وانتقالات خرید و فروش کنید.

بازی سورر چه ویژگی هایی دارد؟

بازی Sorare یک بازی Play to earn محسوب می‌شود، در نتیجه می‌توانید از آن برای کسب درآمد و سود، استفاده کنید. در زیر مهم‌ترین ویژگی‌های بازی سوریر را مشاهده می‌کنید:

  • کسب مجوز از بیشتر از ۳۰۰ باشگاه بزرگ و ۵۰ لیگ دنیا در بخش فوتبال
  • کسب مجوز از تمامی تیم‌های NBA
  • کسب مجوز از تمامی تیم‌های MLB
  • اجرا روی شبکه اتریوم
  • این بازی فاقد توکن بومی است.
  • وجود ۳ لیگ در بازی که هر کدام ۴ دسته مختلف دارند. (پاداش‌ها در هر دسته متفاوت است.)
  • مستقل از قیمت ارزهای دیجیتال. به طور مثال اگر قیمت بیت کوین افزایش یا کاهش یابد، تاثیری در این بازی ندارد.
  • بازی در شروع کار ۱۱ کارت معمولی (Common) به شما می‌دهد تا بتوانید به‌صورت رایگان بازی کنید.

تاریخچه بازی سوراره

بازی Sorare در سال ۲۰۱۹ توسط نیکولاس جولیا (مدیرعامل) و آدرین مورتفورت (مدیر ارشد فناوری) ساخته شد. در شروع کار، این بازی تنها مجوز لیگ بلژیک و تیم وستهام از انگلیس را داشت اما به مرور زمان تیم‌های بیشتری به آن اضافه شدند.

کارت ها در بازی رمز ارز سوریر Sorare

کارت ها در بازی رمز ارز سوریر Sorare

کارت‌های داخل بازی NFT یا توکن غیرقابل تعویض در بلاک چین ارز دیجیتال اتریوم هستند. شما مالک اصلی کارت‌های خود در بازی هستید و می‌توانید آن‌ها را بفروشید، در بازی‌های دیگر استفاده کنید یا در خانه دیجیتال‌تان به نمایش بگذارید. کارت‎‌های بازی ۴ نوع دارند:

کارت‌های معمولی (Common)

کارت‌های معمولی پس‌زمینه سفید دارند و در ابتدای بازی، پس از ثبت‌نام به شما تعلق می‌گیرند. این کارت‌ها رایگان هستند و شما نمی‌توانید آن‌ها را در بخش Market بازی بفروشید. (از نظر کمیاب بودن در سطح ۵ قرار دارند.)

کارت‌های محدود (Limited)

کارت‌های Limited پس‌زمینه زرد دارند و شما می‌توانید با پرداخت مبلغ کمی آن‌ها را بخرید. (از نظر کمیاب بودن در سطح ۴ قرار دارند.)

کارت‌های کمیاب (Rare)

کارت‌های کمیاب پس‌زمینه قرمز دارند و قیمت آن‌ها از کارت‌های Limited بالاتر است و از طرفی احتمال اینکه با این کارت‌ها به پاداش برسید، بیشتر است. این کارت‌ها محدود به ۱۰۰ بازیکن فوتبال در هر فصل هستند. (از نظر کمیاب بودن در سطح ۳ قرار دارند.)

کارت‌های فوق کمیاب (Super Rare)

کارت‌های فوق کمیاب پس‌زمینه آبی دارند و تعدادشان داخل بازی بسیار کم است و محدود به ۱۰ بازیکن فوتبال در هر فصل هستند. (از نظر کمیاب بودن در سطح ۲ قرار دارند.)

کارت‌های منحصربه‌فرد (Unique)

کارت‌های منحصربه‌فرد پس‌زمینه آبی مشکی دارند و باارزش‌ترین و کمیاب‌ترین نوع کارت در بازی به‌شمار می‌روند. این کارت‌ها محدود به ۱ بازیکن فوتبال در هر فصل هستند. (از نظر کمیاب بودن در سطح ۱ قرار دارند.)

نحوه ثبت نام در بازی Sorare

نحوه ثبت نام در بازی Sorare

۱) برای ثبت نام در بازی سوریر، ابتدا باید وارد سایت رسمی آن به آدرس (https://Sorare.com/) شوید و گزینه Play Now را با توجه به ورزش مورد علاقه خود انتخاب کنید.

۲) در مرحله بعدی، با کلیک روی Signup آدرس ایمیل خود را به همراه رمز عبور و یک نام مستعار وارد، سپس گزینه‌های بخش Required و Optional را فعال کنید و در آخر روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

۳) نوبت به آن رسیده است که تیم خود را با بودجه اولیه (۴۰۰ امتیاز) بسازید. برای این کار از قسمت Start Your Journey، لیگ مورد علاقه خود را از میان گزینه‌های موجود (پریمیر لیگ، لالیگا، بوندسلیگا و …) انتخاب کنید.

۴) حال در میان لیست کارت‌ها، بازیکنان تیم خود را در هر پست (دروازه‌بان، دفاع، هافبک و مهاجم) انتخاب کنید. هم‌چنین می‌توانید از گزینه Auto Fill بالای صفحه هم استفاده کنید تا به صورت خودکار بازیکنان انتخاب شوند.

سوالات متداول

آیا پریمیر لیگ در بازی Sorare وجود دارد؟

بله، پریمیر لیگ انگلیس با تمام تیم‌هایش طبق توافق چندساله در بازی رمز ارز سوریر وجود دارد.

آیا برای بازی در پلتفرم سوریر نیاز به سرمایه اولیه است؟

تمام تورنومنت‌های داخل بازی رایگان هستند و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای شروع به بازی کنید، اما بدون خرید کارت‌های داخل بازی محدود به کارت‌های معمولی (Common) هستید.

جمع بندی

بازی Sorare یک فرصت عالی درآمدزایی برای کسانی است که علاقه زیادی به دنیای فوتبال دارند. شما در این بازی می‌توانید با کارت‌های بازیکنان مطرح تیم خود را بسازید و به رقابت بپردازید. در نهایت با خرید و فروش کارت بازیکنان و کسب جوایز اتریوم کسب درآمد کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا