آموزش

خرید فوری تتر – بهترین راه خرید و فروش فوری تتر

بهترین راه خرید و فروش سریع تتر!

رمز ارز تتر (USDT) بزرگترین استیبل کوین حال حاضر کریپتو از نظر ارزش بازار است. معامله‌گران با خرید فوری تتر  می توانند در برابر نوسانات بازار، از ارزش دارایی های خود محافظت کنند. این کار به این دلیل است که ارزش تتر در پیوند با دلار آمریکا است بدان معنا که پشتوانه تتر، دلار است و بنابراین تحت تأثیر نوسانات بازار کریپتو قرار نمی‌گیرد.

بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال امروزه امکان خرید فوری تتر بدون احراز هویت و فروش فوری تتر را برای کاربران فراهم می‌کنند تا آن‌ها بتوانند در کمترین زمان، ارز فیات یا رمز ارز دیجیتال خود را به تتر تبدیل کنند. در ادامه با توضیح خرید و فروش فوری تتر در ایران همراه شما خواهیم بود.

خرید فوری تتر

اولین قدم در خرید رمز ارزها انتخاب یک صرافی معتبر ارز دیجیتال و افتتاح حساب کاربری یا ثبت‌نام در آن پلتفرم است. پس قبل از هر کاری صرافی مورد اطمینان خود را پیدا کرده و حساب کاربری در آن ایجاد کنید. در ادامه و پس از دریافت تایید حساب با شارژ مالی حساب خود قادر به خرید فوری تتر خواهید بود. در حال حاضر صرافی‌های ارز دیجیتال آنلاین ایرانی بسیاری وجود دارند که خدمات مرتبط با خرید و فروش فوری تتر را به کاربران ارائه می‌کنند.

 بهترین روش خرید فوری تتر در ایران

لازم به ذکر است که در اغلب صرافی‌ها، خرید سایر رمز ارزها توسط تتر ممکن است. بدین معنا که رمز ارزها به صورت جفت با USDT فهرست شده‌اند و کاربر برای خرید آن‌ها ابتدا باید تتر داشته باشد تا بتواند ارز دیجیتال مورد نظر خود را بخرد. بنا بر ماهیت دیجیتال بازار کریپتو، خرید فوری تتر بوسیله پول نقد ممکن نیست و تنها راه خرید فوری تتر با استفاده از کارت‌ بانکی است.

بنابراین بهترین روش جهت خرید فوری تتر استفاده از راه فوق است. هنگامی که برای خرید فوری تتر از کارت بانکی استفاده می‌کنید، پروسه خرید نسبت به خرید تتر با ارز دیجیتال سریع‌تر و آسان‌تر صورت می‌گیرد. در این نوع خرید فوری تتر، دیگر نیازی به رمز ارز  ندارید .

لازم به ذکر است که خرید سریع تتر با استفاده از پرداخت ریالی در صرافکس در سریع ترین زمان ممکن انجام شده است  و شما می توانید نمودار قیمت لحظه ای تتر را براساس ریال و usd مشاهده و تحلیل نمایید.

آیا خرید فوری تتر بدون احراز هویت ممکن است؟

به طور خلاصه، خرید فوری تتر بدون احراز هویت در هر نوع پلتفرمی، به افراد پیشنهاد نمی شود چرا که ممکن است در آینده مشکلات جبران ناپذیری به وجود آید. تمامی مراحل احراز هویت برای حفظ سرمایه فرد می باشد. با این حال بعضی از افراد خرید و فروش تتر بدون احراز هویت را ترجیح می دهند. چرا که نمی خواهند اثری از خود در فضای دیجیتال بگذارند.

علاوه بر آن، در صرافی های خارجی معتبری نظیر kucoin و bybit خرید تتر بدون احراز هویت ممکن نمی باشد. اما در صرافی یونی سواپ، این امکان برای کاربران مهیا شده است. البته باید به این نکته توجه نمود که با توجه به تحریم ها، نمی توانید از پرداخت ریالی استفاده کنید و نیاز به ارزهای دیجیتال دیگر دارید.

برای خرید سریع تتر در صرافکس، می بایست مراحل احراز هویتی هنگام خرید انجام شود.

فروش فوری تتر

فروش فوری تتر

فروش فوری تتر یا تبدیل سریع تتر به ارز فیات یا رمز ارز دیگر نیز به راحتی خرید فوری تتر است. در فروش فوری تتر کافی است اقدام به معاوضه تتر با ارز فیات مورد نظرتان کنید یا اقدام به خرید ارز دیجیتال دیگری با تتر کنید که همان فرایند فروش تتر محسوب می‌شود. در بخش رمز ارز مورد نظر را انتخاب و میزان فروش فوری تتر را وارد می‌کنید. مقدار ارز مورد نظر و محاسبه شده با یک کلیک فرایند فروش فوری تتر آغاز خواهد شد.

گاهی نیز تریدر قصد فروش فوری تتر و تبدیل آن به ارز فیات برای انجام امور مورد نظر خود دارد. این پروسه هم مانند روش قبل است. پس از اتمام مراحل فروش فروی تتر، ارز فیات یا رمز ارز خریداری شده در حساب شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید آن را در صرافی نگهداری کرده یا به کیف پول دیجیتال شخصی‌تان ارسال کنید.

قیمت ارز دیجیتال تتر

همانطور که اشاره کردیم رمز ارز تتر به دلیل برخورداری از پشتوانه دلاری، تحت تاثیر نوسانات بازار کریپتو قرار نمی‌گیرد و بنابراین خرید فوری تتر راهی مناسب برای حفاظت از دارایی‌های دیجیتال کاربران است. در ایران نیز به علت نوسانات قیمت دلار، کاربران بسیاری برای در امان ماندن از تورم خرید فوری تتر را انتخاب می‌کنند که خب البته به همین دلیل بالا و پایین رفتن قیمت دلار، خرید تتر از نگهداری ریال امن‌تر خواهد بود.

به همین دلیل حتی افرادی که به رمز ارزها اعتقادی ندارند یا از خرید آن‌ها به علت ماهیت بسیار نوسانی‌شان هراس دارند، خرید و در موارد لزوم فروش فوری تتر را به خاطر نرخ پایدار آن به عنوان روشی برای کسب سود در نظر می‌گیرند و آن را راهی برای فرار از تورم می‌دانند. امروزه بسیاری از خریداران ایرانی دلار، تتر را جایگزین آن کرده‌اند و با خرید و فروش تتر تجارت امن‌تری را تجربه می‌کنند به این دلیل که تتر در مقابل دلار کاغذی مزایایی دارد که شامل موارد زیر است:

قیمت ارز دیجیتال تتر

  • خرید و فروش آسان

برخلاف خرید دلار از صرافی، برای خرید فوری تتر نیازی نیست به محل خاصی مراجعه کنید. کافی است در حالیکه در منزل نشسته و مشغول صرف چای هستید، با داشتن اینترنت و تلفن همراه، در یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین ثبت‌نام و سپس با بررسی قیمت تتر، اقدام به ثبت سفارش در پلتفرم مورد نظر کنید. عملیات فروش فوری تتر هم به شکل آنلاین قابل انجام است.

  • نگهداری آسان

قطعا جابجایی و نگهداری دلار کاغذی در مقایسه با رمز ارز تتر  چالش‌برانگیز‌تر است و نیاز به زمان و هزینه بیشتری دارد و با افزایش سرمایه این سختی نیز افزایش می‌یابد. در حالیکه تتر با نصب یک کیف پول‌ نرم‌افزاری روی گوشی یا لپ تاپ یا خرید کیف پول سخت افزاری قابل نگهداری است.

  • امنیت بیشتر

بدون شک خرید و نگهداری مقدار زیاد دلار کاغذی همیشه چالش معامله‌گران بوده است که این مورد نیز با خرید فوری تتر برطرف شده است. ترس از سرقت دلار هنگام جابجایی یا زمان نگهداری آن اغلب برای افراد دردسر ساز بوده است که امروزه توسط ارز دیجیتال تتر و نگهداری آن در کیف پول دیجیتال دیگر این نوع نگرانی وجود ندارد. البته قطعا باید موارد دیگری را در نظر گرفت که البته از موارد فوق راحت‌تر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت تتر در سال 2023

جمع‌بندی

تتر یک ارز دیجیتال از نوع استیبل کوین است که در پیوند با دلار آمریکاست و از این رو در برابر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، از ارزش خود محافظت می‌کند.  به همین دلیل ثبات در ارزش تتر، بسیاری از معامله‌گران امروزه بجای خرید دلار یا سایر ارزهای فیات یا حتی سایر رمز ارزها، تمایل به خرید فوری تتر دارند. آن‌ها با این کار از دارایی خود در برابر نوسانات بازار کریپتو یا نوسانات دلار در ایران محافظت می‌کنند و در موارد لزوم با فروش فوری تتر، از دارایی خود استفاده می‌کنند.

در مجموع رمز ارز تتر امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران ایرانی است بنابراین برای خرید فوری تتر و فروش فوری تتر باید از پلتفرم صرافی معتبر ایرانی مانند صرافکس استفاده کنید. در این صرافی امکان خرید و فروش فوری تتر برای شما فراهم شده و در صورت بروز هرگونه مشکل یا هر سوالی پاسخگوی شما خواهیم بود.

سوالات متداول خرید فوری تتر 

خرید فروی تتر چگونه است؟

برای خرید فوری تتر کافی است یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی انتخاب کرده و در آن افتتاح حساب کنید و سپس اقدام به خرید فروی تتر مورد نظر خود کنید.

فروش فوری تتر چگونه است؟

مراحل فروش فوری تتر نیز مانند خرید راحت است و می‌توانید با تتر خود را به ارز فیات یا هر رمز ارز دیگری تبدیل کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا