آموزش

فروش و خرید تتر بدون احراز هویت

امروزه خرید رمز ارز تتر که در واقع نوعی استیبل کوین است بسیار مورد توجه معامله‌گران ارز دیجیتال قرار گرفته است. از آنجایی تتر در اتصال با ارز فیات دلار است، ارزش خود را در گذر زمان حفظ می‌کند و زیاد تحت تاثیر نوسانات بازار کریپتو قرار نمی‌گیرد. در این میان تریدرها به دنبال راه‌های خرید تتر بدون احراز هویت هستند تا بتوانند راحت‌تر به این رمز ارز دسترسی داشته باشند.

از مهمترین دلایل خرید تتر بدون احراز هویت یا خرید تتر بدون کارمزد این است که کاربر بدون قرار گرفتن در معرض نوسانات قیمت، ارزهای دیجیتال را برای سایرین ارسال می‌کند و اینکه تتر قابل استفاده برای پرداخت‌ها در سراسر جهان است. در ادامه امکان خرید تتر ارزان بدون احراز هویت را بررسی می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی: تتر چیست؟ – آشنایی با ارز دیجیتال تتر

آیا فروش و خرید تتر بدون احراز هویت ممکن است؟

خرید رمز ارزها در پلتفرم‌ صرافی‌های مختلف، متفاوت است. برخی صرافی‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال شرط احراز هویت کاربر را دارند و برخی برای آسان سازی فرایند مبادله رمز ارز این مرحله را کوتاه یا حذف کرده‌اند. کوتاه در واقع بدین معناست که نیاز به ارسال مدارک نیست و با ثبت نام تا مقطع خاصی قادر به خرید تتر بدون احراز هویت خواهید بود.

مطلب پیشنهادی: بهترین صرافی برای خرید تتر

صرافی‌های ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برخی دارای احراز هویت هستند و عده‌ای بدون نیاز به این فرآیند، مبادلات را انجام می‌دهند. قطعا انجام احراز هویت برای داشتن خرید و فروشی امن بسیار بهتر است اما گاهی این پروسه زمان زیادی می‌برد و برای کاربر صرفه‌جویی در زمان برای انجام آن معامله مهم است. بنابراین تصمیم می‌گیرد روش خرید تتر بدون احراز هویت را انتخاب کند.

معایب خرید تتر بدون احراز هویت

قرار دادن پروسه احراز هویت در روند مبادلات رمز ارزها جهت ایجاد امنیت بیشتر برای کاربر است. به عبارتی صرافی‌های ارز دیجیتال به منظور جلوگیری از انجام پولشویی و افزایش امنیت معاملات خرید و فروش تتر، احراز هویت را به عنوان یکی از مراحل اصلی ثبت‌نام در پلتفرم‌های خود لحاظ کرده‌اند. بنابراین کاربر حتما باید مدارک هویتی خود را ارسال کرده و بعد از دریافت تایید آن که اصولا 24 ساعت طول می‌کشد، اقدام به انجام معامله کند.

معایب خرید تتر بدون احراز هویت چیست؟

ممکن است خرید تتر ارزان بدون احراز هویت به عنوان یک مزیت برای معامله این رمز ارز به نظر بیاید اما معایبی نیز دارد. از مهمترین آن‌ها این است که خرید تتر بدون احراز هویت، باعث می‌شود افراد یا شرکت‌هایی که قصد پولشویی یا کلاهبرداری با استفاده از خدمات صرافی‌های ارز دیجیتال را دارند، به راحتی به هدف خود برسند. زیرا  خرید و فروش ارز دیجیتال بدون انجام احراز هویت منجر به نماندن هیچ رد و نشانی از  افراد کلاهبردار می‌شود.

متاسفانه این مشکل تنها در بازارهای بین المللی وجود ندارد و در بازار ارز دیجیتال ایران نیز چنین مواردی وجود داشته و بارها تکرار شده است. شرکت‌های بسیاری بوده‌اند که از این روش اقدام به سرقت پول کاربران کرده و تا بحال کشف نشده‌اند. بنابراین علیرغم چالش‌برانگیز بودن فرایند احراز هویت برای برخی کاربران، بهتر است قبل از خرید رمز ارز این پروسه را انجام دهید.

خرید تتر ارزان بدون احراز هویت

در واقع خرید تتر ارزان بدون احراز هویت شامل این است که کاربر  بدون اینکه در پلتفرم صرافی ارز دیجیتال هیچ مدرک شناسایی ارسال کرده باشد، بتواند اقدام به خرید این ارز دیجیتال کند. یکی از روش‌های دیگر برای خرید تتر بدون احراز هویت‌، خرید این رمز ارز از یک شخص به صورت مستقیم است. بدین صورت که کاربری در کیف پول دیجیتال شخصی خود رمز ارز تتر دارد و شما آن را خریداری می‌کنید.

خرید تتر بدون کارمزد

خرید تتر بدون کارمزد

یک راه خرید تتر ارزان بدون احراز هویت این است که هنگام خرید از صرافی به میزان کارمزد معامله دقت کنیم. صرافی‌های مختلف ارز دیجیتال با توجه به حجم معاملات و تعداد کاربری که دارند، کارمزدهای متفاوتی را برای خرید و فروش رمز ارزها لحاظ می‌کنند. بنابراین می‌توانید برای خرید تتر ارزان، از پلتفرم صرافی‌هایی که کارمزد کمتری برای اینکار در نظر می‌گیرند، استفاده کنید.

اصولا صرافی‌های معتبر که کاربران زیادی دارند، برای افزایش درآمد نیاز به بالا بردن میزان کارمزد معاملات ندارند و گزینه مناسبی برای خرید تتر بدون کارمزد یا با کارمزد پایین هستند. قیمت تتر در این صرافی‌ها به دلیل وجود کاربر زیاد و شرایط صحیح عرضه و تقاضا، مناسب خواهد بود.

آیا می توان تتر را بدون احراز هویت فروخت؟

امکان فروش رمز ارز تتر بدون احراز هویت مانند خرید آن در برخی صرافی‌های ارز دیجیتال  وجود دارد. کاربر بعد از مراجعه به پلتفرم صرافی ارز دیجیتال مورد نظر خود، به راحتی به قسمت خرید و فروش رفته و اقدام به فروش تتر خود می‌کند بدون اینکه لازم باشد مدارک شناسایی خود را بارگذاری کند. این فرایند در لحظه قابل انجام است.

نحوه خرید تتر در ایران

نحوه خرید تتر در ایران

یکی از نکات مهم برای خرید تتر در ایران و توسط کاربران ایرانی این است که با توجه به افزایش قیمت دلار در ایران، امکان افزایش سرمایه‌ با خرید استیبل کوین تتر ‌وجود دارد. استیبل کوین‌ها دارای ماهیت حفظ ثبات هستند و بنابراین معامله‌گران ایرانی نیز به منظور حفظ ارزش دارایی دیجیتال خود ترجیح می‌دهند دارایی دیجیتال خود را با خرید تتر بدون احراز هویت نگهداری کنند.

البته لازم به ذکر است که خرید تتر ارزان بدون احراز هویت در طول زمان برخلاف سایر رمز ارزها شاید سود قابل توجهی نداشته باشد و فقط باعث حفظ ارزش دارایی او در برابر نوسانات بازار می‌شود. اما با توجه به شرایط نوسانی دلار در ایران، کاربران کریپتو ایرانی، خرید تتر بدون احراز هویت را به عنوان یک اولویت در معاملات خود در نظر می‌گیرند. برای خرید رمز ارز تتر، کاربران ایرانی باید به یکی از پلتفرم‌های صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنند.

جمع‌بندی

همانطور که اشاره کردیم امکان خرید یا فروش رمز ارز تتر با انجام احراز هویت یا بدون آن در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی وجود دارد. هر کاربر با توجه به شرایط خود تصمیم می‌گیرد که خرید تتر بدون احراز هویت را انتخاب کند یا خیر. توصیه می‌شود چنانچه زمان کافی برای این کار دارید، خرید با احراز هویت را انجام دهید تا از امنیت بیشتری در فرایند خرید رمز ارز خود برخوردار باشید. برای دسترسی به آخرین قیمت بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال به صرافکس مراجعه کنید.

سوالات متداول خرید تتر بدون احراز هویت

کارمزدهای خرید تتر چیست؟

برای خرید تتر از صرافی‌ ارز دیجیتال، باید کارمزدهای مرتبط با سپرده‌ها، تراکنش‌ها و برداشت‌ها را در نظر داشته باشید که در پلتفرم‌های مختلف، متفاوت است.

آیا می‌توان تتر را بدون احراز هویت خرید و فروش کرد؟

بله. امکان خرید و فروش رمز ارز تتر بدون احراز هویت برای کاربران ایرانی در برخی صرافی‌ها وجود دارد.

آیا در خرید تتر ارزان بدون احراز هویت مشکلی وجود دارد؟

بهتر است در صورت داشتن زمان کافی برای فرایند خرید، از روش خرید با احراز هویت استفاده کنید تا با مشکل کلاهبرداری و سرقت دارایی مواجه نشوید.

 

 

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا