آموزش

بهترین تبلت برای ترید (معرفی 4 مدل برتر + جدول مشخصات)

در دنیای مالی پر سرعت امروز، داشتن ابزارهای مناسب برای معامله گران  برای پیش بینی بازار ضروری است. یکی از این ابزارها که در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است تبلت است. تبلت ها روشی راحت و قابل حمل برای نظارت و تجزیه و تحلیل بازارها و همچنین انجام معاملات ارائه می دهند.

تبلت ها با قابلیت دسترسی به داده ها، نمودارها و پلتفرم های معاملاتی ، به سرعت به یکی از لوازم اصلی در جامعه تجاری تبدیل شده اند. با این حال، با وجود گزینه‌های بسیار زیاد، تعیین اینکه کدام تبلت برای تجارت بهترین است، می‌تواند چالش برانگیز باشد. در این پست وبلاگ، فاکتورهای کلیدی را که باید هنگام انتخاب یک تبلت معاملاتی در نظر بگیرید را بررسی خواهیم کرد و برخی از تبلت های برتر موجود در بازار امروز را معرفی خواهیم کرد.

فاکتورهای کلیدی برای انتخاب بهترین تبلت برای ترید

هنگام انتخاب تبلت برای ترید، چندین فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید دستگاهی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند. در اینجا برخی از مهم ترین عواملی که باید در نظر گرفته شوند آورده شده است:

در ادامه بخوانید: معرفی 3 مدل از بهترین لپ تاپ برای ترید

اندازه صفحه نمایش

برای ترید ارز دیجیتال با گوشی یکی از مهم ترین عواملی که باید در نظر گرفت اندازه صفحه نمایش است. شما یک تبلت با صفحه نمایش به اندازه کافی بزرگ می خواهید که نمودارها و داده ها را به وضوح نمایش دهد تا بتوانید تصمیمات معاملاتی را راحت بگیرید. نمایشگر 10 اینچی یا بزرگتر به طور کلی توصیه می شود. تبلت 8 اینچی نیز می تواند برای انجام معاملات مناسب باشد.

قدرت پردازش

یک تبلت با قدرت پردازش کافی برای رسیدگی به نیازهای نرم افزار معاملاتی و تجزیه و تحلیل داده ها ضروری است. به دنبال تبلتی با پردازنده سریع و رم کافی باشید.

عمر باتری

بلتی با عمر باتری طولانی برای معامله گرانی که دائماً در حال حرکت هستند ضروری است. شما دستگاهی می خواهید که بتواند برای یک روز معاملاتی کامل بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد.

قابلیت اتصال: گزینه‌های اتصال مانند Wi-Fi، بلوتوث و داده‌های تلفن همراه برای معامله‌گرانی که باید به بازارها و پلتفرم‌های معاملاتی خود متصل بمانند، مهم هستند.

سازگاری با نرم افزار

اطمینان حاصل کنید که تبلتی که انتخاب می کنید با نرم افزارهای تجاری و برنامه هایی که استفاده می کنید سازگار است. بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی دارای اپلیکیشن‌های موبایلی هستند که به‌طور خاص برای استفاده در تبلت طراحی شده‌اند. بنابراین بهتر است سیستم عامل تبلت شما با پلتفرم تجاری مورد استفاده سازگاری داشته باشد.

با در نظر گرفتن این عوامل کلیدی، می توانید تبلتی را انتخاب کنید که نیازهای معاملاتی شما را برآورده کند و به شما کمک کند در دنیای پرشتاب معاملات از رقبا جلوتر بمانید.

پس از در نظر گرفتن فاکتورهای کلیدی، لیستی از بهترین تبلت ها برای ترید را گردآوری کرده ایم. انتخاب‌های برتر ما شامل iPad Pro، Galaxy TAB S6 Lite، Samsung Galaxy Tab S7+، Microsoft Surface Pro 7 است.

هر کدام از این تبلت‌ها در زمینه‌های مختلف عالی هستند، اما همگی قدرت پردازش، اتصال و سازگاری با نرم‌افزار عالی را ارائه می‌کنند. چه یک معامله گر حرفه ای یا مبتدی باشید، این تبلت ها به عنوان بهترین تبلت برای تریدرها، یک راه قدرتمند و راحت برای ماندن در بازارها و انجام معاملات به صورت پرتابل را ارائه می دهند.

بهترین تبلت ها برای ترید

در این بخش 4 مدل از بهترین تبلت ها برای ترید ارز دیجیتال را بررسی می کنیم.

تلبت آیپد پرو (iPad Pro) برای ترید

آیپد پرو (iPad Pro)

به دلیل ویژگی های استثنایی، تبلتی عالی برای معامله گران است. صفحه نمایش 12.9 اینچی آن صفحه نمایش زیادی را ارائه می دهد و تجزیه و تحلیل نمودارها و داده ها را آسان می کند. این نمایشگر نیز شفاف و پر جنب و جوش است و وضوح 2732 در 2048 پیکسل دارد که آن را به یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار تبدیل می کند.

آی‌پد پرو از یک تراشه قدرتمند A12Z Bionic بهره می‌برد که عملکرد سریع و پاسخگو را ارائه می‌دهد و اجرای نرم‌افزار معاملاتی و تجزیه و تحلیل سریع داده‌ها را آسان می‌کند. با حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و 6 گیگابایت رم، آی‌پد پرو قدرت زیادی برای انجام حتی سخت‌ترین برنامه‌های معاملاتی و تحلیل داده‌ها دارد.

عمر باتری آیپد پرو عالی است و با یک بار شارژ تا 10 ساعت استفاده می کند. این باعث می شود آن را برای معامله گرانی که دائما در حال حرکت هستند و به دستگاهی نیاز دارند که بتواند در تمام طول روز بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد، عالی می کند.

گزینه‌های اتصال در iPad Pro شامل Wi-Fi، بلوتوث و داده‌های تلفن همراه است که باعث می‌شود بدون توجه به جایی که هستید، به بازارها و پلتفرم معاملاتی خود متصل بمانید. این تبلت همچنین دارای پورت USB-C است که به شما امکان می دهد به نمایشگرهای خارجی و سایر دستگاه ها متصل شوید.

تبلت مدل آیپد پرو (iPad Pro)
صفحه نمایش صفحه نمایش 11 یا 12.9 اینچی Liquid Retina با فناوری ProMotion و True Tone
نوع پردازنده تراشه Apple M1 (CPU 8 هسته ای، GPU 8 هسته ای)
قابلیت اتصال Wi-Fi 6، اختیاری 5G، بلوتوث 5.0
سازگاری با نرم افزار iOS و iPadOS، سازگار با طیف گسترده ای از برنامه های تجاری از جمله MetaTrader 4، TradingView و بسیاری دیگر.
رم 8 یا 16 گیگابایت
کارت حافظه ندارد
حافظه داخلی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت یا 2 ترابایت

 

بررسی تبلت گلکسی تب اس 6 لایت (Galaxy TAB S6 Lite)

این مدل یک تبلت عالی برای تجارت است که طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد که آن را به یک رقیب قدرتمند در بازار تبدیل می کند. صفحه نمایش 10.4 اینچی آن تجزیه و تحلیل نمودارها و داده ها را آسان می کند. این صفحه نمایش روشن و واضح است و رزولوشن آن 2000 در 1200 پیکسل است.

این تبلت دارای پردازنده Exynos 9611 و 4 گیگابایت رم است که عملکرد خوبی را برای نرم افزار معاملاتی و کارهای تجزیه و تحلیل داده ارائه می دهد. همچنین تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد که با کارت microSD قابل افزایش است.

عمر باتری گلکسی تب اس 6 لایت قابل توجه است و با یک بار شارژ تا 12 ساعت، باتری نگه می دارد. این قابلیت تبلت سامسونگ را برای معامله گرانی که به دستگاهی نیاز دارند که بتواند در تمام طول روز بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد عالی می کند.

گزینه های اتصال گلکسی تب اس 6 لایت شامل Wi-Fi و بلوتوث است، اما از داده تلفن همراه پشتیبانی نمی کند. این تبلت همچنین دارای پورت USB-C است که اتصال آن به دستگاه های خارجی را آسان می کند.

گلکسی تب اس 6 لایت به عنوان بهترین تبلت برای ترید با طیف وسیعی از برنامه های معاملاتی از جمله MetaTrader 4 و تریدینگ ویو سازگار است. با این حال، ممکن است به اندازه برخی تبلت‌های دیگر قدرتمند نباشد، که می‌تواند عملکرد آن را برای کارهای تجاری سخت‌تر محدود کند.

 

تبلت مدل گلکسی تب اس 6 لایت (Galaxy TAB S6 Lite)
صفحه نمایش صفحه نمایش 10.4 اینچی TFT با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل.
نوع پردازنده Exynos 9611 پردازنده هشت هسته ای
قابلیت اتصال Wi-Fi، LTE اختیاری، بلوتوث 5.0
سازگاری با نرم افزار اندروید، سازگار با طیف گسترده ای از برنامه های تجاری از جمله MetaTrader 4، TradingView و بسیاری دیگر.
رم 4 گیگابایت
کارت حافظه microSD تا 1 ترابایت
حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت

سامسونگ گلکسی تب S7+

یکی از مدل های جدید تبلت سامسونگ، Samsung Galaxy Tab S7+ تبلتی با عملکرد بالا برای ترید است که طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد که آن را به یک انتخاب عالی برای معامله گران تبدیل می کند. صفحه نمایش 12.4 اینچی آن یک صفحه نمایش بزرگ را برای تجزیه و تحلیل داده ها و نمودارها با وضوح 2800 در 1752 پیکسل ارائه می دهد.

تبلت سامسونگ گلکسی تب S7+ برای ترید

این تبلت دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 Plus و حداکثر 8 گیگابایت رم است که عملکردی روان و سریع را حتی برای سخت ترین کارهای معاملاتی ارائه می دهد. همچنین تا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد که با کارت microSD قابل افزایش است. عمر باتری Galaxy Tab S7+ استثنایی است و با یک بار شارژ تا 14 ساعت استفاده را ارائه می دهد.

گزینه‌های اتصال در Galaxy Tab S7+ شامل Wi-Fi، بلوتوث، و 5G می‌ باشد که اتصال به بازارها و پلتفرم معاملاتی شما را آسان می‌کند. این تبلت همچنین دارای درگاه USB-C و پشتیبانی از Samsung DeX است که به شما امکان می دهد به نمایشگرهای خارجی و سایر دستگاه ها متصل شوید.

Galaxy Tab S7+ با طیف گسترده ای از برنامه های تجاری، از جمله MetaTrader 4، TradingView و بسیاری دیگر سازگار است. قدرت پردازش قدرتمند و سازگاری نرم افزاری آن، آن را به تبلتی با عملکرد برتر برای ترید با گوشی تبدیل کرده است.

 

تبلت مدل Samsung Galaxy Tab S7 plus
صفحه نمایش صفحه نمایش 12.4 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2800 در 1752 پیکسل.
نوع پردازنده پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 Plus
قابلیت اتصال Wi-Fi 6، اختیاری 5G، بلوتوث 5.0
سازگاری با نرم افزار اندروید، سازگار با طیف گسترده ای از برنامه های تجاری از جمله MetaTrader 4، TradingView و بسیاری دیگر.
رم 6 یا 8 گیگابایت
کارت حافظه microSD تا 1 ترابایت
حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت

مایکروسافت سرفیس پرو 7

یکی از بهترین تبلت های قلم دار ، مایکروسافت سرفیس پرو 7 (Microsoft Surface Pro 7) یک تبلت همه کاره است که برای معامله گران بسیار مناسب است. صفحه نمایش 12.3 اینچی آن وضوح بالای 2736 در 1824 پیکسل را ارائه می دهد که تجزیه و تحلیل نمودارها و داده ها را آسان می کند. نمایشگر مایکروسافت سرفیس همچنین به لمس و ورودی قلم پاسخ می دهد که می تواند برای یادداشت برداری و حاشیه نویسی مفید باشد.

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 7 برای ترید

Surface Pro 7 از طیف وسیعی از پردازنده‌های Intel Core تا نسل دهم پشتیبانی می‌کند که عملکرد سریع و روان را برای نرم‌افزار معاملاتی و کارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها ارائه می‌کند. همچنین تا 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد که آن را به تبلتی با عملکرد عالی برای معامله گرانی که به قدرت زیادی نیاز دارند تبدیل می کند.

عمر باتری سرفیس پرو 7 قابل احترام است و با یک بار شارژ تا 10.5 ساعت استفاده می کند. با این حال، این می تواند بسته به پیکربندی و استفاده متفاوت باشد.

گزینه های اتصال در سرفیس پرو 7 شامل وای فای، بلوتوث و LTE اختیاری است که اتصال به بازارها و پلت فرم معاملاتی شما را آسان می کند. این تبلت همچنین دارای یک پورت USB-C و یک پورت USB-A با اندازه کامل است که به شما امکان می دهد به دستگاه های خارجی متصل شوید.

Surface Pro 7 با طیف گسترده ای از برنامه های تجاری از جمله MetaTrader 4، TradingView و بسیاری دیگر سازگار است. همچنین بر روی ویندوز 10 اجرا می شود، به این معنی که می توانید از هر نرم افزار معاملاتی سازگار با ویندوز استفاده کنید.

 

تبلت مدل مایکروسافت سرفیس پرو 7
صفحه نمایش صفحه نمایش 12.3 اینچی PixelSense با وضوح 2736 در 1824 پیکسل.
نوع پردازنده طیفی از پردازنده های Intel Core، تا نسل دهم.
قابلیت اتصال Wi-Fi 6، LTE اختیاری، بلوتوث 5.0
سازگاری با نرم افزار ویندوز 10، سازگار با طیف گسترده ای از برنامه های تجاری از جمله MetaTrader 4، TradingView و بسیاری دیگر.
رم 4 گیگابایت، 8 گیگابایت یا 16 گیگابایت
کارت حافظه ندارد
حافظه داخلی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت

جمع بندی

انتخاب تبلت مناسب برای معامله به عواملی مانند اندازه صفحه نمایش، قدرت پردازش، عمر باتری، اتصال، سازگاری نرم افزار، رم و فضای ذخیره سازی بستگی دارد. آیپد پرو و گلکسی تب اس 7 پلاس دارای صفحه نمایش بزرگ هستند، در حالی که مایکروسافت سرفیس پرو 7 دارای پردازنده قدرتمندی می باشد. iPad Pro و Galaxy Tab S7+ با یک بار شارژ تا 10 ساعت مورد استفاده قرار می گیرند. هر چهار تبلت با برنامه های تجاری محبوب مانند MetaTrader 4 و TradingView سازگار هستند. قبل از تصمیم گیری، بودجه و نیازهای خاص خود را در نظر بگیرید.

سوالات متداول

از چه تبلتی برای ترید بهتر می توان استفاده کرد؟

برای ترید، تبلتی با صفحه نمایش بزرگ و کیفیت تصویر بالا مورد نیاز است. همچنین، قابلیت اجرای برنامه‌های تحلیلی و پلتفرم‌های ترید همراه با پایداری و قدرت پردازش بالا نیز از جمله ویژگی‌های مهم تبلت برای ترید است. برخی از مدل‌های تبلت برای ترید عبارتند از: iPad Pro، Samsung Galaxy Tab S7، Microsoft Surface Pro 7 .

آیا برای ترید تنها با یک تبلت می‌توان کار کرد؟

بهتر است برای ترید، به عنوان یک تاجر حرفه‌ای، بر روی بیش از یک دستگاه سرمایه‌گذاری کنید. اگرچه، تبلت می‌تواند برای نمایش دادن چارت‌ها و اجرای برنامه‌های تحلیلی مفید باشد، اما برای اجرای ترید باید از یک سیستم کامپیوتری قدرتمند و مطابق با نیازهای ترید استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا