آموزشکیف پول

آموزش اضافه کردن ویگو سواپ به تراست والت در کمتر از 1 دقیقه

آموزش اضافه کردن ویگو سواپ به تراست والت:

تراست والت یکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال است. این کیف پول تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی میکند اما برخی از توکن های تازه وارد به بازار که در صرافی های متمرکز لیست نشده اند را نمی توان در بین ارزهای تراست والت پیدا کرد.مثلا اگر شما خرید ویگو سواپ را انجام داده باشید و قصد انتقال آن به کیف پول شخصی تراست والت را داشته باشید، در حالت پیش فرض نمیتوانید این کار را انجام دهید. در این نوشته نحوه اضافه کردن توکن ویگو سواپ و بقیه توکن ها را به تراست والت آموزش داده ایم.

آموزش گام به گام اضافه کردن توکن به تراست والت:

1-پیدا کردن ارز در کوین مارکت کپ:
ابتدا می بایست در وب سایت کوین مارکت کپ رمزارز مورد نظر خود را پیدا کنید. دقت کنید که ارزهای مشابه با نام و لوگو های مشابه شما را به اشتباه نیندازد؛ حتما اسم دقیق ارز با نام اختصاری آن را با املای صحیح چک کنید.

سرج در کوین مارکت کپ
2-کپی کردن کانترکت (قرار داد هوشمند):
همه توکن ها روی کانترکت یا همان قرارداد های هوشمند ساخته می شوند. شما باید آدرس دقیق کانترکت را طبق تصویر زیر از صفحه ارز مورد نظر خود در کوین مارکت کپ کپی کنید .

آموزش اضافه کردن ویگو به تراست والت

3-اضافه کردن توکن به تراست ولت :
وقتی وارد صفحه اصلی تراست ولت میشوید از قسمت بالا سمت راست میتوانید ارزهای دلخواه خود را اضافه کنید. با زدن این دکمه وارد صفحه ای می شوید که ارزهای مختلف را مشاهده میکنید و از قسمت بالا سمت راست همین صفحه روی علامت (+) کلیک میکنیم و وارد بخش توکن (token) می شویم.

آموزش اضافه کردن ویگو سواپ به تراست والت

ادد کردن توکن در تراست ولت

این مرحله شامل دو بخش می شود:

3-1-انتخاب شبکه:
برای مثال، برای اضافه کردن ویگو سواپ به تراست والت از آنجایی که ویگو سواپ روی شبکه فنتوم کار میکند شبکه (network) فنتوم را از اولین بخش انتخاب می کنیم.

آموزش اضافه کردن ویگو سواپ به تراست ولت

3-2-اضافه کردن آدرس کانترکت:
در بخش address کانترکتی که از صفحه ارز ویگو سواپ copy کردیم را اینجا paste میکنیم. بقیه بخش ها به صورت خودکار پر می شوند ولازم نیست به صورت دستی آنها را وارد کنیم.
در انتها گزینه save را میزنیم تا تغییرات ما ذخیره شوند.

اضافه شدن توکن ویگو سواپ در تراست ولت

تمام!
شما با موفقیت ویگو سواپ را به تراست ولت اضافه کردید.
اگر قبلا در صرافی ارزدیجیتال صرافکس یا خود صرافی غیر متمرکز ویگو سواپ خرید ویگو سواپ را انجام داده اید حالا می توانید آن را به آدرس رمزارز ویگو کیف پول شخصی تراست والت خود منتقل کنید.با این روش شما متوانید هر ارز دیگری که آدرس کانترکت آن موجود است را به تراست ولت اضافه کنید.

پی نوشت: تراست والت تا به امروز یکی از معتبرترین کیف پول ها در دنیای رمزارزها بوده است. چنان چه رمز ارزی در بین رمزارزهای تراست والت وجود ندارد احتمالا آن رمزاز ناشناخته یا جدید است. پس در مواجهه و خرید و فروش رمزارزهای جدید در ارزهای دیجیتال باید با احتیاط بیشتری برخورد کرد.

3.7/5 - (3 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا