آموزش

معرفی بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳ به همراه تجزیه و تحلیل

وقتی صحبت از ارز دیجیتال به میان می‌آید، بسیاری از پروژه‌ها ارزش کمی در بازار پیدا می‌کنند یا اصلاً ارزشی ندارند. این روز‌ها بحث حول محور رمز ارز‌هایی که شت کوین نامیده می‌شوند زیاد به گوش می‌رسد. معمولاً شت کوین‌ها به‌عنوان هدف یا ارزش قابل شناسایی در نظر گرفته می‌شوند و اغلب در دسته‌بندی خاصی قرار نمی‌گیرند. در نهایت، این توکن‌ها اغلب ارزش کمی در بازار دارند یا اصلاً ارزش ندارند.

بیشتر این گروه رمز ارز‌ها ارزش خود را صرفاً از وجود یا جلب حمایت یک سلبریتی یا شرکت مشهور به دست می‌آورند. کاربران ارز دیجیتال همواره به دنبال شناسایی شت کوین‌های مناسب برای خرید و کسب سود در آینده هستند. در ادامه مقاله زیر از صرافکس، بهترین سایت خرید ارز دیجیتال ، با بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳ آشنا خواهیم شد.

بهترین شت کوین انفجاری چیست؟

در چند سال گذشته، دسته جدیدی از ارز‌های دیجیتال در بازار ظاهر شدند که به طور کلی به عنوان شت کوین شناخته می‌شوند، آن‌ها در بهترین حالت به عنوان توکن‌های بی‌ارزشی توصیف می‌شوند که هیچ آینده یا کاربردی ندارند. به بیان ساده‌تر، بسیاری از آن‌ها کلاهبرداری هستند و توسط افراد ناشناس و ناشایست طراحی شده‌اند که به دنبال کسب سریع پول نقد هستند.

حال در این میان برخی از این شت کوین‌ها با استقبال عمومی کاربران مواجه می‌شوند و رشد چشمگیری را تجربه می‌کنند. در ادامه اگر تیم پشتیبان با ارائه بروزرسانی‌های موفق بتواند جایگاه رمز ارز خود را حفظ کند، شت کوین مزبور مسیر صعودی را طی خواهد کرد و در غیر اینصورت پروژه محکوم به فناست.

در حالت اول گاهی این توکن به عنوان بهترین شت کوین انفجاری انتخاب می‌شود که توانسته برخلاف نامش در بازار برای خود جایگاهی درخور توجه کسب کند. باید منتظر بود و دید عنوان بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳ به کدام رمز ارز خواهد رسید؟

بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳

روش شناسایی شت کوین ها

وایت پیپر‌مانیفست توکن است که قصد و نیت بنیانگذاران را به تفصیل بیان می‌کند و نقشه راهی را که منجر به تحقق هدف آن‌ها می‌شود، مشخص می‌کند. در وایت پیپر می‌توان اولین پرچم‌های قرمز پروژه را تشخیص داد.

به عنوان مثال، یک وایت پیپر می‌تواند ادعا کند که رمزارز بیت‌کوین بعدی است و سیستم پرداخت جهانی را متحول می‌کند اما اگر شامل لیست خاصی از مشکلاتی که توکن حل می‌کند و همچنین راه حل‌های آن‌ها نباشد، یک وعده توخالی است. به عبارت دیگر، این مورد نشانه واضحی است از اینکه بنیان‌گذاران یا نمی‌دانند در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند یا قصد کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران خود را دارند که هر دو دلایل کافی برای دوری از چنین رمزارز‌هایی هستند.

معیارهای شناسایی شت کوین

به طور خلاصه معیار‌های تشخیص شت کوین‌ها شامل موارد زیر است که می‌توان از آن‌ها برای شناسایی بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳ استفاده کرد:

  • مشروعیت تیم پشتیبان پروژه
  • هدف توکن
  • پروژه‌ها و شراکت‌های در حال انجام و مربوط به آینده
  • فعالیت جامعه

آیا شت کوین ارزش سرمایه گذاری دارد؟

سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال نیاز به رویکردی آگاهانه بدون رویای ثروتمندشدن در چند روز یا چند هفته دارد. سرمایه‌گذاری در این حوزه نوعی آینده‌نگری است، اما در حال حاضر بسیاری آن را قبول ندارند. کار اصلی یافتن یک دارایی دیجیتال برای سرمایه‌گذاری و نگهداری آن برای پنج تا ده سال است. شت کوین یک دارایی پرخطر برای هر سرمایه‌گذاری است، اما گاهی به کاربر اجازه می‌دهد در مدت کوتاهی ثروت زیادی به دست آورد.

ارز دیجیتال باید ساده و شهودی باشد و به آسانی قابل خرید، فروش، برداشت یا مبادله باشد. هر توکن باید دارای یک پروژه و یک تیم توسعه دهنده باشد و چشم انداز آینده آن مشخص باشد. شت کوینی با این مشخصات برای سرمایه‌گذاری مناسب است.

در حال حاضر، بازار در حال تجربه یک اصلاح عمیق است و بسیاری از شت کوین‌ها ۷۰ تا ۹۵ درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند. بنابراین، زمان سرمایه‌گذاری عالی است زیرا بازار نمی‌تواند برای همیشه ر‌ها شود. این امکان وجود دارد که در سال ۲۰۲۳ قیمت شت کوین‌ها افزایش یابند و کسانی که در سال ۲۰۲۲ سرمایه‌گذاری کرده‌اند درآمد کسب کنند.

برخی شت کوین‌های ‌امیدوارکننده ممکن است در سال ۲۰۲۳ سودآور باشند، اما برای شناخت بهترین شت کوین انفجاری ۲۰۲۳ لازم است بررسی لازم و دقیقی انجام دهید تا مانع از هرگونه ضرر احتمالی شوید.

بهترین شت کوین انفجاری در 2023 کدام است؟

در بین پروژه‌های شت کوین برخی نسبت به سایر رقبا ارزش بیشتری دارند و به عنوان بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳، ارزش سرمایه‌گذاری دارند.

  • دوج کوین (DOGE)

ارز دیجیتال دوج کوین یکی از بهترین می‌م‌کوین‌ها و نیز شت کوین‌های موجود در بازار است. اکثر مردم به دلیل بازدهی چهار رقمی که این رمز ارز در اواسط سال ۲۰۲۱ و در سایه نام ایلان ماسک تولید کرد، DOGE را می‌شناسند. با این حال، این توکن اخیراً به دلیل عدم استفاده از ابزار دنیای واقعی آسیب دیده است.

دوج‌کوین در‌آوریل ۲۰۲۲، پس از تسلط ایلان ماسک در توییتر، افزایش قیمت را تجربه کرد، زیرا سرمایه گذاران معتقد بودند که این ارز دیجیتال می‌تواند به نحوی در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ادغام شود. همه این‌ها در این مرحله فقط حدس و گمان است، اگرچه برخی از ابزار‌های بسیار مورد نیاز را برای آن فراهم می‌کند. با این حال، بیش از هزاران تاجر اکنون دوج را به عنوان یک روش پرداخت می‌پذیرند و به این معنی است که در صورت ادامه رشد، مطمئناً پتانسیل قیمتی خوبی دارد و کاندید بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳ است.

مطلب پیشنهادی: قیمت دوج کوین

بهترین شت کوین های 2023

برای مشاهده نمودار، قیمت دوج کوین از صرافکس کلیک کنید.

  • دوج الون مارس (ELON)

اسپین آف معروف دوج کوین، یعنی دوج الون مارس یک رمز ارز بسیار فرار است که یک سرمایه‌گذاری با ریسک بالا در نظر گرفته می‌شود و به عبارت دیگر، یک شت کوین‌امیدوار‌کننده است. بنیانگذاران تلاش کردند تا از محبوبیت ایلان ماسک استفاده کنند، اما تاکنون موفقیت چندانی نداشته-اند. با این حال، حجم معاملات بیش از ۵ میلیون دلار در روز ممکن است نشان دهنده این باشد که اتفاقی در حال رخ دادن است و قیمت ELON یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز است که به عنوان بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳ شانس موفقیت داشته باشد.

  • شیبا اینو (SHIB)

ارز دیجیتال شیبا در اکتبر ۲۰۲۱، پس از اینکه ایلان ماسک در مورد آن توییت کرد، منفجر شد. با این حال، این رمز ارز ارزش بازار قابل توجهی را کسب کرده است، به این معنی که بسیاری از مردم ‌امیدوارند این ارز دیجیتال به بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳ تبدیل شود. (بررسی قیمت شیبا)

  • بت توکن (BAT)

این توکن، رمز ارزی مبتنی بر اتریوم است که به پلتفرم تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین مرورگر بریو قدرت می‌دهد و توسط برندان آیش، بنیانگذار موزیلا و فایرفاکس، تأسیس شده است. پتانسیل توکن از عملکرد مرورگر بریو در بازار مشخص است. مرورگر یک تجربه گشت و‌گذار بی‌عیب و نقص را به کاربران ارائه داده و ویژگی‌های هیجان‌انگیزی را برای تبدیل‌شدن بت توکن به بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳ ارائه می‌دهد. با بیش از ۲۵ میلیون کاربر، این مرورگر در حال ایجاد رکورد‌های جدیدی است. تیم پشت توکن BAT حرفه‌ای است و به رشد بازخورد اعتقاد دارد. آن‌ها جامعه فعالی دارند و بازخورد‌ها را برای بهبود توکن ارزیابی می‌کنند، بنابراین رشد چشمگیر این شت کوین در آینده دور از ذهن نیست.

سخن پایانی

در این مقاله نگاهی اجمالی به بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳ انداختیم و به پروژه‌هایی که احتمال رشد قابل توجه خواهند داشت اشاره کردیم. با توجه ماهیت نوسانی بازار رمز ارز‌ها در سال‌های اخیر و فراز و فرود بسیاری از شت کوین‌ها، موارد ذکر شده قطعی نیستند و ممکن است هر گونه تغییری در این رتبه‌بندی ایجاد شود و یا رمز ارز دیگری در میان آن‌ها وارد شود. پس قبل از هر گونه تصمیم‌گیری تمام موارد و جوانب را در نظر بگیرید تا مانع از ضرر احتمالی و جبران ناپذیر شوید.

در ادامه بخوانید: توکن هواداری چیست؟

سؤالات متداول

آیا حتی بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری امن است؟

با بررسی کامل، اگر بتوان بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳ را تشخیص داد، با رعایت همه موارد و مدیریت سرمایه می‌توان وارد معامله شد.

بهترین شت کوین های انفجاری در 2023 کدام توکنها هستند؟

با توجه به شرایط بازار برخی شت کوین‌ها از جمله دوج‌ کوین، دوج‌الون مارس، شیبا اینو و... در زمره بهترین شت کوین انفجاری در ۲۰۲۳ قرار می‌گیرند.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا