اخبار

نسخه دوم صرافکس با امکان معاملات مارجین راه اندازی شد

با 8 ویژگی جدید صرافکس آشنا شوید.

صرافی ارز دیجیتال صرافکس بعد از یک سال و نیم فعالیت و دریافت بازخوردهای شما کاربران ارزهای دیجیتال، نسخه جدیدی را بر اساس نیاز کاربران ارزهای دیجیتال در ایران راه اندازی نموده است.

مهمترین تغییر در این نسخه از صرافکس اضافه شدن امکان معاملات مارجین (تعهدی) است با این تفاوت که قابلیت معاملات مارجین طبق استانداردهای روز دنیا و مطابق با روال جاری صرافی های معتبر جهانی طراحی و پیاده سازی شده است.

در فهرست زیر بعضی از ویژگی های نسخه جدید صرافکس را با هم مرور می کنیم:

نیخه جدید صرافکس با امکان معاملات مارجین

1- امکان انجام معاملات مارجین (تعهدی):

ما فکر می کنیم کسب سود در بازارهای دو طرفه حداقل امکانی است که تریدر های ایرانی می بایست از آن برخوردار باشند. ما سعی کردیم امکان معاملات دو طرفه را به نحوی پیاده سازی کنیم که شما بتوانید به راحتی و با استانداردهای جهانی موقع بالا رفتن و پایین آمدن بازار در آن فعالیت کنید آن هم با حجم معامله تا 4 برابر دارایی های خودتان!

2- اعتبار گرفتن از دیگران:

فرض کنید پیش بینی میکنید رمزارز خاصی حرکت صعودی یا نزولی رو در پیش دارد و میخواهید وارد معامله آن رمزارز بشوید اما دارایی شما برای انجام آن معامله کم است. اینجا می توانید تا 4 برابر دارایی خود را از صرافکس به عنوان وام دریافت کنید و وارد معامله آن رمز ارز شوید. تا زمانی که شما به صورت کامل اعتبار گرفته شده را بازپرداخت نکنید، درصد سود مشخصی را به ازای هر ساعت نگهداشتن اعتبار دریافتی می پردازید.

3- امکان اعتبار دادن به دیگران:

در  این نسخه از صرافکس شما می توانید از دارایی های راکد خود کسب درامد کنید. فقط کافی است دارایی خود را به صرافکس منتقل کنید و در بخش اعتبار دادن با درصد سود مورد نظر خود آن ها را در اختیار کاربران دیگر قرار دهید و در دوره های سر رسید مشخص سود خود را دریافت کنید.

4- انتقال داخلی با کارمزد صفر:

هر رمزارزی را با هر مقداری که میخواهید منتقل کنید میتوانید به صورت آنی و با کارمزد صفر به حساب کاربری کاربران دیگر صرافکس منتقل کنید. فقط کافی است شماره تلفن یا ایمیل طرف مقابل را داشته باشید!

5- ساخت کارت هدیه:

هدیه دادن آن هم از نوع کریپتویی شاید برای کسانی که علاقمند رمزارزها باشند جذاب به نظر برسد. در این نسخه از صرافکس شما می توانید رمزارزهای محبوب بازار رمزارزها را به هر تعدادی که مدنظر شماست به دوستان و آشنایان خودتان هدیه دهید.

6- ورود از طریق حساب گوگل:

با امکان اتصال حساب گوگل خود به صرافکس به راحتی و بدون وارد کردن نام کاربری و رمزعبور می توانید ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

7- نسخه جدید اپلیکیشن صرافکس:

اگر کاربر هر روز ارزهای دیجیتال هستید استفاده از اپلیکیشن صرافکس برای شما تجربه بهتری ایجاد می کند. شما می توانید آخرین نسخه اپلیکیشن صرافکس را با کلیک روی آدرس زیر نصب کنید:

نصب نسخه جدید اپلیکیشن صرافکس

8- اضافه شدن 31 رمزارز جدید:

با اضافه شدن ارزهای ناکاموتو گیمز (NAKA)، دی وای دی ایکس(DYDX)، دایمنشن(DYM)، اتریوم نیم سرویس(ENS)، ژوپیتر(JUP)، آپتوس(APT)، اردینالز(ORDI)، داگ ویف هت(WIF)، دوج ایلان مارس(ELON)، گیت کوین(GTC)، دیجن(DEGEN)، وراسیتی(VRA)، مون ریور(MOVR)، آپ اونلی(UPO)، اترفای(ETHFI)، مون بیم(GLMR)، آیوز نتورک(AIOZ)، بیگ تایم،اسکیل نتورک(SKL)، بوک آف میم(BOME)، کاسپا(KAS)، آیوتکس(IOTX)، ایکس پی آر نتورک(XPR)، ایمیوتبل(IMX)، استارگیت فایننس (STG)، وینک لینک (WIN) تعداد رمزارزهای صرافکس به 112 رمزارز رسید.

+30 ارز جدید در صرافکس لیست شد

اگر کاربر صرافکس هستید بسیار خوشحال می شویم نسخه جدید صرافکس را امتحان کنید و نظر خود را درباره آن به ما منتقل کنید.

ما همیشه پذیرای نظرات سازنده شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا