اخبار

حکم سهام نبودن توکن ریپل موج حیرت انگیزی در بازار کریپتو راه انداخت

در یک اقدام بزرگ، قاضی رئیس پرونده ریپل اعلام کرد که XRP در تعریف سهام قرار نمی گیرد

در یک اقدام بزرگ، قاضی رئیس پرونده ریپل اعلام کرد که XRP در تعریف سهام قرار نمی گیرد. به گفته قاضی، فروش XRP توسط ریپل یک قرارداد سرمایه گذاری نیست و این یک برد برای ریپل است. حکم قاضی می گوید که XRP معیارهای سهام بودن را ندارد. این تصمیم همچنین به فروش نهادی توکن های  XRP نیز تعمیم می‌یابد که آن‌ها نیز اوراق بهادار نیستند.

قیمت XRP تقریبا دو برابر شد!

طبق گفته Santiment، یک پلتفرم هوشمند جمع آوری داده های بازار، قیمت ریپل در عرض 3 ساعت 87 درصد افزایش یافت. در حال حاضر ریپل در CoinMarketCap رتبه 5 را با ارزش بازار 36 میلیارد دلار دارد.

قاضی تورس افزود،  که فروش برنامه‌ای ریپل، کانال‌های توزیع و فروش XRP توسط لارسن و گارلینگ‌هاوس، قراردادهای سرمایه‌گذاری را تشکیل نمی‌دهند. در اصل، این تفسیر به طور مؤثری از طبقه بندی چنین معاملاتی به عنوان اوراق بهادار جلوگیری می کند.

به عبارتی دیگر، بیانیه قاضی پیامدهایی برای بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال دارد. حکم قاضی تورس تصریح کرد که طبقه بندی توکن های دیجیتال فروخته شده به عموم به عنوان اوراق بهادار همیشه قطعی نیست. این ممکن است راه را برای فروش و معاملات ارزهای دیجیتال باز کند که انتظار می‌رود روند بازار ارزهای دیجیتال را متحول کند.

برد اما 50-50

در حالی که این حکم، بازگشت قابل توجهی را برای علاقه مندان به Ripple و XRP به ارمغان آورده است، اما چیزهای بیشتری در راه است و این رای فقط یک برد 50-50 است، چرا که با بیانیه دادگاه که به زودی اطلاعیه جداگانه ای صادر خواهد شد که تاریخ جلسه بعدی و جزئیات آن را شرح می دهد.

پیش‌بینی‌های قیمت XRP همگی افزایش یافته‌اند زیرا حجم 600 میلیون دلار قیمت XRP را بالای 0.6 دلار نگه می‌دارد – نهنگ‌ها در حال خرید هستند. نمودارهای XRP نشان می دهد که ممکن است قیمت آن دوباره افزایش یابد و شاخص های تکنیکال آن شروع به بالا رفتن کنند.

منبع خبر:zycrypto

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا