اخبار

قاضی درخواست SEC برای تجدیدنظر علیه حکم ریپل را رد کرد

آنالیسا تورس، قاضی دادگاه منطقه‌ای، درخواست SEC برای تجدیدنظر را رد کرد و مدعی شد که درخواست کننده دلایل قابل توجهی برای این اختلاف نظر ارائه نکرده است.

آنالیسا تورس، قاضی دادگاه ، درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) برای تجدید نظر در خصوص باخت مقابل ریپل لبز، شرکت صادر کننده XRP است، را رد کرد.

قاضی تورس در دادگاه 3 اکتبر حکم داد، درخواست SEC را رد کرد و مدعی شد که تنظیم‌کننده درخواست تجدیدنظر نتوانسته است وظایف خود را انجام و نشان دهد که مسائل حقوقی کنترل کننده‌ای وجود دارد یا دلایل قابل توجهی برای اختلاف نظر در مورد این موضوع وجود دارد.

“پیشنهاد SEC برای صدور گواهی تجدید نظر موقت و درخواست SEC برای باز ماندن بحث در این خصوص رد می شود.”

sec
sec-xrp

شایان ذکر است، این تصمیم به منزله‌ی باخت کامل برای تنظیم‌کننده نیست، زیرا قاضی تورس برای رسیدگی به مسائل باقی‌مانده در این پرونده، دادگاهی را برای 23 آوریل 2024 در نظر گرفته‌است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از TradingView، قیمت XRP بلافاصله پس از انتشار این خبر تقریباً 6 درصد افزایش یافت.

xrp

در 13 جولای، قاضی تورس تا حدی به نفع ریپل رای داد و اعلام کرد که خرده فروشی توکن XRP با تعریف قانونی اوراق بهادار مطابقت ندارد. با این حال، دادگاه متوجه شد که ریپل با فروش مستقیم توکن های XRP به سرمایه گذاران نهادهای سازمانی، قوانین اوراق بهادار را نقض کرده است.

در ماه آگوست،تنظیم کننده با این استدلال که “زمینه های قابل توجهی برای اختلاف نظر” در مورد قوانین موجود وجود دارد، به درخواست تجدید نظر نسبت به این تصمیم اقدام کرد.

Ripple Labs و SEC پاسخی فوری به درخواست اظهارنظر توسط Cointelegraph در زمان انتشار ارائه نکردند.

“درخواست SEC برای تجدیدنظر موقت رد می شود. من یک وکیل نیستم، اما به نظر می‌رسد که دادگاه به SEC گفت: شما از من خواستید که آزمون “Howey” را اعمال کنم، من انجام دادم، و دوست داشته باشید یا نه، شما شکست خورده اید.”

توییت بردگارلینگهاوس
sarrafex

SEC برای اولین بار شکایت خود را علیه ریپل، مدیر عامل آن، برد گارلینگهاوس و کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران آن در دسامبر 2020 تنظیم کرد، که باعث شد بسیاری از صرافی ها برای جلوگیری از نگرانی های قانونی احتمالی، توکن XRP را از فهرست رمزارزهای خود خارج کنند. پس از حکم تورس در ماه ژوئیه، بسیاری از شرکت‌های رمزارز گفتند که این توکن را مجدداً در فهرست قرار داده یا در آینده آن را بررسی خواهند کرد.

این کمیسیون در ماه‌های اخیر تعدادی از شرکت‌های رمزارز را به دلیل اتهامات نقض اوراق بهادار، از جمله صرافی‌ های ارزهای دیجیتال بایننس و کوین‌بیس، هدف قرار داده است.

در 29 آگوست، مدیر دارایی Grayscale به دنبال درخواست تجدیدنظر که دستور بررسی درخواست آن برای یک صندوق معامله شده در بورس بیت کوین را صادر کرد، در دادگاه به پیروزی رسید.

منبع خبر: cointelegraph

5/5 - (3 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا