آموزش

آموزش تبدیل دلار به ترون

امروزه با توجه به گسترش و توسعه فناوری بلاک‌چین و افزایش محبوبیت معاملات ارز دیجیتال در دنیا، کاربران زیادی با فراگیری دانش و اطلاعات در این زمینه اقدام به ورود به بازار کریپتو و خرید و فروش رمز ارزها می‌کنند. یکی از ارزهای دیجیتال مورد توجه تریدرها به‌ویژه کاربران ایرانی رمز ارز ترون است.

ترون در اغلب پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در دسترس است و بصورت جفت با تتر یا دلار وجود دارد. برای آموزش چگونگی تبدیل دلار به ترون در ادامه این مقاله از صرافکس با ما همراه باشید.

رمز ارز ترون (TRX) چیست؟

توکن ترون (TRX) یک ارز دیجیتال مبتنی بر فناوری غیرمتمرکز است و هدف اصلی آن توزیع دوباره قدرت در صنعت بلاک‌چین و ارائه ابزارهایی برای ایجاد محتوای دموکراتیک است. ارز دیجیتال ترون برای اولین بار در سال 2017 به عنوان یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 با پشتیبانی بلاک‌چین اتریوم ارائه شد. در ادامه ترون از شبکه اتریوم جدا شد و بیت تورنت که از محبوب ترین پلتفرم‌های اشتراک فایل در جهان است را خریداری کرد.

ترون با ارائه انواع برنامه‌های غیرمتمرکز، تبدیل به شبکه‌ای پیشرو در صنعت کریپتو شده است. به عنوان مثال JustSwap، اپلیکیشنی است که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های TRC20 را با رمز ارزهای دیگر بصورت فوری مبادله کنند و یکی از برنامه‌های محبوب ترون برای تجارت است.

ترون دارای 92.4 میلیارد توکن است و در حال حاضر جایگاه شانزدهم را در فهرست ارزهای دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار در وبسایت کوین مارکت کپ دارد. در ژانویه 2018، قیمت ترون به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 0.34 دلار رسید. با اینکه این قیمت به تدریج در طول زمان کاهش پیدا کرده است، اما ترون همچنان محبوبیت و مقبولیت خود را بین کاربران ارز دیجیتال حفظ کرده است و تریدرهای زیادی هر روزه با تبدیل دلار به ترون این توکن را به سبد دارایی خود اضافه می‌کنند.

نحوه تبدیل دلار به ترون

نحوه تبدیل دلار به ترون

همانطور که اشاره شد رمز ارز ترون در صرافی‌های بسیاری که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند فهرست شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت کوین مارکت کپ مراجعه کنید. در صفحه اصلی رمز ارز ترون را انتخاب کنید و بعد از هدایت شدن به صفحه مربوط به TRX، تب مارکت را انتخاب کنید.

در این قسمت تمام صرافی‌هایی که رمز ارز ترون را پشتیبانی می‌کنند، فهرست شده‌اند. اما برای تبدیل دلار به ترون باید در اینجا به دنبال صرافی‌هایی باشید که ترون در آن‌ها با دلار آمریکا جفت شده است و تا بدین طریق تبدیل دلار به ترون را در این پلتفرم‌ها به صورت مستقیم انجام دهید. از جمله این صرافی‌‌ها می‌توان به گیت ای او، بیت فینکس، کراکن، بایننس و بیترکس اشاره کرد.

بعد از خرید ترون در کیف‌ پول‌های مبتنی بر استاندارد TRC20 و همچنین کیف پول ویژه خود یعنی ترون ولت قابل ذخیره و نگهداری است. در ادامه ما آموزش تبدیل دلار به ترون در پلتفرم صرافی کراکن و ذخیره آن در کیف پول ترون را آموزش می‌دهیم. به این دلیل که این صرافی و کیف پول در بین کاربران ایرانی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تبدیل دلار به ترون در صرافی کراکن

یکی از ساده‌ترین راه‌های تبدیل دلار به ترون از طریق صرافی کراکن است. این پلتفرم یکی از امن‌ترین و قابل اعتمادترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیاست. در کراکن امنیت، با ارائه فناوری و روش‌های آزمایش‌شده از سرمایه مشتری محافظت می‌‌شود. برای تبدیل دلار به ترون در صرافی کراکن مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ایجاد حساب کاربری در صرافی:

یک آدرس ایمیل در صفحه ثبت نام کراکن وارد کرده و یک نام کاربری و رمز عبور قوی و مطمئن برای خود انتخاب کنید.

  • تایید حساب کاربری:

در این مرحله نام کامل، تاریخ تولد، کشور محل سکونت و شماره تلفن خود را وارد کرده و حساب خود را تایید کنید. مدارکی نیز برای تایید هویت مورد نیاز است که باید ارسال کنید.

  • واریز دلار:

برای واریز وجه یک آدرس سپرده ایجاد کرده و وجوه را از کیف پول خود به آن آدرس انتقال دهید.

  • تبدیل دلار به ترون:

هنگامی که دلار در حساب شما ثبت شد، آماده تبدیل دلار به ترون هستید. گزینه خرید را انتخاب کرده و در کشوی بالا مقدار دلاری که قصد تبدیل به ترون دارید را وارد کنید. مقدار ترون محاسبه و نمایش داده می‌شود. در نهایت با انتخاب گزینه خرید مرحله آخر را انجام دهید و لحظاتی بعد ترون در آدرس کیف پول شما ثبت می‌شود.

بهترین کیف پول های نگهداری ترون

بهترین کیف پول های ترون

بعد از تبدیل دلار به ترون برای ذخیره و نگهداری آن نیاز به یک کیف پول مطمئن دارید. انتخاب این گزینه بستگی به شرایط شما دارد. انواع کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری برای ذخیره ترون وجود دارد که می‌توان به کیف ‌پول‌ سخت افزاری لجر نانو ایکس، ترون ولت، تراست ولت، کیف پول ترون لینک ، گواردا و اتمیک ولت اشاره کرد.

در میان کیف پول‌های نرم افزاری بهترین گزینه برای انجام این کار، کیف پول ترون است که به شما امکان ارسال، دریافت و ذخیره این رمز ارز را می‌دهد.

کیف پول trx

این کیف پول بیشتر برای کاربران سیستم عامل اندروید مناسب بوده، استفاده از آن ساده و غیرمتمرکز است و امکان پرداخت همتا به همتا (P2P) و ذخیره ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتر و ترون را دارد. این کیف پول به بیش از 30 زبان دنیا قابل دسترسی است و در 183 کشور ارائه می‌شود و از نظر امنیتی درجه عالی دارد.

رابط چند منظوره و مرورگر داخلی از قابلیت های این برنامه است و شما به عنوان یک کاربر با کلیک یک دکمه به آخرین برنامه‌های غیرمتمرکز و محصولات آن‌ها دسترسی خواهید داشت. با استفاده از رابط کاربری آسان این کیف پول می‌توانید توکن ‌ها را با هزینه صفر ارسال و دریافت کنید.

به‌روزرسانی‌های منظم و ارائه نسخه‌های جدید تضمین می‌کند که کاربران به کیف پولی با آخرین فناوری و سطوح امنیتی دسترسی دارند. تمام این ویژگی‌ها ترون ولت را به عنوان بهترین کیف پول ترون برای اندروید تبدیل می‌کند.

جمع بندی

توسعه دهندگان شبکه ترون به طور مداوم بر روی اکوسیستم خود کار می‌کنند تا محصولی بروز و بدون نقص به کاربران خود ارائه دهند. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، توکن ترون برای سرما‌یه‌گذاری و کسب درآمد گزینه مناسبی است. بعد از تصمیم به خرید ترون باید مراحل ذکر شده در مقاله بالا را انجام داده و در صورت تمایل با تبدیل دلار به ترون این توکن را به سبد دارایی خود اضافه کنید.

سوالات متداول در تبدیل دلار به ترون

آیا می‌توان با تبدیل دلار به ترون این رمز ارز را خریداری کرد؟

بله، علاوه بر امکان خرید ترون با دلار در برخی صرافی‌ها وجود دارد.

کیف پول ترون چیست؟

این کیف پول از کلیدهای خصوصی و توکن‌های TRX با ویژگی‌های امنیتی و رمزگذاری پیشرفته محافظت می‌کند بنابراین چنانچه تلفن همراه خود را گم کنید، دارایی دیجیتال شما همیشه در امان خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا