ارز دیجیتال - بررسی و معرفی همه ارزهای دیجیتال

قیمت دوج کوین – نمودار و قیمت لحظه ای دوج کوین doge

در حال حاضر دوج کوین رتبه 8 را در بازار دارد. قیمت دوج کوین امروز برابر با $0.14 است و تغییرات آن در 24 ساعت گذشته برابر با -3.93% می باشد. همچنین، تغییرات مارکت کپ دوج کوین در ۲۴ ساعت اخیر برابر با $20,717,748,922.67 است. به طور دقیق تر:

تغییرات 1 ساعته -0.542%
تغییرات 1 روزه -4.51%
تغییرات 7 روزه -5.856%
تغییرات 30 روزه -32.803%
دامیننس دوج کوین 0.895%
عرضه در گردش 144056016383.71

درباره دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین، میم کوینی الهام گرفته شده از سگ شیبا اینو است که در سال 2013 در پی یک شوخی توسط بیلی مارکوس ایجاد شد. در ادامه و در سال 2014 محبوبیت آن افزایش یافت و شش سال بعد شاهد رشد دوج کوین به صورت انفجاری بودیم. در اواسط سال 2020، بدنبال یک ویدیو درTikTok، قیمت DOGE بازهم افزایش یافت.

با این همه هنوز قیمت دوج برای خرید مناسب بود و باعث شد سیل عظیمی از طرفداران به گمان رسیدن قیمت دوج کوین در آینده به یک دلار اقدام به خرید آن کنند. در اواسط سال 2021 دوج به بالاترین حد خود یعنی 0.74 دلار رسید که به دلیل توییتی بود که ایلان ماسک درباره این رمز ارز در توییتر منتشر کرده بود. در ادامه مقاله زیر بررسی می‌کنیم که روند قیمت دوج کوین در آینده چگونه خواهد بود.

مشخصات و قیمت دوج کوین doge coin

همانطور که اشاره کردیم در سال 2021 و در پی توییت جنجالی ایلان ماسک، قیمت دوج کوین به بالاترین حد تاریخی خود رسید. توییت های او در حمایت از این توکن بارها باعث افزایش قیمت DOGE شد و بدنبال آن کاربران بسیاری اقدام به خرید این توکن کردند. اما با گذشت زمان، نفوذ ماسک بر این رمز ارز به دلیل کاهش هیاهوی بازار رمز ارزها کمتر شده است.

با این همه قیمت دوج کوین در آینده همچنان تحت تاثیر عواملی مانند تصمیمات فدرال رزرو در مورد سیاست های پولی آمریکا و رویه عمومی بازارهای مالی جهانی قرار خواهد گرفت. در صورتی که هر کدام از بروزرسانی های اعلام شده برای این رمز ارز اتفاق افتند، قیمت دوج تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

تاریخچه قیمت دوج کوین

تاریخچه قیمت دوج کوین

به طور خلاصه می توان گفت، بیشتری قیمت دوج کوین مربوط به سال 2021 است که دوج کوین توانست با 0.731578 دلار رشد کند. البته نسب به قیمت فعلی خود، نزدیک به 90 درصد افت قیمت داشته است.

کمترین قیمت دوج کوین نیز مربوط به سال 2015 است که برابر با 0.0000869 دلار است. اگر بخواهیم این عدد را با قیمت فعلی دوج کوین مقایسه کنیمف رشد 85872% درصدی را مشاهده می کنیم!

پیش بینی قیمت دوج کوین

مانند سایر آلت کوین ها، توانایی Dogecoin در رسیدن به اوج های جدید، تا حد زیادی به چگونگی عملکرد رمز ارز بیت کوین بستگی دارد. می‌دانیم که بیت کوین، ارز دیجیتال پیشتاز و رهبر در فضای کریپتو است و حرکاتش کل بازار را متاثر خواهد کرد. اغلب کارشناسان این صنعت معتقدند که بازار صعودی کریپتو در پایان سال 2023 احیا خواهد شد و در نتیجه این روند، قیمت دوج کوین در آینده افزایش می‌یابد.

اما این پیش‌بینی ها فقط حدس و گمان هایی است که بر اساس دیدگاه های مختلف تحلیلگران ارائه می‌شود و در واقع پیش‌بینی دقیق قیمت دوج کوین غیرممکن است. از عوامل مهم دیگر در تعیین مسیر بازار کریپتو، پدیده نصف شدن یا هاوینگ بیت کوین است. سرمایه‌گذاران زیادی معتقدند که ارزش بیت کوین و بسیاری از آلتکوین های محبوب در پی این فرایند که در سال 2024 اتفاق می‌افتد، افزایش می‌یابد و دوج کوین نیز پس از هاوینگ ممکن است دوباره به اوج تاریخی 0.74 دلار خود برسد.

پیش بینی قیمت دوج کوین

پیش بینی قیمت دوج کوین 2023 تا 2031

طبق پیش‌بینی و تحلیل تکنیکال، میانگین قیمت در سال 2024 حدود 0.22 دلار خواهد بود. در این سال حداکثر و حداقل قیمت دوج ممکن است به 0.28 و 0.15 دلار برسد.

طبق پیش‌بینی این وبسایت برای قیمت دوج کوین در آینده، ارزش این توکن در سال 2027 حداکثر حدود 0.51 دلار و حداقل آن حدود 0.35 دلار خواهد بود. میانگین قیمت دوج احتمالا 0.43 دلار باشد.

قیمت دوج کوین در آینده و در سال 2028 ممکن است به حداکثر مقدار 0.57 دلار و حداقل 0.40 دلار برسد و میانگین قیمت آن حدود 0.49 دلار خواهد بود.

سال 2031 برای ارز دیجیتال دوج کوین خاطره‌انگیز خواهد بود و انتظار می‌رود که DOGE به اوج 0.713471 دلار برسد با حداقل قیمت 0.669789 دلار. احتمالا قیمت دوج کوین در انتهای سال 2031 حدود 0.69163 دلار باشد.

آینده دوج کوین

قیمت دوج کوین در آینده و در سال 2025، ممکن است دارای حداکثر و حداقلی حدود 0.39 و 0.25 دلار باشد و متوسط قیمت آن تا پایان این سال احتمالا 0.32 دلار باشد.

طبق پیش‌بینی قیمت دوج کوین در آینده، در سال 2026 این رمز ارز به حداکثر قیمت 0.45 دلار و حداقل قیمت 0.30 دلار و میانگین ارزش معاملاتی حدود 0.38 دلار خواهد رسید. کارشناسان انتظار دارند قیمت دوج کوین در طول این سال افزایش چشمگیری را تجربه کند.

پیش‌بینی می‌شود که دوج کوین در سال 2029 بین 0.47 تا 0.63 دلار با میانگین قیمت 0.55 دلار معامله ‌شود.

پیش‌بینی قیمت دوج برای سال 2030، حداکثر و حداقل قیمت های 0.82 و 0.57 دلار است و میانگین قیمت این رمز ارز ممکن است حدود 0.69 دلار باشد. ارزش بازار کریپتو تا سال 2030 ممکن است به طور چشمگیری افزایش یابد.

نظر ایلان ماسک درباره آینده دوج کوین چیست؟

نظر ایلان ماسک درباره آینده دوج کوین چیست؟

ایلان ماسک، میلیاردر مشهور و صاحب شرکت اسپیس ایکس و تسلا موتور، همواره بر روند بازار رمز ارزها بویژه ارز دیجیتال دوج کوین موثر بوده است. او با توییت ها و سخنان خود درباره این توکن باعث فراز و فرودهایی در قیمت دوج شده است و هر بار کاربران بسیاری را با ضررها یا سودهای قابل توجه، مواجه کرده است. در حال حرکت حاضر ماسک مالک پلتفرم پر مخاطب توییتر است و هر گونه حرکت او در این رسانه دوج کوین را متاثر خواهد کرد. به عنوان مثال او در ابتدای خرید این پلتفرم با تغییر عکس پروفایل خود به دوج کوین باعث افزایش قیمت آن شد.

کاربران بر این باورند که ماسک به زودی یک سیستم پرداخت دوج کوین را در توییتر راه‌اندازی خواهد کرد. می‌دانیم که روزانه چندین میلیون کاربر فعال در توییتر حضور دارند و حتی اگر درصد کمی از آن ها با این رمز ارز پرداخت انجام دهند، قیمت دوج کوین در آینده بسیار افزایش خواهد یافت. در حال حاضر شرکت تسلا پرداخت های دوج را می‌پذیرد و ماسک ادعا کرده که این توکن را با ماهواره اسپیس ایکس به فضا خواهد برد. او در جایی گفته که دوج کوین در آینده مانند پول رایج خواهد بود و در آینده بجای پول قابل استفاده است.

در ادامه شیطنت ها و حرکات ماسک درباره دوج کوین برخی از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال او را به دخالت در افزایش عمدی قیمت دوج کوین متهم کردند و در شکایتی او را به سرقت 258 میلیارد دلاری محکوم کردند. شاکیان این پرونده ادعا می‌کنند که ماسک از حضور خود در رسانه های اجتماعی و برنامه زنده شنبه شب جهت بالا بردن 36000 درصدی قیمت دوج کوین و سپس اجازه سقوط آن استفاده کرده است. آن ها می‌گویند ماسک از نفوذ خود برای کنترل و دستکاری طرح هرمی دوج کوین استفاده می‌کند. اما وکلای ماسک اعلام کرده‌اند که هیچ چیز غیرقانونی درباره توییت های حمایتی او وجود ندارد و از نظر آن ها دادگاه باید این شکایت را رد کند.

جمع‌بندی

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت دوج کوین در آینده روند صعودی خواهد داشت و این توکن چشم‌انداز روشنی پیش رو دارد. این رمز ارز توسط جامعه‌ای فعال و افرادی مشهور حمایت می‌شود که احتمال حذف آن را بعید خواهند کرد. قیمت دوج کوین در آینده تحت تأثیر عوامل متعددی مانند حمایت کارشناسان صنعت کریپتو و جامعه قدرتمند آن است. دوج کوین در برابر نوسانات اخیر قیمت در بازار کریپتو، منعطف بوده و در بلند مدت پتانسیل رشد خود را نشان داده است. با این همه می‌دانیم که بازار ارزهای دیجیتال ماهیت بسیار نوسانی دارد و هیچ چیز قطعی نیست. پس قبل از هر اقدامی تحقیقات خود را کامل انجام دهید و در حد توان‌تان سرمایه‌گذاری کنید.

سوالات متداول

آیا رمز ارز دوج کوین برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

پیش‌بینی‌ قیمت دوج کوین در آینده دشوار است و این میم کوین بارها فراز و فرودهای سختی داشته است. با این همه کارشناسان معتقدند دوج در بلند مدت رشد مناسبی خواهد داشت.

آیا قیمت دوج کوین در آینده به یک دلار می‌رسد؟

اگرچه رسیدن به این نقطه عطف بسیار هیجان‌انگیز است اما به همان اندازه بعید است زیرا برای رسیدن به این قیمت، دوج باید به ارزش کل بازار 132 میلیارد دلاری دست یابد.

5/5 - (2 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا