آموزش

آموزش کسب درآمد با بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

امروزه شاهد استقبال زیاد کاربران از بازی‌های بلاکچینی هستیم، به صورتی که روز به روز توسعه‌دهندگان آن در حال رشد و گسترش این بازی‌ها هستند. همزمان با معرفی بازی‌های بلاکچینی ارزهای دیجیتال آن‌ها نیز معرفی می‌شوند.

در ادامه این راه و جذابیت این بازار، توسعه‌دهندگان به سمت ایجاد پرداخت‌های آنلاین تحت عنوان پاداش حرکت کردند. کاربران اینگونه بازی‌های آنلاین قادر هستند که توکن‌هایی را در بازی کسب کنند. این توکن‌های کسب شده را می‌توانند داخل بازی خرج کنند و یا به کیف پول خود انتقال دهند. 

یکی از بازی‌های کارتی جذاب و رایگان، بازی گادز آنچیند (Gods unchained) است که توانسته بسیاری از کاربران این حوزه را به سوی خود جذب کند. در ادامه این مقاله از صرافکس در مورد بازی گادز آنچیند و راه‌های کسب درآمد از آن توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم داد.

آموزش بازی گادز آنچیند

برای وارد شدن به بازی گادز آنچیند، شما باید مراحلی را طی کنید تا بتوانید آن را به شکل صحیح پیش ببرید. پیشنهاد می‌شود قبل از شروع بازی کیف پولی که با بازی منطبق است را بسازید. بسیاری از افرادی که این بازی را انجام می‌دهند کیف پول متامسک را پیشنهاد می‌کنند. مراحل شروع Gods Unchained به شکل زیر است:

  • به وب سایت بازی گادز آنچیند مراجعه کنید و یک حساب کاربری جدید برای خود ایجاد کنید. آدرس سایت این بازی به نشانی godsunchained.com است.
  • یک ایمیل تایید هویت برای شما ارسال می‌شود و با کلیک بر روی لینک ارسالی، اطلاعات شما تایید می‌شود.
  • پس از ساخت اکانت شما باید بازی را روی کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید. 
  • در پایان برای ورود به بازی فایل نصب شده را اجرا کرده و سپس با ورود به اکانت ساخته شده وارد محیط بازی خواهید شد.

چگونگی انجام بازی گادز آنچیند

چگونگی انجام بازی گادز آنچیند

مثل همه بازی‌ها زمانی که شما وارد محیط بازی برای اولین بار می‌شوید، به شما آموزش نحوه بازی داده می‌شود. شما با دیدن این آموزش ساده، خواهید توانست این بازی را به شکل درست انجام دهید. پس از اتمام آموزش می‌توانید همه حالت‌های بازی را برای خود انجام دهید. 

اگر در بازی‌های کارتی مهارت خاصی را دارید به سادگی می‌توانید این بازی را یاد بگیرید. البته زیاد مهم نیست که شما در کارت بازی مهارت زیادی داشته باشید، به راحتی با استفاده از راهنمایی‌های بازی می‌توانید این بازی را انجام دهید و مکانیزم اصلی بازی به دست شما خواهد آمد.

مطلب پیشنهادی: آموزش کامل بازی Sorare

نحوه چیدن دسته کارت‌ها

در این بازی سه حالت برای انجامش به شما معرفی و ارائه خواهد شد. اولین راه به صورت انفرادی است. در حالت انفرادی بازیکن و کاربر باید در مقابل کامپیوتر بازی کنند. در حالت رتبه‌بندی شما باید برای بالا بردن رتبه‌ها و گرفتن پاداش بازی کنید. در حالت چالشی شما باید به صورت دوستانه با شخص دیگری مسابقه دهید. 

وقتی که برای اولین بار به این بازی وارد می‌شوید، به شما ۷۰ کارت تعلق می‌گیرد. در حقیقت شما از بین کارت‌های جفتی ابتدای بازی، مالک ۱۴۰ کارت می‌شوید که از بین آن‌ها باید ۷۰ کارت را انتخاب کنید. پس از آن به انتخاب دسته کارت‌ها مشغول می‌شوید. 

در این بازی هر دسته شامل ۳۰ کارت است و خدایان بازی شامل نور، فریب، طبیعت، جنگ، مرگ، جادو هستند و کاربر باید هر دسته را به یکی از خدایان اختصاص دهد. هر کاربر باید ۲ عدد از یک کارت را در دسته خود اختصاص داده باشد.

نحوه برگزیدن یک خدا

نحوه برگزیدن یک خدا

شما در این مرحله باید یک خدا را برای بازی خود انتخاب کنید. هر یک از این خدایان دارای قدرت مخصوص به خود هستند که شما در ابتدای بازی یک مورد از آن‌ها را انتخاب نمایید. 

این انتخاب شما شامل تغییر در طی بازی نخواهد بود و هر کدام از این خدایان با توجه به کارایی و توان خود، انرژی خاصی که در اصطلاح مانا (Mana) گفته می‌شود را نیاز دارد.

مطلب پیشنهادی: آموزش نصب بازی اکسی اینفینیتی

نحوه تعویض کارت‌ها

شما زمانی که وارد بازی شدید، ۴ کارت را می‌توانید با هم جابجا کنید. توصیه می‌شود آن کارت‌هایی که قدرت کمتری را برای شما به ارمغان می‌آورد با کارت‌هایی که قدرت بیشتری را نیاز دارد، جایگزین کنید. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که شما باید کارت‌های مختلف را انتخاب کرده و روی زمین بازی بیندازید. 

همچنین برای استفاده از کارت‌های قدرت و جادو، باید دست خود را روی آن کارت نگه دارید و آن کارت را به سمت جایی که می‌خواهید، بکشانید. همیشه در طی بازی، به خصوص در هر راند شما یک بار قادر هستید از قدرت خدایان استفاده نمایید. 

برای استفاده از هر کارت شما به مقدار خاصی از انرژی نیاز دارید و این انرژی در گوشه چپ بالای کارت نمایش داده شده است. در قسمت پایین کارت شما می‌توانید سلامتی و توان حرکات خود را ببینید. 

منظور از توان همان قدرتی است که شما به حریفتان در زمان دفاع یا حمله وارد خواهید کرد. به مقدار ضرباتی که کارت قادر است، پیش از مرگ و از بین رفتن کامل تحمل کند، در این بازی سلامتی گفته می‌شود.

آشنایی با اصطلاحات بازی گادز آنچیند

آشنایی با اصطلاحات بازی گادز آنچیند

در این بخش به بررسی برخی از اصطلاحات رایج در این بازی خواهیم پرداخت. در زیر چند مورد از آن‌ها برای شما گفته شده که در طی بازی به کار شما خواهد آمد:

  • اصطلاح قدرت: زمانی که شما در حالت دفاع یا حمله هستید، مقدار نیرویی که به حریف وارد خواهید کرد، قدرت نام دارد.
  • اصطلاح سلامتی: مقدار ضرباتی که قبل از حذف و از بین رفتن قادر هستید آن را تحمل کنید، سلامتی نام گرفته است.
  • اصطلاح Mana: این مختص هر راند بازی است و در گوشه بالا، قسمت چپ هر کارت نوشته شده است. بازیکن باید آن را در همان راند استفاده کند و قابلیت انتقال به راند بعدی را نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی: معرفی ۵ تا از بهترین بازی های تراست ولت

نحوه کسب درآمد از بازی گادز آنچیند

شما در این بازی از روش‌های مختلفی می‌توانید آیتم‌هایی را به دست بیاورید که بتوان از آن‌ها کسب درآمد کنید. شما می‌توانید با طی مسیری، Card Pack را به عنوان پاداش دریافت کنید و یا توکن GODS را در حین بازی هدیه بگیرید. 

توکن گادز بر مبنای ERC-20 به بازیکنان ارائه می‌شود و به وسیله آن کاربران قادر هستند، خرید و فروش و ایجاد NFT را در بازی انجام دهند. همچنین کاربران با دریافت این توکن امکان نقل و انتقال و فروش آن در بازارهای متنوع را خواهد داشت. 

هرچه رتبه شما در بین سایر کاربران نیز ارتقا یابد، امکان کسب جوایز مختلف بالاتر خواهد رفت. تهیه کارت‌های جدید نیز به وسیله جوایز اهدا شده در قسمت‌های مختلف بازی امکان‌پذیر خواهد بود.

توکن GODS

توکن GODS 

توکن GODS که در بازی گادز آنچیند به بازیکنان اهدا می‌شود، یک توکن ERC-20 است. بازیکنان با داشتن این توکن هم می‌توانند از آن درون بازی استفاده کنند و هم می‌توانند آن را در بازارهای ارز دیجیتال خرید و فروش نمایند. 

طبق گفته شرکت ارائه‌دهنده این بازی، مقدار پانصد میلیون از این توکن در بازی موجود است که در کیف پول‌ها و قسمت‌های مختلف بازی توزیع شده است. کیف پول وب 3.0 برای ذخیره این توکن لازم است که پیشنهاد می‌شود از کیف پول متامسک استفاده کنید. 

سخن پایانی

بازی گادز آنچیند یکی از بازی‌های با قدمت در فضای بلاک چین به حساب می‌آید و این بازی توانسته بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کند. باید گفت که این بازی توانست در سال 2021، کارمزد بالای خود را به پروتکل لایه دو Immutable X انتقال دهد. 

این کار باعث شد که هم کارمزد بسیار پایین آید و هم سرعت بالاتری در نقل و انتقال آن شاهد باشید. باید برای این بازی مهارت خاصی در موفقیت و شکست حریفان پیدا کنید. شما باید به تکنیک چیدمان درست کارت‌ها در طی بازی نیز دست پیدا کنید. 

با آموزش صحیح بازی Gods Unchained شما قادر هستید که همه این مراحل را به درستی طی کنید و جوایز خوبی را در بازی کسب کنید. مزیت این بازی این است که هزینه‌ای در ابتدای بازی پرداخت نمی‌کنید و در صورت شکست نیز به شما سودی پرداخت خواهد شد. 

اگر علاقه‌مند به بازی‌های تحت شبکه بلاکچینی هستید، توصیه می‌شود که این بازی را که دارای آینده روشنی است، انجام دهید.

سوالات متداول

چگونه بازی رایگان گادز آنچیند را باید انجام داد؟

ابتدا باید یک کیف پول برای خود ایجاد کنید و سپس وارد سایت سازنده بازی شوید، ثبت نام خود را تکمیل کنید و سپس نرم‌افزار بازی را دانلود و نصب کنید.

بهترین روش برای کسب درآمد از بازی گادز آنچیند چیست؟

بهترین روش برای کسب درآمد از بازی گادز آنچیند، ارتقا سطح خود و نیز شرکت در ایونت‌های هفتگی است.

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا