آموزش

نحوه ثبت نام در صرافی بای بیت

صرافی بای بیت که در سال 2018 تأسیس شد، یک صرافی مبتکرانه و با رشد سریع مشتقات ارزهای دیجیتال است. این شرکت توسط تیمی از متخصصان با تخصص در بانکداری، سرمایه گذاری و صنعت فارکس تاسیس شد. دفتر مرکزی این صرافی در کشور سنگاپور است؛ و در جزایر ویرجین کشور بریتانیا ثبت شده. صرافی بای بیت یک اقتصاد جهانی را متصور است و یک سیستم تجاری به ظاهر سریع، امن و شفاف را فراهم می کند.

این شرکت برنامه ای را برای ساختن اکوسیستم مالی نسل بعدی همگام با فناوری نوآورانه و پیشرفته بلاک چین آغاز کرده است. صرافی بای بیت با بیش از 1.6 میلیون کاربر در سراسر جهان و مشتریان خرده‌فروشی یا حرفه‌ای، همچنان بر مشتری مداری متمرکز است و تلاش می‌کند تا بهترین تجربه کاربری را ارائه دهد. با این صرافی ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با صرافی بای بیتصرافی بای بیت چیست؟

صرافی بای بیت، صرافی مشتقات رمزنگاری، یک محیط معاملاتی منصفانه برای معاملات آتی با اهرم خوب در قراردادهای دائمی جفت ارزهای مختلف مانند BTC/USD، ETH/USD، XRP/USD، EOS/USD و BTC/USDT فراهم می کند. بر اساس بررسی ها، صرافی بای بیت ارز دیجیتال یک پلتفرم معاملات آتی امن، ایمن، منصفانه، شفاف و کارآمد را فراهم می کند. در جدول زیر خلاصه ای از شرایط صرافی بای بیت نمایش داده می شود.

آدرس وبسایت https://www.bybit.com
محل تاسیس سنگاپور
سال تاسیس 2018
رمز ارزهای موجود بیت کوین، اتریوم، تتر، ایاس، ریپل و …
جفت ارزهای موجود بیت کوین، اتر، ایاس و ریپل در مقابل دلار. بیت کوین در مقابل تتر
ارزهای فیات موجود بیش از 20 ارز فیات
کشورهای مورد پشتیبانی آمریکای شمالی، اروپا، روسیه، ژاپن، کره جنوبی و آسیای جنوب شرقی
حداقل دپوزیت ندارد
کارمزد دپوزیت ندارد
کارمزد تراکنش کارمزد سفارش گذار: -0.025٪، کارمزد سفارش بردار: 0.075٪
کارمزد برداشت کارمزد استاندارد کریپتو
اپلیکیشن اندروید و ios
پشتیبانی مشتریان 24 ساعته هفت روز هفته

ویژگی های صرافی بای بیت

ویژگی های صرافی بای بیت

در حالی که شباهت های زیادی بین صرافی ها وجود دارد، برخی از ویژگی های متمایز کننده برای صرافی بای بیت وجود دارد که در ادامه ذکر شده اند. صرافی بای بیت محصولات مشتقات تجاری از جمله بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با سه گزینه قرارداد ارائه می دهد:

  • معکوس دائمی
  • تتر دائمی
  • معاملات آتی معکوس

این امر امکان دسترسی کامل به طیف گسترده ای از ویژگی های معاملاتی، از جمله معاملات متقاطع و حاشیه را می دهد. بای بیت معاملات اهرمی تا 100X را نیز ارائه می دهد که در صورت استفاده در گزینه متقاطع قابل تنظیم نیست.

این صرافی اجازه سفارش محدود، سفارش مشروط یا سفارش محدود مشروط، سفارش توقف ضرر و سفارشات پیشرفته مانند Good till Cancelled، Immediate or Cancel (سفارش IOC)، Fill یا Kill را می دهد.

بای بیت مجموعه ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده را برای دسترسی به داده هایی مانند میانگین متحرک قیمت، شاخص های میانگین متحرک و محدوده قیمت ماهانه فراهم می کند. همچنین شامل داده‌های تامین مالی، قیمت‌های شاخص خاص، نمودار نوسانات، نوسانات روزانه بیت کوین، تجزیه و تحلیل بازار و آخرین اخبار است. این صرافی یک تجربه تجاری عالی با یک رابط کاربری بصری برای جامعه رمزنگاری فراهم می کند.

مطالعه بیشتر : تورچین

مزایا و معایب صرافی بای بیت

با وجود عملکرد قابل قبول این صرافی و رابط کاربری مناسب یکسری مزایا و معایب برای این پلتفرم ذکر می شود که به آنها می پردازیم.

مزایا

  • برای کاربر جدید نیازی به احراز هویت نیست و شروع معامله در آن آسان است.
  • این صرافی بای بیت یک برنامه مبتنی بر رایانه و همچنین یک گزینه برنامه تلفن همراه برای ورود به سیستم و ترید دارد.
  • اهرم بای بیت بسیار بالا است، کارمزدهای معاملاتی جذاب و تخفیف بازارساز دارد.
  • دارای ضمانت صندوق بیمه برای کاهش و پوشش خسارت است.
  • امکان ثبت انواع سفارشات ممکن است مانند سفارشات محدود، سفارشات جزئی، سفارشات مشروط و … را دارد.
  • جوایز بسیاری دارد.
  • از نظر بیشترین حجم معاملات در مشتقات کریپتو در میان سه صرافی برتر کریپتو قرار دارد.
  • کارمزدها در مقایسه با سایر صرافی ها در کمترین مقادیر قرار دارند.

معایب

  • تعداد جفت های معاملاتی محدود است.
  • مقررات مشخصی ندارد.

مزایای صرافی بای بیتترید در بای بیت

همانطور که ذکر شد صرافی بای بیت گزینه های معاملاتی زیادی دارد. آنها علاوه بر معاملات سنتی اسپات، معاملات P2P، اهرمی و مشتقه نیز دارند.

  • مشتقات

یکی از جاذبه های اصلی بای بیت توابع مشتق آن است. اوراق مشتقه قراردادهای مالی هستند که ارزش خود را از یک ارز یا دارایی پایه به دست می آورند. به عنوان مثال، بای بیت مشتقات آتی دارد که توافق می کند توکن های خاصی را با قیمت مشخصی در آینده خریداری کند.

آنها همچنین معاملات مشتقه دائمی را ارائه می دهند. این امر شبیه به مشتقات آتی است که شما توکن‌ها را با قیمت توافقی خریداری کرده و می‌فروشید، اما این موارد منقضی نمی‌شوند.

  • بای بیت P2P

در ژانویه 2022، بای بیت پیشنهاد P2P خود را برای همه کاربرانش باز کرد. P2P را می توان با یک فروشگاه آنلاین برای ارزهای دیجیتال مربوطه مقایسه کرد. سرمایه گذاران در صرافی بای بیت تبلیغات متفاوتی را منتشر می کنند و قیمت یک ارز دیجیتال خاص را ارائه می دهند. این تبلیغات می تواند هم برای خرید و هم برای فروش ارائه شود.

اگر شما به عنوان خریدار یا فروشنده معتقدید که این پیشنهاد خوب است، می توانید آن را قبول کنید. بای بیت تاکید می کند که با P2P، می توانید تراکنش ها را با سرعت بالا در یک محیط معاملاتی امن و مطمئن و با قیمت های بهینه مورد توافق شما انجام دهید.

  • معاملات اهرمی

صرافی بای بیت به شما اجازه می دهد تا با اهرم معامله کنید. این بدان معنی است که شما می توانید در معرض افزایش یا کاهش قیمت یک رمزارز خاص قرار بگیرید، بدون اینکه مقدار لازم از دارایی را در اختیار داشته باشید. به زبان ساده، این بدان معنی است که شما از صرافی بای بیت وام می گیرید تا بیشتر ترید کنید. شما می توانید تا 100 برابر اهرم در این پلتفرم دریافت کنید.

  • معاملات اسپات

معاملات اسپات زمانی است که شما یک ارز دیجیتال را در لحظه با نرخ های رایج خریداری می کنید. این گزینه ساده ترین نوع معامله است و در جولای سال 2021 در پورتال این صرافی بای بیت راه اندازی شد و نشان می دهد که تمرکز اصلی آنها بر معاملات قراردادی یا مشتقه است. دیدگاه معاملاتی آنها نسبتاً استاندارد است و آنها ارزهای دیجیتال زیادی را عرضه می کنند.

مطالعه بیشتر : رونین

کارمزد در صرافی بای بیتکارمزدها در بای بیت

سفارش گذاران و سفارش برداران: کاربران را می توان به دو گروه ذکر شده طبقه بندی کرد. سفارش گذاران، نقدینگی و عمق بازار را فراهم می‌کنند، در حالی که سفارش برداران، نقدینگی را از دفترچه سفارش می‌گیرند. سفارشات گروه اول فوراً پر نمی شوند، در حالی که سفارشات گروه دوم بلافاصله پر می شوند. سفارش گذاران برای تامین نقدینگی پاداش می گیرند.

صرافی بای بیت برخلاف کارمزد 0.075 درصدی که برای گروه اول در نظر گرفته، به‌جای دریافت کارمزد از آنها، 0.025٪ تخفیف ارائه می‌کند. هزینه خالص تعلق گرفته توسط پلتفرم بای بیت 0.05٪ است. کاربر می تواند با وارد کردن آدرس کیف پول و کلیک بر روی دکمه برداشت سه بار در روز با کارمزد برداشت وجه برداشت کند. محدودیت های برداشت بای بیت 10 بیت کوین است. همچنین محدودیت‌هایی برای برداشت روزانه دارد که 0.0005 بیت کوین است و کارمزد بودجه بای بیت یا نرخ سرمایه 0.02٪ / -0.02٪ است.

بازار NFT بای بیت

صرافی بای بیت یک بازار توکن غیر قابل تعویض گسترده دارد. در این بازار می توانید به محصولات متاورس دسترسی اولیه داشته باشید. همچنین در بازار NFT آنها کارمزد تراکنش صفر است. آن‌ها به میزبانی دسترسی زودهنگام به NFT‌های سازندگان در سراسر جهان افتخار می‌کنند.

آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت

برای ثبت نام و استفاده از صرافی بای بیت باید مراحل زیر را انجام دهید.

ثبت نام با استفاده از وب سایت

  • در وب سایت رسمی، به صفحه ثبت نام بروید.
  • مشخصات مورد نیاز را پر کنید.
  • تمام شرایط و ضوابط را بخوانید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام با استفاده از اپلیکیشن موبایل

  • برنامه بای بیت را دانلود کنید. گزینه ی asset را در گوشه پایین سمت راست انتخاب کنید.
  • روی login کلیک کنید.
  • در ادامه روی تب ثبت نام در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  • گزینه ی ثبت نام را انتخاب کنید.
  • کد ارسال شده به شماره موبایل ثبت شده و ایمیل را تأیید کنید.

کاربران کشورهایی که تحت FATCA (قانون انطباق مالیات حساب های خارجی) محدود شده اند، واجد شرایط ثبت نام در برنامه این صرافی بای بیت نیستند.

ترید در صرافی بای بیتآیا صرافی بای بیت امن است؟

صرافی بای بیت 20٪ از بودجه سالانه خود را صرف تضمین امنیت پلتفرم می کند که میانگین این رقم در صنعت 15٪ است. برخلاف بسیاری از صرافی‌ها که از کیف‌پول‌های گرم استفاده می‌کنند، صرافی بای بیت از کیف‌پول‌های سرد استفاده کرده که دارای مدیریت، ویژگی‌ها و اقدامات امنیتی قوی تری هستند. تمام آدرس های سپرده، آدرس کیف پول سرد هستند.

امضاهای آفلاین، انتقال و برداشت دارایی های اساسی را انجام می دهند. درخواست‌های برداشت مشمول سه سطح تأیید و بازبینی دستی در هر روز برای مدیریت ریسک هستند و معامله‌گران می‌توانند هر هشت ساعت یک بار از آن خارج شوند.

صرافی بای بیت یک سیاست سختگیرانه در مورد یکپارچه سازی دارایی های رمزنگاری شده، از جمله امنیت سیستم، امنیت محیط فیزیکی، احراز هویت عملیات، تکنیک های رمزگذاری، نظارت و ممیزی دارد. از داده های کاربر و اطلاعات شخصی محافظت می کند که مطابق با خط مشی رازداری آن است. هر یک از کارکنان این پلتفرم به طور کامل آموزش دیده، مورد بررسی قرار گرفته و برای کنترل امنیت داخلی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

صرافی بای بیت همیشه اصرار دارد که کاربر دارای احراز هویت دو مرحله ای باشد. کاربر باید کد QR را اسکن کند و یک کد 2FA شش رقمی به طور تصادفی در برنامه Google Authenticator ایجاد می شود. کاربران باید عبارت بازیابی را یادداشت کنند و آن را به طور ایمن در یک سرور ابری با رمزگذاری کامل SSL ذخیره کنند.

مطالعه بیشتر : متافای

سخن پایانی

صرافی بای بیت یک تبادل کاربر پسند با فناوری قوی، هزینه های معقول و رابط کاربری خوب دارد. صرافی بای بیت همچنین یک صندوق بیمه برای مدیریت ریسک بازار ایجاد کرده اند. صرافی بای بیت موقعیت خوبی برای ارائه جایگزینی برای وضعیت موجود در بازار معاملات مشتقات کریپتو دارد. حجم مبادلات در صرافی بای بیت همچنان در حال رشد است و محصولات و ویژگی های جدید در حال عرضه هستند. بدون شک پیشرفت ها و اطلاعیه های هیجان انگیز زیادی در آینده توسط این پلتفرم ارائه خواهد شد.

سوالات متداول

آیا ایرانیان از صرافی بای بیت می‌توانند استفاده کنند؟

بله ولی نام کشور ایران در لیست تحریم صرافی قرار گرفته؛ ولی می توان با استفاده از وی پی ان هایی که دارای آی پی ثابت هستند، خرید و فروش کرد.

صرافی بای بیت برای فیوچرز مناسب است ؟

بله به عقیده بسیاری از کارشناسان و معامله گران فیوچرز، بهترین صرافی ممکن برای فیوچرز که قابلیت های استفاده بدون احراز هویت را دارد، صرافی بای بیت است.

5/5 - (3 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا