آموزش

معرفی کیف پول رونین (Ronin)

اکنون می‌توانیم کیف پول‌های دیجیتال مختلفی را پیدا کنیم که برای ذخیره دارایی‌های دیجیتالی عمل می‌کنند. یکی از آن‌ها کیف پول رونین است. خوب، این کیف پول دیجیتال می‌تواند به طور خاص برای بازیکنان محبوب‌ترین بازی NFT Axie Infinity و سایر بازی‌ها برای کسب بازی در بلاک چین Ronin استفاده شود.

کیف پول رونین (Ronin) کیف پولی است که توسط Sky Mavis ایجاد شده است تا بتواند با زنجیره جانبی Ronin Chain تعامل داشته باشد و به کاربران این امکان را می‌دهد که از یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های Play2Earn که در دنیای رمزنگاری وجود دارد لذت ببرند و آن هم بازی Axie Infinity است. اگر می‌خواهید در رابطه با این کیف پول اطلاعات خوبی به دست بیاورید، مطالعه این مقاله از صرافکس به شما این امکان را می‌دهد بیشتر با آن آشنا شوید.

کیف پول رونین چیست؟

کیف پول رونین یک کیف پول رمزنگاری است که بر روی بلاک چین رونین کار می‌کند. رونین خود یک فناوری زنجیره جانبی است که در بالای بلاک چین اتریوم قرار دارد و به طور کامل توسط شرکت ConsenSys پشتیبانی می‌شود. امروزه این بلاک چین از محبوبیت خاصی برخوردار است و طرفدارهای خاص خودش را دارد.

مطالعه بیشتر : نرخ بهره

کیف پول رونین چیست؟کاربرد اصلی کیف پول رونین چیست؟

همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، کیف پول رونین در واقع برای اجرای بازی Axie Infinity و سایر بازی‌ها در بلاک چین Ronin استفاده می‌شود. نه‌تنها این، این کیف پول دیجیتال همچنین به شما امکان می‌دهد وارد بازار Axie Infinity شوید تا بتوانید بدون پرداخت هزینه گاز گران قیمت NFT ارسال یا دریافت کنید.

توکن‌هایی که می‌توان در این کیف پول دیجیتال ذخیره کرد شامل اتر پیچیده (WETH)، Axie Infinity Shard (AXS)، USDC و Smooth Love Potion (SLP) است. خوب، AXS و SLP همان چیزی است که می‌توانید هنگام بازی Axie Infinity به دست آورید.

چگونه یک حساب کیف پول Ronin ایجاد کنیم؟

می‌توانید حساب‌های Axie Infinity و Ronin Wallet را از طریق مرورگر Chrome، Firefox یا Google Play ایجاد کنید؛ که در این بخش از مقاله به نوحه راه‌اندازی این کیف پول با این روش‌ها خواهیم پرداخت.

کاربرد اصلی کیف پول رونین چیست؟نحوه نصب و استفاده از افزونه یا اکستنشن کیف پول Ronin

مراحل نصى کیف پول رونین در گوگل کروم به صورت زیر است و برای مرورگر فایرفاکس نیز به همین منوال است.

  1. ابتدا باید افزونه را در گوگل کروم نصب کنید. روش این کار این است که از فروشگاه وب کروم دیدن کنید و عبارت wallet Ronin را جستجو کنید و افزودن به کروم را بزنید تا اکستنشن در مرورگر شما نصب شود.
  2. اگر نصب شده است، روی نماد اکستنشن ها در سمت راست بالای Chrome کلیک کنید تا صفحه شروع کار با کیف پول Ronin باز شود. سپس روی «Get Started» کلیک کنید.
  3. پس از باز کردن، روی «I’m new» کلیک کنید.
  4. حال در این مرحله باید یک رمز عبور ایجاد کنید و با کلیک بر روی “ Create Wallet ” فرایند را ادامه دهید. توصیه می‌شود که از یک رمز عبور قوی استفاده کنید.
  5. سپس صفحه نمایش به قسمت “ Secret Recovery Phrase” می‌رود که شامل 12 کلمه متوالی است که یک رمز عبور ویژه به عنوان کیف پول کلید خصوصی شما است. مطمئن شوید که آن را با دقت ذخیره کرده‌اید زیرا اگر این کلید خصوصی گم شود، دسترسی به دارایی‌های رمزنگاری موجود در آن را از دست خواهید داد.
  6. پس از ضبط آن در یک مکان امن، با کلیک بر روی “ Confirm Shred Phase” به مرحله بعدی بروید.
  7. بعد از شما خواسته می‌شود که عبارت Secret Recovery را به ترتیب بازنویسی کنید. بعد از آن روی گزینه ادامه کلیک کنید.
  8. تمام، کیف پول Ronin برای شما راه‌اندازی شد.

مطالعه بیشتر : صرافی کوینکس

نحوه نصب و استفاده از کیف پول رونین برای اندروید

از کیف پول رونین می‌توان در گوشی‌های هوشمند، اندروید و iOS نیز استفاده شود. روشی که در زیر به شما خواهیم گفت این است که چگونه این کیف پول را با استفاده از یک اپلیکیشن اندرویدی فعال سازی کنید. کافی است برای این هدف قدم‌های زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا به wallet.roninchain.com مراجعه کنید و اپلیکیشن موبایل را روی گوشی هوشمند خود دانلود کنید.
  2. سپس باید آن را با لپ‌تاپ یا کامپیوتری که قبلاً افزونه در کروم دارد باز کنید، سپس به Account > Settings > Sync With Mobile بروید.
  3. رمز عبور را وارد کنید سپس بر روی ادامه کلیک کنید.
  4. در مرحله بعد، کد QR موجود را با استفاده از تلفن هوشمند خود اسکن کنید. سپس همگام‌سازی انجام شده را تائید کنید و کد تائید را وارد کنید. پس‌ازآن روی “Cobfrim” کلیک کنید.
  5. سپس، کیف پول Ronin را در تلفن هوشمند خود باز کنید تا با افزونه همگام شود، سپس یک عدد 6 رقمی را به عنوان پین خود وارد کنید.
  6. فرآیند تکمیل شده است و کیف پول رونین دیجیتال شما هم‌اکنون در تلفن همراه اندرویدی شما قابل استفاده است. برای سیستم عامل iOS نیز راه‌اندازی این کیف پول به همین طریق است.

نحوه نصب و استفاده از کیف پول رونین برای اندرویدنحوه اتصال Axie Infinity با کیف پول Ronin

بعد از اینکه حساب کیف پول رونین با موفقیت ایجاد شد، نوبت به اتصال آن به بازی Axie Infinity رسیده است؛ اما ابتدا باید توجه داشت که وقتی می‌خواهید بازی Axie Infinity را شروع کنید، ابتدا باید سه مرحله زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا از سایت Axie Infinity Marketplace دیدن کنید و روی “login” کلیک کنید.
  2. سپس گزینه Login with Ronin Wallet را انتخاب کرده و روی Confirm کلیک کنید.
  3. چند لحظه صبر کنید تا به صفحه داشبورد Axie Infinity هدایت شوید.
  4. در نهایت، برای ایجاد یک حساب کاربری Axie Infinity، روی “ Set up email & password” کلیک کنید. ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید، سپس روی «confrim» کلیک کنید. پس‌ازآن، با وارد کردن کد تأییدی که به ایمیل شما ارسال شده است، تائید کنید و روی «confrim» کلیک کنید.

مطالعه بیشتر : عمق بازار

سخن پایانی

کیف پول رونین یک انتخاب عالی برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال شما است. در این پست آموزشی سعی کردیم شما را با این کیف پول آشنا کنیم و نحوه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری را در کیف پول رونین برای شما توضیح دادیم. امیدوارم که این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد.

سوالات متداول

آیا ذخیره توکن ها در کیف پول رونین امن است؟

همانطور که گفته شد، رونین یک کیف پول غیر حضانت است. این بدان معناست که شما کنترل کامل دارایی ها را دارید، هیچ کس نمی تواند به آنها دسترسی داشته باشد مگر اینکه کلید خصوصی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آیا رونین یک کیف پول اتریوم است؟

کیف پول رونین یک کیف پول ارز دیجیتال است که در شبکه رونین، زنجیره جانبی اتریوم، در دنیای فناوری قرار دارد. با این کیف پول می توانید با بازی Axie Infinity درآمد کسب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا