آموزش

نحوه خرید ترون در تراست ولت

شبکه ترون (TRX) سیستم عاملی غیر متمرکز مبتنی بر بلاک‌چین است که در سال 2017، توسط بنیاد ترون توسعه و اجرا شده است. رمز ارزهای ترون در واقع توکن‌هایی مبتنی بر استاندارد ERC-20 هستند که ابتدا در شبکه اتریوم میزبانی می‌شدند و پس از یکسال به شبکه خود یعنی ترون منتقل شدند.

رمز ارز ترون به دلایل زیادی، امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران حوزه کریپتوست و این افراد ترون را به عنوان یک دارای دیجیتال با ارزش خریداری کرده و در کیف پول دیجیتال خود نگهداری می‌کنند. از جمله کیف پول‌های دیجیتالی که کاربرد زیادی بین کاربران دارد، تراست ولت است. بنابراین کاربران زیادی هر روزه پروسه خرید ترون در تراست ولت را انجام می‌دهند. اگر شما تابحال خرید ترون برای تراست ولت را انجام نداده‌اید، بعد از مطالعه این مطلب می‌توانید به راحتی نسبت به انجام خرید ترون اقدام  نمایید.

راهنمای خرید ترون در تراست ولت

برای خرید ترون در  تراست ولت یا خرید سایر رمز ارزها در این کیف پول دو روش وجود دارد: خرید در بخش صرافی غیر متمرکز یا DEX و خرید در بخش برنامه‌های غیرمتمرکز یا DApps. بخش صرافی غیرمتمرکز در واقع شامل دو قسمت مهم SWAP و Exchange است. در دی‌آپ‌ها نیز می‌توان دیگر توکن‌ها را بررسی و مشاهده کرد. کیف پول تراست ولت از بالغ بر 160000 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که با هر کدام از این روش‌ها می‌توان اقدام به خرید آن‌ها در تراست ولت کرد. در ادامه ما به بررسی خرید ترون در تراست ولت می‌پردازیم.

نحوه خرید ترون در تراست ولت (لینک)

خرید ترون برای تراست ولت از قسمت DEX

قسمت DEX یا صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال در تراست ولت، برای کاربران این کیف پول این امکان را فراهم می‌کند تا بدون انجام احراز هویت بتوانند ارز دیجیتال ترون را خریداری کنند. این قابلیت برای کاربران ایرانی که به علت تحریم‌ها قادر به استفاده از صرافی‌هایی مانند بایننس نیستند، بسیار مفید است و آن‌ها می‌توانند برای خرید ترون در تراست ولت از این گزینه استفاده کنند. لازم به ذکر است در  این بخش تنها امکان تجارت رمز ارزهایی که بر بستر شبکه اتریوم یا بایننس کوین باشند، وجود دارد.

  • خرید ترون برای تراست ولت با سوآپ کردن

پس از دانلود و نصب برنامه کیف پول تراست ولت از گوگل پلی یا اپ استور یا وبسایت تراست ولت، باید در این برنامه ثبت‌نام کرده و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. سپس برای انجام مبادلات رمز ارز مانند خرید ترون در تراست ولت خود لازم است گزینه پایین صفحه که DEX است را انتخاب کنید.

در ادامه گزینه Swap را کلیک کرده و رمز ارز ترون و رمز ارزی که با آن ترون را خریداری می‌کنید و مقدار آن را وارد کنید (اتریوم یا بایننس و کوین) و در نهایت گزینه Swap را لمس کنید. برای شما صفحه تایید اطلاعات تراکنش نمایش داده خواهد شد. در صورت صحت اطلاعات آن را تایید کنید.

در این مرحله در صورت کافی بودن موجودی حساب شما، گزینه Send برای کلیک فعال خواهد بود و در غیر این صورت یا وجود هر گونه مشکلی با عبارت Insufficient مواجه خواهید شد. برای بررسی وضعیت تراکنش خود می‌توانید به بخش وضعیت در تراست ولت مراجعه کنید.

  • خرید ترون در تراست ولت با Exchange کردن

امکان خرید ترون در تراست ولت و نیز مبادله سایر رمز ارزها در صرافی‌هایی مانند بایننس، در این قسمت از تراست ولت وجود دارد. کاربران ایرانی نیز قادر خواهند بدون هیچ محدودیتی در این بخش کیف پول تراست ولت، برای معامله رمز ارزها اقدام کنند. این مراحل خرید ترون در تراست ولت نیز شبیه مراحل سوآپ کردن بوده و براحتی قابل انجام است.

خرید ترون در تراست ولت در بخش دی‌آپ‌

خرید ترون در تراست ولت در بخش دی‌آپ‌

یک راه دیگر برای خرید ترون در تراست ولت از طریق بخش دی‌آپ است که قسمتی جذاب در این ولت می‌باشد. به کمک مرورگر برنامه غیرمتمرکز تراست ولت، کاربر قادر به مشاهده و بررسی پروژه‌های فعال غیرمتمرکز بوده تا بتواند در هر کدام که می‌خواهد، سرمایه‌گذاری کند. پروژه‌های لیست شده در این بخش، پیوسته بروزرسانی می‌شود تا جدیدترین موارد در آن قرار گیرند.

با مراجعه به این بخش می‌توانید رمز ارز ترون را جستجو کرده و اقدام به خرید ترون در تراست ولت خود کنید که مراحل آن نیز بسیار راحت و آسان است.

مطلب پیشنهادی: مشاهده قیمت ترون به صورت لحظه ای

مزایا و معایب تراست ولت برای خرید ترون

این کیف پول برای خرید ترون دارای مزایا و معایبی است که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • مزایا

تراست ولت امنیت زیادی برای خرید و نگهداری رمز ارزها دارد و دسترسی به این ولت آسان و راحت است. استفاده از آن راحت و کاربر پسند است و می‌توان در صورت دلخواه برای آن رمز عبور تعریف کرد تا دسترسی دیگران به آن ناممکن شود. از این ولت می‌توان در چند تلفن همراه همزمان استفاده کرد. تراست ولت دارای نسخه اندروید و ios است و می‌توان کلید خصوصی‌تان را روی تلفن همراهتان ذخیره کنید. امکان مشاهده رمز ارزها در آن‌ها به صورت لحظه‌ای وجود دارد.

  • معایب

برای خرید ترون در تراست ولت سقف حداقلی 50 دلاری موجودی مورد نیاز است. تراست ولت فقط روی موبایل قابل استفاده است و نیز هیچ‌گونه احراز هویتی برای تجارت در آن وجود ندارد.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال ترون یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین رمز ارزهای بازار کریپتوست و کاربران ایرانی زیادی نیز علاقه به خرید این توکن دارند. در حال حاضر کاربران ارز دیجیتال می‌توانند در طیف گسترده‌ای از کیف پول‌ها و صرافی‌ها اقدام به خرید رمز ارز ترون کنند. از جمله محبوب‌ترین کیف‌ پول‌ها در صنعت کریپتو، تراست ولت است که امکان خرید ترون در تراست ولت به روش‌های مختلف وجود دارد.

علاوه بر ترون این ولت از بسیاری از رمز ارزهای دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. در مقاله فوق نحوه خرید ترون در تراست ولت به شیوه‌های موجود را شرح دادیم تا با مطالعه آن بتوانید اقدام به خرید این توکن کنید. ما در صرافکس با ارائه توضیحات انواع رمز ارز های دیجیتال در تلاش هستیم تا شما با کسب اطلاعات کامل بهترین انتخاب را برای سرمایه گذاری را انجام دهید. از دیگر رمز ارز هایی که امروه بسیار در مورد آنها نقد و صحبت می شود، می توان به قیمت تتر و نحوه خرید اتریوم نیز اشاره کرد.

 

سوالات متداول خرید ترون برای تراست ولت

آیا امکان خرید ترون برای تراست ولت وجود دارد؟

بله در این ولت امکان خرید طیف گسترده‌ای از رمز ارزها به روش‌های مختلف وجود دارد

چگونه می‌توان خرید ترون در تراست ولت را انجام داد؟

برای خرید ترون برای تراست ولت روش‌های مختلفی وجود دارد مانند استفاده از بخش DEX و گزینه‌های Swap و Exchange و نیز بخش دی‌آپ.

حداقل سقف انجام مبادلات در تراست ولت چقدر است؟

برای انجام مبادلات ارز دیجیتال در تراست ولت، حداقل موجودی 50 دلاری مورد نیاز خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا