اخبار

“Uptober” اینجاست؟ رشد ناگهانی قیمت بیت کوین و اتریوم

70 میلیون دلار معامله فروش لیکویید شد.

قیمت بیت‌کوین و اتریوم تنها در یک بازه ۱۵ دقیقه‌ای نزدیک به ۴ درصد افزایش یافت و باعث پیش‌بینی‌های صعودی برای ماه اکتبر شد.

پس از جهش غیرمنتظره قیمت بیت کوین، بیش از 70 میلیون دلار معامله فروش کریپتو به طور ناگهانی لیکویید شد.

طبق اطلاعات آماری منتشر شده از TradingView، رشد ناگهانی قیمت بیت کوین تنها در 15 دقیقه شاهد افزایش 3 درصدی قیمت آن از 27100 دلار به 28053 دلار بود. تا قبل از این رخداد قیمت بیت کوین پایین تر از 28000 دلار قرار داشت.

” uptober مبارک کسانی که آن را جشن می‌گیرند.

2021 را به خاطر دارید؟

عکس توییت

به این ترتیب قیمت ارز اتریوم در یک جهش ناگهانی تا 4.7 درصد افزایش یافت و به 1755 دلار رسید که در زمان انتشار این مطلب با کاهش اندکی به 1727 دلار رسید.

این جهش ناگهانی باعث شده است که اکثر افراد گیج شوند که چه کاری را انجام دهند بهتر است. بسیاری از تحلیل‌گران پیش بینی کردند که این حرکت بخاطر ورود به ماه “Uptober” به وجود آمده است.”

”به Uptober خوش آمدید.

به سه ماهه چهارم سال خوش آمدید، ما به سمت یک سه ماهه عالی پیش می رویم که توسط احتمال تایید مجوزهایETF و رالی صعودی قبل از هاوینگ تقویت می شود.

 بالا رفتن قیمت بیت کوین تا 40000 دلار منطقی به نظر می رسد.

twittr

سایر اعضای جامعه رمزارزها فکر می کنند “بعضی از افراد چیزهایی را می دانند” که دیگران نمی دانند.

Uptober یک اصطلاح در بازار رمزارزها برای ماه اکتبر است که به صورت معمول یک ماه صعودی برای قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید. براساس داده‌های CoinGlass، ماه اکتبر از سال 2013 تنها دو بار نتیجه منفی در پی داشته است.

sarrafex

یکی از رویدادهایی که بازار کریپتو با خوش بینی انتظار آن را می‌کشد، تایید احتمالی صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا (SEC)  است. هرچند، اکثر تحلیلگران ژانویه 2024 را به عنوان محتمل ترین تاریخ برای چنین رخدادی می دانند.

درحالی که ممکن است کسانی که در موقعیت خرید هستند از این حرکت قیمتی خوشحال باشند در طرف دیگر کسانی هستند که در موقعیت فروش قرار گرفتند و از این جهش ناراحت هستند. این افزایش ناگهانی باعث شد تا 70 میلیون دلار تنها در دو ساعت لیکویید شود.

More than $70 million worth of shorts were liquidated in 2 hours. Source: Coinglass
Source: Coinglass

طبق اطلاعات CoinGlass، نزدیک به 36 میلیون دلار فروش BTC  و 23 میلیون دلار فروش ETH  با حرکت ناگهانی قیمت “نابود” شدند.

منبع خبر: cointelegraph

 

 

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا