اخبار

ایلان ماسک: برنامه ای برای ساختن توکن جدید برای پلتفرم ایکس نداریم.

پایان ماه عسل کلاهبرداران ارزهای دیجیتال

ایلان ماسک در پاسخ به پستی در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) روز شنبه ۵ آگوست گفت، هیچ برنامه ای برای راه اندازی توکن ارز دیجیتال مختص این پلتفرم ندارد.

او در پاسخ به پست دوج دیزاینر، به موضوع توکن های کلاهبرداری مانند ایکس، تویتتر و تویتتردایو پرداخت و  ادعای دروغین آن ها در ارتباط با پلتفرم ایکس را رد کرد

دوج دیزاینر به جامعه رمزارزها در مورد محتاط بودن درباره توکن های کلاهبرداری هشدار داده بود و توضیح داد که نه ماسک و نه ایکس هرگز یک توکن کریپتو راه اندازی نکرده اند و ماسک در پاسخ خود گفت ما هرگز یک توکن جدید راه اندازی نخواهیم کرد.

پیش از این ماسک نکاتی را در مورد ادغام ارزدیجیتال به عنوان یک گزینه پرداخت در ایکس ارائه کرده بود. معامله گران به این فکر می کردند که که آیا او رمز ارز خاصی را معرفی خواهد کرد یا به علاقه خود پایبند است.

با انتصاب لیندا یاکارینو به عنوان مدیر عامل جدید پلتفرم ایکس، تردید هایی در مورد احتمال ادغام دوج ایجاد شد. با این حال نظرات اخیر ماسک احساسات خوش بینانه را در بین سرمایه گذاران دوج کوین احیا کرده است.

ایلان ماسک اخیرا چشم انداز بلند پروازانه خود را برای تبدیل توییتر به یک پلتفرم فراگیر به نام ایکس اعلام کرد و در ماه گذشته (جولای) رسما توییتر را به ایکس تغیر نام داد.

به گزارش کوین مارکت کپ، پس از تایید ماسک مبنی بر ااینکه قصد راه اندازی توکن کریپتو ندارد قیمت دوج کوین طی چند دقیقه بیش از 2 در صد افزایش یافت.

منبع خبر:cointelegraph

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا