اخبار

آیا به انتهای بازار خرسی رسیده‌ایم؟

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد کریپتو به انتهای بازار خرسی نزدیک شده است

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای (On-Chain) اینتو دبلاک (IntoTheBlock)، بر خلاف سقوط قیمتی اخیر، بازار کریپتو به انتهای بازار خرسی نزدیک شده است.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد به انتهای بازار خرسی رسیده‌ایم

رئیس تحقیقات در شرکت تحلیلی IntoTheBlock، لوکاس اوتومارو (Lucas Outumuro) در تحلیلی جدید به این مورد اشاره می‌کند که بیش از نصف هولدرهای بیت کوین در ضرر هستند، سطحی که از مارچ ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸) نداشته‌ایم.

در بازار خرسی سال ۲۰۱۵ این عدد به 62% رسیده بود و در سال ۲۰۱۸ عدد 55% را نشان می‌داد.

اوتومارو توضیح می‌دهد: در سال ۲۰۱۵ شش ماه زمان برد تا عموم هولدرها به سوددهی برسند، در مقایسه با سال ۲۰۱۸ که این زمان سه ماه طول کشید. دوران بازار خرسی به مرور زمان کوتاه‌تر شده است و همچنین درصد کمتری از هولدرها را شامل شده است.

این روند می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که به طور بالقوه به انتهای بازار خرسی نزدیک شده‌ایم.

آیا انتهای بازار خرسی نزدیک است؟

در زمان انتشار، بیت کوین در محدوده 16,700$ در حال معامله شدن است و بزرگترین دارایی ارز دیجیتال به لحاظ ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته 0.7% افزایش داشته است.

همچنین اوتومارو اشاره می‌کند که سرمایه گذاران بلند مدت در بهبوهه بازار خرسی در حال خریدن بیشتر بیت کوین هستند. تا کنون در سال ۲۰۲۲، آدرس‌هایی که دارنده بیت کوین بوده‌اند، دارایی BTC خود را نزدیک به 2.7 میلیون بیشتر کرده‌اند.

این تحلیل‌گر توضیح می‌دهد: تقاضای سرمایه گذاران بلند مدت در بازار خرسی به آرامی باعث تشکیل یک کف برای بیت کوین شد و آن‌ها پس از ایجاد یک سقف قیمتی جدید، بیت کوین‌های خود را به سرمایه گذاران تازه وارد می‌فروشند.

مرتبط: قیمت لحظه ای بیت کوین

اوتوماروس همچنین به این مسئله اشاره می‌کند که در این هفته بیش از سه میلیارد دلار بیت کوین و اتریوم از صرافی‌های متمرکز کریپتویی خارج شده است. بر اساس صحبت‌های این تحلیل‌گر زنجیره‌ای (On-Chain)، خارج شدن دارایی‌های دیجیتالی می‌تواند به طور بالقوه نشان دهنده جمع آوری دارایی باشد و کمبود اعتماد مردم به صرافی‌های متمرکز را نشان می‌دهد.

نظر شما چیست؟ آیا به انتهای بازار خرسی رسیده‌ایم یا باید منتظر ریزش بیشتر باشیم؟

منبع: Dailyhodl

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا