آموزش

صرافی کوین بین

صرافی کوین بین را میتوان یکی از 10 صرافی برتر جهان دانست که بیش از 150 کشور در دسترس عموم قرار دارد. مقر اصلی صرافی کوین بین در کشور سنگاپور قرار دارد که یکی از معتبر ترین صرافی ها برای سرمایه گذاران در جهان به شمار می‌رود که 102 ارز دیجیتال و همچنین 122 نوع معامله را نیز پشتیبانی می‌کند.

بر اساسی که سایت الکسا در رتبه جهانی ارائه می‌دهد رتبه 4433 بوده و همچنین در کشور ژاپن نیز بیشترین آمار الکسا را دارد. طراحی بسیار ساده وب سایت آن باعث شده تا استفاده از آن برای کاربران راحت باشد. صرافی کوین بین در مباحث امنیتی نیز بسیار پرقدرت ظاهر شده است.

کارمزد ها در coinbene

تعدادی از صرافی‌های مهمی در بازار جهانی وجود دارند که خریداران و فروشندگان هزینه‌های مختلفی بابت معامله ها پرداخت نمی‌کنند که در اصطلاح به این صرافی ها فلت نامیده می‌شوند، کوین بن نیز از این دسته از صرافی ها به شمار می‌رود.

کارمزد خرید و فروش در صرافی کوین بینن تقریبا یک دهم درصد است که رقمی ثابت بوده و فرقی برای فروشنده یا خریدار ندارد، کاربران حتی قادرند مقادر کم تری از این نیز بپردازند، به شرطی که مقدار قابل توجهی از ارز را نگه داری نمایند.اگر از سرحد مالکیت بالاتر بروید در سال نخست رو تمام معاملاتی که انجام می‌دهید 50 درصد تخفیف کارمزدها، و در سال دوم 20 درصد، و در سال سوم 10 درصد را دریافت خواهید کرد.

اگر در دنیای ارز دیجیتال مبتدی و تازه کار هستید بهتر است از یک صرافی دیگر مقداری ارز دیجیتال را خریداری کرده و سپس در صرافی کوین بین سرمایه گذاری کنید.

صرافی کوین بین

سپرده گذاری در کوین بن coinbene

این صرافی هیچ گونه سپرده گذاری دیگری به جز رمز ارز هارا قبول نمی‌کند، بنابراین کسانی که به تازگی میخواهند در این تجارت محدود می‌شوند، اگر کسی بدون داشتن ارز دیجیتال بخواهد در کوین بن فعالیت و معامله کند نخست باید ارز پایه ای را از یک صرافی خرداری نموده و پس از آن در حساب coinbene خود واریز نماید.

امنیت در coinbene

در آزمایش‌های رصدخانه موزیلا، coinbene نمره امنیتی F را دریافت کرد که از متوسط سطح صنعت جهانی بالاتر محسوب می‌شود. با این حال باید توجه داشته باشیم که این امتیاز رایج ترین نمره برای اکثر صرافی‌های دیجیتال دنیا به حساب می‌آید.همچنین صرافی کوین بین بسیاری از ویژگی‌های امنیتی دیگری را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد.

نظرات و پشتیبانی مشتریان این صرافی

متاسفانه وب سایت صرافی کوین بین گاهی به صورت تصادفی لود یا اجرا نمی‌شود و احتمال می‌رود مشکلات امنیتی دیگری نیز داشته باشد. هر زمان اتفاقاتی مانند خرابی سایت رخ می‌دهد ، کاربران توانایی دسترسی به سایت را نداشته و یا به هر وجوه دیگری امکان ورود را نخواهند داشت . بااین حال این موضوع وضعیتی موقتی به حساب می‌آید اما برای برخی از کاربران نگرانی بالقوه ایی ایجاد می‌کند.

این بورس ارز دیجیتال خط تلفنی ثابت برای پشتیبانی نداشته و بسیاری از بررسی‌های آنلاین مشتری ها نشان داده است که بخش پشتیبانی مشتری سایت از طریق ایمیل سرعت پاسخگویی کندی دارد .علاوه بر این پشتیبانی آن‌ها با زبان انگلیسی به بهترین شکل صورت نمی‌گیرد .با این وجود  coinbene صورت‌های مختلفی از گزینه‌های پشتیبانی را ارائه می‌دهد.

شما قادر هستید  QR را به قسمت پشتیبانی با استفاده از Telegram و Wechat فرستاده و همچنین می‌‎توانید در Weibo  و Twitter گزینه‌های پشتیبانی از مشتری را پیدا کنید.

صراقی ارز دیجیتال کوین بن

کوین بن برای تلفن های همراه

نرم‌افزارهای موبایل coinbene از سیستم عامل‌های اندروید و iOS نیز پشتیبانی می‌کند . بعضی از کاربران امکان دارد انتظار این را داشته باشند که صرافی کوین بین ارز مبادله رمزنگاری بدهند ، اما حقیقت امر این است که بسیاری از صرافی ها این ویژگی را ارائه نمی‌دهند و صرافی کوین بین نیز از این موضوع مستثنی نخواهد بود. بررسی‌های انجام شده در این زمینه توسط کاربران گویای این است که Coinbene قادر است از این هم بهتر شود.

برای مثال در فروشگاه google play برای سیستم عامل Android به طور متوسط 2.7 امتیاز از 5 ستاره برای این برنامه اختصاص داده شده است. بعضی از داوران به این موضوع اشاره کرده‌اند که این برنامه با اندروید نسخه نهم سازگار نبوده و اینکه هر زمان وارد جزییات سیستم شوید، کار نخواهد کرد.

محدودیت های جغرافیایی برای کوین بن

صرافی کوین بین در بیش از 150 کشور جهان با زبان ها و فرهنگ‌های گوناگون کاربرد دارد . اما سرمایه گذاران آمریکایی اجازه تجارت در این پلتفرم را ندارند. بر طبق این وب سایت صرافی، سایر مناظق با محدودیت‌هایی می‌توانند برای تجارت در صرافی کوین بین اقدام کنند. مانند ایران ،کوبا ،کره شمالی ،سودان ،سوریه ،اکوادور، بنگلادش، قرقیزستان و چین.

باید به این نکته توجه داشته باشید که این صرافی تمام آزمایش ها و چک آپ‌های لازم KYC را در اولین برداشت از وجوه ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد. اگر قصد دارید از این گزینه استفاده کنید توجه داشته باشید که حتما بایستی بر اساس شرایط و ضوابط اقدام به خرید و فروش کنید. همچنین باید داده‌های شخصی یعنی مدارک شناسایی و ایمیل رسمی را تهیه کنید. این روند ممکن است چندین روز به طول بیانجامد.

اگر می‌خواهید ارز دیجیتال خریداری شده خودتان را از بورس بیورن بیاورید و نیاز است تا به سرعت در صرافی دیگر آن را مبادله کنید باید در نظر داشته باشید که بیشتر این صرافی ها چنین الزامات دقیقی را ندارند. با این حال، پس از اتمام اولیه KYC یا احراز هویت باید انتظار این را داشته باشید که برداشت‌های بعدی با سرعت بیشتری انجام شود.

ثبت نام در coinbene

نتیجه گیری

بله  Coinbene جنبه‌های مفید زیادی را دارد (تجربه کاربران نرم افزار تلفن همراه و پشتیبانی مشتری)که باید به آنها توجه کنید .به هر حال، این مسائل معمول بسیاری از محبوب ترین صرافی‌های رمزنگاری حوزه ارز دیجیتال است .

در کل ، صرافی کوین بین خدمات خوبی را در ارایه راه حل بازار انجام می‌دهد و به بزرگترین شکایات ارزهای دیجیتال می پردازد: Coinbene با  برداشت صفر (به جز هزینه استخراج)و هزینه کم در معاملات همچنین در دستیابی به پذیرش کاربر  در بازار ارز موفق است.

سوالات متداول

آیا صرافی کوین بین امنیت بالایی دارد؟

در آزمایش‌های امنیتی موزیلا این صرافی نمره F را دریافت کرد که از متوسط امنیت جهانی نیز بالاتر است.

چه افرادی باید از کوین بین استفاده کنند؟

صرافی کوین بین با داشتن رابط کاربری ساده برای افراد مبتدی بسیار مناسب است و با داشتن امنیت بالا معیار مهمی نیز برای این اشخاص می‌تواند محسوب شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا