ارز دیجیتال - بررسی و معرفی همه ارزهای دیجیتال

قیمت ترون (TRX) 💵 – مشخصات و پیش بینی قیمت ترون (Tron)

در حال حاضر رتبه ترون در بازار کریپتو، 13 است قیمت ترون امروز برابر با $0.12 است و تغییرات آن در 24 ساعت گذشته برابر با 2.39% می باشد. تغییرات مارکت کپ ترون در ۲۴ ساعت اخیر برابر با $10,221,722,927.20 می‌باشد. به طور دقیق تر:

تغییرات 1 ساعته 0.033%
تغییرات 1 روزه 2.733%
تغییرات 7 روزه 7.022%
تغییرات 30 روزه -3.367%
دامیننس ترون 0.428%
عرضه در گردش 87570299145.704

شبکه ترون، یکی از بزرگترین اکوسیستم های غیرمتمرکز مبنی بر بلاک چین می باشد که ارز دیجیتال ترون با نماد trx، رمز ارز داخلی آن است. یکی از مهمترین مزیت ها و ویژگی های ترون که باعث متمایز شدن آن نسبت به بیت کوین و اتریوم شده است، سرعت تراکنش های آن است که برابر با 2000 تراکنش در ثانیه می باشد.

ترون تا به امروز از نظر مقیاس پذیری بسیار خوب عمل کرده و شبکه مناسبی را برای قراردادهای هوشمند و توکن‌ها می باشد. امروزه به دلیل کارمزد پایین و سرعت بالای تراکنش‌ها در شبکه ترون، بسیاری از معامله‌گران از این شبکه استفاده می‌کنند. در ادامه این مقاله از صرافکس ، به پیش بینی قیمت ترون در سال های آینده، خلاصه ای از جدول مشخصات ارز دیجیتال ترون و تحلیل قیمت ترون می پردازیم:

تاریخچه قیمت ترون

قیمت ترون در ابتدای ورود به بازار در سال 2017 برابر با 0.002 دلار بود. بعد از گذشت 3 ماه از عرضه ترون به بازار، قیمت TRX با افزایش قابل توجهی رو به رو شد به طوری که در ژانویه 2018 به قیمت 0.3 دلار رسید. به دلیل رشد قابل توجه ترون در این مدت، در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرد. 

باید ذکر کرد که مدت زمان این صعود و رشد قیمت ترون آنچنان با دوام نبود. در مارس 2018 وارد کانال نزولی شد و تا 0.02 دلار کاهش پیدا کرد. البته چند ماه بعد در آوریل سال 2018، قیمت آن بازیابی شد و تا 0.09 دلار افزایش یافت، ولی دوباره وارد چرخه نزولی شد و قیمت ترون تا 0.015 کاهش یافت. تا پایان سال 2020، قیمت ترون از 0.03 دلار بیشتر نشد. 

در ابتدای سال 2021 با رشد بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ترون (TRX) هم رشد چشمگیری را تجربه کرد و به 0.16 دلار رسید. در سال 2022 با سقوط بازار کریپتو، قیمت ترون  78 درصد نسبت به قیمت اوج خود، کاهش پیدا کرد. برای خرید ترون از یک صرافی معتبر اقدام کنید تا امنیت حساب مالی شما حفظ شود. شما با ثبت نام در صرافکس می توانید مراحل خرید ترون را در کوتاه ترین زمان طی کنید.

قیمت ترون

پیش بینی قیمت ترون

از نظر ارزش بازار، ارز ترون یکی از 10 ارز دیجیتال برتر در دنیای کریپتو است و حمایت گسترده کاربران آن را به سمت قیمت بالاتر سوق می دهد. با توجه به پیش بینی کارشناسان این حوزه، قیمت ترون در سال 2023 در بازه 0.06 تا 0.14 دلار قرار خواهد گرفت. تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال با بررسی نمودارهای تکنیکال و فاندامنتال پیش بینی می کنند که قیمت ترون در سال 2024 به 0.179 دلار می رسد.پیش بینی ها حاکی از این است که قیمت ترون در سال 2025 به 0.22 دلار برسد. تحلیلگران همچنین پیش بینی کرده اند که قیمت ترون به طور میانگین در سال 2030 به محدوده قیمت 1.62 دلار خواهد رسید.

ارز ترون را می توان یکی از بلاکچین های در حال رشد دانست که شرکای سرشناسی همچون سامسونگ دارد. بنابراین می توان این انتظار را داشت که قیمت ترون با رشد سالم همراه باشد. اما این مورد را در نظر بگیرید که بررسی عملکرد یک ارز دیجیتال همچون ترون، هرگز تضمینی برای آینده آن نیست. بنابراین همواره در میزان سرمایه گذاری محتاط باشید و قیمت لحظه ای ترون را مورد بررسی قرار دهید تا در این بازار به ضرر مواجه نشوید.

پیش بینی قیمت ترون در آینده

بر اساس پیش‌بینی‌های که شده است، سال 2023 ممکن است سالی باشد که قیمت تورن به شدت نوسان داشته باشد. البته پیش بینی می شود که قیمت ترون در سال 2024 از مرز 0.1 دلار بگذرد و در سال های بعدش روند صعودی را داشته باشد. حداقل همه چیز برای ارز دیجیتال TRON در سال‌های آتی بسیار خوب به نظر می‌رسد. با اینکه TRX به این زودی‌ها به قیمت ۱۰ دلار یا بیشتر از آن نخواهد رسید، اما با توجه به توانایی افزایش پذیرش فناوری و ارزهای دیجیتال، احتمال می‌رود که TRX رشد سالم و مداومی را داشته باشد.

مطلب پیشنهادی: پیش بینی قیمت ترون در آینده

نحوه نگهداری ترون

همگام خرید و فروش ترون، می بایست ارز trx در جایی ذخیره شود. برای اینکار هم می می توانید از کیف پول صرافکس استفاده کنید و هم از کیف پول های خارجی که از ارز دیجیتال ترون را پشتیبانی می کنند. در ادامه به بررسی این کیف پول ها می پردازیم.

بهترین کیف پول های ترون

بهترین کیف پول های ترون

برای ذخیره‌ کردن ترون همانند سایر ارزهای دیجیتال نیاز به استفاده از یک کیف پول دارید. البته باید به این نکته اشاره کرد که نمی توان از هر نوع کیف پولی برای ذخیره سازی ترون استفاده کرد. از جمله بهترین کیف پول ها برای نگهداری ترون، عبارت است از:

  • لجر نانو ایکس
  • کیف پول ترزور
  • ترون لینک
  • اتمیک والت
  • کیف پول تراست والت

در بین موارد گفته شده، کیف پول ترون لینک گزینه مناسب تری می باشد.

چه تعداد ترون در حال گردش است؟

نمی توان به طور دقیق گفت که چه مقدار ترون در حال گردش است. چرا که این مقدار هر روز در حال تغییر است. هم اکنون تعداد 87570299145.704 ترون در حال گردش است. از این مقدار 55 درصد بین تمامی سرمایه گذاران توزیع می شود و 45 درصد دیگر متعلق به بنیانگذار و پروژه های خود ترون است.

ترون در حال گردش

امنیت شبکه ترون چقدر است؟

باید به این نکته اشاره شود که ارز دیجیتال ترون از الگوریتم اثبات سهام استفاده می کند و هر 6 ساعت یک بار سیستم اعتبار سنجی، تغییر می کند. این اعتبار سنجی ها توسط افرادی که ترون خود را استیک کرده اند، انتخاب می شوند.

جمع بندی

همانطور که اشاره کردیم، بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات زیادی همراه است. ما در این مقاله تنها تلاش کردیم تا اطلاعات جامعی در مورد قیمت ترون و آینده ارز دیجیتال (TRX) را برای شما عزیزان بیان کنیم. شما با تحلیل دقیق قیمت لحظه ای ارز ترون در صرافکس می توانید در این رابطه تصمیم بگیرید. صرافکس به عنوان یکی از معتبرترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال است.

قیمت ترون را از کجا به دست آوریم؟

به طور کلی، برای مشاهده قیمت لحظه ای ترون می توانید در صرافکس ثبت نام کنید.

آیا می توان ترون را بدون کارمز خرید؟

خیر. خرید و فروش ترون در صرافی ها شامل کارمزد می شود.

5/5 - (3 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا