ارز دیجیتال - بررسی و معرفی همه ارزهای دیجیتال

ارز جاست چیست؟

ارز جاست JUST (JST) پروژه‌ای است که بر روی شبکه ترون ساخته شده است و هدف آن ارائه یک سیستم مالی غیرمتمرکز، منصفانه، حاکمیت محور و مبنی بر مکانیسم وام‌دهی به کاربران در سراسر دنیا است.

برای پلتفرم JUST در دو نوع توکن وجود دارد. اولین مورد USDJ است، یک استیبل کوین که به نسبت 1: 1 به USD و با واریز سکه‌های TRX از طریق پورت CDP JUST ایجاد می‌شود. دومین توکن JST است. برای پرداخت بهره، حفظ پلتفرم، مشارکت در حکمرانی از طریق رأی‌گیری و سایر فعالیت‌ها در پلتفرم JUST استفاده می‌شود.

کاربران می‌توانند با واریز وام وثیقه گذاری TRX استیبل کوین USDJ ایجاد کنند. این پروژه توسط همه اعضای انجمن ارز جاست بر اساس تعداد JST هایی که دارند اداره می‌شود. همچنین پیشنهادات پروژه توسط همه ذینفعان رأی‌گیری و تعیین می‌شود.

ارز جاست JUST (JST) چیست؟

اگر شاهد آخرین روندهای دنیای رمزنگاری هستید، احتمالاً نام JUST coin را شنیده‌اید. اکوسیستم JUST به لطف سیستم پیچیده دو توکن و ارتباطاتش با دیگر پلتفرم‌های رمزنگاری، به یک بازیگر اصلی در دنیای مالی غیرمتمرکز تبدیل خواهد شد.

JUST coin (JST) یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین برای پلتفرم وام‌دهی غیرمتمرکز JUST است. JST با بیش از 1700 درصد بازگشت سرمایه از زمان راه‌اندازی، به یک ستاره در حال ظهور در دنیای رمزنگاری و ارز دیجیتال تبدیل‌شده است.

درواقع و به زبان بسیار ساده JST یک توکن پلتفرم JUST است که هدف اصلی آن پرداخت وام است و بر روی پلتفرم TRC-20 ساخته‌شده است. JST در اوایل سال 2020 برای IEO در Launchbase Poloniex راه‌اندازی شد.

ارز جاست JUST (JST) چیست؟

شبکه JUST چیست؟

Just Network، زاییده فکر کارآفرین کریپتو جاستین سان (مشهور برای پروژه قبلی خود TRON)، به‌عنوان نسل بعدی DeFi برای شبکه TRON (DeFi = امور مالی غیرمتمرکز) شناخته می‌شود. با توجه به موفقیت قبلی پروژه اصلی Sun’s TRON، سکه JUST بهترین توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. ارز جاست در درجه اول یک استیبل کوین به نام USDJ را تأمین می‌کند. USDJ نسبت 1: 1 با دلار آمریکا دارد.

دارندگان TRX (توکن TRON) می‌توانند USDJ را با استفاده از TRX به عنوان وثیقه برای وام USDJ دریافت کنند. این به کاربران TRON اجازه می‌دهد تا دلار را از طریق شبکه JUST بدون فروش TRON خود خریداری کنند.

JUST Coin چگونه کار می کند؟

JST یک ارز دیجیتال مبتنی بر پلتفرم است که کاربران را به حفظ شبکه JUST تشویق می‌کند. JST به کاربرانی که به تأیید تراکنش‌های شبکه و ارائه نقدینگی از طریق Just Network کمک می‌کنند، پاداش می‌گیرد. دارندگان ارز جاست نیز در مدیریت شبکه مشارکت دارند.

jst

هرچه افراد بیشتری از شبکه USDJ و JUST استفاده کنند، سکه JUST ارزشمندتر خواهد بود. اکنون‌که می‌دانید ارز JUST چیست، احتمالاً از خود می‌پرسید که آیا ارزش سرمایه‌گذاری را دارد یا خیر؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به مزایا و معایب JUST coin داشته باشیم.

مزایای ارز جاست

  1. در ارز جاست قراردادهای هوشمند از دارایی‌های شما محافظت می‌کنند و به شما امکان می‌دهند توکن‌ها و ارزهای دیجیتال را مبادله‌کنید و از افزایش قیمت بهره ببرید.
  2. شما می‌توانید با پرداخت هزینه و حفظ پلتفرم JUST که USDJ تولید می‌کند درآمد کسب کنید.
  3. صدها برنامه غیرمتمرکز در شبکه جاست وجود دارد.
  4. ازآنجاکه بر روی شبکه موفق TRON ساخته‌شده است، JUST در حال حاضر دارای یک شبکه فعال از مالکان و سازندگان است.

معایب ارز جاست

  1. سکه JST توسط برخی از مخاطبان کریپتو تسخیر شده است زیرا آن‌ها معتقدند که بنیان‌گذار آن جاستین سان باید به‌جای تمرکز بر چندین پلتفرم، روی یک پلتفرم تمرکز کند.
  2. با واریز JST نمی‌توانید JST کسب کنید (اما می‌توانید TRX را به USDJ سپرده‌گذاری کنید).
  3. دارندگان TRX و کاربران TRON بیشترین سود را از JUST می‌برند.
  4. سیستم دو نشانه در شبکه جاست می‌تواند برای کاربران گیج‌کننده باشد

ارز جاست JUST (JST)

ارز جاست کجا ذخیره شود؟

JST را می‌توان در اکثر کیف پول‌هایی که TRX ذخیره می‌کنند ذخیره کرد. در طول راه‌اندازی JST، کاربران با موجودی بیش از 100 TRX یک ایردراپ رایگان JST دریافت کردند. برخی از نمونه‌هایی از کیف پول‌های بزرگ که می‌توانید JST را ذخیره کنید عبارت‌اند از: کیف پول اکسودوس ، کیف پول اتمیک یا کیف پول ترون لینک. شما همچنین می‌توانید JST را در کیف پول در اکثر صرافی‌های اصلی ذخیره کنید.

خرید ارز جاست

ارز جاست را می‌توان به دو روش به دست آورد: از طریق استخراج (پاداش برای سپرده‌گذاری، وام دادن، ارائه نقدینگی) در شبکه JUST یا با خرید ارز دیجیتال در صرافی. با توجه به Coinmarketcap، JST را می‌توان در اکثر صرافی‌های بزرگ مانند Binance، Huobi Global، ZG.com، HBTC و Upbit پیدا کرد. طبق آمار، عرضه موجود در گردش تقریباً 1.4 میلیارد JST و حداکثر عرضه 9.9 میلیارد وجود دارد.

ارز جاست برای چه مواردی استفاده می شود؟

JST یکی از 2 توکن موجود در سیستم JUST است. JST دارای نقش‌های زیر است:

  • JST – برای پرداخت بهره استفاده می‌شود،
  • دارندگان JST می‌توانند از طریق رأی دادن با JST در مدیریت سیستم و سایر فعالیت‌ها شرکت کنند.
  • دارندگان JST می‌توانند به اکوسیستم TRON مانند dApps بپیوندند.

استیبل کوین USDJ چیست؟

USDJ یک ارز جدید است که از طریق قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز در شبکه TRON ایجادشده است. هرکسی می‌تواند وام مسکن TRX را به‌عنوان وثیقه برای ایجاد USDJ تعهد کند.

ایجاد USDJ کاملاً رایگان است، البته تا زمانی که از TRX به‌عنوان وثیقه استفاده کنید. USDJ متعهد به تثبیت دلار آمریکا با نسبت USDJ: USD 1: 1 از طریق موقعیت‌های بدهی رهنی (CDP) است. USDJ به بخشی جدایی‌ناپذیر از اکوسیستم TRON DeFi تبدیل خواهد شد.

ویژگی های Just

  • پایدار: USDJ توسط ذخایر عظیمی از دارایی‌ها برای حفظ ثبات قیمت پشتیبانی می‌شود.
  • کاربرپسند: سرویس انتقال USDJ بر اساس شبکه TRON سریع، کارآمد و تقریباً رایگان است.
  • بدون مرز: برای هرکسی که بتواند یک حساب رایگان باز کند و USDJ داشته باشد در هر زمان و هر مکان در دسترس است.
  • امن: امنیت در سطح جهانی توسط قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین ارائه می‌شود.
  • استقلال: هرکسی که ارز جاست دارد می‌تواند در اداره سیستم ارز USDJ شرکت کند، سپس به استقلال غیرمتمرکز واقعی دست یابد.
  • سودآور: سیستم JUST به اکوسیستم پررونق TRON و تعداد زیادی DApp دسترسی دارد که فرصت‌های سودآور زیادی را برای افراد فراهم می‌کند.
  • پشتیبانی قوی: پلتفرم JUST یک تیم پویا و نخبه دارد. در تیم مهندسی، 50٪ از کارکنان از Alibaba، Tencent، IBM و سایر شرکت‌های اینترنتی در سطح جهانی، باتجربه غنی در طراحی و توسعه محصول هستند.

USDJ

تیم تحلیل مالی JUST از تعدادی از بانک‌های سرمایه‌گذاری جهانی تشکیل‌شده است و تیم عملیاتی آن در عملیات بلاک چین تجربه دارد. درعین‌حال، JUST همچنین حامی کامل اکوسیستم TRON است.

نتیجه گیری

JUST یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) است، بنابراین پروژه با سایر پروژه‌های بلاک چین با رقابت روبرو خواهد شد. این پروژه انگیزه‌های جذاب و بازاریابی قوی برای بسیاری از افراد ارائه دهد تا در مورد پروژه تحقیق کنند و به احتمال زیاد طبق گفته کارشناسان یکی از روندهای روبه به رشد درزمینهٔ ارزهای دیجیتال در سال‌های آینده خواهد بود. امیدوارم که مقاله ما در مورد ارز جاست مورد توجه شما واقع شده باشد.

سوالات متداول

ارز جاست JUST (JST) چیست؟

JUST coin (JST) یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین مخصوص پلتفرم وام‌دهی غیرمتمرکز JUST است.

شبکه JUST چیست؟

Just Network، ایده‌ی کارآفرین کریپتو جاستین سان، به‌عنوان نسل بعدی DeFi در شبکه TRON شناخته می‌شود. با توجه به موفقیت Sun's TRON، سکه JUST مورد توجه رسانه‌ها را به خود جلب نموده است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا