ارز دیجیتال - بررسی و معرفی همه ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین چیست؟

 ارز دیجیتال بیبی دوج کوین یا BABY DOGECOIN، یکی از فرزندان ارزهای رمزنگاری شده همیشه محبوب DOGE است که در یکی دو سال اخیراً در بازار ارزهای دیجیتال موردتوجه قرارگرفته است و توجه ایلان ماسک را به خود جلب کرده است. در حوزه ارزهای دیجیتال، همه‌چیز به‌سرعت پیش می‌رود. چندی پیش دوج‌کوین داغ‌ترین ارز دیجیتال در سال 2021 بود. در حال حاضر تقریباً یک خبر قدیمی است و یک سکه Baby Doge در حال ایجاد سروصدای زیادی است.

 پس‌ازاینکه ایلان ماسک، یکی از بنیان‌گذاران تسلا، یک توییت در رابطه با بیبی دوج کوین ارسال کرد، سهام Baby Doge به 80 درصد افزایش یافت. در این پست می‌خواهیم در رابطه با ارز دیجیتال بیبی دوج کوین و نحوه کار آن باشما به گفتگو بپردازیم. پس تا آخر این مقاله با صرافکس همراه باشید.

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین چیست؟

بر اساس پستی که در وب‌سایت رسمی آن منتشرشده است، Baby Doge، یک ارز دیجیتال و درواقع یک میم کوین است که به هواداران و اعضای جامعه آنلاین دوج کوین اختصاص دارد. Baby Doge بر اساس یک سیستم سهامداری هوشمند یکپارچه است، به این معنی که هر تراکنش پول بیشتری به کیف پول اضافه می‌کند.

 Baby Doge سرعت تراکنش‌های سریع‌تری نسبت به سکه‌های Dogecoin و Shiba Inu ارائه می‌دهد. هدف این توکن این است که با نشان دادن سرعت تراکنش‌های جدید و جذابیت، پدرش یعنی دوج کوین را تحت تأثیر قرار دهد.

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین

بیبی دوج کوین در مقابل دوج کوین

Baby Doge Coin و  ارز دیجیتال دوج کوین هر دو ارزهای رمزنگاری شده هستند که شهرت خود را در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال داشته‌اند. Dogecoin از تاریخ بسیار طولانی‌تری (که در سال 2013 ایجاد شد) و به‌عنوان یکی از ارزهای رمزنگاری شده برتر معامله‌شده در هر سرمایه بازار، از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است. بااین‌حال، به نظر می‌رسید که Baby Doge Coin پس از ورود اولیه‌اش به بدنامی، دچار مشکل شد.

هنگام مقایسه استفاده از آن، Dogecoin به‌عنوان یک ارز دیجیتال پایدار شناخته می‌شود که از مدل غیرمتمرکز با استفاده از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند. از طرف دیگر، Baby Doge هیچ کاربرد عملی واضحی ارائه نمی‌دهد.

درحالی‌که ارزش اساسی آن‌ها عمدتاً توسط عرضه و تقاضای بازار تعیین می‌شود، معیارهای کمی وجود دارد که باید هنگام مقایسه دوج‌کوین و بیبی دوج کوین در نظر گرفت.

هزینه ها و پاداش های مرتبط با Baby Dogecoin

برای هر تراکنش ده درصد کارمزد اعمال می‌شود. فروشنده برای هر تراکنش Baby Doge Coin 10% می‌پردازد. در اینجا نحوه کار آن آمده است:

همه افرادی که در حال حاضر صاحب ارز دیجیتال بیبی دوج کوین هستند 5٪ پاداش دریافت خواهند کرد.

 بیبی دوج کوین

نیمی از 5% به‌عنوان کوین Baby Doge نگهداری می‌شود و نیمی دیگر با بایننس کوین مبادله می‌شود. این‌ها به‌عنوان یک استخر نقدینگی عمل می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند آن دو ارز را با یکدیگر معامله کنند.

کارمزد ده درصد انگیزه‌ای برای دارندگان سکه Baby Doge است تا سکه‌های خود را نگه‌دارند. اگر مال خود را بفروشید 10 درصد از شما دریافت می‌شود. اگر آن را نگه‌دارید، اگر شخص دیگری آن را بفروشد، قیمت فروش را کاهش خواهید داد. این مفهوم توسط Baby Doge Coin ایجاد نشده است. (مشاهده قیمت دوج کوین به صورت لحظه ای)

آیا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بیبی دوج کوین ریسک است؟

بازار ارزهای دیجیتال بی‌ثبات است و Baby Doge می‌تواند موج دیگری از نوسانات را تجربه کند، اما فراتر از آن، این سکه هیچ کاربرد عملی ندارد.

با توجه به غیرقابل‌پیش‌بینی بودن بازار ارزهای دیجیتال، هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند که چه اتفاقی برای عملکرد ارز دیجیتال بیبی دوج کوین می‌افتد. گاهی اوقات Baby Doge منجر به عبور آن از ارزش Dogecoin می‌شود که این امر فعالان حوزه رمز ارز را شگفت‌زده می‌کند.

خرید بیبی دوج‌کوین یک قمار است، با ریسک بالا از دست دادن پول. Baby Doge Coin شروع قدرتمندی داشت، اما به‌سختی می‌توان آن را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت دید. ممکوین‌هایی مانند این یک دوجین سکه هستند، بدون اهداف قابل‌تشخیص آینده یا مزایای رقابتی.

بیبی دوج

چگونه Baby Dogecoin بخریم؟

 PancakeSwap یکی از صرافی‌هایی است که آن را دارد. پنکیک سواپ پلتفرم ترجیحی برای کسانی است که علاقه‌مند به دریافت سکه Baby Doge هستند. برای استفاده از PancakeSwap باید یک کیف پول کریپتو متصل کنید. سپس می‌توانید Baby Doge Coin را با ارز دیجیتال دیگری مانند بایننس کوین مبادله‌کنید. این روند یک منحنی یادگیری جزئی دارد و کار با آن خیلی سخت نیست.

همچنین دو تا از بهترین مکان‌های دیگر برای شروع کار با ارز دیجیتال بیبی دوج کوین، Binance و Coinmama هستند. بایننس بزرگ‌ترین پلتفرم تجارت ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است که هزاران سکه به‌راحتی در دسترس است. در همین حال، Coinmama یک صرافی p2p است که هدف بازار بودن را دارد. این به کاربران امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را بخرند و به سایر کاربران بفروشند.

سخن پایانی

بیبی دوج کوین یک ارز دیجیتال است که دارای یک سیستم سهامداری هوشمند یکپارچه است که در اکوسیستم تعبیه‌شده است تا BabyDoge بیشتری به کیف پول هر کاربر به ازای تراکنش‌های بیشتر اضافه شود. این بدان معنی است که همه دارندگان به‌طور خودکار از هر تراکنش که در شبکه Baby Doge اتفاق می‌افتد، 5٪ کارمزد دریافت می‌کنند.

بیبی دوج

ظاهراً ارز دیجتال بیبی دوج کوین از جامعه Doge نشأت گرفته است و هدف آن بهبود سرعت تراکنش‌ها است. زمان بلوک این سکه در مقایسه با 60 ثانیه DOGE 5 ثانیه است و عموماً با کارمزد ارزان‌تری برای گاز ارائه می‌شود.

سوالات متداول

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین چیست؟

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین که با نماد BabyDoge به عنوان یک میم کوین شناخته می‌شود در سال ۲۰۲۱ بر روی شبکه اسمارت چین بایننس راه اندازی شده است.

چه عواملی روی قیمت کلی بیبی دوج کوین تاثیرگذار هست؟

نمیتوان یه مرجع مشخص برای این تغییرات نشان داد اما رسانه‌ها، ترندهای شبکه‌ اجتماعی، توییت و مصاحبه افراد مشهوری مانند ایلان ماسک، سبب خرید احساسی مردم شده و قیمت بیبی دوج کوین را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا