آموزش

بهترین بازی های متاورس 2022

سوالی که ما زیاد داریم این است که بهترین بازی های متاورس برای بازی کدام هستند. با توجه به تعداد زیادی بازی جدید که هرروز در سطح جهان قرار می‌گیرند، تشخیص اینکه کدام‌یک قرار است به وعده‌های خود عمل کنند، سخت است، چه برسد به اینکه در درازمدت پایدار باشد و به کاربران خود سرور بدهد.

ما در این مقاله تعدادی از بهترین بازی‌های Metaverse را برای بازی در سال 2022 لیست کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید تا بهترین این بازی‌ها را بشناسید.

بهترین بازی های متاورس برای بازی در سال 2022

در زیر لیست بهترین بازی های متاورس آورده شده است:

Vulcan Verse از بهترین بازی های متاورس

Vulcan Verse از بهترین بازی های متاورس

Vulcan Verse یک متاورس MMORPG است که توسط پلتفرم Vulcan Forged طراحی‌شده است. دنیای VulcanVerse شامل 10000 قطعه زمین است که متعلق به بازیکنانی است که سازه‌های مختلفی روی آن‌ها می‌سازند. بازیکنان می‌توانند با راه‌اندازی فروشگاه‌ها، انجام مأموریت‌های روزانه، شرکت در ماجراجویی‌ها با دوستان و انجام بازی‌های دیگر مانند Vulcan Poker یا Berserk از آثار خود کسب درآمد کنند.

تقریباً تمام آیتم‌های درون بازی به شکل NFT عرضه می‌شوند و بازار بومی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را آزادانه و بدون هیچ واسطه‌ای معامله کنند. VulcanVerse روی Polygon اجرا می‌شود، بنابراین هزینه‌های تراکنش حداقل است و انتظار می‌رود که به‌زودی به بلاک چین Elysium منتقل شود.

مطلب پیشنهادی: روش های ساخت nft رایگان

ارز اصلی VulcanVerse PYR است و بازیکنان توکن ثانویه P2E به نام LAVA را دریافت می کنند. درحالی‌که LAVA منبع بی‌نهایتی دارد، مکانیسم‌های سوزاندن قوی برای اطمینان از پایداری نسبت ایجاد و سوختن وجود دارد. Vulcan Verse سزاوار جایگاهی در 3 بازی برتر متاورس است زیرا این تیم به‌روزرسانی‌ها را بدون توقف ارائه می‌کند.

Somnium Space از بهترین بازی های متاورس

Somnium Space

Somnium Space یک دنیای واقعیت مجازی دائمی است که در آن بازیکنان می‌توانند باهم تعامل کنند، سرگرم شوند. این بازی نیز جزء بهترین بازی های متاورس به شمار می‌رود. همچنین یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های Metaverse در بلاک چین است که به سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردد.

کاربران می‌توانند هر کاری را در Somnium Space انجام دهند، مانند بازی‌های واقع‌گرایانه، رانندگی ماشین، ساخت‌وساز در زمین‌های NFT، میزبانی یا پیوستن به کنسرت‌ها و رویدادهای زنده. تخیل محدودیت است زیرا این Metaverse ابزارهایی را برای ساخت هر چیزی که می‌خواهید بدون کد ارائه می‌دهد. اقتصاد این بازی با استفاده از توکن CUBE که بر اساس اتریوم (ERC-20) است، تأمین می‌شود.

مطلب پیشنهادی: اطلاع از آخرین قیمت اتریوم

جعبه شنی یا سند باکس یکی از محبوب ترین بازی های متاورس

Sandbox یک متاورس گیمینگ مبتنی بر وکسل است که از طریق مجموعه‌ای از مشارکت‌ها با برندهای معروف و هنرمندان بخش سرگرمی، سروصدای زیادی بپا کرده است و می‌توان گفت از معروف‌ترین بازی های متاورس است.

جعبه شنی یا سند باکس یکی از محبوب ترین بازی های متاورس

دنیای باز همه‌جانبه The Sandbox از 166464 قطعه زمین NFT تشکیل‌شده است و بیشتر آن‌ها قبلاً به بازیکنان فروخته‌شده است. بازی 25920 قطعه زمین را برای توزیع برای جوایز، شرکا و سازندگان نگه‌داشته است.

دو برنامه ایجاد برای کاربران موجود است. Game Maker برای ایجاد تجربه‌های درون بازی مانند مینی‌گیم و ساختمان‌ها و VoxEdit برای طراحی دارایی‌های ان اف تی درون‌بازی که می‌توانند به بازیکنان دیگر فروخته شوند و یک ابزار کاربردی داشته باشند.

Sandbox بسیار شبیه Roblox و Minecraft است اما دارای دارایی‌های NFT درون بازی و یک توکن اتریوم به نام SAND است که اقتصاد بازی را مدیریت می‌کند.

بازی متاورس دسنترالند

بازی متاورس دسنترالند

Decentraland اولین متاورس مبتنی بر بلاک چین در نوع خود است و به کاربران و سازندگان خود متکی است. دنیای Decentraland از NFT Land Plots تشکیل‌شده است و کاربران می‌توانند ابزارهای پوشیدنی در قالب توکن را روی آواتارهای خود تجهیز کنند.

در داخل Decentraland، می‌توانید مجموعه‌ای از بازی های متاورسی مستقل همیشه در حال رشد را که توسط جامعه توسعه‌یافته‌اند را بیابید. برخی از این بازی‌ها نشانه‌های خاص خود را برای ایجاد یک اقتصاد سودآور برای بازیکنان خوددارند، درحالی‌که برخی دیگر NFT را به‌عنوان پاداش ارائه می‌کنند. کاربران می‌توانند بازی‌هایی در ژانرهای مختلف مانند فوتبال، مسابقه کارت، مینی بازی و غیره بازی کنند. توکن اصلی Decentraland MANA است که بر اساس اتریوم است که در سبد سرمایه‌گذاران Metaverse جایگاهی دارد.

بازی متاورس SinVerse

سینورس یکی از بازی های متاورس جنایی است. این بازی اکشن و هیجان‌انگیز سه‌بعدی Rated-R از 15000 قطعه زمین متعلق به کاربر در چندین منطقه تشکیل‌شده است که در آن ذهن‌های جنایتکار می‌توانند رشد کنند و از نظر دیجیتالی ثروتمند شوند.

مانند GTA، Sinverse به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مشاغل دلخواه خود را انجام دهند وزندگی نه‌چندان قانونی داشته باشند. مثلا به‌عنوان یک فروشنده مواد مخدر یا دزد می‌تواند نقش بازی کنید، به باندها و تروریست‌ها اسلحه بدهید، کسب‌وکار خود را ایجاد کنید، یک سندیکا تشکیل دهید و برای پول‌شویی کازینو بسازید.

Sinverse هنوز درحال‌توسعه است و اغلب میزبان فروش زمین است. در این بازی جهان به‌عنوان یک فضای خالی شروع می‌شود و صاحبان زمین می‌توانند ساختمان‌های خود را بسازند. این بازی از رمز SIN برای تقویت اقتصاد بازی برای کسب درآمد خود استفاده می‌کند.

بازی بلوتوپیا کریپتوکارنسی

بازی بلوتوپیا

یکی از مورد انتظارترین پروژه‌های متاورس بلوتوپیا است، Bloktopia قصد دارد به یک مرکز اطلاعات و سرگرمی غیرمتمرکز تبدیل شود. در این بازی 21 سطح در دسترس کاربران خواهد بود که در مجموع یک تجربه کامل و بومی را ارائه می‌دهند.

Booktopia بر چهار اصل استوار است.

  • آموختن: یک مرکز مجازی برای کاربران جهت یادگیری نحوه تعامل با ارزهای دیجیتال.
  • کسب درآمد: مجموعه‌ای از مکانیسم‌های پاداش، ازجمله درآمد غیرفعال، سهام، تبلیغات و املاک و مستغلات.
  • بازی: با بازی‌های واقعیت مجازی به‌تنهایی یا با دوستان خود سرگرم شوید.
  • تولید محتوا: صحنه‌ها، آثار هنری و چالش‌های سفارشی را با استفاده از ابزار سازنده ساده توسعه دهید و از آن‌ها کسب درآمد کنید.

Bloktopia Metaverse یک دنیای واقعیت مجازی همه‌جانبه با اقتصاد غیر متمرکز است که توسط توکن BLOK تغذیه می‌شود.

MyMeta MMO از بهترین بازی های متاورس

MyMeta MMO

MyMeta MMO جدیدترین نسخه از این لیست از بهترین بازی های متاورس است که جدید عرصه شده است. بخشی از اکوسیستم MyMetaverse، این بازی کارتونی رنگارنگ و جهان باز دارای چندین جهان موضوعی مختلف با مأموریت‌های جهانی خواهد بود که قرار است در دنیاها و سایر بازی‌های MyMetaverse گسترش یابند.

همان‌طور که مدیرعامل بازی اعلام کرد، MyMeta MMO دارای ویژگی‌های متاورس Decentraland، ویژگی‌های MMO World of Warcraft و ویژگی‌های بازی برای کسب درآمد Axie Infinity خواهد بود.

مرحله فعلی بازی از آشپزی، صنایع‌دستی، برداشت، مشاغل و حرفه‌ها پشتیبانی می‌کند. به‌روزرسانی‌های آینده مالکیت زمین NFT و سایر ویژگی‌های هیجان‌انگیز را به ارمغان خواهد آورد. به‌روزرسانی‌های آینده شامل زمین‌های NFT برای ساخت‌وساز، عرصه‌های PvP، پرورش NFT و موارد دیگر است.

MyMeta MMO پس از راه‌اندازی از پاراچین Efinity استفاده می‌کند که توسط پلتفرم Enjin و فناوری Polkadot طراحی‌شده است.

مطلب پیشنهادی: بهترین بازی های بلاک چین در 20222

Axie Infinity یکی از جذاب ترین بازی های متاورس

Axie Infinity یکی از بازی های متاورس معمولی و ساده نیست. به‌طور خلاصه، Axie یک بازی کارتی مبتنی بر نوبت با اکوسیستم ابزارهای خاص خود مبتنی بر زنجیره جانبی Ronin است که هدف آن میزبانی چندین بازی و برنامه‌های کاربردی دیگر است. از طریق SDK، شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان می‌توانند بازی‌های جدیدی را با استفاده از Axie NFT ایجاد کنند و ابزار گسترده‌تری را به این موجودات شایان ستایش ارائه دهند.

Axie Infinity یکی از جذاب ترین بازی های متاورس

اخیراً این بازی یک آپدیت عظیم به نام Origin دریافت کرده است که سیستم جنگی جدید، گرافیک بهتر و سیستم کاردستی را معرفی می‌کند. به‌روزرسانی‌های آینده شامل گیم پلی زمینی است و با بازی‌های شخص ثالث در افق، Axie می‌تواند دوباره روزهای شکوه خود را ببیند.

Axie از اقتصاد دو توکن با AXS به‌عنوان توکن حاکمیتی و SLP به‌عنوان بازی برای کسب درآمد استفاده می‌کند.

درحالی‌که Axie Infinity شبیه بازی‌های رایگان Metaverse ذکرشده در بالا نیست، اما قدرت خود را ثابت کرده است و ما آن را یکی از بهترین بازی های متاورس می‌دانیم.

مطالعه بیشتر: پیشنهاد می‌شود مقالات آموزشی لیکوئید شدن و استیکینگ را مطالعه فرمایید.

Axes Metaverse

Axes Metaverse یکی از بازی های متاورس آینده برای کسب درآمد بر اساس بازی موبایل موفق Axes با بیش از 35 میلیون دانلود است. این پلت فرم متاورس دارای چندین بازی و حالت‌های مرتبط جهت کسب درآمد و دارایی‌های درون بازی است.

از نظر گیم پلی، Axes Metaverse دارای مبارزات چند نفرِ از بالا به پایین است که برنده آخرین مردی است که ایستاده است. علاوه بر بازی بتل رویال، مبارزات زمینی و مأموریت‌های مختلفی وجود دارد که برخی از آن‌ها درآمد غیرفعال را ارائه می‌دهند.

Axes Metaverse از بهترین بازی های متاورس

هر قهرمان به‌عنوان یک NFT با 7 مسابقه، 5 کلاس و 4 بازی کمیاب برای انتخاب ارائه می‌شود. Axes Metaverse همچنین در آینده دارای سلاح‌های NFT و Land Plots خواهد بود.

Axes Metaverse دارای یک اقتصاد دوگانه خواهد بود. این بازی به دلیل موفقیت‌های گذشته و سابقه اثبات‌شده شرکت سازنده Azur Games، یک بازی برجسته محسوب می‌شود.

بهترین بازی های متاورسی 1401

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین بازی های متاورس را از لحاظ تجربه کاربران و همچنین سابقه آن‌ها به شما معرفی کنیم. این لیست به همین تعداد بازی ختم نمی‌شود و ممکن است تعداد بازی های متاورس بیش از این‌ها باشد که پیشنهاد می‌کنم در این رابطه مطالعه بیشتری داشته باشید.

سوالات متداول در خصوص بازی های متاورس

بهترین بازی های متاورس کدامند؟

در این مقاله به بررسی 10 مورد از بهترین بازی های متاورس پرداختیم اما اگر بخواهیم 3 مورد از بهترین آنها را نام ببریم: شامل بازی Vulcan Verse، دسنترالند (MANA)، سندباکس (SAND) است.

آیا می توان از طریق بازی های متاورس کسب درآمد کرد؟

بله؛ البته شیوه کسب درآمد در بازی های متاورسی متفاوت است؛ اما به طور کلی این بازی ها در ازای فعالیت شما، به شما هدایا و پاداش هایی به صورت توکن یا NFT ارائه می دهد و شما با فروش آن ها می توانید کسب درآمد کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا