آموزش

آموزش اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ

اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ یکی از مهمترین کاربرد های این کیف پول است؛یکی از قابلیت هایی که کیف پول دیجیتالی تراست ولت برای کاربران خود فراهم کرده است، امکان اتصال به برنامه های غیر متمرکز (DApps) است.

صرافی آنلاین پنکیک سواپ یکی از این برنامه های غیر متمرکز می باشد که از طریق مرورگر دی اپ تراست والت در دسترس کاربران قرار گرفته است. صرافی‌های غیر متمرکز که به اختصار DEX نامیده می‌شوند، نسخه تکامل یافته صرافی‌های متمرکز سنتی نظیر بایننس و کوکوین هستند.

در این مدل از صرافی ها به جای اینکه عملیات‌ها وابسته به پردازش های متمرکز یک پلتفرم واسط باشند، روی بلاک چین و از طریق قرارداد هوشمند انجام می‌شوند. هدف ایجاد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال این بود که یک سیستم پولی غیر متمرکز را ارائه دهند، پس در واقع خرید و فروش آن‌ها در صرافی‌های متمرکز با ماهیت این نوع دارایی سنخیت ندارد.

به همین دلیل عده‌ زیادی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال کیف پول تراست والت خود را به پنکیک سواپ یا دیگر صرافی های غیر متمرکز متصل می‌کنند.

 

صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ مبتنی بر شبکه اسمارت چین است که در مقایسه با صرافی های مبتنی بر اتریوم کارمزد کمتری دریافت می کند به همین دلیل کاربران از آن استقبال کرده و معاملات و نقل و انتقالات خود را در این صرافی انجام می دهند. در ادامه این مطلب با آموزش اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ با ما همراه باشید.

اهمیت اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ

اهمیت اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ

ارزهای دیجیتال با هدف تمرکز زدایی و حذف واسطه ها و هزینه های جانبی ایجاد شده اند. به همین دلیل اتصال کیف پول دیجیتالی تراست ولت به صرافی های غیر متمرکز مانند پنکیک سواپ که در آن مبادلات به صورت همتا به همتا انجام می شود، حائز اهمیت است.

علاوه بر این اگر به دنبال توکن یا میم کوین، با پتانسیل سود بالا هستید، شما احتمالا فقط آنها را می توانید از صرافی های غیر متمرکز خریداری کنید. این کار نیز اهمیت اتصال تراست والت به پنکیک سواپ را نشان می دهد.

در گذر زمان رگولاتورها قوانینی را در حوزه کریپتوکارنسی اعمال کرده اند و یک سری محدودیت را روی صرافی های متمرکز پیاده کرده اند و از طرفی چون ایرانیان با مشکلات مربوط به تحریم‌ها مواجه هستند، یادگیری نحوه کار صرافی های غیر متمرکز از جمله PancakeSwap روی تراست ولت برای کاربران ایرانی اهمیت زیادی دارد.

چون که پنکیک سواپ از رمز ارزهای بیشماری پشتیبانی می کند، شما می توانید پس از اتصال تراست والت به پنکیک سواپ در مقایسه با سایر پلتفرم های معاملاتی تعداد ارزهای دیجیتال بیشتری را خرید و فروش کنید.

علاوه بر این اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ این امکان را برای کاربران فراهم می کند که یک ارز دیجیتال را خیلی زود و قبل از افزایش قیمت آن خریداری کنند.

معرفی اجمالی کیف پول تراست ولت و صرافی پنکیک سواپ

در سال 2017  بود که اپلیکیشن تراست ولت برای ذخیره‌ و نگهداری توکن‌های ERC20 (ارزهای دیجیتال ساخته شده روی شبکه اتریوم) توسعه یافت. اما تراست ولت کم کم پشتیبانی از سایر بلاک چین‌ها را نیز به امکانات و قابلیتهای خود افزود.

در حال حاضر این کیف دیجیتالی از ارزهای دیجیتالی زیادی پشتیبانی می کند و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌ ها شناخته می شود.

معرفی اجمالی کیف پول تراست ولت و صرافی پنکیک سواپ

علاوه بر این تراست ولت رابط کاربری ساده ای دارد که آن را به پرکاربردترین و محبوب‌ترین کیف پول ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. ویژگی منحصر به فرد دیگر تراست ولت این است که می توان آن را به راحتی به صرافی های غیر متمرکز از جمله پنکیک سواپ متصل کرد و به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال پرداخت.

اگر می خواهید از اپلیکیشن‌های غیر متمرکز مانند صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ استفاده کنید به یک برنامه اندروید جداگانه نیاز ندارید، چرا که Trust Wallet برای این سیستم عامل یک مرورگر دی اپ (DApp) داخلی دارد و می‌توان به راحتی آن را به پنکیک سواپ وصل کرد.

چتراست ولت آیفون مرورگر دی اپ ندارد، به همین دلیل کار با آن کمی سخت تر است. در همین مطلب نحوه وصل کردن تراست ولت به آیفون را نیز آموزش خواهیم داد.

گفتنی است Trust Wallet فقط نسخه‌ای برای اندروید و آی او اس دارد، اما می‌توان با ترفندی از آن روی کامپیوتر ویندوزی نیز استفاده کرد. شما می توانید نحوه انجام این کار و سرعت دادن به مبادلات خود را در این مطلب یاد بگیرید. در ادامه به آموزش اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ خواهیم پرداخت؛ پس با ما همراه باشید.

در معرفی اجمالی پنکیک سواپ باید بگوییم که اتصال آن به تراست ولت کار ساده‌ای است، این صرافی غیر متمرکز بازارساز خودکار (AMM) محسوب می‌شود.

با وجود اینکه تعداد صرافی های غیر متمرکز روز به روز اضافه می شود، اما در حال حاضر پنکیک سواپ از نظر سهم بازار (سهم معاملات در DEXها) ورژن دوم PancakeSwap جزو بهترین‌ها به شما می‌رود و دارای سهم بالای 17 درصد است و از نظر تعداد بازارهایی که از آنها پشتیبانی می کند با اختلاف بسیار زیاد از بقیه بهتر است.

در حال حاضر پنکیک سواپ محبوب‌ترین صرافی غیر متمرکز در بایننس اسمارت چین است و تعداد کاربران آن هر روز بیشتر می‌شود. اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ و سایر کیف پول های غیر حضانتی بسیار آسان است.

آموزش اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ اندروید

آموزش اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ

 اتصال تراست والت به پنکیک سواپ در ورژن اندروید و ایفون این کیف پول متفاوت است. در ادامه این مقاله نحوه اتصال صرافی پنکیک سواپ به تراست ولت را در هر دو سیستم عامل آموزش خواهیم داد.

آموزش گام به گام اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ در سیستم عامل اندروید

1.ورود به بخش برنامه های غیر متمرکز تراست ولت و انتخاب پنکیک سواپ

برای اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ در ابتدا برنامه تراست ولت را باز کنید و سپس در صفحه اصلی از ردیف پایین گزینه “DApps” را کلیک کنید. حالا وارد صفحه جدیدی خواهید شد که فهرستی از برنامه های غیر متمرکز را نشان می‌دهد.

اگر به دنبال برنامه هایی هستید که در این فهرست نیستند شما می توانید آدرس وب سایت برنامه غیر متمرکز را به صورت دستی وارد کنید. برای اتصال پنکیک سواپ به تراست ولت کمی به سمت پایین اسکرول کنید. نام PancakeSwap را مشاهده خواهید کرد. این گزینه را انتخاب کنید.

2. اتصال به پنکیک سواپ

در این مرحله از گوشه بالا سمت راست روی گزینه “Connect Wallet” کلیک کنید تا اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ رخ دهد، سپس همین گزینه (Trust Wallet) را انتخاب کنید. در اینجا کیف پول تراست ولت به شما هشدار می‌دهد که در صورتی که پلتفرم پنکیک سواپ را به کیف پول خود متصل کنید، می تواند به موجودی و فعالیت‌های تراکنش‌های شما دسترسی داشته باشد.

در انتهای صفحه گزینه “Connect” را مشاهده خواهید کرد. آن را کلیک کنید. از این لحظه شما باید برای شروع تبادل موجودی بایننس کوین (BNB) خود را شارژ کنید.

اگر می‌خواهید شبکه را از بایننس اسمارت چین به یک بلاک چین دیگر تغییر دهید، بعد از اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ آیکون نماد شبکه که در گوشه بالا سمت راست، کنار سه نقطه قرار دارد را لمس و در صفحه بعد شبکه مورد نظر را انتخاب کنید.

آموزش اتصال تراست والت به پنکیک سواپ در سیستم آیفون

آموزش اتصال تراست والت به پنکیک سواپ در سیستم آیفون

به خاطر اینکه ورژن آی او اس تراست والت با قوانین فروشگاه نرم افزاری اپ استور مطابقت نداشت، سازندگان این کیف پول مجبور شدند که قسمت مرورگر دی اپ را حذف کنند. به همین دلیل اگر میخواهید با گوشی آیفون به تراست ولت وصل شوید، باید روش متفاوتی را دنبال کنید.

در اینجا باید از WalletConnect استفاده کنید، این ابزار منبع باز گزینه مناسبی است که با کمک آن می توان کیف پول ارز دیجیتال موبایلی را  به اپلیکیشن‌های غیر متمرکز متصل کرد. به عنوان مثال با این آیکون شما می توانید اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ را انجام دهید.

در مرورگر سافاری آیفون آدرس pancakeswap.finance/swap را وارد کنید. بعد از آن برای ادامه فرآیند گزینه “Go” را لمس کنید.

آموزش خرید از پنکیک سواپ در تراست ولت

بعد از اینکه توانستید با موفقیت عملیات اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ را انجام دهید، می توانید آدرس کیف پول خود را در بالای صفحه صرافی مشاهده نمایید. حال می‌توانید به راحتی مبادلات خود را در پنکیک سواپ با تراست ولت انجام دهید.

در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا مرحله به مرحله اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ و خرید از آن را به شما آموزش دهیم.

در قسمت “Exchange” دو بخش وجود دارد که در آن ها باید رمز ارزهایی را وارد کنید که می خواهید آنها را به یکدیگر تبدیل کنید.

در قسمت “FROM“، رمز ارز بایننس کوین را وارد کنید که قصد تبدیل آن را دارید و در بخش “TO” ارز دیجیتال مورد نظر خود را برای خرید از پنکیک سواپ با تراست ولت انتخاب کنید.

سپس مقدار ارز BNB که قصد دارید با استفاده از آن توکن بخرید را وارد نمایید و در آخر بر روی گزینه “swap” کلیک کنید. جزئیات نمایش داده شده را بررسی کنید و برای تایید این جزئیات بر روی گزینه “confirm swap” کلیک نمایید تا فرایند خرید از پنکیک سواپ با تراست والت به پایان برسد.

پس از آن در صورتی که موجودی کیف پول تراست ولت شما افزایش یافته بود، به این معنا است که خرید از پنکیک سواپ با تراست والت با موفقیت به اتمام رسیده است.

آموزش خرید از پنکیک سواپ در تراست ولت

چرا کیف تراست ولت من به پنکیک سواپ وصل نمی شود؟

اگر اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ نا موفق بود، دو مورد را باید چک کنید.

  1. اولین موردی را که باید کنترل کنید این است که صرافی پنکیک سواپ بر روی زنجیره هوشمند بایننس قرار دارد یا خیر. اگر این طور بود باید شبکه را به اسمارت چین تغییر دهید. به این منظور بر روی آیکون شبکه ها در کنار نام صرافی در بالای صفحه کلیک کنید و شبکه “smart chain” را انتخاب نمایید تا امکان معامله برای شما فراهم شود.
  2. نکته بعدی این است که پیش از اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ ابتدا باید ارز بایننس کوین را خریده و آن را به کیف پول تراست واریز نمایید. چرا که برای استفاده از خدمات این صرافی باید حتما موجودی بایننس کوین داشته باشید.

مشکلات خرید از صرافی و اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ

بسیاری از کاربران هنگام خرید از پنکیک سواپ با تراست ولت با مشکلات متعددی مواجه می شوند. یکی از این مشکلات این است که ” اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ انجام شده است ولی موجودی بایننس کوین را صفر نشان می دهد.“

صرافی پنکیک سواپ و تراست ولت

همانطور که می‌دانید پنکیک سواپ بر روی زنجیره هوشمند بایننس قرار دارد و برای استفاده از قابلیت های آن باید حتما ارز بایننس کوین داشته باشید. اما نکته اینجاست که بایننس کوین های شما باید در شبکه اسمارت چین باشد.

پس اگر در والت خود موجودی بایننس کوین دارید اما پنکیک سواپ موجودی شما را صفر نشان می دهد باید ابتدا بایننس کوین های خود را به شبکه اسمارت چین منتقل نمایید. برای این منظور راهنمای زیر را دنبال کنید:

  1. آخرین نسخه تراست والت را دانلود نمایید.
  2. در تراست ولت به صفحه کیف پول بایننس کوین وارد شوید.
  3. بر روی گزینه “More” کلیک کنید.
  4. گزینه “Swap to smartchain” را انتخاب نمایید.

مقدار مورد نظر را تعیین کرده و بر روی “Swap” کلیک نمایید. توجه داشته باشید که برای انجام این عملیات باید مقداری کارمزد پرداخت کنید. بنابراین کل BNB ها را به اسمارت چین منتقل نکنید.

سوالات متداول

آیا پنکیک سوآپ امن است؟

به دلیل اینکه این صرافی یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر شبکه بایننس اسمارت چین است و تا به حال گزارشی مبنی بر هک شدن آن به بیرون درز نکرده است، امنیت کلی آن نسبت به صرافی های متمرکز بیشتر است.

چرا کیف تراست ولت من به پنکیک سواپ وصل نمی شود؟

اگر اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ نا موفق بود، دو مورد را باید چک کنید. 1. حتما مرورگر شما بر روی شبکه اسمارت چین قرار دارد. 2. میزان کمی در کیف پول ارز بایننس موجود است.

امتیاز دهید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا