آموزش

کریپتو واچ (cryptowatch) چیست و چه کاربردی دارد؟

از جمله بازارهای مالی جدیدی که به وجود آمده و طرفداران زیادی دارد، بازار ارز دیجیتال است.  رشد قیمتی بسیار زیاد این بازار در چند سال اخیر، مورد توجه بسیاری از کاربران واقع شده است و امروز از این بازار به عنوان معتبرترین بازار سرمایه گذاری یاد می‌شود.

ابزارهای مختلفی از جمله سایت کریپتو واچ در این امر به بسیاری از کاربران کمک می‌کند. هر کاربری با خرید و فروش ارزهای دیجیتال، می‌تواند سود بسیار خوبی کسب کند. اما باید توجه داشت که بازار ارزهای دیجیتال شباهت‌ خیلی زیادی با بازارهای مالی دارد و مانند آن‌ها، نوسانات قیمتی زیادی را تجربه می‌کند.

برای کسب سود خوب در این بازار، باید نقاطی که خرید و فروش در آن صورت گیرد را شناسایی کنید. با معاملات خود در این نقاط، می‌توانید سود ایده‌آلی را به دست آورید. برای انجام معاملات بهتر، تحلیل تکنیکال بسیار اهمیت دارد.

باید به دقت وضعیت گذشته، حال و آینده ارزهای دیجیتال را بررسی کرده و روند قیمتی رمز ارزها را پیش‌بینی کرد. برای آشنایی بیشتر با سایت کریپتو واچ و توانایی استفاده از آن برای کسب سود در بازارهای ارز دیجیتال، در این مقاله از صرافکس با ما همراه باشید.

آشنایی با سایت کریپتو واچ

شاید از خود بپرسید سایت کریپتو واچ چیست و چه کاری انجام می‌دهد. در حقیقت سایت کریپتو واچ، یک پلتفرم معاملاتی و ابزاری بسیار مدرن و در عین حال پیشرفته برای ارزهای دیجیتال است. پلتفرم کریپتو واچ در سال 2014 توسط آرتور ساپک ایجاد شد.

سایت cryptowatch به بررسی صرافی‌ ارز دیجیتال می‌پردازد. پس از این بررسی‌های گسترده، داده‌ها و اطلاعات مناسبی را در مورد ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با استفاده از این پلتفرم خواهید توانست به راحتی معاملات مورد نظر خود را انجام دهید.

با این پلتفرم شما می‌توانید بهترین تحلیل‌های تکنیکال را درباره قیمت ارزهای دیجیتال انجام دهید. این سایت اطلاعاتی از جمله میزان ورود و خروج، ارزش بازار ارزهای دیجیتال، قیمت رمز ارزها و سایر داده‌های مفید را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

با استفاده از این اطلاعات، شما می‌توانید تحلیل‌های خود را ارتقا دهید و بهترین تصمیمات را درباره زمان خرید و فروش ارزهای دیجیتال بگیرید. پلتفرم cryptowatch از بسیاری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و تعداد ارزهایی که این سایت پشتیبانی می‌کند، با گذشت زمان افزایش می‌یابد.

این سایت به شما امکان می‌دهد تا به راحتی وضعیت هزاران ارز دیجیتال را رصد و تحلیل کنید. از ارزهای دیجیتالی که این پلتفرم پشتیبانی می‌کند، می‌توان به بیت‌ کوین، اتریوم، ریپل و سایر رمز ارزها اشاره کرد.

همچنین این سایت به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است و برای استفاده از آن، فقط باید به آن مراجعه کنید. به علاوه می‌توان گفت که سایت کریپتو واچ یکی از بهترین پلتفرم‌های معاملاتی و تحلیلی برای ارزهای دیجیتال است. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید به بهترین تحلیل‌های تکنیکال و تصمیمات درباره خرید و فروش ارزهای دیجیتال، دست یابید.

آشنایی با سایت کریپتو واچ

مزایا و ویژگی‌های سایت کریپتو واچ

وب سایت کریپتو واچ دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود است و توانسته در میان معامله گران بسیار محبوب شود. در زیر چند مورد از ویژگی‌های cryptowatch به اختصار برای شما نام برده خواهد شد:

  • ارائه داده‌ها و اطلاعات جامع در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی از چندین حساب کاربری در صرافی ارزهای دیجیتال
  • رابط کاربری بسیار ساده و مشتری محور
  • رایگان بودن استفاده از Cryptowatch

نحوه کار با کریپتو واچ

نحوه کار با کریپتو واچ

در سایت کریپتو واچ خواهید توانست قیمت‌های ارزهای دیجیتال را به صورت زنده مشاهده کنید و معاملات خود را بر پایه آن‌ انجام دهید. همچنین می‌توانید چارت‌ها و نمودارهای تکنیکال ارزهای دیجیتال را در این پلتفرم مشاهده کنید و تحلیل‌ اتریوم یا سایر ارزهای دیجیتال را  بر اساس آن شکل دهید. شاید از خودتان بپرسید که چگونه با سایت کریپتو واچ باید کار کرد.

مراحل کار با این سایت به دلیل رابط کاربری خوب آن، بسیار ساده است. برای اینکه بتوانید از امکانات این سایت استفاده کنید باید مراحلی را طی کنید. وارد سایت CryptoWatch شوید و از قسمت ساخت اکانت جدید، یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. دقت کنید دو نوع حساب کاربری برای این سایت وجود دارد.

این حساب‌های کاربری شامل  Basic و  Upgraded است. خدمات اصلی ارائه شده توسط این سایت کاملا رایگان است. در حساب‌های Upgraded مجموعه‌ای از خدمات مازاد به شما ارائه می‌شود.

صفحه پورتفولیو نیز از دیگر امکانات سایت کریپتو واچ است. شما به وسیله این قابلیت قادر هستید که عملکرد بهتری را شاهد باشید و مدیریت جامع‌تری روی تمام اطلاعات داشته باشید. در کنار این قابلیت‌ها، این سایت به شما تم‌های زیبایی را برای سفارشی سازی محیط کاربری گذاشته است.

جمع بندی

سایت کریپتو واچ یک مرکز مدیریت و کنترل برای معاملات ارزهای مختلف دیجیتال به حساب می‌آید. شما به وسیله این سایت می‌توانید حساب صرافی خود را در آن مدیریت کنید.

همچنین از این پلتفرم می‌توان برای ترید انواع مختلف ارز دیجیتال استفاده کرد. کاربران Cryptowatch، قادر هستند که از تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال برای این کار استفاده کنند. کریپتو واچ دارای نرم افزار موبایل مختص به خود است و همین علت باعث شده که بسیاری از کاربران این پلتفرم را انتخاب کنند.

سوالات متداول

در سایت Cryptowatch، چند نوع اکانت تعریف شده است؟

در سایت Cryptowatch دو نوع اکانت وجود دارد. این اکانت‌ها شامل حساب کاربری بیسیک و آپگرید شده، است. هر کدام از این حساب‌ها با توجه به نوع استفاده کاربر، قابلیت‌های خاصی برای او فراهم می‌کند.

آیا سایت Cryptowatch، دارای صفحه پورتفولیو است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که این سایت دارای صفحه پورتفولیو خاص خود است. این صفحه مدیریت حساب کاربری را برای کاربر Cryptowatch بسیار آسان کرده است.

5/5 - (10 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا