آموزش

آموزش بهترین روش های دریافت شیبا رایگان

رمز ارز شیبا اینو که در بازار با نماد SHIB معرفی شده است بر بستر شبکه اتریوم در حال فعالیت است. این ارز دیجیتال با الهام از نژادهای سگ‌های پرطرفدار کشور ژاپن طراحی و نام گذاری شده است. این ارز دیجیتال در گروه میم کوین‌ها جای دارد و شیبا یکی از معروف‌ترین آن‌ها است. دریافت شیبا رایگان زمانی جذاب شد که رشد انفجاری شیبا صورت پذیرفت. به علاوه باید گفت که شیبا در مدت کمی به جمع ارزهای برتر و پرطرفدار وارد گردید و خرید شیبا بسیار جذاب‌‌تر از قبل شد.

البته بحث دریافت شیبا رایگان در بسیاری از گفتگوهای کاربران وب مطرح بوده است. شاید این سوال را شما هم داشته باشید که چگونه شیبا رایگان بگیریم و یا صرافی که شیبا رایگان می‌دهد را چگونه پیدا کنیم. در حال حاضر شیبا در میان همه تریدرها، معامله گران و بسیاری از فعالین بازار جایگاه خاصی را پیدا کرده است. شما می‌توانید با مطالعه مقاله شیبا چیست، با اهداف، عملکرد، کاربرد، آینده و هر آن چیزی که در خصوص این رمز ارز باید بدانید، آشنا شوید. در این مقاله از صرافکس در مورد نحوه دریافت ارز شیبا رایگان برای شما مطالبی را ارائه خواهیم داد.

دریافت شیبا اینو رایگان

پیش از اینکه به این پاسخ دهیم که چطور شیبا رایگان بگیریم، باید در مورد نکات مهمی هم صحبت کنیم. امروزه وب سایت‌های زیادی با عنوان آموزش دریافت شیبا رایگان یا ثبت نام شیبا رایگان یا دریافت ارز رایگان شیبا با چند کلیک، در حال فعالیت هستند. البته همه این مطالب ارائه شده، به دلیل روشن بودن آینده شیبا است.

این وب سایت‌ها ادعای زیادی در مورد دریافت ارز دیجیتال رایگان شیبا دارند. شما باید روی این نکته متمرکز باشید که این ادعا اغراق آمیز نباشد و شما داخل سیکل اشتباه قرار ندهد. بررسی اعتبار سایت و نکاتی برای داشتن شیبا به صورت رایگان به شما بسیار کمک می‌کند.

دریافت شیبا اینو رایگان

چگونه ارز شیبا رایگان بگیریم

برای داشتن ارز شیبا رایگان از نرم افزارها، وب‌سایت‌های معتبر و قانونی می‌توانید استفاده کنید. شما در برابر کاری که از شما خواسته‌اند ارز دیجیتال رایگان دریافت خواهید کرد. البته برای ذخیره سازی آن، نیاز به کیف پول شیبا که معتبر باشد را دارید.

بسترهایی در اینترنت وجود دارند که فاست (Faucet) معرفی شده‌اند. فاست‌ها در بسیاری از بحث‌ها به استخراج شیبا رایگان به حساب می‌آید. شما با استفاده از فاست بسیار راحت و بدون داشتن ماینینگ صاحب رمز ارز شیبا خواهید شد.

دریافت شیبا رایگان از طریق تایم باکس

در حال حاضر بسیاری از افراد و کاربرانی که در حوزه رمز ارزها مشغول به فعالیت هستند راه‌های مختلفی را برای داشتن رایگان رمز ارز شیبا به شما پیشنهاد می‌دهند. یکی از محبوب‌ترین سایت‌های GPT، وب سایت تایم باکس است. 

این سایت فرصت‌های خیلی جذابی را برای کسب درآمد ارزی به کاربران خود می‌دهد. سایت تایم باکس به وسیله پاسخ دادن به نظرسنجی‌های ارائه شده، مشاهده اسلاید شوهای به صورت آنلاین و تبلیغاتی، ویدیوهای هدایت شده، تکمیل کپچا و سایر کارهای ارائه داده شده، برای کاربر کسب درآمد ارزی حاصل می‌کند. timebucks به صورتی طراحی شده است که شما زمانی که به سقف درآمدی 10 دلار باید رسیدید توانایی این را دارید که از حسابتان برداشت کنید. این درآمد در قالب رمز ارزهای شیبا، بیت کوین و لایت کویت قابل برداشت است.

دریافت شیبا رایگان از طریق فری کش (Freecash)

از دیگر سایت‌های معتبری که برای کسب رمز ارز رایگان می‌توان معرفی کرد، سایت فری کش (Freecash) است. این سایت با جوابگویی به نظرسنجی‌های ارائه شده، انجام و تکمیل فعالیت‌های تعریف شده و دعوت از دوستان برای عضو شدن در این وب سایت، درآمدی را به کاربر خود اختصاص خواهد داد. به علاوه شما با تکمیل پیشنهادات روزانه جایزه‌های روزانه خود را دریافت خواهید نمود.

دریافت شیبا رایگان از طریق پر تو پروفیت (Peer2Profit)

یکی دیگر از پلتفرم‌های جذاب در GPT، وب سایت پرتو پروفیت است که کاربران خودش را قادر ساخته درآمد ارزی داشته باشند. شما باید نرم افزار Peer2Profit را روی گجت خود نصب کنید و از آن استفاده کنید.

روش استفاده از پر تو پروفیت که پهنای باند اضافی هر کاربر را با دیگر مشتریان به اشتراک خواهد گذاشت و به کاربری که این کار را انجام داده باشد، پاداش خواهد داد. اگر پاداش‌های دریافتی به مبلغ دو دلار رسید، قادر خواهید بود آن را برداشت کنید.

دریافت شیبای رایگان از طریق پر تو پروفیت

جمع بندی

به طور کلی داشتن یک درآمد ثابت و رو به رشد از بازارهای ارز دیجیتال بسیار جذاب خواهد بود. هر مقدار این کسب درآمد بدون استرس و به آسانی محقق شود، شما قادر خواهید بود بیشتر جذب این فعالیت شوید. کسب درآمد از روش‌های ذکر شده به همین صورت خواهد بود.

زیرا وجود این چنین پلتفرم‌هایی یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد است. البته راه‌های دیگری برای کسب رمز ارز شیبا رایگان وجود دارد که دردسرهای خاص خود را دارد. شاید این روش‌ها شما را به سمت خرید ارز دیجیتال سوق دهند و دارایی شما را برای مدتی نگه دارند. باید گفت امکان این نیز وجود دارد که کلاهبرداری و سو استفاده از دارایی شما صورت پذیرد.

سوالات متداول دریافت شیبا رایگان

آیا دریافت شیبا رایگان ممکن است؟

دریافت شیبا رایگان روش‌های مختلفی دارد که چند مورد از آن در مقاله ذکر شد.

بهترین وب سایت های دریافت شیبا رایگان کدام سایت‌ها هستند؟

در حال حاضر می‌توان از سایت‌های فری کش و تایم باکس به عنوان یکی از بهترین سایت‌های دریافت شیبا رایگان نام برد.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا