آموزشکیف پول

معرفی بهترین کیف پول برای ارز شیبا اینو (معرفی ۶ والت امن)

معامله‌گران در صنعت ارزهای دیجیتال می‌دانند که پس از خرید یک رمز ارز، اصلی‌ترین چالشی که یک تریدر با آن روبروست، داشتن کیف پولی مناسب جهت نگهداری و ذخیره دارایی دیجیتال است. هر کاربر بسته به شرایطی که دارد می‌تواند بین ولت‌هایی که از توکن مورد نظرش پشتیبانی می‌کنند جستجو کرده و بهترین آن را انتخاب کند.

در این میان رمز ارز شیبا اینو امروزه بسیار مورد توجه کاربران کریپتوست قرار گرفته است. به‌دنبال آن انتخاب بهترین کیف پول شیبا به یک موضوع پر مخاطب تبدیل شده است. در ادامه مقاله زیر ما سعی کرده‌ایم اطلاعات لازم در این زمینه را برای شما جمع‌آوری و ارائه کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال شیبا چه ویژگی هایی دارد؟

اولین قدم بعد از خرید شیبا ، نگهداری در یک کیف پول است. هنگام انتخاب بهترین کیف پول شیبا، امنیت و سهولت استفاده از آن را در نظر بگیرید. ولت‌های مختلفی از توکن شیبا پشتیبانی می‌کنند که شامل کیف پول‌های آنلاین، آفلاین و نرم افزاری هستند. برای یافتن یک ولت مناسب جهت نگهداری رمز ارز شیبا، در نظر گرفتن چند معیار توصیه می‌شود که در ادامه شرح شده‌اند:

امنیت

همانطور که ذکر کردیم یکی از فاکتورهای اصلی در انتخاب بهترین کیف پول شیبا، مساله امنیت آن است. یکی از راه‌های سنجش میزان امنیت کیف پول این است که ویژگی‌های آن مانند احراز هویت دو مرحله‌ای و پشتیبانی از چند امضا را بررسی کنیم.

سهولت استفاده

از دیگر فاکتورهای مهم جهت گزینش بهترین کیف پول شیبا، سهولت استفاده از آن است. برخی ولت‌ها از نظر کاربری بیشتر مورد پسند افراد هستند، بنابراین در نظر داشته باشید انتخاب کیف پولی که تنظیم کردن و استفاده از آن آسان باشد یک فاکتور مهم است. برای این کار بهتر است رابط کاربری کیف پول را بررسی کنید و ببینید که آسان است یا پیچیده.

شرایط نگهداری

اگر هدف از خرید این توکن ذخیره‌سازی طولانی‌مدت آن است، کیف پول سخت افزاری مناسب است مانند لجر یا ترزور که برای تعامل با شبکه اتریوم و ایمن نگه داشتن دارایی شما در طولانی مدت عالی هستند اما اگر قرار است دائم از توکن شیبا خود استفاده کنید و آن را خرید و فروش کنید، استفاده از ولت نرم افزاری مانند تراست ولت یا متامسک پیشنهاد می‌شود.

کیف پول برای شیبا

پلتفرم‌ های مورد پشتیبانی

برخی کیف پول‌های دیجیتال فقط پشتیبان نوع خاصی از پلتفرم‌ها هستند. قبل از اینکه کیف پول خود را انتخاب کنید باید نوع دستگاه یا سیستم عاملی که قصد استفاده از آن را دارید مشخص کنید.

هزینه ‌ها

 کیف پول‌های دیجیتال اغلب برای خدمات خود هزینه‌هایی دریافت می‌کنند. پس قبل از انتخاب این هزینه‌ها را بررسی کنید، زیرا ممکن است بسیار متفاوت باشند.

دارایی ‌های مورد پشتیبانی

اصولا رمز ارزهای مورد پشتیبانی در همه کیف‌ پول‌های دیجیتال یکسان نیستند. اگر قصد ذخیره رمز ارز خاصی را دارید، قبلا مطمئن شوید که کیف پولی انتخابی شما آن را پشتیبانی کند.

پشتیبانی مشتری

 پشتیبانی خوب مشتریان از موارد مهم برای ارائه‌دهندگان کیف پول دیجیتال است تا در صورتی‌ که کاربر با مشکلی مواجه شد، بتواند به‌راحتی و به‌سرعت با ارائه دهنده تماس برقرار کند.

بدون در نظر گرفتن اینکه در نهایت کدام کیف پول را ترجیح می‌دهید، مهم است کیف پولی را انتخاب کنید که به شما امکان حفظ حضانت رمز ارز شیبایتان را می‌دهد. نگهداری توکن در صرافی فقط در صورتی که قصد تجارت آن را دارید توصیه می‌شود. در ادامه با نمونه‌هایی از بهترین کیف پول شیبا آشنا می‌شویم.

بهترین کیف پول برای نگهداری شیبا اینو

وقتی نوبت به گزینش بهترین کیف پول شیبا جهت نگهداری توکن‌ها می رسد، شرایط کاربر بسیار اهمیت دارد. ولت‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد اما در ادامه بهترین کیف پول‌ های شیبا اینو را معرفی کرده‌ایم. این انتخاب‌ها بر اساس هزینه، قابلیت استفاده از تلفن همراه، ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده، ابزارها و امنیت کیف پول در نظر گرفته شده است.

  • کیف پول لجر

لجر از زمان تأسیس آن در سال 2014 به سرعت مورد استقبال کاربران قرار گرفت و به یک شرکت پیشرو برای ارائه راه حل های زیرساختی و امنیتی در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شد. این کیف پول از توکن شیبا و بیش از 1500 ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می کند. برای افزایش سطح ایمنی، کیف پول لجر از سختگیرانه ترین اقدامات امنیتی برخوردار است. به عنوان نمونه دارای یک تراشه تایید شده جهت افزایش مقاومت در برابر پیچیده‌ترین حملات طراحی شده است. همچنین داده‌های حساس مانند کلیدهای خصوصی کاربر را در بهترین سطح امنیتی ذخیره می‌کند؛ بنابراین به عنوان بهترین کیف پول شیبا نام برده می‌شود.

  • کیف پول eToro

کیف پول eToro Money یک ولت موبایل است که بیش از 120 توکن را پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن در سیستم عامل‌های iOS و اندروید قابل دسترسی است و یکی از کاربرپسندترین و امن‌ترین ولت‌های موجود است.

  • اتمیک والت

اتمیک والت یک کیف پول غیرمتمرکز چند ارزی است که پشتیبانی کننده بیش از حدود 300 ارز دیجیتال و همه ارزهای اصلی فیات است. برنامه‌های ویژه دسکتاپ و تلفن همراه برای سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، اندروید و  iOS در دسترس هستند. اتمیک ولت بسیار شبیه یک کیف پول سرد است به این دلیل که اطلاعات مهم شما را روی دستگاه و  دور از دسترس هکرها حفاظت می‌کند و بهترین کیف پول شیبا به شمار می‎‌آید.

  • کیف پول متامسک

کیف پول متامسک به کاربر امکان می دهد طی چند ثانیه به برنامه‌های مختلف بلاک‌چین دسترسی داشته باشد. این ولت دارای بیش از 1 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان است و به صورت افزونه مرورگر و برنامه‌های تلفن همراه در دسترس است. با متامسک شما کنترلی همه جانبه بر دارایی های دیجیتال خود خواهید داشت.

  • کیف پول گواردا

کیف پول Guarda که در سال 2017 ارائه شد، کیف پولی منبع باز است و از چند ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و برای کاربران امکان کنترل کامل وجوه و امنیت دارایی را ارائه می‌دهد.

این شرکت توسعه دهنده ادعا می‌کند که هیچ‌گونه اطلاعات شخصی کاربران را ذخیره نمی‌کند و حفظ حریم خصوصی کاربران اولویت اصلی آن‌هاست. از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر این ولت این است که می‌توانید هر یک از کیف پول‌های خود را به کیف پول گواردا وارد کنید. امکان دانلود این کیف پول تحت عنوان کیف پول دسکتاپ، وب، موبایل و افزونه گوگل کروم وجود دارد. گواردا یک کیف پول غیر حضانتی است و به این دلیل به عنوان بهترین کیف پول شیبا می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

  • مای اتر والت

این کیف پول گزینه‌ای محبوب برای ذخیره اتریوم و توکن های مبتنی بر استاندارد ERC-20 است، از اینرو برای نگهداری شیبا اینو  نیز مناسب است. رابط کاربری MyEtherWallet مشابه یک حساب بانکی و بصری است بعلاوه تراکنش‌ها و تبدیل توکن‌ها بدین وسیله بسیار سریع هستند.

مای اتر ولت به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک کیف پول سخت افزاری به حساب های خود دسترسی داشته باشند. این امر یک لایه امنیتی بیشتر را اضافه می‌کند و کلیدهای خصوصی به جای سرورهای ولت در دستگاه ذخیره می‌شوند. این کیف پول پلتفرمی رایگان و متن باز است و در تمام سیستم عامل‌های اصلی موجود قابل استفاده است و آن‌را در زمره بهترین کیف پول شیبا قرار می‌دهد.

سخن پایانی

انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال، ویژگی‌های متفاوتی را به کاربران ارائه می‌دهند، بنابراین هر کاربر می‌تواند با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای خود بهترین گزینه را انتخاب کند. برای افزایش امنیت دارایی دیجیتال خود، سعی کنید همیشه کیف پول‌های گرم را به کیف پول‌های سخت افزاری متصل دهید. با این عمل شما حفاظت کاملی از دارایی های دیجیتال خود را بصورت آفلاین فراهم می‌کنید. شیبا اینو یک میم‌کوین است که در آینده احتمال افزایش ارزش آن وجود دارد و بنابراین برای خرید و نگهداری آن باید از بهترین کیف پول شیبا استفاده کرد.

سوالات متداول

چه کیف پول‌هایی شیبا اینو را پشتیبانی می‌کنند؟

هر کیف پولی که از توکن های اتریوم و ERC20 پشتیبانی کند، برای نگهداری توکن شیبا هم مناسب خواهد بود.

آیا شیبا اینو کیف پول مخصوص خود دارد؟

خیر. هیچ کیف پولی خاص توکن شیبا توسط توسعه دهندگان این پروژه راه اندازی نشده و بهترین کیف پول شیبا از بین گزینه‌های موجود قابل انتخاب است.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا