آموزش

پرده برداری از آینده ارز شیبا (پیش بینی توسط 3 منبع معتبر) 

آینده ارز شیبا، یکی از موضوعات مهم و جذاب در حوزه ارزهای دیجیتال می‌باشد. با پیشرفت فناوری بلاکچین و رشد روزافزون بازار ارزهای دیجیتال، شیبا به عنوان یک رمزارز مبتنی بر بلاکچین، توجه و تحلیل‌های فراوانی را به خود جلب کرده است. در این مقاله، آینده ارز شیبا و تأثیر آن در بازار ارزهای دیجیتال را بررسی خواهیم کرد.

از سقوط‌های باورنکردنی بازار خرسی اواسط 2021 تا افزایش و اوج رکورد شیبا در نوامبر 2021، این رمز ارز حدود 600 درصد رشد کرد! اما در حال حاضر شرایط کاملا متفاوت می‌باشد. آیا شیبا اینو در سال 2023 و هم زمان با احساسات بازار، رشد خواهد کرد و دوباره کانون توجه کاربران می‌شود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا درباره روند حرکت آینده قیمت شیبا بیشتر بدانید. بهترین و سریع ترین روش خرید شیبا، مراجعه به صرافی های آنلاین از جمله صرافکس می باشد.

تحلیل عملکرد شیبا اینو تاکنون

از اوایل سال 2023، ارزش بازار رمز ارز شیبا تقریباً 7 میلیارد دلار است اما هنوز هم از توکن دوج کوین رقیب خود عقب است. شیبا اینو مورد علاقه بسیاری از علاقه‌مندان در فضای ارزهای دیجیتال است و زمان سرخوشی بازار اغلب تسلط خود را باز می‌یابد. رشد شیبا اینو تا حد زیادی به احساسات بازار وابسته است بنابراین در زمان ترس و وحشت در بازار، شیبا اینو ضعیف عمل می‌کند و در دوران سرخوشی، پتانسیل انفجار و افزایش محبوبیت را دارد.

مسیر شیبا اینو تقریباً شبیه سایر ارزهای دیجیتال است. به این صورت که در ابتدا با قیمت بسیار پایین عرضه شد و سپس در بازار افزایش یافت. ارز شیبا اینو زمانی راه‌اندازی شد که بازار در حال افزایش شتاب صعودی بود و همین امر باعث رونق آن در سال 2021 شد.

بر اساس نمودارها روند شیبا اینو با حرکت آهسته شروع شد. در ادامه با توجه به اینکه شیبا اینو زمانی وارد بازار شد که بازار کریپتو در مراحل اولیه یک روند صعودی بود، این توکن نیز در اواخر سال 2020 با سرعت شروع به افزایش کرد.

در اوایل سال 2021 و همزمان با شروع بازار گاوی، علاقه سرمایه‌گذاران به میم‌کوین‌ها افزایش یافت و شیبا اینو نیز شاهد افزایش چشمگیر علاقه سرمایه‌گذاران بود. FOMO بر بازار تاثیر گذاشت و در اواسط سال 2021، ارز شیبا یکی از بهترین توکن‌های مورد معامله بود که میلیون‌ها درصد رشد کرد.

در ادامه راه مانند بقیه بازار، شیبا اینو در می 2021 وارد فاز اصلاحی و استراحت شد. این روند تا جولای و افزایش دوباره بازار  ادامه داشت. شیبا اینو دوباره شتاب صعودی گرفت و تا نوامبر 2021 نسبت به قیمت راه اندازی سال 2020 خود 48000000 درصد افزایش یافته بود.

با شروع روند نزولی گسترده‌تر در بازار در نیمه اول سال 2022، شیبا اینو نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کرد. در ادامه همزمان با روند نزولی بازار این توکن نیز فراز و نشیب‌های زیادی را تا امروز پشت سر گذاشته است و پیش‌بینی‌های زیادی درباره آینده ارز شیبا توسط کارشناسان ارائه شده است.

آینده ارز شیبا چگونه است؟

مانند اکثریت قاطع آلتکوین‌ها توانایی و آینده ارز شیبا اینو برای رسیدن به ATHهای خود تا حد زیادی به عملکرد بیت کوین بستگی دارد. بیت کوین مهم‌ترین رمز ارز فضای کریپتو است و دارای مزایای حرکتی قابل توجهی است و موقعیت غالب در بازار را حفظ می‌کند.

اکثر کارشناسان معتقدند که بازار صعودی می‌تواند تا پایان سال 2023 دوباره احیا شده و زمینه را برای افزایش قیمت شیبا اینو فراهم کند. با این حال، این پیش‌بینی‌ها صرفاً حدس و گمان است و بر اساس دیدگاه‌های تحلیلگران بازار است و پیش‌بینی دقیق چگونگی نوسان قیمت رمز ارزها در آینده غیرممکن است.

یکی دیگر از عوامل مهم و تعیین‌کننده مسیر بازار کریپتو، نصف شدن بیت کوین است. اکثر سرمایه‌گذاران بر این باورند که ارزش بیت کوین و در نتیجه بسیاری از آلتکوین‌های محبوب افزایش خواهد یافت و ممکن است از حالا تا سال 2024 به رشد بیشتری دست یابند.

حتی اگر تمام این عوامل تاثیرگذار به نفع آینده ارز شیبا اینو باشند باز هم ممکن است نتواند به بالاترین حد خود برسد. طبق تحلیل آینده ارز شیبا، این رمز ارز احتمالاً همچنان به ایجاد تبلیغات بسیار مشابه آنچه در زمان رسیدن به ATH قبلی خود داشت، نیاز دارد و سرمایه‌گذاران شیبا باید این کار را به افراد تأثیرگذار و مشهور مانند ماسک بسپارند.

تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو اهداف خود را برای سال 2023 اعلام کرد و تمام آثار هنری مفهومی منتشر شده در سال جاری را برجسته کردند. شیبا اینو در ابتدا به عنوان یک سکه ERC-20 ایجاد شد، اما اکنون در حال تبدیل شدن به یک اکوسیستم است. برای ایجاد یک اکوسیستم سالم شیبا اینو، موفقیت و ابتکار Web3 ضروری است. ارتقاء آتی Shibarium Layer-2 و توسعه SHIB: Metaverse به طور بالقوه ممکن است باعث افزایش قیمت و بهبود آینده ارز شیبا اینو شوند.

در نهایت آینده شیبا به شدت به میزان پذیرش در بازار DeFi و توانایی آن در تصاحب سهمی از بازار میم‌کوین‌ها وابسته است و چنانچه در انجام این کار موفق شود می‌تواند در آینده شاهد رشد انفجاری خود باشد. با توجه به پیش‌بینی آینده ارز شیبا اینو، این توکن می‌تواند ارزش قابل توجهی را به سرمایه‌گذاران برگرداند و در مقابل اگر به دقت برنامه‌ریزی نشود یک فاجعه سرمایه‌گذاری خواهد بود.

مطلب پیشنهادی صرافکس آموزش بهترین روش های دریافت شیبا رایگان

پیش بینی آینده ارز شیبا اینو در سال 2025

قیمت شیبا در آینده

پس از فهرست شدن در یکی از بزرگترین صرافی‌های کریپتو بنام کوین بیس، قیمت شیبا در سال 2021 بیش از 40 درصد افزایش یافت. پس از این افزایش ناگهانی، بسیاری از معامله‌گران رمز ارزها این توکن را به عنوان اولین میم‌کوین پذیرفتند. این امر باعث افزایش ارزش شیبا اینو و همچنین تعداد دارندگان آن شد.

سال 2022 سال خوبی برای کریپتوها نبود، زیرا اکثر آن‌ها90 درصد ارزش خود را از دست دادند و بازار کریپتو نیز کاهش تریلیون دلاری داشت و شیبا اینو نیز 90 درصد ارزش خود را از دست داد. با این همه شیبا هنوز هم در اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال یک توکن پرطرفدار است و احتمال زیاد وجود دارد که قیمت شیبا در آینده رشد و بهبود قابل توجهی را تجربه کند.

طبق ابزار تحلیل شیبا اگر مقادیر کافی توکن‌سوزی انجام شود و رشد فعلی ادامه یابد، قیمت آینده ارز شیبا در آینده نه چندان دور، تا پایان سال 2030 از مرز 0.001 دلار فراتر خواهد رفت. اگر جامعه کریپتو باز هم از این پروژه پشتیبانی کند، قیمت شیبا ممکن است بسیار سریع‌تر از پیش‌بینی‌ها افزایش یابد.

مقاله پیشنهادی: شیبا سواپ چیست؟

آینده ارز شیبا در سال 2025

احتمال این‌که شیبا اینو در سال 2025 به بالاترین حد خود برسد، بسیار زیاد است. طبق پیش‌بینی کارشناسان انتظار قیمت متوسط 0.0001152 دلار را برای شیبا در سال 2025 وجود دارد. امکان ایجاد  سطح ATH جدید در این سال وجود دارد. حداکثر پیش‌بینی قیمت برای آینده ارز شیبا 0.0001928 دلار در سال 2025 است.

افزایش پذیرش بازار و مقدار کافی توکن‌سوزی تا سال 2025 بر تغییرات قیمت آینده ارز شیبا بسیار موثر است. با این حال، در صورت کاهش بازار، حداقل سطح قیمت  حدود 0.00009839 در این سال خواهد بود و اگر بازار صعودی شود، ارزش SHIB ممکن است بیش از پیش‌بینی‌ها در سال 2025 افزایش یابد.

پیش بینی آینده ارز شیبا اینو از نظر منابع معتبر

در ادامه این مقاله نظر و تحلیل چند وبسایت معتبر را درباره آینده ارز شیبا مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • پیش بینی آینده ارز شیبا توسط DigitalCoinPrice

وبسایت DigitalCoinPrice بر اساس تحلیل تکنیکال کارشناسان خود، پیش‌بینی می‌کند که ارز دیجیتال Shiba Inu در حال حاضر در کانال روند نزولی و مرز بالایی با 0.000019 دلار معامله می‌شود. این وب سایت ادعا می‌کند که شکست از این سطح می تواند شیبا را تا پایان سال 2023 به حداکثر قیمت 0.00003 دلار برساند.

پیش‌بینی‌های بلندمدت DigitalCoinPrice درباره آینده ارز شیبا اینو صعودی است و انتظار می‌رود که تا پایان سال 2032 قیمت فعلی شیبا چهار برابر شود! طبق پیش‌بینی‌ آن‌ها، حداکثر قیمت مورد انتظار برای سال 2032 0.000266 دلار با میانگین قیمت 0.000263 دلار در این سال است.

پیش بینی آینده ارز شیبا اینو توسط Technewsleader

  • پیش بینی آینده ارز شیبا اینو توسط Technewsleader

سایت Technewsleader پیش‌بینی قیمت خوشبینانه‌تری برای آینده ارز شیبا دارد. Technewsleader معتقد است که توکن SHIB تا سال 2023 به حداکثر قیمت 0.00002747 دلار خواهد رسید و بین 0.00001783 دلار تا 0.00002136 دلار تغییر می‌کند. بر اساس پیش‌بینی این منبع SHIB می‌تواند حتی بالاتر رفته و به حداکثر قیمت 0.00002747 دلار برسد. آینده ارز شیبا خوش‌بینانه است و می‌تواند تا سال 2032 به حداکثر قیمت 0.00036819 دلار برسد.

  • پیش بینی قیمت شیبا اینو توسط Coincodex

پیش‌بینی بر اساس تحلیل تکنیکال Coincodex معتقد است که قیمت فعلی Shiba Inu نزولی است و انتشار می‌رود که قیمت این توکن کاهش یابد و به 0.000012 دلار برسد. بر اساس شاخص‌های فنی آن‌ها، احساسات فعلی بازار صعودی است و اکنون زمان خوبی برای خرید SHIB است.

اگر رشد شیبا اینو از رشد فیسبوک پیروی کند، پیش‌بینی بلندمدت قیمت SHIB تا پایان سال 2026، 0.000291 دلار است. بر اساس تجزیه و تحلیل تکنیکال این وبسایت با 26 اندیکاتور تحلیل تکنیکال سیگنال‌های صعودی و نزولی، پیش‌بینی قیمت شیبا صعودی است.

جمع بندی

شیبا اینو نیز مانند اغلب ارزهای دیجیتال رمز ارزی پر ریسک است. با این حال، با توجه به پیشرفت‌های ارائه شده در این اکوسیستم، دلایل زیادی برای افزایش مجدد محبوبیت این توکن و تبدیل شدن به یک ارز دیجیتال برتر در دهه آینده وجود دارد.

انتظار می‌رود که میم‌کوین‌ها همچنان سرمایه‌گذاران را به خود جذب کنند، زیرا اکثر رمزارزهای چیپ از دسترس بیشتر سرمایه‌گذاران خارج می‌شوند. علاوه بر این، شرایط شیبا به خصوص پس از عرضه متاورس آن، بهتر شده است. در اصل، شیبا اینو پتانسیل افزایش محبوبیت را در آینده دارد.

در انتها اگر شما یک سرمایه‌گذار جسور و معتقد به چشم‌انداز صعودی نسبت به آینده ارز شیبا اینو هستید، ممکن است اکنون زمان مناسبی باشد که یک پوزیشن بلندمدت را برای ماه‌های آینده ایجاد کنید.

شیبا اینو یک فرصت سرمایه‌گذاری هیجان‌انگیز و در عین حال خطرناک است با پتانسیل برای پاداشی که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد. با این حال، با توجه به ماهیت نوسانی ارزهای دیجیتال و ماهیت سوداگرانه Shiba Inu، کاملا مراقب باشید و فقط به مقداری سرمایه‌گذاری کنید که قادر به از دست دادن آن هستید.

قیمت شیبا در آینده با وجود تأثیراتی که می‌توانند آن را شکل دهند، به عنوان یک ارز دیجیتال جذاب و قدرتمند به نظر می‌رسد. تأثیر عوامل بازار، رشد شیبا، وجود عناصر ناشناخته و همچنین انقباضات و عبارات انتقالی در قیمت‌گذاری این ارز دیجیتال قابل توجه است. برای درک بهتر این موضوع، تحلیل دقیق این عوامل و نظر به اصول بازاریابی و تحلیل تکنیکال الزامی است.

سوالات متداول

آیا شیبا اینو می‌تواند به 1 دلار برسد؟

بر اساس برخی تحلیل‌ها اگر توکن Shiba Inu سطح رشد فعلی خود را حفظ کند، تا پایان سال 2025 ممکن است به ارزش 1 دلار برسد اما پیش‌بینی واقع‌بینانه‌تر با توجه به روند رشد فعلی نشان می‌دهد که رسیدن به 1 دلار برای شیبا ممکن نیست.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو برای سال 2030 چیست؟

ارائه پیش‌بینی‌های بلندمدتی در مورد توکنی که در ماه‌های اخیر شاهد نوسانات گسترده بوده است، دشوار است اما حداکثر قیمتی که Shibu Inu می تواند به آن برسد 0.01 دلار است و حداقل ارزش Shibu Inu در سال 2030 ممکن است حدود 0.001 دلار باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا