آموزش

تحلیل آینده پالیگان؛ ارز ماتیک چه آینده‌ای خواهد داشت؟

امروزه با فعالیت در بازار کریپتو، برای نقل و انتقال رمز ارزهایی چون اتریوم، باید کارمزدهای زیادی را پرداخت کنید. اتریوم پس از بیت کوین، به عنوان دومین ارز دیجیتال در دنیای کریپتوکارنسی به حساب می‌آید. 

در این میان شبکه پالیگان به عنوان نسخه‌ای بسیار ارزان و سریع از اتریوم معرفی شده است. آینده پالیگان با وجود ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص آن، برای بسیاری از کاربران رو به رشد در نظر گرفته می‌شود. 

البته باید گفت آینده ارز پالیگان یا نام دیگری که شناخته می‌شود که به ارز ماتیک معروف است، به رشد این شبکه وابسته است. در ادامه این مقاله از صرافکس در مورد آینده پالیگان و مزایای آن و پاسخ به این سوال که ارز پالیگان چیست، مطالب مفیدی را ارائه خواهیم داد.

شبکه پالیگان چیست؟

شبکه پالیگان یکی از نمونه های موفق به صورت لایه دو در جهت حل کردن مقیاس پذیری کم بلاک چین اتریوم است. این شبکه یک چهارچوب اختصاصی برای افزایش مقیاس پذیری اتریوم به حساب می‌آید. شبکه Polygon در زمان معرفی با نام Matic Network کار خود را آغاز کرد. 

نوع ساختار آن با تمام شکل شبکه اتریوم تطبیق پیدا کرده است. آینده پالیگان به این دلیل روشن می‌باشد که تمرکز خود را بر روی حل مشکلات اتریوم گذاشته است؛ با این رشد آینده ارز پالیگان تضمین خواهد شد. شبکه Polygon به صورت موازی در کنار بلاک چین اتریوم در حال فعالیت است. البته باید گفت پالیگان تنها یک راهکار برای مقیاس پذیری به حساب نمی‌آید، بلکه یک مجموعه از راهکارهای متنوع برای افزایش کارایی را ارائه خواهد داد. 

شبکه پالیگان چیست؟

آینده پالیگان به چه جهتی در حرکت است؟

اگر هر ارزی دارای ویژگی‌های متمایز و کاربردی باشد و نواقصی را برطرف کند، به راحتی خواهد توانست آینده روشنی را برای خود رقم بزند. آینده پالیگان هم از این امر مستثنی نیست و قابلیت‌های جالب آن باعث می‌شود که به اهدافش برسد. 

این شبکه بر 4 لایه قرار دارد که شامل لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه‌های پالیگان و لایه اجرا هستند. در هر لایه شاهد یکسری فعالیت هستیم که مختص همان لایه است. همه این لایه‌ها دست به دست هم داده‌‎اند تا برتری شبکه پالیگان را نسبت به اتریوم ایجاد کنند.

اگر از شبکه پالیگان بخواهید جایی به نام دیگر یاد کنید، بهتر است به نسخه سریع و ارزان اتریوم یاد کنید. پالیگان این ویژگی را دارد که به بلاکچین‌های ثانویه و جانبی، تراکنش‌های رمز ارزی از بلاکچین اتریوم انجام دهد. در نتیجه این کار کم شدن هزینه و سریع‌تر شدن تراکنش‌ها را شاهد خواهید بود. 

تحلیل آینده پالیگان

در شبکه اتریوم شما شاهد مشکلات و نواقص مختص خود شبکه هستید و راه حل آن استفاده از شبکه پالیگان است. با توجه به آینده‌ پالیگان، مسیر خیلی سختی برای این شبکه انتخاب شده است. استفاده از تکنولوژی‌های به کار گرفته شده، این مشکلات به کمترین میزان خود رسیده است. برخی از تکنولوژی‌های به کار رفته شامل موارد زیر است:

  • گواه اثبات سهام
  • زنجیره پلاسما
  • ZK-rollups
  • Optimistic rollups
  • NightFall

البته باید گفت آینده پالیگان به رشد جایگاهش در میان رقبایش وابسته است و باید از آن‌ها سبقت بگیرد. از رقیبان اصلی این شبکه می‌توان به پولکادات با نام انگلیسی Polkadot اشاره کرد. البته باید گفت یک مزیت رقابتی این رمز ارز به رشد سریع آن اشاره کرد. 

خرید پولکادات از بهترین صرافی ارز دیجیتال

آینده ماتیک

همانطور که شبکه پالیگان در حال توسعه است، باید ارز دیجیتال ماتیک هم رشد پیدا کند. شما همیشه شاهد نوسان‌های بزرگ و کوچک در بازار رمز ارزها خواهید بود ولی آینده پالیگان به آینده ارز ماتیک وابسته شده است. این رمز ارز در جایگاه ده ارز برتر سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. 

این شبکه توانسته بسیاری از اهداف خود را پیش ببرد و بسیاری از فعالین بازار رمز ارزها آینده خوبی را برای این ارز دیجیتال در نظر گرفته‌اند. آینده پالیگان با برداشتن قدم‌های موثر برای رسیدن به این رویا روز به روز روشن‌تر خواهد شد.

آینده پالیگان به چه جهتی در حرکت است؟

سخن پایانی

آینده پالیگان و ارز دیجیتال ماتیک با رسیدن به اهداف این شبکه و وضعیت آن نسبت به رقبا تعیین خواهد شد. در حال حاضر ارز دیجیتال ماتیک در بین ده ارز برتر دنیای رمز ارزها قرار دارد و در حال تثبیت و رشد جایگاه خود است. آینده پالیگان که نسخه کامل‌تری از شبکه اتریوم است، برای بسیاری از فعالان این بازار روشن ارزیابی می‌شود و خرید متیک را پیشنهاد می‌دهند.

البته باید گفت بسیاری از موسسات، شرکت‌ها و مجموعه‌های سرمایه گذاری از وضعیت درخشان ماتیک بر اساس تحلیل‌های خود یاد می‌کنند. همین عامل‌ها همگی دست به دست هم خواهند داد که ارز ماتیک حتی با نوسان منفی بازار افزایش قیمت و رشد داشته باشد.

سوالات متداول آینده پالیگان

آیا آینده شبکه پالیگان روشن است؟

همانطور که در متن گفته شد آینده شبکه پالیگان در بسیاری از تحلیل‌های صورت گرفته، مثبت گزارش شده است.

برتری شبکه پالیگان به اتریوم در چیست؟

برتری شبکه پالیگان نسبت به شبکه اتریوم سرعت و ارزان بودن آن است.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا