ارز دیجیتال - بررسی و معرفی همه ارزهای دیجیتال

معرفی پلتفرم بیبی سواپ (BabySwap)

اخیرا، بیبی سواپ (BabySwap) در چشم انداز برنامه‌های مالی غیر متمرکز (DeFi) در زنجیره هوشمند بایننس ظاهر شده است و توکن BABY خود را منتشر کرده است. طی 30 روز، تعداد کاربران پروتکل دیفای، 324 درصد رشد کرد، که نشان می‌دهد محصولات مفید برنامه‌های مالی غیر متمرکز می‌توانند با وجود نام احمقانه آنها، مخاطب را جذب کنند.

پلتفرم بیبی سواپ در واقع خود را به عنوان یک Baby Metaverse حمایتی و متمرکز بر جامعه توصیف می‌کند که عناصر دیفای و توکن‌های NFT را ترکیب می‌کند. پلتفرم بیبی سواپ یک بازارساز خودکار (AMM) و همچنین مجموعه توکن‌های غیر قابل معاوضه ان اف تی و عناصر GameFi دارد.

در مرکز همه محصولات پلتفرم بیبی سواپ، توکن اصلی BABY را می‌یابیم. بیبی سواپ متعلق به آینده است. پس بیایید از صرافی‌های غیر متمرکز (DEX) فراتر برویم و MetaFi را بسازیم. در این مقاله، اطلاعاتی در مورد پروژه بیبی سواپ و توکن BABY ارائه خواهیم کرد. بنابراین با صرافکس همراه ما باشید.

پلتفرم بیبی سواپ (Baby Swap) چیست؟

پلتفرم بیبی سواپ (Baby Swap) چیست؟

BabySwap بهترین صرافی غیرمتمرکز برای پروژه‌های تازه متولد شده در زنجیره هوشمند Binance است که تجربه معاملاتی دوستانه تر و پشتیبانی بهتری از پروژه ارائه می‌دهد. این صرافی بازارسازان خودکار (AMM) و برنامه‌های گیم فای را با یکدیگر ترکیب می‌کند. باز کردن BabySwap Finance ممکن است در ابتدا به شما این ایده را بدهد که این فقط یک پروتکل DeFi دیگر با موضوع کودک است. با این حال، حقیقت بسیار پیچیده تر است.

هدف پلتفرم بیبی سواپ این است که به عنوان سکوی پرتاب برای پروژه‌های جدید عمل کند، از این رو نام آن به همین دلیل انتخاب شده است. در  پلتفرم بیبی سواپ معامله گران به پروژه‌های توکن جدید دسترسی پیدا می‌کنند و به آنها امکان داد و ستد، استیکینگ رمز ارزها و فارمینگ را در بستر بلاک چین خود می‌دهد. در حالی که خود پروژه‌ها می‌توانند از BabySwap به عنوان صندوق رشد با پشتیبانی آربیتراژ استفاده کنند.

کاربران با معامله یا سهام گذاری یا به عبارتی استیکینگ توکن‌های استخر نقدینگی (Liquidity Pool)، توکن‌های BABY به دست می‌آورند. سپس آن‌ها می‌توانند از درآمد توکن‌های BABY خود استفاده کنند، آن‌ها را در Snack Pools استیک کنند و پاداش استیک ارز دیجیتال خود را دریافت کنند. کاربران از طریق این استخرها می‌توانند توکن‌های مختلفی کسب کنند.

از توکن های ان اف تی Baby خود استفاده کنید

صرافی BabySwap همچنین انواع تجربیات گیم فای شده (بازی‌های درآمدزا) را به ترکیب اضافه می‌کند. برای شروع، یک مجموعه بزرگ NFT بیبی‌های غیرقابل تعویض وجود دارد که کاربران می‌توانند آن را بخرند و جمع‌آوری کنند، و سپس برای درآمد غیرفعال در توکن‌های BABY استیک کنند.

علاوه بر این، BabySwap بازی‌ها را به ترکیب خود اضافه می‌کند. The Crypto You اولین بازی در Baby Metaverse است. این بازی به گیمرها اجازه می‌دهد تا از توکن‌های ان اف تی بیبی استفاده کنند و توکن‌های MILK کسب کنند. هر شخصیت کودک نقش خاصی دارد که آن‌ها را برای کارهای خاصی در بازی مناسب می‌کند.

علاوه بر این، Ina Non-Fungible Baby فقط می‌تواند به تعداد معینی از نبردها در روز بپیوندد. البته کاربران برای شرکت در این اکوسیستم به توکن BABY نیاز دارند.

ارزهای پیشنهادی:

نحوه استفاده از BabySwap

نحوه استفاده از BabySwap

به‌عنوان یک معامله‌گر سنتی، شما می‌توانید توکن‌های دم بلند (long-tail tokens) را که در PancakeSwap گنجانده نشده‌اند، تعویض کنید. کارمزد هر تراکنش 0.3 درصد است. به‌عنوان یک سرمایه‌گذار متمرکز بر بازده (a yield-focused investor)، شما می‌توانید با تعهد LP با هر دو توکنی که دارید، به عنوان مثال، رمز ارزهای BABY و DAI برای تامین نقدینگی پاداش کسب کنید.

به عنوان یک علاقه‌مند به توکن‌های ان اف تی شما می‌توانید NFT‌های خود توکن BABY را برای نگهداری یا معامله بخرید.

مطلب پیشنهادی: سود بیشتر با خرید دوج کوین

اقدام BabySwap به GameFi

با اینکه BABY سناریوهای برنامه‌های زیادی را ایجاد کرده است، اما کاربران تمایل دارند توکن BABY را که به دست آورده اند با توکن‌های دیگری مانند BNB مبادله کنند.

بنابراین، در دسامبر 2021، پلتفرم بیبی سواپ، بازی BabySwap The Crypto You را راه‌اندازی کرد و یک توکن فرعی جدید به نام MILK ایجاد کرد که برای شروع بازی به حداقل 100 توکن BABY نیاز دارد. این امر باعث افزایش تعداد راه‌های استفاده از رمز ارز BABY و بهبود اکوسیستم BabySwap شد.

توکنومیک بیبی سواپ

ارز دیجیتال BABY یک توکن استاندارد BEP-20 با مجموع عرضه 1 میلیارد است که با نرخ 576000 توکن در روز منتشر می‌شود و انتظار می‌رود به تدریج طی پنج سال منتشر شود. یک درصد از این توکن برای انتشار اولیه نقدینگی، 19٪ برای ساخت و توسعه اکوسیستم استفاده می‌شود و 80٪ باقی مانده به جامعه BABY اختصاص می‌یابد.

در آینده، BABY به لطف مکانیسم توکن سوزی خود، رشد خواهد کرد. 0.05٪ از هر تراکنش، 2٪ از هر درآمد حاصل از استخر سرمایه گذاری مجدد، 10٪ از هزینه ارتقاء ریخته گری نوزاد برای تور زنجیره ای The Crypto You، و 1٪ از هر تراکنش NFT در زمین بازی سوزانده می‌شود.

BABY را می‌توان مستقیماً از صرافی‌های معتبر ارزهای دیجیتال خریداری کرد، از طریق استخراج، ییلد فارمینگ، ارائه نقدینگی به دست آورد یا مستقیماً با vBABY که نماد عضویت در BabySwap VIP است، بازخرید کرد.

از 27 مارس، قیمت ارز بیبی 0.24 دلار بود، اما در 7 دسامبر 2021 به اوج تاریخی خود یعنی 3.83 دلار رسید. این افزایش قیمت بیشتر تحت تاثیر راه اندازی بازی زنجیره ای The Crypto You بود. چرا که ورود و شروع بازی مستلزم صرف حداقل 100 توکن BABY برای یک NFT بود.

BabySwap

تجزیه و تحلیل قیمت BABY

vBABY نماد وضعیت عضویت VIP بیبی سواپ است. هر یک vBABY از 100 توکن BABY تولید می‌شود و مشمول هزینه است. 10% کارمزد برای بازخرید vBABY برای BABY وجود دارد. دارندگان این توکن 0.025٪ از کارمزد هر تراکنش، 50٪ کارمزد بازخرید vBABY، سود سهام تتر USDT و سایر پاداش‌ها را دریافت می‌کنند. تا 27 مارس، 320000 vBABY توسط 5424 کیف پول نگهداری می‌شود. 8.17 میلیون USDT در انتظار توزیع با APY 127.6٪ است. برای اطلاع از قیمت تتر به صرافکس مراجعه کنید.

سخن پایانی

با این که پلتفرم بیبی سواپ ویژگی‌های بسیاری را ارائه می‌دهد، اما هنوز نتوانسته است به موقعیت پیشرو صرافی ارز دیجیتال پنکیک سواپ (PancakeSwap) نزدیک شود. یکی از دلایلی که پلتفرم بیبی سواپ بازی خود را راه اندازی کرد، افزایش سناریوهای برنامه توکن پلتفرم خود بود و تاکنون تا حدودی موفق بوده است.

سوالات متداول

پلتفرم بیبی سواپ چیست؟

پلتفرم بیبی سواپ را می‌توان یکی از بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز دانست که برای پروژه‌های تازه متولد شده در زنجیره هوشمند Binance ، تجربه معاملاتی دوستانه تری از ارائه می‌دهد.

چند روش برای استفاده از BABYSWAP وجود دارد؟

شما قادر هستید تا به عنوان یک معامله‌گر سنتی، سرمایه گذار متمرکز بر بازده و همچنین برای خرید و نگهداری ان اف تی، از پلتفرم بیبی سواپ بهره ببرید.

5/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا