آموزش

بهترین صرافی خرید تتر کدام است؟

تتر (USDT) اولین استیبل کوینی است که در صنعت ارز دیجیتال محبوب و مشهور شد. دلیل محبوبیت استیبل کوین‌ها این است که مانند سایر ارزهای دیجیتال درگیر نوسانات بسیار بازار کریپتو نیستند. تتر از زمان راه اندازی خود در سال 2014 رشدی قابل توجه داشته و سال‌های 2020 و 2021 را در بین پنج ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار داشته است.

ما در این نوشته قصد داریم بهترین صرافی خرید تتر، نحوه استفاده و ایمنی آن، را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌شود اگر نمی‌دانید تتر چیست ، ابتدا مقاله مرتبط با آن را مطالعه کنید تا در خصوص اهداف و کارکرد این استیبل کوین اطلاعات جمع آوری کنید.

بهترین صرافی برای خرید تتر

بهترین صرافی خرید و فروش تتر به شرایط و موقعیت مکانی شما بستگی دارد. از آنجایی که در ایران امکان دسترسی کاربران به برخی از بهترین صرافی‌های ارائه کننده تتر وجود ندارد، در ادامه ما بهترین صرافی خرید تتر ایرانی و خارجی را برای شما فهرست می‌کنیم. خرید تتر با ارزهای فیات آسان است و شما می‌توانید آن را د‌ر صرافی‌ها از طریق روش‌های پرداخت مختلف مانند کارت اعتباری و انتقال بانکی از طریق حساب بانکی خود بخرید.

کارمزدها در بهترین صرافی خرید تتر

کارمزدهایی که کاربران در خرید و فروش هر رمز ارز باید در نظر بگیرند شامل کارمزد معاملات، کارمزد سپرده‌گذاری و کارمزد برداشت است. کارمزد معاملات اغلب برای استیبل کوین‌ها نسبت به سایر ارزهای دیجیتال پایین‌تر است. پلتفرم‌هایی وجود دارند که هیچ کارمزدی برای استیبل کوین دریافت نمی‌کنند و به عنوان بهترین صرافی خرید تتر به کاربران خود خدمات می‌دهند.

اصولا این قبیل پلتفرم‌های معاملاتی بدون کارمزد، با ارائه نرخ‌های مبادله کم در معاملات کریپتو کسب درآمد می‌کنند و در این میان خرید تتر نسبت به سایر استیبل کوین‌ها آسان‌تر و راحت‌تر است. علاوه‌براین، از آنجایی که 1 تتر 1 دلار ارزش دارد، به راحتی می توان متوجه شد که این تراکنش چقدر هزینه خواهد داشت به عنوان مثال اگر 100 دلار تبدیل کنید و 99 USDT دریافت کنید، 1 دلار کارمزد پرداخت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: مشاهده قیمت تتر به صورت لحظه ای

بهترین صرافی خرید تتر کدام است؟

خرید تتر از صرافی خارجی

از بین بهترین صرافی‌ خرید تتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرافی بایننس

این صرافی که از محبوبترین پلتفرم‌های مبادلات ارز دیجیتال است توسط چانگ پنگ ژائو راه اندازی شده و خدمات مختلفی را در این حوزه به کاربران ارائه می‌دهد. از مزایای این صرافی می‌توان به فرآیند ثبت نام بسیار آسان، پشتیبانی از کارت‌های اعتباری و نقدی، سرعت بالای انجام تراکنش‌ها و گزینه‌های سودآور در استیکینگ رمز ارزها اشاره کرد.

البته فعالیت در این صرافی چالش‌هایی نیز دربردارد که شامل کارمزدهای برداشت قابل توجه، سابقه هک در گذشته، قابل استفاده نبودن برای کاربران ایرانی به علت تحریم‌ها و  قوانین تنظیمی کمتر در مقایسه با برخی رقبا می‌شود. با در نظر گرفتن تمام این موارد بایننس یک گزینه برای بهترین صرافی خرید و فروش تتر به شمار می‌آید.

  • صرافی کراکن

این صرافی امروزه به بهترین صرافی خرید تتر تبدیل شده است. از جمله مزایای کار با این صرافی پشتیبانی از طیف وسیعی از رمز ارزها و داشتن کارمزد پایین برای تریدرهای پیشرفته است. البته صرافی کراکن گزینه‌های محدودی برای حساب‌های تامین مالی دارد و در همه کشورها نیز در دسترس نیست.

  • صرافی کوکوین

صرافی به‌ نام کوکوین با برخورداری از رابط کاربری آسان و مناسب بویژه برای مبتدیان بسیار مورد توجه کاربران ارز دیجیتال قرار دارد و برای خرید تتر از صرافی خارجی گزینه مناسبی است. کوکوین طیف وسیعی از توکن‌ها و ارزهای دیجیتال تازه منتشر شده را در لیست خود دارد و ویژگی‌های امنیتی خوب، نرخ پایین کارمزد و قرار دادن سپرده از دیگر مزایای استفاده از کوکوین است. با این همه حجم معاملات در این صرافی پایین است و گاهی با نقدینگی کم، توکن‌های با ترند کم مواجه می‌شود.

  • صرافی هیوبی

صرافی هیوبی که از امنیت سایبری سطح بالایی برخوردار است یک نمونه از بهترین صرافی برای فروش تتر و البته خرید آن به شمار می‌آید. برخی ویژگی‌های شاخص آن مانند پشتیبانی از چندین پلتفرم و اپلیکیشن، پشتیبانی شبانه‌روزی در هفته برای خدمت به مشتریان و دارا بودن طیف گسترده‌ای از رمز ارزها آن را در زمره بهترین‌ صرافی خرید تتر قرار داده است. این صرافی نیز برای همه دنیا قابل دسترسی نیست و برای کاربران جدید اهرم معاملاتی ارائه نمی‌دهد.

بهترین سایت خرید تتر در ایران

بهترین سایت خرید تتر در ایران

سایت صرافکس «بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر» است که می‌توانید با خیال راحت در آن اقدام به سرمایه‌گذاری امن کنید. برای کار با صرافکس کافی است در ابتدا با استفاده از شماره تلفن یا ایمیل در لحظه ثبت‌نام کنید و سپس در کم‌تر از 10 دقیقه احراز هویت کنید. در نهایت وارد بازار ارز دیجیتال شوید و از حجم بالای معاملات لذت ببرید.

مهم‌ترین مزیت‌های ما عبارت است از:

  • دارای بیشترین حجم معاملات (هم‌تراز با بزرگ‌ترین صرافی‌های دنیا)
  • امنیت بسیار بالا به همراه کیف پول داخلی
  • تنوع بالای ارزهای دیجیتال (بیش از 150 جفت ارز تتری و تومانی)
  • واریز و برداشت تومانی و ارزی به صورت لحظه‌ای
  • کارمزد مناسب

نحوه خرید تتر در بهترین صرافی خرید و فروش تتر

همانطور که اشاره کردیم شما می‌توانید تتر را از صرافی‌های ارز دیجیتال مانند نمونه‌هایی که ذکر شد، خریداری کنید. این بازارهای تخصصی به شما امکان می‌دهند به خرید و فروش تتر که با نام دیگر USDT شناخته می‌شود، بپردازید. در ادامه نحوه خرید تتر از بهترین صرافی خرید تتر آورده شده است.

کل این فرآیند کمتر از 15 دقیقه طول می‌کشد و تنها مواردی که نیاز دارید، یک تلفن هوشمند یا کامپیوتر، اتصال به اینترنت و وسیله پرداخت است.

  • انتخاب صرافی:

در ابتدا باید با توجه به شرایط خودتان بهترین صرافی خرید تتر مورد نظر را انتخاب و در آن ثبت‌نام کنید.

  • ایجاد حساب کاربری:

در ادامه کار در این صرافی برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و آدرس ایمیل و هویت خود را تایید کنید. احتمالا لازم باشد یک مدرک شناسایی و شماره تلفن نیز ارسال کنید.

  • شارژ حساب:

پس از دریافت تایید صرافی، با استفاده از روش پرداختی مناسب خود‌ وجه مورد نظر را واریز کنید. این روش‌ها شامل پرداخت‌های انتقال بانکی، ارز دیجیتال، پی پال و حواله سیمی می‌شوند.

  • خرید تتر:

حالا قادر خواهید بود وجه خود را با تتر مبادله کنید. در نمونه‌های بهترین صرافی خرید تتر که رابط کاربری آسان‌تری دارند، این کار به سادگی وارد کردن مبلغ مورد نظر شما برای خرید و انتخاب گزینه خرید است. در انتها اگر بخواهید می‌توانید تتر خود را به آدرس کیف پول شخصی‌تان ارسال کنید.

برخی از افراد به دنبال آن هستند که با حساب وب مانی، اقدام به خرید تتر کنند. پیشنهاد می‌شود برای آموزش این کار، مقاله خرید تتر با وب مانی را مطالعه فرمایید.

بهترین صرافی خرید و فروش تتر

سخن پایانی

اولین بار رمز ارز تتر در اواخر سال 2014 منتشر شد. در اوایل سال 2015، بیتفنیکس اولین صرافی بود که تجارت USDT را در پلتفرم معاملاتی خود ارائه کرد و از آن زمان به بعد تتر تقریباً در تمام صرافی‌های دیگر فهرست شده است که در این میان برخی به عنوان بهترین صرافی خرید تتر نام برده می‌شوند.

در حال حاضر، تتر در شبکه‌های بلاک‌چین گوناگون مانند ارز دیجیتال ترون ، اتریوم، بایننس اسمارت چین و… قابل مبادله و نقل و انتقال است. کمترین و بیشترین کارمزد انتقال تتر به ترتیب مربوط به شبکه‌های ترون و اتریوم است.

در زمان انتقال تتر دقت کنید که شبکه بلاک‌چین در صرافی یا کیف پول مبدأ و مقصد را درست و یکسان انتخاب کنید زیرا در غیر این صورت، دارایی خود را از دست خواهید داد و امکان دسترسی دوباره به آن وجود نخواهد داشت. جهت ساخت کیف پول تتر ، می‌توانید مقاله مرتبط به آن را مطالعه کنید.

سوالات متداول در خصوص بهترین صرافی خرید تتر

چرا قیمت تتر در صرافی‌ های مختلف متفاوت است؟

از آنجایی که عملکرد صرافی‌های کریپتو متفاوت از بازارهای سهام سنتی است، تفاوت جزئی در قیمت آن‌ها مشاهده می‌شود.

آیا خرید تتر ایمن است؟

از آنجایی که USDT به دلار وابسته است، ارزش آن تا حد زیادی تحت تأثیر نوسان زیاد بازارهای کریپتو قرار نمی‌گیرد و استفاده از آن باید نسبتاً ایمن باشد، به این شرط که اقدامات احتیاطی اولیه را انجام دهید مثلا بهترین صرافی خرید تتر را انتخاب کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا