آموزش

نحوه خرید تتر با وب مانی (+ بررسی ۷ مزیت خرید با وبمانی)

آیا خرید تتر با وب مانی برای ایرانی‌ها امکان پذیر است؟ وب مانی نوعی سیستم پرداخت و انتقال پول بین المللی است که در سال 1998 تاسیس و راه‌اندازی شد و در بین کاربران پول الکترونیکی بسیار محبوب و مشهور است، به طوری که امروزه بالغ بر 40 میلیون نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند. البته بیشتر کاربران وب مانی از کشورهای آسیایی و اروپایی هستند. اگر درباره ارز دیجیتال تتر و اهداف آن اطلاعاتی ندارید، به نوشته تتر چیست مراجعه کنید تا به طور کامل با این استیبل کوین آشنا شوید.

سیستم پرداخت وب مانی به منظور ارائه راه‌حل ساده و سریع برای انجام تبادلات مالی آنلاین ایجاد شده است. با توجه به گستردگی صنعت ارز دیجیتال یکی از موارد استفاده از این سیستم خرید تتر با استفاده از وب مانی است که در ادامه به شرح چگونگی آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بررسی قیمت تتر با نمودار تحلیل تکنیکال

مزایای خرید تتر با وب مانی

استفاده از وب مانی برای مبادلات الکترونیکی توسط کاربران مزایای بسیاری دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • کارمزد پایین
  • رابط کاربری راحت و ساده
  • ایجاد حساب و ثبت نام رایگان
  • سرعت بالای انجام تراکنش‌
  • پشتیبانی از رمز ارزها
  • امکان نقل و انتقال با کارمزد صفر به حساب‌هایی با همان شناسه
  • پذیرش بالا توسط فروشندگان آنلاین در سراسر جهان

اخیرا با توجه به جنگ بین روسیه و اوکراین ارزش دلار وب مانی با افت زیادی روبرو شد و اغلب پلتفرم‌ها و صرافی‌ها به طور موقت خدمات آن را پشتیبانی نکرده و یا به حذف کرده‌اند. اما همانطور که می‌دانید رمز ارز تتر به علت اتصال با دلار آمریکا ارزش خود را حفظ کرده و بهتر است شما نیز با خرید تتر با وب مانی از دارایی خود محافظت کنید، زیرا تتر همچنان توسط صرافی‌های معتبر و مشهور پشتیبانی شده و از برترین رمز ارزها در صنعت کریپتوکارنسی است.

مزایای خرید ارز تتر با وب مانی

مطالب مرتبط: آموزش خرید تتر با ویزا کارت

نحوه خرید تتر با وب مانی

درگاه پی پکس (paypax) نوعی سرویس پرداخت بین المللی است و دفتر مرکزی آن در کشور قبرس قرار دارد. این پلتفرم با اغلب سیستم‌های پرداخت آنلاین و حساب‌های الکترونیکی همخوانی دارد و یکی از محبوب‌ترین درگاه‌های پرداخت الکترونیکی به شمار می‌رود.

از پرکاربردترین خدمات پی‌پکس تبدیل وب مانی به تتر یا همان خرید تتر با وب مانی است که در ادامه به آموزش نحوه آن می‌پردازیم.

  • ثبت نام در درگاه پی پکس

در اولین گام باید وارد سایت رسمی پی‌پکس شوید و در آن ثبت نام کرده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

  • انتخاب بخش تبدیل ارزها

در صفحه اصلی وب سایت پی‌پکس گزینه Exchange را انتخاب کرده و در ادامه از بین گزینه‌هایی که مشاهده می‌کنید روی Webmoney کلیک کنید.

انتخاب بخش تبدیل ارزها در پی پکس

  • تبدیل مستقیم وب مانی به تتر

در ادامه می‌بینید که وب مانی بر حسب دلار آمریکا در نوار بالایی صفحه پیش فرض انتخاب شده است، برای خرید تتر با وب مانی شما باید در نوار دوم رمزارز تتر از کادر قرمز مشخص انتخاب کرده و بعد مقدار دلار مورد نظر وب مانی و تتر خود را وارد کنید. در انتها گزینه Exchange را انتخاب کنید.

تبدیل مستقیم وب مانی به تتر

  • انتقال دلار وب مانی

آدرس حساب وب مانی سایت پی پکس را از این بخش یادداشت کنید و در ادامه لینک تراکنش و آدرس وب مانی خودتان را وارد کنید و بعد گزینه ADD را انتخاب کنید.

  • برداشت از وب مانی

از بخش منو در سمت چپ گزینه کیف پول یا wallet را انتخاب کرده و با لمس عبارت withdraw موجودی دلارتان را به رمزارز تتر تبدیل کنید.

  • انتقال رمز ارز تتر به کیف پول

در انتها برای انتقال تتر مورد نظر به کیف پول شخصی خود باید از منوی پرداخت گزینه تتر (USDT) را انتخاب کرده و سپس آدرس کیف پول و مقدار ارز را وارد کنید و روی گزینه send یا ارسال کلیک کنید. با این کار فرایند خرید تتر با وب مانی برای شما به پایان می‌رسد و تتر شما در کیف پول‌تان ذخیره می‌شود.

سخن پایانی

امروزه خرید و فروش بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است و در این میان رمز ارز تتر با توجه به پیوند با دلار آمریکا مورد توجه کاربران زیادی به ویژه ایرانیان قرار گرفته است و بیشتر افراد برای حفاظت از دارایی‌های خود در برابر نوسانات بازار آن را به تتر تبدیل می‌کنند. اما برای برخی افراد تبدیل وب مانی به تتر چالش برانگیز است.

یکی از راه‌های خرید رمز ارز تتر از طریق کیف پول رسمی سایت تتر است اما کاربران ایرانی به علت تحریم قادر به استفاده از آن نیستند. در نتیجه شما می‌توانید با افتتاح حساب وب مانی برای خرید تتر با وب مانی اقدام کنید. مراحل خرید تتر با وب مانی را در این مقاله از صرافی خرید ارز دیجیتال صرافکس شرح دادیم تا شما بتوانید به راحتی برای خرید رمز ارز ایمن تتر اقدام کنید و دارایی خود را محافظت کنید.

سوالات متداول

آیا خرید تتر با وب مانی برای کاربران ایرانی ممکن است؟

بله. با استفاده از روش توضیح داده شده در این مقاله می‌توانید برای وب مانی را به تتر تبدیل و در کیف پول خود ذخیره کنید.

با استفاده از چه درگاهی می‌توان خرید تتر با وب مانی را انجام داد؟

پی پکس پلتفرمی است که می‌توانید با ورود و ثبت نام در آن خرید تتر با وب مانی را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا