آموزش

آموزش صفر تا صد استفاده از سایت کریپتو ویو (CryptoView)

کریپتو ویو (CryptoView) یک ابزار تحلیل تکنیکال برای ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. پلتفرم کریپتو ویو به شما امکان رصد و ردیابی دارایی‌ها و سرمایه‌های مختلف در صرافی‌های فعال را خواهد داد. این پلتفرم با تکیه بر استراتژی‌های معاملاتی، به کاربران امکان می‌دهد، در چندین صرافی مختلف به راحتی فعالیت ترید و خرید و فروش خود را انجام دهند.

با تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات آماری و نیز تاریخچه ترید در صرافی‌های مختلف، کریپتو ویو به کاربران خود کمک‌های شایانی می‌کند. به وسیله این کمک‌ها کاربر قادر است تا قیمت ارزهای دیجیتال را مشاهده کرده و عملکرد آن‌ها را به خوبی ارزیابی کند. در ادامه این مقاله از صرافکس با ما همراه باشید تا در مورد سایت کریپتو ویو توضیحات بیشتری دهیم.

معرفی سایت کریپتو ویو

پلتفرم کریپتو ویو دارای ده‌ها ابزار طراحی، اندیکاتور، تحلیل تکنیکال و طرح‌بندی صفحه است. Crypto View به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا جفت‌ ارزهای معاملاتی خود را مشخص کنند. از طریق تریدینگ‌ ویو می‌توان چارت‌ها و نمودارها را به شکل دقیق ترسیم کرد. این پلتفرم یک اکانت 30 روزه رایگان در ابتدا به شما اختصاص می‌دهد. پس از تمام شدن مدت زمان این اکانت شما مجبور به خرید اکانت اشتراکی هستید. هزینه اشتراک این پلتفرم از حدود بیست دلار در ماه آغاز می‌شود.

همچنین به کاربرانی که به صورت یکساله از این اشتراک خریداری کنند، تخفیفاتی از طرف سایت ارائه خواهد شد. به طور کلی می‌توان گفت، سایت کریپتو ویو یک ابزار بسیار قدرتمند برای تجزیه و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال است. این ابزار برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا بهترین و مناسب‌ترین تصمیمات را در معاملات خود بگیرند و عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

مطلب پیشنهادی: تریدینگ ویو

قابلیت‌ها و ویژگی‌های کریپتو ویو

پلتفرم CryptoView یک بستر بر مبنای all-in-one است. این پلتفرم برای مدیریت پورتفولیو و معاملات ارزهای دیجیتال طراحی و ساخته شده است. این پلتفرم، کاربران را قادر می‌سازد مدیریت‌ ساده‌ای در دنیای ارزهای دیجیتال داشته باشند. به وسیله آن قادر هستید تمام روند خرید و فروش کوین‌های خود را در یک صفحه مشاهده کنید. CryptoView برای دو دسته کاربران حرفه‌ای و مبتدی در بازار ارزهای دیجیتال ارائه شده است. به طور کلی ویژگی‌های کریپتو ویو از نظر معاملاتی و تحلیل تکنیکال به چند دسته زیر تقسیم بندی می‌شود:

  • پنل هوشمند در معاملات
  • توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات
  • مدیریت چند پورتفولیو به صورت همزمان
  • استفاده از ابزارهای طراحی برای بهبود معاملات
  • استفاده از ده‌ها شاخص‌های فنی
  • دارا بودن اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال
  • رابط نموداری با قابلیت پشتیبانی از چند ارز به صورت همزمان
  • هشدارهای تعریف شده برای تغییر سطح قیمت
  • اطلاع رسانی از اخبار روز بازار معاملاتی
  • پشتیبانی کردن از انواع معاملات اسپات، فیوچرز و مارجین
  • دسترسی گسترده به نمودارهای تحلیلی قدرتمند

قیمت نرم افزار تحلیل تکنیکال کریپتو ویو

قیمت نرم افزار کریپتو ویو

همانطور که گفته شد استفاده از نرم افزار کریپتو ویو با پرداخت اشتراک ماهانه امکان پذیر است. البته قیمت کریپتو ویو با توجه به استفاده و زمان اشتراک، متغیر است. به طور عمومی شما برای یک ماه استفاده از این نرم افزار باید 19 دلار آمریکا پرداخت کنید.

البته شما برای اینکه بتوانید اقتصادی‌تر از این اشتراک بهره مند شوید بهتر است در صورت امکان از اشتراک سالیانه این نرم افزار استفاده کنید. استفاده از اشتراک سالیانه تا 30 درصد از هزینه‌های شما کم خواهد کرد.

نحوه ثبت نام در کریپتو ویو

برای ثبت نام در سایت کریپتو ویو مراحلی را باید طی کنید. پس از ورود به سایت CryptoView شما باید به دنبال گزینه sign up باشید. پس از کلیک بر روی این گزینه از شما مشخصات عمومی و آدرس ایمیلتان را می‌خواهد.

پس از تکمیل اطلاعات قادر هستید به سایت ورود نمایید و یک اکانت اشتراکی را برای خود خریداری کنید. همانطور که گفته شد برای خرید حساب کاربری به صورت ماهانه باید مبلغ نوزده دلار آمریکا را پرداخت نمایید.

پیشنهادات در زمینه بهبود عملکرد نرم افزار کریپتو ویو

 کریپتو ویو رایگان

اگر از فعالان در بازار ارزهای دیجیتال پرس و جو کنید حتما از CryptoView به عنوان یکی از نرم افزارهای قابل اعتماد یاد خواهند کرد. نوآوری‌ها و ویژگی‌های این نرم افزار باعث شده که کاربران به سمت آن گرایش پیدا کنند.

البته این نرم افزار همچون دیگر نرم افزارها نیاز به بهبود و توسعه دارد تا عملکرد خود را توسعه دهد. این بهبود عملکرد موجب خدمت رسانی بهتر به کاربران در دنیای رمز ارزها خواهد شد. در زیر دو نمونه از پیشنهادات برای بهبود این نرم افزار ارائه شده است:

  • ایجاد زمان اعلان‌های واقعی
  • ایجاد اسکنر بازار ارزهای دیجیتال

جمع بندی

ابزارهای تحلیل تکنیکال به کاربران فعال در بازار ارزهای دیجیتال کمک زیادی خواهند کرد تا درک بهتری از روند آن داشته باشند. شما باید با توجه به نیاز خود بهترین ابزار را برای تحلیل بازار انتخاب کنید. همچنین شما قادر هستید که ابزارهای مختلف را بررسی و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

یکی از ابزارهای کاربردی در این حوزه، کریپتو ویو است که کاربرد فراوانی دارد. پلتفرم کریپتو ویو ویژگی‌های خوبی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد و همچنین معاملات شما را با تریدهای حرفه‌ای مقایسه می‌کند. این مقایسه شما را به سمت حرفه‌ای شدن در بازار سوق می‌دهد و موفقیت شما را در آینده تضمین می‌کند.

سوالات متداول کریپتو ویو

آیا کریپتو ویو برای کاربران مبتدی و آماتور هم ارائه شده است؟

همانطور که در این مقاله نیز به آن اشاره شد، کریپتو ویو برای 2 دسته کاربران مبتدی و حرفه‌ای ارائه شده است.

آیا امکان استفاده رایگان از پلتفرم کریپتو ویو وجود دارد؟

بله، این پلتفرم به کاربر خود این امکان را می‌دهد در مدت زمانی محدود، به استفاده از قابلیت‌هایش بپردازد.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا