آموزش

معرفی بهترین سایت ‌های ایردراپ ارز دیجیتال (معتبر و رایگان)

پروژه‌های ارز دیجیتال اغلب از ایردراپ برای تبلیغ توکن‎های خود استفاده می‌کنند و این برنامه اصولا در بهترین سایت ‌های ایردراپ ارز دیجیتال ارائه می‌شود. تعداد ارزهای دیجیتال هر روز در حال افزایش است و در این میان نقش ایردراپ‌ها بین توسعه‌دهندگان برای جلب توجه کاربران بسیار حائز اهمیت است. ایردراپ توسط برخی وب سایت‌ها انجام می‌شود که در ادامه این مقاله از صرافکس ما به مهمترین و محبوب‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

ایردراپ ارز دیجیتال در یک نگاه

ایردراپ در واقع فرایندی است که در آن یک شرکت ارز دیجیتال بخشی از توکن‌های خود را رایگان بین کاربران توزیع می‌کند و از این راه پروژه و توکن خود را بین کاربران تبلیغ کرده و بازاریابی انجام می‌دهد. همانطور که اشاره شد ایردراپ همیشه رایگان است و نیازی به سپرده‌گذاری از قبل ندارد. کاربرانی که واجد شرایط دریافت توکن‌های ایردراپ باشند، بسته به پروژه کریپتویی که پشت یک ایردراپ خاص قرار دارد توکن‎های قابل تعویض یا غیرقابل تعویض (NFT) را به صورت بخشی از هدایای رایگان کریپتو از بهترین سایت های ایردراپ ارز دیجیتال دریافت خواهند کرد.

در برخی ایردراپ‌ها کاربر در ازای دریافت توکن رایگان باید برخی کارها را انجام دهد. این موارد ممکن است شامل دیدن یک فیلم تبلیغاتی، پیوستن به یک گروه تلگرامی، فالو کردن یک حساب‌ خاص در توییتر، بازنشر توییت‌های آن حساب‌ها، پر کردن فرم یا ثبت نام در وب‌سایت یک پروژه ارز دیجیتال باشد. گاهی نیز در صورت معرفی افراد جدید توکن رایگان به کاربر ارائه خواهد شد. ما در مقاله ایردراپ چیست بیشتر در مورد این مفهوم صحبت کرده‌ایم.

بهترین سایت ‌های ایردراپ ارز دیجیتال به‌روزترین ایردراپ‌ها را به کاربران معرفی می‌کنند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بهترین سایت ‌های ایردراپ ارز دیجیتال

بهترین سایت ‌های ایردراپ ارز دیجیتال

همانطور که اشاره شد ایردراپ روشی موثر برای کسب توکن‌هاست؛ به‌ویژه به دلیل اینکه روشی برای بازاریابی است به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های یک پروژه را رایگان بدست آورند. در ادامه لیستی از بهترین سایت ‌های ایردراپ ارز دیجیتال ‌معرفی می‌کنیم که ایردراپ‌های کریپتوی آتی در آن‌ها فهرست می‌شود و به کاربران کمک خواهند کرد تا در میان شلوغی‌های این بازار بهترین ایردراپ‌ ها را پیدا کنند.

ایردراپ آلرت (AirDropAlert)

این وبسایت توسط بسیاری از کاربران به عنوان یک مرجع برای ایردراپ و پاداش در فضای بلاک‌چین معرفی می‌شود و از این رو یکی از بهترین سایت ‌های ایردراپ به شمار می‌آید. ایردراپ آلرت در سال 2017 به عنوان پاسخی برای کمبود اطلاعات معتبر در مورد چگونگی ارائه و دریافت ایردراپ رایگان کریپتو راه اندازی شد. این پلتفرم یک پایگاه داده بزرگ از ایردراپ‌های در حال انجام و همچنین منقضی شده است که با گزینه‌های مفید برای فیلترکردن مجهز شده است.

این سایت یک پایگاه دانش گسترده و بخش وبلاگ آموزنده مملو از اطلاعات مفیدی دارد که کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. علاوه بر این، AirDropAlert یک بسته خدمات کامل به شرکت‌هایی که مایل به انجام ایردراپ هستند همراه با پشتیبانی میزبان، تبلیغات و بازاریابی ارائه می‌کند.

ویژگی‌های اصلی:

  • از محبوبترین و بهترین سایت ‌های ایردراپ در کریپتو که هزاران ایردراپ ارز دیجیتال را فهرست کرده است.
  • به کاربران این امکان را می‌دهد که هدایای توکن را بر اساس گروه‌هایی مانند دیفای، NFT و غیره دریافت کنند.
  • مطالب آموزشی اختصاصی درباره ایردراپ و دیگر راه‌های کسب درآمد غیرفعال در کریپتو را ارائه می‌کند.

ایردراپ آلرت

ایردراپس آی او (Airdrops.io)

 این پلتفرم یک گردآورنده ایردراپ‎‌های کریپتو است که استفاده از آن رایگان بوده و لیستی به روزی از آخرین ایردراپ‌ها ارائه می‌دهد. در این وبسایت حتی راهنمای نحوه درخواست ایردراپ و الزامات آن وجود دارد، به عنوان مثال اینکه برخی ایردراپ‌ها مختص دارندگان توکن‌های خاص هستند.

گاهی اوقات، وب سایت ایردراپس.آی او ایردراپ‌های انحصاری را که برای دنبال‌کنندگان کانال رسانه‌های اجتماعی این پلتفرم رزرو شده است، نیز مدیریت می‌کند. این پلتفرم از بهترین سایت ‌های ایردراپ ارز دیجیتال شناخته می‌شود.

ویژگی‌های اصلی:

  • تقریباً هر ایردراپ کریپتو به محض انتشار عمومی در این سایت فهرست می‌شود.
  • ایردراپ‌های ارائه شده در این وب سایت دارای راهنمای گام به گام نحوه مشارکت هستند.
  • کاربران در این پلتفرم قادر خواهند بود ایردراپ را بر اساس واجد شرایط بودن و نیز دارایی‌های دیجیتالی که دارند، فیلتر کنند.

ایردراپس آی او

ایردراپ موب (AirdropsMob)

این سایت یکی از قدیمی‌ترین‌ها در ارتباط با ایردراپ کریپتو است و دارای طیف گسترده‌ای از ایردراپ‌های به‌روزرسانی شده است. پروژه ها را می‌توان بر اساس پارامترهای مختلفی مانند مقدار و رتبه فیلتر کرد و ایردراپ‌ها را نیز می‌توان بر اساس الزامات دسته‌بندی کرد.

همچنین اگر  پروژه‌ای توسط پلتفرم رتبه بندی ICO بررسی شده باشد در اینجا دارای یک برچسب است که می‌تواند برای کاربر بسیار مفید باشد. علاوه بر این، ایردراپ‌های در حال انجام و آتی را که در این سایت فهرست‌شده‌اند می‌توان در این پلتفرم بر اساس درجه دشواری در مشارکت گروه‌بندی کرد. بنابراین این پلتفرم نیز یکی از بهترین سایت ‌های ایردراپ کریپتو به شمار می‌آید.

ویژگی‌های اصلی:

  • قدیمی‌ترین وب سایت ارائه کننده لیست ایردراپ در صنعت کریپتو
  • ارائه اطلاعات بسیار دقیق در مورد کمپین‌های ایردراپ
  • امکان دسته‌بندی ایردراپ بر اساس سطح دشواری و سایر ویژگی‌ها

برای مشاهده نمودارها، قیمت و خرید بایننس کوین از صرافکس کلیک کنید.

ایردراپ کینگ آی او (AidropKing.io)

وب سایتی که در فهرست کردن همه ایردراپ‌های در حال انجام تخصص بالایی دارد. هدایای رمز ارزی موجود در آن بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند رتبه‌بندی جامعه، ارزش احتمالی و حساب‌های رسانه اجتماعی مورد نیاز برای مشارکت قابل دسته‌بندی هستند.

یکی از ویژگی‌های خاص این سایت، وجود راهنمای گام به گام برای ایردراپ‌ها در مورد شیوه مشارکت و به حداکثر رساندن برداشت کاربر و همینطور اطلاعات زیاد در مورد پروژه‌هاست. به لطف موارد ذکر شده، این شرکت با بیش از 100000 عضو در گروه تلگرام و بیش از 50000 دنبال‌کننده در توییتر، حضوری قوی در رسانه‌های اجتماعی دارد و یکی از بهترین سایت ‌های ایردراپ ارز دیجیتال است.

ویژگی‌های اصلی:

  • کمترین شلوغی در مورد استفاده از رابط کاربری در بین تمام وب‌سایت‌های فهرست شده در این لیست را دارد.
  • کاربرانی که ثبت نام کرده‌اند قادرند به هدیه هر توکن رای داده و یک منبع رتبه‌بندی بسیار خوب ایجاد کنند.
  • انجمنی پر جنب و جوش در تلگرام و توییتر به همراه یک مکان گفتگوی اختصاصی برای ایردراپ‌های لیست شده دارد.

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

سایت مشهور کوین مارکت کپ نیز که یک پلتفرم ردیابی قیمت برای دارایی‌های دیجیتال است در این لیست قرار می‌گیرد و یکی از بهترین سایت ‌های ایردراپ کریپتوست. کوین مارکت کپ که در سال 2013 توسط براندون چز تأسیس شد، به سرعت به یکی از قابل اعتمادترین و معتبرترین منابع برای کاربران حوزه ارزهای دیجیتال، رسانه‌ها و موسسات تجزیه و تحلیل قیمت‌ رمز ارزها تبدیل شد.

به ازای هر توکن لیست شده در این وبسایت، هر آنچه را که یک کاربر نیاز دارد بداند به او ارائه می‌کند. این موارد شامل آدرس قرارداد توکن‌ها، وب‌سایت پروژه و مخاطبین آن، بلاک‌چین و قیمت لحظه‌ای رمز ارز هاست. برای آشنایی بیشتر با کوین مارکت کپ کلیک کنید.

ویژگی‌های اصلی:

در فهرست ایردراپ‌های این پلتفرم سه دسته‌بندی قابل مشاهده است: ایردراپ‌های پایان‌یافته، ایردراپ‌های در حال اجرا و ایردراپ‌های آینده. کاربران علاوه بر شرکت در ایردراپ‌های فعلی قادر خواهند بود ایردراپ‌های آتی را نیز در نظر داشته باشند. شما به سادگی می توانید ایردراپ آینده را در لیست سفید خود قرار دهید و قبل از پخش آن به شما اطلاع داده خواهد شد.

کوین مارکت کپ

سخن پایانی

در حال حاضر روزانه چندین ایردراپ در بازار کریپتو ارائه می‌شوند و تعداد آنها نیز روز به روز در حال افزایش است. شکی نیست که ایردراپ ها در بازار کریپتو به عنوان گزینه‌های محبوب کاربران مطرح هستند، اما با رشد صنعت کریپتو، کلاهبرداری‌ها در این حوزه نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. در پایان لازم به ذکر است قبل از هرگونه ورود به حتی بهترین سایت ‌های ایردراپ بررسی‌های ممکن را برای جلوگیری از ضرر احتمالی انجام دهید.

سؤالات متداول

آیا در ایردراپ ارز دیجیتال شرکت کنم؟

بله اصولا ایردراپ ارز دیجیتال راه مناسبی برای کسب سود است منوط به داشتن آگاهی جانبه پروژه مورد نظر و استفاده از بهترین سایت ‌های ایردراپ رمز ارزها.

آیا ایردراپ رمز ارزها قانونی است؟

برخی پلتفرم‌های اختصاصی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند مشروعیت و ارزش ایردراپ‌ها را بررسی کنید. بنابراین، شما باید بهترین سایت ‌های ایردراپ را پیگیری کنید و اطلاعات خود را بروز نگه دارید.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا