آموزش

بهترین ارزهای متاورس در سال 2022

در حال حاضر ده‌ها ارز دیجیتال متاورس برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که تشخیص اینکه کدام‌یک از ارزهای دیجیتال قانونی هستند و کدام غیرقانونی، کمی دشوار است.

در این مقاله از صرافکس می‌خواهیم در رابطه با بهترین ارزهای متاورسی با شما به گفتگو بپردازیم تا بفهمید که کدام‌یک ارزش سرمایه‌گذاری را دارد و فعلاً باید از کدام‌یک اجتناب کنید؛ بنابراین، بیایید با بهترین ارزهای رمزنگاری متاورس را برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 آشنا سویم.

بهترین ارزهای متاورس 1401

بهترین ارزهای متاورسی برای سرمایه‌گذاری در سال 2022

در دنیا متاورس ارزهای مختلف و متنوعی وجود دارد که تشخیص اینکه کدام‌یک از آن‌ها می‌تواند ثبات داشته باشد کمی سخت است. پی بردن به اینکه کدام ارز متاورس ثبات و نتیجه بهتری در آینده به دنبال خواهد داشت نیازمند مطالعات بسیار بیشتر و تحلیل‌های کارشناسانه است.

 ما در این بخش بهترین ارزهای متاورس را با توجه به بازخورد کاربران و پیشینه آن‌ها به موارد زیر محدود می‌کنیم. این موارد عبارت‌اند از:

  • SOL
  • IOTX
  • WAXP
  • MANA
  • CEEK
  • ILV
  • Wemix

در ادامه با ما همراه باشید تا با هر کدام یک از این ارزها بیشتر آشنا شویم.

سولانا (SOL) از بهترین ارزهای متاورس

1. سولانا (SOL) از بهترین ارزهای متاورس

سولانا یا SOL یک بلاک چین نسبتاً جدید است که برای اولین بار در سال 2019 معرفی شد. پلت فرم و اکوسیستم آن از آن زمان تاکنون به تکامل خود ادامه داده است که منجر به افزایش گسترده قیمت‌ها شده است.

این امر آن را تبدیل به یک سکه متاورس عالی برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 می کند، زیرا جامعه آن به‌سرعت در حال گسترش است و پلت فرم آن قبلاً میزبان چندین پروژه موفق بوده است. این ارز دیجیتال اکنون حدود 90 دلار معامله می‌شود و برای خرید در اکثر صرافی‌های معتبر در دسترس است. به خورت کلی طبق بازخورد و پیشینه ای که دارد میتوان گفت سولانا از بهترین ارزهای متاورس به حساب می آید.

خرید سولانا

2.IoTeX (IOTX)

IOTX یک بلاک چین مقیاس پذیر و متمرکز بر حفظ حریم خصوصی با ارز بومی است که شبکه آن را تقویت می کند. اکوسیستم آن همچنان به شکوفایی خود ادامه می دهد و در نتیجه، پیش بینی میشود ارزش آن در سال جاری به شدت افزایش یابد.

ما آن را به لیست بهترین ارزهای متاورس اضافه کردیم زیرا احساس می کنیم که می‌تواند یک فرصت واقعی برای کسب درآمد باشد. IOTX را می‌توان در چندین صرافی برتر ارزهای دیجیتال خریداری کرد و هم اکنون از مۆبوبیت بالایی برخوردار است.

3. موم (WAXP)

WAXP یکی از سازگارترین بلاک چین‌های سازگار با محیط‌زیست در جهان است. این ارز برای خرید بازی‌های ویدیویی، NFT و کلکسیون استفاده شود و همچنین به شما امکان می‌دهد همه آن‌ها را در بازارشان معامله کنید. این ارز به‌عنوان پادشاه NTFS در نظر گرفته می‌شود که به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کرده است. با توجه به افت بیت کوین، اکثر کارشناسان خرید آن را فرصت خوبی می‌دانند.

ارز متاورس Decentraland (MANA)

4. ارز متاورس Decentraland (MANA)

این ارز از لیست بهترین ارزهای متاورس از ابتدای سال 2020 عمومی شده است و اکنون طولانی‌ترین پروژه ارز دیجیتال در متاورس است. هرکسی می‌تواند با مراجعه به وب‌سایت رسمی این ارز دیجیتال آن را بخرد. فقط باید مطمئن شوید که کیف پول شما به شبکه اتریوم متصل است و شما می‌توانید از این ارز استفاده کنید.

این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود 2.89 دلار در هر واحد معامله می‌شود و می‌توان آن را از اکثر صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال خریداری کرد.

5. سیک (CEEK)

سیک به‌عنوان پلت فرم انتشار و پخش موسیقی در آینده در نظر گرفته می‌شود. این ارز یک گوشی با یک هدست واقعیت مجازی قابل‌دستیابی است و در حال حاضر نوازندگانی مانند لیدی گاگا در آن حضور دارند.

این ارز متاورس گزینه‌های مختلفی را برای کاربران برای کسب توکن فراهم می‌کند، ازجمله توانایی ایجاد سکه‌های سفارشی برای برچسب‌ها و هنرمندان و همچنین توانایی تولید آیتم‌های دیجیتال.

اولیویوم (ILV) بهترین ارزهای متاورس در سال 2022

6. اولیویوم (ILV)

Illuvium یک بازی است که در آن می‌توانید در اطراف محیطی که در آن قرار دارید قدم بزنید و مناظر وسیع را کشف کنید. این ارز نیز به در لیست بهترین ارزهای متاورس ما قرار دارد. این ارز در قالب یک بازی است که با کاوش در محیط‌های مختلف می‌توانید موجودات را بیابید، مأموریت‌ها را انجام دهید و اسرار را حل کنید.

خبر خوب این است که شما مجبور نیستید از یک توکن بومی برای انجام بازی‌های آن‌ها استفاده کنید و در بسیاری از موارد، بازی رایگان است و امکان ارتقا به نسخه پرمیوم با بیشتر ارزها وجود دارد. ساختار بازی حول توکن اصلی آن متمرکز است و شما می‌توانید با رسیدن به نقاط عطف خاصی، توکن کسب کنید.

wemix بهترین ارزهای متاورس در سال 2022

7. Wemix (WEMIX)

یکی از بهترین ارزهای متاورس Wemix است. Wemix یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین برای بازی و سایر برنامه‌ها است. در این پلت فرم می‌توانید محصولاتی برای NFT بسازید و سپس آن‌ها را با سایر کاربران و همچنین توکن بومی آن‌ها معامله کنید.

این پلتفرم یک بازار غیرمتمرکز است که در آن می‌توانید به‌سرعت ارز دیجیتال را با توکن بومی آن‌ها مبادله‌کنید که در صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال فهرست شده است و می‌توان آن را با بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال مهم خریداری کرد.

سخن پایانی

همان‌طور که می‌بینید، سکه‌های رمزنگاری متاورس زیادی برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 وجود دارد و همین امر تصمیم برای انتخاب بهترین ارزهای متاورس را کمی سخت می‌کند. ما در این مقاله سعی کردیم 7 تا از بهترین ارزهای موجود در دنیای متاروس را به شما معرفی کنیم. قبل از اینکه بخواهید یکی از ارزهای متاورس را بخرید حتماً مشاوره بگیرید و بررسی‌های بیشتری در این زمینه انجام دهید.

سوالات متداول

بهترین ارزهای متاورس کدامند؟

ارزهای زیادی در دنیای متاورس فعالیت می‌کنند که بهترین آن‌ها عبارتند از: Wemix، اولیویوم، سیک، MANA، سولانا و اتریوم.

بهترین پروژه‌های متاورس کدامند؟

از جمله بهترین پروژه‌های متاورس در سال 2022 عبارتند از: پروژه دیسنترالند، ایپ کوین و سندباکس.

امتیاز دهید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا