آموزش

معرفی بهترین نرم افزارهای ماینینگ اتریوم (ETR)

نرم افزارهای ماینینگ اتریوم برنامه های تخصصی هستند که از قدرت پردازش سیستم شما برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. در ازای عملیات ماینینگ، یک پاداش پولی در قالب ارز دیجیتال دریافت می کنید.

این برنامه ها گزارش مفصلی از فعالیت های استخراج و درآمد کل شما ارائه می دهند. از آنجایی که بسیاری از پروژه های بلاک چین مبتنی بر اتریوم هستند، استخراج اتریوم سودآور خواهد بود؛ زیرا انتظار می رود قیمت آن افزایش یابد. در ادامه این مقاله از صرافکس لیستی از نرم افزارهای ماینینگ اتریوم قانونی، بسیار قابل اعتماد و سودآور را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. که مزایا و پاداش و سودآوری بسیاری برای شما خواهد داشت.

از جمله معیارهای کلیدی مناسب برای نرم افزارهای ماینینگ اتریوم عبارتند از :

  • استفاده از الگوریتم مناسب
  • استفاده حداکثری میزان هش
  • توجه به نوع استخراج رمز ارزهای دیجیتال
  • دارای توانایی استخراج چندین رمز ارز متفاوت

چرا با نرم افزارهای ماینینگ اتریوم استخراج کنیم؟چرا با نرم افزارهای ماینینگ اتریوم استخراج کنیم؟

استخراج اتریوم یک جایگزین عالی برای کسب سود در بازار های ارزهای دیجیتال است و از آنجایی که تعداد پروژه های بلاک چین که برای ساخت اکوسیستم های خود به شبکه اتریوم متکی هستند، همچنان در حال رشد و افزایش است، پس حتما انتظار افزایش قیمت این رمز ارز محبوب را با نرم افزارهای ماینینگ اتریوم خواهیم داشت.

شاید مهم ترین دلیل ورود به استخراج اتریوم به عنوان یک سرمایه گذار، تمرکززدایی از ارز دیجیتال و محافظت از آن در برابر حملات خارجی از طریق فرآیندی به نام اثبات کار (PoW) باشد.

هنگامی که ماینرها داده‌های تراکنش ارسال شده توسط سایر اعضای شبکه را دریافت می‌کنند، آن‌ها را در ساختارهایی به نام درختان مرکل مونتاژ می‌کنند و سپس برای یافتن یک هش قابل قبول کار می‌کنند.

هر رکورد فقط یک هش را برمی گرداند و از هش نمی توان برای بازیابی داده های اصلی استفاده کرد. هدف آن اطمینان از دستکاری اطلاعات موجود در بلوک است؛ و اگر شخصی حتی یک عدد را در یک سری تراکنش های خودسرانه طولانی تغییر دهد، هش به طور ماهرانه ای متفاوت خواهد بود و به شبکه اطلاع می دهد که شخصی به تازگی سعی در ثبت اطلاعات جعلی به سیستم کرده است.

مطالعه پیشنهادی : صرافی okex

لزوم استفاده از نرم افزارهای ماینینگ اتریوملزوم استفاده از نرم افزارهای ماینینگ اتریوم

شاید قصد دارید ارز دیجیتال اتریوم را با استفاده از نرم افزارهای ماینینگ اتریوم استخراج کنید، اما علاقه ای به اتصال به استخر ندارید. شما به راحتی می توانید با نصب نرم افزار بر روی سیستم یا رایانه خود، ارز دیجیتال اتریوم را به صورت جداگانه استخراج کنید. بدیهی است که با الگوریتم جدید اتریوم، تا مدتی امکان ماینینگ با دستگاه های ماینینگ وجود نخواهد داشت.

مشاهده قیمت اتریوم به صورت لحظه ای و تحلیل آینده (ETH)

اگر قصد ماینینگ اتریوم با استفاده از ریگ های ماینینگ را دارید، باید یکی از نرم افزارهای ماینینگ اتریوم را انتخاب کنید؛ زیرا این نرم افزار تنها به شما امکان استخراج با استفاده از ریگ های استخراج را می دهد. اگر از این نرم افزار موجود استفاده نکنید، نمی توانید مراحل استخراج را طی کنید.

معرفی بهترین نرم افزارهای ماینینگ اتریوم

همانطور که می دانید اتریوم یکی از موفق ترین و محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان است. این ارز رمزنگاری موفق مانند سایر ارزها دارای لیست بلندبالایی از نرم افزارهای مناسب است. برای اینکه بدانید کدام یک از اینها برای شما بهترین است، باید از آن استفاده و ویژگی های فردی هر کدام از نرم افزارهای ماینینگ اتریوم را بشناسید.

مطالعه بیشتر : بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

کریپتکس (Kryptex)

Kryptex یکی از نرم افزارهای ماینینگ اتریوم است؛ که از پلتفرم های ویندوز 10 و موبایل پشتیبانی میکند، دارای رابط کاربری گرافیکی تمیز و منحصر به فرد و از سکه های گرین، مونرو، بیت کوین و اتریوم پشتیبانی میکند.

مطلب پیشنهادی: قیمت مونرو چقدر است؟

کلیمور (Claymore)

Claymore یکی از نرم افزارهای ماینینگ اتریوم است؛ که در بین کاربرانی که به استخراج ارز اتریوم علاقه دارند، بسیار محبوب است. این نرم افزار تا حد امکان با به روز رسانی مداوم کار می کند. این نرم افزار در حال حاضر برای نسخه های ویندوز و لینوکس موجود است. یکی از بهترین نرم افزارهای کپی ویندوز 10 محسوب می شود. توسعه دهندگان این نرم افزار در آینده به دنبال پشتیبانی از سیستم های دیگر هستند.

معرفی بهترین نرم افزارهای ماینینگ اتریومWinETH

WinETH یکی از نرم افزارهای ماینینگ اتریوم است؛ نرم افزار WinETH دارای رابط کاربری گرافیکی می باشد. این نرم افزار طیف گسترده ای از گزینه های بوت پیشرفته را ارائه می دهد. در میان آنها یک سرپرست وجود دارد که در صورت بروز خطا، ماینر را مجددا راه اندازی می کند. این رابط کاربری گرافیکی به زبان C نوشته شده است و با کارت های Nvidia به خوبی کار می کند و با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک سازگار است.

کودو ماینر (Cudo Miner)

Cudo Miner یکی از بهترین نرم افزارهای ماینینگ اتریوم است؛ که با آن می توانید تا حد امکان با رایانه شخصی یا لپ تاپ خود درآمد کسب کنید. از ویژگی این نرم افزار می توان به تبدیل خودکار ارز را برای به حداکثر رساندن سود اشاره کرد و یک الگوریتم هش پیشرفته برای استخراج شخصی‌تر ارائه می‌دهد. امنیت را با احراز هویت مرحله ای فراهم می کند. و با پلتفرم های موبایل، ویندوز، لینوکس، macOS و اوبونتو سازگار است.

BetterHash

BetterHash یکی از بهترین نرم افزارهای ماینینگ اتریوم است؛ که به شما کمک می کند تا چندین ارز دیجیتال را بدون راه اندازی معامله کنید. این امکان را برای انتقال ارز دیجیتال به یک کیف پول خارجی یا ذخیره آن در حساب خود ارائه می دهد. فقط با پلتفرم ویندوز سازگار است. و از سکه های: بیت کوین، اتریوم، مونرو، زد کش، اتریوم کلاسیک، بیت کوین گلد، گرین کوین، ریون کوین پشتیبانی میکند.

جمع بندی

امروزه مردم نه تنها به خرید و فروش ارز های مختلف مخصوصا اتریوم فکر می کنند، بلکه به استخراج این ارز نیز می پردازند. این محتوا بهترین نرم افزار استخراج اتریوم را به نمایش گذاشته است. این برنامه ها از نظر هزاران کاربر جزو بهترین ها هستند. به یاد داشته باشید که عملکرد یک نرم افزار ماینینگ به کیفیت استخرهای استخراجی که با آن کار می کند و همچنین به استخراج خود اتریوم بستگی دارد.

مطالعه بیشتر : ارز دیجیتال سروم

سوالات متداول

یک دستگاه ماینر خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

قدرت پردازش، میزان قیمت، کیفیت قطعات، میزان برق مصرفی، راندمان دستگاه و خدمات پس از فروش.

آیا همه رمز ارز های دیجیتال قابل ماینینگ هستند ؟

خیر، همه ارزهای دیجیتال قابل استخراج نیستند. در شبکه بلاک چین لازم و ضروری است؛ که صحت تراکنش های موجود در شبکه تایید شوند تا تراکنش به عنوان یک بلوک جدید به شبکه بلاک چین اضافه شود.

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا