آموزش

آموزش خرید تتر با ویزا کارت در ۳ مرحله

با گسترش و رونق صنعت کریپتو در دنیا، هر روز به تعداد کاربرانی که به قصد خرید و فروش رمز ارزها وارد این حوزه می‌شوند، رو به افزایش است. تا به امروز ارزهای دیجیتال بسیاری به بازار معرفی شده‌اند که برخی از آن‌ها موفق به کسب اقبال عمومی کاربران شده و برخی به مرور زمان حذف شده‌اند.

در این میان رمز ارز تتر که یک استیبل کوین می‌باشد، موفق به کسب جایگاهی شایسته برای خود و تیم توسعه دهنده‌اش شده و اکثر کاربران برای خرید و فروش ارز دیجیتال از این رمز ارز استفاده می‌کنند. ما در این نوشته قصد داریم نحوه خرید تتر با ویزا کارت را به شما آموزش دهیم. در ابتدا لازم به ذکر است اگر در خصوص کابرد و اهداف tether اطلاعاتی ندارید، ابتدا مقاله تتر چیست را مطالعه فرمایید.

ویزا کارت چیست؟

ویزا کارت (Visa Card) مهمترین محصول شرکت چند ملیتی ویزا است که به دو شکل فیزیکی و مجازی ارائه می‌‌شود. کاربرانی که این کارت اعتباری را داشته باشند می‌توانند معاملات و مبادلات بین‌المللی خود را به آسانی و از طریق اینترنت انجام دهند و بنابراین نیازی به جابه‌جایی پول نقد ندارند. ویزا دارای 140 شعبه و نمایندگی در سراسر دنیا است و رتبه اول مبادلات مالی در بخش کارت‌های الکترونیکی را بدست آورده است.

شرکت‌ ویزا در ابتدا فقط با کارت‌های اعتباری شروع به کار کرد اما در ادامه کارت‌های نقدی، پیش‌پرداخت و هدیه را نیز روانه بازار کرد. تمام ویزا کارت‌ها دارای نماد این شرکت هستند اما توسط خود شرکت صادر نمی‌شوند بلکه به‌وسیله مؤسسات مالی شریک این شرکت صادر می‌شوند و همگی معتبر هستند. در حوزه رمز ارزها نیز ویزا کارت کاربرد بسیاری دارد که یکی از آن‌ها خرید تتر با ویزا کارت است.

ویزا کارت چیست؟

نحوه خرید تتر با ویزا کارت 

همانطور گه گفتیم، روش‌های مختلفی برای خرید تتر وجود دارد که یکی از آن‌ها، از طریق ویزا کارت است. خرید تتر با ویزا کارت کار زیاد سختی نیست. در واقع شما می‌توانید بعد از انجام چند کار ساده اقدام به خرید تتر با ویزا کارت خود کنید. لازم به ذکر است که ویزا کارت یک عبارت کلی بوده و به مجموعه‌ای از کارت‌ها از جمله کردیت کارت (Credit Card)، دبیت کارت (Debit Card) و پرپید کارت (Prepaid Card) گفته می‌شود. (بررسی قیمت تتر امروز!)

ممکن است در آموزش‌های مختلف خرید تتر با ویزا کارت با این عبارات برخورد کنید. در ادامه برای خرید اسیبل کوین تتر با این کارت‌ها باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • انتخاب صرافی مورد نظر 

در ابتدا باید در یک صرافی معتبر صرف نظر از ایرانی یا خارجی بودن آن ثبت نام کنید و مطمئن شوید که صرافی مورد نظرتان از رمز ارز تتر و پرداخت‌های با کارت‌های بین‌المللی از این قبیل پشتیبانی می‌کند.

  • ایجاد کردن یک حساب کاربری در صرافی

حالا بعد از انتخاب یک صرافی مناسب باید برای خود در این پلتفرم یک حساب کاربری ایجاد کنید. در مراحل انجام این کار از شما شماره موبایل و ایمیل برای تایید هویت درخواست خواهد شد. در برخی موارد صرافی مورد نظر از شما ارائه مدارک شناسایی مانند کارت ملی، عکس و… درخواست می‌کند که در صورت نیاز باید عکس یا اسکن از آن‌ها تهیه و ارسال کنید.

  • خرید ارز تتر 

پس از ایجاد حساب کاربری در پلتفرم و دریافت تایید آن از طرف صرافی به بخش رمز ارزهای موجود در صرافی بروید و رمز ارز تتر یا USDT را انتخاب کنید. در ادامه با انتخاب گزینه خرید به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن راهنمای خرید و شیوه پرداخت را مشاهده خواهید کرد. در اینجا شما باید گزینه خرید تتر با ویزا کارت را انتخاب کنید و در ازای آن مقدار وجه درخواستی را بپردازید.

در این بخش می‌توانید گزینه خرید تتر با ویزا کارت را انتخاب و به این ترتیب با توجه به مقدار مورد نظر خود، هزینه را پرداخت کنید. معمولا این تراکنش حدود 2 الی 3 دقیقه طول خواهد کشید. بعد از این زمان تتر خریداری شده به آدرس کیف پول شما واریز خواهد شد.

در اغلب صرافی‌ها برای خرید تتر نیاز به تایید از طریق ایمیل یا پیامک است که در واقع تایید دو مرحله‌ای برای افزایش امنیت خرید می‌باشد.

نحوه خرید تتر با ویزا کارت 

معایب خرید تتر با ویزا کارت چیست؟

برای خرید تتر با ویزا کارت چالش‌هایی نیز وجود دارند که لازم است از آن‌ها آگاه باشید.

  • تعداد صرافی‌هایی که این شیوه پرداخت را پشتیبانی می‌کنند، محدود است.
  • در کشور ما دسترسی به ویزا کارت سخت و محدود است.
  • این شیوه پرداخت و خرید اصولا کارمزد زیادی دارد.
  • اغلب به علت نیاز به انجام تایید دو مرحله ای، سرعت تراکنش‌ها کم است.

در انتها شما باید با توجه به شرایط خود روش خرید رمز ارز خود را انتخاب کنید.

سخن پایانی

امروزه و با توجه به گسترش بازار ارز دیجیتال و خریدهای الکترونیکی، خرید تتر با ویزا کارت نیز یکی از روش‌های مرسوم در این زمینه است. اما متاسفانه در کشور ما این نوع خرید رمز ارز تتر زیاد رایج نیست و صرافی‌های زیادی از آن پشتیبانی نمی‌کنند. پس قبل از اقدام به این کار بررسی کنید که صرافی انتخابی شما معتبر باشد و حتما مراحل تایید و احراز هویت را به درستی انجام دهید تا وجه خود را از دست ندهید.

 اگر قصد سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال با امنیت بالا دارید، می‌توانید از خدمات گسترده صرافکس استفاده کنید.

آیا امکان خرید تتر با ویزا کارت در ایران وجود دارد؟

بله اما دشوار است، زیرا به علت تحریم ایران صدور ویزا کارت باید در کشور دیگری انجام شود.

مراحل خرید تتر با ویزا کارت چگونه است؟

) ثبت نام در صرافی، ۲) ایجاد حساب کاربری ، ۳) خرید تتر با ویزا کارت.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا