اخبار

علت رشد دوج کوین

دوج کوین در هفت روز گذشته ۸۰٪ افزایش داشته است، و بزرگترین حامی دوج کوین نیز بالاخره معامله خرید توییتر را انجام داد!

علت رشد دوج کوین؛ ۷ آبان ماه ۱۴۰۱ – ۲۹ اکتبر

دوج کوین (Doge) برای چهارمین روز متوالی به رشد قیمتی خود ادامه داد و به بالاترین میزان خود در ۶ ماه گذشته رسید. در هفت روز گذشته بیشتر سوددهی در بین تمامی ارزهای دیجیتال بازار را داشته است. برای مشاهده قیمت دوج کوین در لحظه به صفحه مخصوص این ارز در صرافکس مراجعه کنید.

در زمان انتشار، دوج کوین همچنان در حال رسیدن به سقف قیمتی جدید است و در محدوده 0.10$ معامله می‌شود. DOGE در ۲۴ ساعت گذشته 0.52% افزایش قیمت داشته است.

هم اکنون ارزش بازار (MarketCap) دوج کوین ۱۴ میلیون دلار رسیده است و ارز دیجیتال سولانا را با ارزش بازار 12 میلیون دلار پشت سر گذاشت و هم اکنون در جایگاه نهم برترین ارز دیجیتال بازار رسیده است. ارز دیجیتال کاردانو (ADA) نیز با ارزش بازار 14.1 میلیون دلار در جایگاه هشتم قرار دارد و دور از انتظار نخواهد بود اگر دوج کوین با پشت سر گذاشتن کاردانو تبدیل به هشتمین ارز دیجیتال برتر بازار شود.

مطلب پیشنهادی: خرید کاردانو

همچنین اصلی‌ترین رقیب دوج کوین یعنی شیبا اینو (SHIB) نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸٪ افزایش پیدا کرده است.

علت رشد دوج کوین و خرید توییتر توسط ایلان ماسک

علت اصلی صعود دوج کوین چه بود؟

جواب این پرسش ساده است؛ خرید توییتر توسط ایلان ماسک.
در روز پنج شنبه معامله ۴۴ میلیارد دلاری ایلان ماسک برای خرید توییتر به سرانجام رسید و حالا او صاحب پلتفرم غول و جهانی توییتر است.

حال که ایلان ماسک صاحت توییتر است انتظار می‌رود حمایت‌های او از دوج کوین تاثیرگذاری بیشتری روی قیمت این میم کوین داشته باشد و گمانه‌زنی‌هایی مطرح است که ایلان ماسک از دوج کوین به عنوان یک واحد پولی در توییتر استفاده کند.

رئیس شرکت تسلا و SpaceX خیلی وقت است که بزرگ‌ترین حامی دوج کوین می‌باشد. اظهار نظر‌های متعدد ایلان ماسک در مورد دوج کوین تاثیر مستقیمی روی عملکرد قیمتی این میم کوین می‌گذارد و حمایت‌های او، اشتیاق سرمایه گذاران برای خرید دوج (Doge) را افزایش می‌دهد.

علاوه بر حمایت‌های ایلان ماسک، معیارهای زنجیره‌ای (On-chain) دوج کوین نیز نشانه‌های مثبتی از خود نشان داده‌اند:

  • بر اساس داده‌های IntoTheBlock، آدرس‌هایی که بیشتر از یک سال است که دوج کوین هولد می‌کنند به سقف جدید 2.81 میلیون رسیده است.
  • همچنین بر اساس داده‌های BitInfoCharts، هش‌ریت دوج کوین دیروز به بالاترین میزان خود رسید و سقف جدید 518.5 TH/s را به ثبت رساند.

منبع: Decrypt

4.7/5 - (3 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا