اخبار

بیشترین سود روزانه در 4 ماه گذشته برای دوج‌کوین ثبت شد

اوپن اینترست معاملات آتی به 500 میلیون دلار رسید.

روز سه‌شنبه 3 مرداد ماه 1402 قیمت رمزارز دوج کوین 10 درصد جهش کرد که بیشترین افزایش درصدی یک روزه از فروردین ماه امسال بود.

در بحبوحه گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این ارز دیجیتال می تواند به عنوان مکانیزم پرداخت در پلتفرم X (نام تجاری تغییر یافته و جدید توییتر) مورد استفاده قرار گیرد، این میم کوین طی دو هفته 25 درصد افزایش یافته است.

از آنجایی که بازار ارزهای‌دیجیتال در حال ورود به تابستاننی داغ است، که برای ماه میلادی پیش رو (آگوست) انتظار داریم، دوج‌کوین پیشرو باشد، چرا که دیگر ارزها در حال عقب نشینی قیمتی هستند.

چارت دوج
چارت دوج کوین در تریدینگ ویو

مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات و استراتژی در ماتریکسپورت، گفت: ایلان‌ماسک در یک تور بازاریابی برای اختراع مجدد و ری برندینگ توییتر است.

به نظر می رسد معامله گران نیز همین فکر را می کنند، چرا که از افزایش قیمت دوج‌کوین در بازار  قابل مشاهده  است.

بر اساس داده های Coinglass، اوپن اینترست  فرضی یا ارزش تعداد دلار قفل شده در قراردادهای آتی، برای اولین بار از 19 آپریل از مرز 500 میلیون دلار عبور کرده است. این آمار در دو هفته بیش از دو برابر شده است. در این شرایط DOGE، اوپن اینترست به 6.2 میلیارد دلار افزایش یافته است و به اوج 6.43 میلیارد نزدیک شده است که در 8 آپریل رسیده بود.

ترکیبی از افزایش باوپن اینترست در کنار افزایش قیمت، نشان دهنده هجوم پول جدید به بازار است که این موضوع روند صعودی را تأیید می کند.

با این حال، در زمان انتشار این نوشته، نرخ‌های تامین مالی با بهره باز به صفر کاهش یافته است که نشان‌دهنده تعادل بین موقعیت‌های خرید و فروش است.

شاید خریداران DOGE پس از عملکرد برتر اخیر در بازار ، یک نفسی تازه کنند اما نرخ تامین مالی به هزینه های نگه داشتن موقعیت های خرید و فروش با داده های مثبت حاکی از تسلط خریداران در بازار دوج کوین است.

منبع خبر:coindesk

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا