اخبار

شیباریوم ؛ تراکنش های سریع تر و ارزان تر روی لایه دوم اتریوم

تیم شیبا: 2 هفته آینده منتظر این تغییر بزرگ باشید.

شیبا، توکن بومی Shiba Inu را راه‌اندازی خواهد کرد. آن ها خبر قریب‌الوقوع راه حل مقیاس‌پذیری لایه 2 خود را به نام Shibarium اعلام کرده اند و این ویژگی جدید در دو هفته آینده فعال خواهد شد. این تغییر واقعاً مهم است زیرا نشان می دهد که پروژه می خواهد شرایط را برای کاربران بهتر کند و استفاده از شیبا اینو را برای افراد بیشتری آسان‌تر کنند و در عین حال انجام تراکنش‌ها را ارزان‌تر کنند. آنها دو مشکل بزرگ دارند که در حال حاضر در  تلاش برای حل این مشکل معروف مفرون به صرفه بودن هزینه تراکنش ها و سرعت انجام آنها در دنیای بلاک چین هستند.

Shiba Inu که به عنوان یک توکن میم شروع شد، اما به سرعت به بخش مهمی از دنیای رمزنگاری تبدیل شد. معرفی شیباریوم نشان می دهد که این پروژه می خواهد نوآورانه باشد و با تغییرات دنیای پول دیجیتال همراه باشد. این ثابت می کند که آنها برنامه خوبی دارند و می توانند در صورت نیاز تغییر کنند.

راه حل های لایه 2، مانند Shibarium، برای کار بر روی بلاک چین های موجود، مانند اتریوم طراحی شده اند. آنها به انجام معاملات سریعتر و ارزان تر کمک می کنند. آنها این کار را با دور کردن بخشی از کار از بلاکچین اصلی انجام می دهند. این تغییرات برای SHIB بسیار مهم است، زیرا افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند به مدیریت آسان‌تر همه تراکنش‌ها کمک کند.

اعلام این خبر در مورد Shibarium هم جامعه SHIB و هم دنیای ارزهای دیجیتال را هیجان زده کرده است. بسیاری از مردم فکر می کنند که این مرحله اهمیت SHIB را در بازار بیشتر می کند. شیبا دیگر فقط چیزی نیست که مردم برای سرگرمی می‌خرند و می‌فروشند، بلکه می‌توان از آن برای خرید و فروش معمولی هم استفاده کرد.

با وجود اینکه هنوز همه جزئیات درباره شیباریوم را نمی دانیم، کاربران ارزهای دیجیتال در مورد آن هیجان زده هستند. اگر خوب کار کند، می‌تواند به سایر توکن ها و پروژه‌های دیجیتال نشان دهد که چگونه می توانند اوضاع را بهتر کنند. همه اینها در مورد این است که فناوری بلاک چین را برای همه سریعتر و آسان تر می کند.

با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی شیباریوم، همه توجه زیادی به SHIB و تیم آن دارند. دو هفته آینده برای جامعه شیبا اینو و دنیای ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. مردم از دیدن آنچه که می تواند یک پیشرفت بسیار بزرگ و مهم در فضای کریپتو باشد هیجان زده هستند.

منبع خبر: coingabbar

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا