آموزش

بهترین کیف پول کاردانو در سال 2023

پروژه کاردانو یک اکوسیستمی است که از سال 2015 توسط آقای هاسکینسون معرفی شد. این شبکه با رمز ارز ADA شناخته می‌شود و در حال تبادل در صرافی‌های مختلف است.  رمز ارز ADA را می‌توان یکی از آینده دارترین دارایی‌های بازار کریپتوکارنسی دانست؛ پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خوصوص آینده و اهداف آن، مقاله کاردانو چیست را مطالعه کنید.

سوالات زیادی از جمله نحوه خرید و فروش، آینده، اهداف و کیف پول کاردانو، در ذهن علاقه‌مندان به این ارز وجود دارد. به همین دلیل صرافکس قصد دارید در این مقاله به معرفی بهترین کیف پول‌های کاردانو یا همان ADA بپردازیم.

کیف پول کاردانو چیست؟

کیف پول cardano در حقیقت به عنوان ابزاری شناخته می‌شود که با بلاک چین آن در حال تعامل است. این کیف پول به شما امکاناتی چون ارسال، دریافت، حفظ و استیک کاردانو را نیز ارائه می‌دهد. شما پس از خرید کاردانو می‌توانید این رمز ارز را به کیف پول خود انتقال دهید. کیف پول‌های ارز دیجیتال، امن‌ترین مکان برای نگهداری و ذخیره دارایی‌های دیجیتال است.

با کیف پول بومی کاردانو شما قادر خواهید بود که توکن‌های موجود قابل تعویض و همچنین ان اف تی های کاردانو (Cardano NFT) که به توکن غیر قابل تعویض معروف است را مدیریت نمایید. با توجه به اهمیت امنیت در دنیای ارزهای دیجیتال، استفاده کردن از کیف پول ایمن کاردانو بسیار به چشم می‌آید. روشن بودن آینده کاردانو نیز عاملی است که باید در انتخاب کیف پول مناسب برای این ارز دیجیتال دقت کرد.

مطلب پیشنهادی: بررسی قیمت کاردانو به صورت لحظه ای همراه با نمودار تحلیل تکنیکال

کیف پول کاردانو چیست؟

انواع کیف پول کاردانو (cardano)

برای اینکه نقل و انتقالی در دنیای رمز ارزها انجام دهید به آدرس کیف پول نصب شده احتیاج دارید. این آدرس کیف پول کاردانو در تراست ولت و سایر کیف‌ پول‌ها را می‌توانید از داخل آن پیدا کنید. شاید در ابتدا این سوال برایتان به وجود بیاید که چگونه کیف پول کاردانو بسازیم. برای ساختن کیف پول کاردانو باید انواع آن را بشناسید. این کیف پول شامل دو مورد است: حافظه ذخیره سازی سرد (Cold Storage) و حافظه ذخیره سازی گرم ( Hot Storage).

در واقع حافظه ذخیره سازی سرد، همان کیف پول‌های سخت افزاری است. کیف پول‌های گرم، والت‌های نرم افزاری هستند که در انواع مختلف موجود هستند. کیف پول گرم شامل کیف پول دسکتاپ، کیف پول افزونه مرورگر، کیف پول موبایل و کیف پول تحت وب می‌شود. به علاوه برخی از این انواع به کیف پول استیک کاردانو معروف هستند. در ادامه مطلب در مورد نصب کیف پول کاردانو در لجر و سایر موارد توضیجاتی را ارائه خواهیم کرد.

بهترین کیف پول کاردانو در حال حاضر

به همان صورتی که شما قادر هستید خرید و فروش ADA را از صرافی معتبری انجام دهید، باید کیف پول با امنیت بالایی برای کاردانو انتخاب کنید. در ادامه چند مورد از کیف پول‌های معتبر کاردانو را برای شما به اختصار معرفی می‌کنیم.

کیف پول ددالوس (Deadalus Wallet)

کیف پول Deadalus که در حال حاضر نوع دسکتاپ آن موجود است، به عنوان کیف پول رسمی Cardano به حساب می‌آید. در دو سیستم عامل ویندوز و مک به صورت متن باز عرضه شده است.

این کیف پول از استیک ارز دیجیتال کاردانو پشتیبانی می‌کند. ددالوس همه توکن‌های بلاکچین کاردانو را تحت پوشش قرار می‌دهد و قابلیت ایجاد چندین کیف پول را به شما می‌دهد.

کیف پول یوروی (Yoroi Wallet)

این کیف پول هم به صورت افزونه در مرورگرهای کروم، فایرفاکس و سایر مرورگرها در دسترس است و هم قابل نصب روی موبایل شما می‌باشد. دانلود Yoroi بسیار سریع است و ویژگی‌های مناسبی را به شما ارائه می‌دهد.

یوروی از استیک رمز ارز کاردانو و همه توکن‌های بلاک‌چین کاردانو پشتیبانی می‌کند. یوروی با هر کدام از  Ledger Nano X  و Trezor Model T به راحتی کار خواهد کرد.

کیف پول لجر نانو اس

کیف پول Ledger Nano S از جمله کیف پول‌های امن به حساب می‌آید که به صورت سخت افزاری برای کاردانو ایجاد گردیده است. لجر نانو اس به شما اجازه می‌دهد در فضایی آفلاین، تمامی کلیدهای خصوصی خود را نگهداری کنید. این کیف پول به جز ADA از دیگر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند.

کیف پول گواردا والت (Guarda Wallet)

کیف پول گواردا والت (Guarda Wallet) طبق ادعای تیم سازنده آن از امنیت بالایی برخوردار بوده و کلیدهای خصوصی و عمومی آن فقط در اختیار سازنده قرار می‌گیرد. کیف پول Guarda از تمام پلتفرم‌های چه در موبایل، چه در فضای دسکتاپ و چه در مرورگر پشتیبانی می‌کند.

این کیف پول علاوه بر کاردانو از بسیاری از رمز ارزها نیز پشتیبانی می‌کند. این کیف پول قابلیت این را دارد که از درون خود رمز ارزها را به هم تبدیل کند.

سایر کیف پول‌های کاردانو

علاوه بر مواردی که در بالا از انواع کیف پول‌های کاردانو به آن اشاره شد، می‌توان سایر کیف پول‌های رمز ارز کاردانو را نام برد. در موارد کیف پول نرم افزاری می‌توان به کیف پول اتمیک کاردانو، گرو والت GeroWallet، کیف پول تایفون Typhon، کیف پول فلینت Flint و سایر کیف پول‌ها اشاره کرد.

به کیف پول‌های سخت افزاری مثل کیف پول دی سنت D’CENT، تروز مدل تی (Trezor Model T) و لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) نیز می‌توان اشاره نمود. شما نیاز دارید مناسب‌ترین و امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال کاردانو را شناسایی و از آن استفاده کنید.

سایر کیف پول‌های کاردانو

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مورد انتخاب بهترین و امن ترین کیف پول کاردانو گفته شد، شما باید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در این مطلب از صرافکس تمام سعی خود را کردیم که برترین کیف پول‌های کاردانو را به شما معرفی کنیم و شما بهترین انتخاب را انجام دهید.

سوالات متداول کیف پول کاردانو

آیا ارز دیجیتال کاردانو کیف پولی اختصاصی دارد؟

کیف پول ددالوس به عنوان کیف پول اختصاصی کاردانو شناخته می‌شود.

آیا کیف پول تراست والت از رمز ارز کاردانو پشتیبانی می‌کند؟

در حال حاضر تراست والت از رمز ارز کاردانو پشتیبانی می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا