آموزش

سایت گلس نود چیست؟ Glassnode چه راهکارهایی را ارائه می‌دهد؟

سایت گلس نود یا پلتفرم glassnode یک پایگاه داده در دنیای بلاک چین است که با استفاده از تحلیل‌ درون زنجیره ای (On Chain) خود، به کاربرانش اطلاعات دقیقی را از جریان سرمایه در این حوزه ارائه می‌دهد.

این سایت به وسیله تحلیل‌های درون زنجیره‌ای خود، اطلاعات بسیار دقیق‌تری نسبت به سایر رقبایش در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. با بررسی کردن جریان سرمایه در بلاک چین، این سایت به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به سؤالات مختلفشان پاسخ دهند.

این سوالات شامل مواردی که موثر هستند در قیمت گذاری هر ارز دیجیتال هم می‌شوند. به طور کلی، سایت گلس نود با استفاده از تحلیل On Chain، اطلاعات دقیقی را در مورد بلاک چین فراهم خواهد کرد.

این سایت به کاربرانش امکان می‌دهد تا از این اطلاعات برای تحلیل و پیش‌بینی بازار استفاده کنند. در ادامه این مقاله از صرافکس با ما همراه باشید تا در مورد سایت گلس نود مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی پلتفرم و سایت گلس نود

سایت گلس نود در سال ۲۰۱۸ در آلمان کار خود را آغاز کرد و اکنون دفتر مرکزی آن در شهر زوگ سوئیس واقع شده است. این سایت برای تحلیل ارزهای دیجیتال بر اساس اطلاعات دریافتی از بلاک چین آن‌ها، یک پلتفرم را ایجاد کرده است.

کاربر با استفاده از تحلیل‌های درون زنجیره‌ای، اطلاعات دقیقی را در مورد بلاک چین‌های ارزهای دیجیتال دریافت خواهد کرد. به طور خاص باید گفت که شیوه فعالیت اختصاصی این پلتفرم به شکلی است که داده‌های هوشمند آن توسط انواع مختلف بلاک چین ایجاد خواهد شد.

اطلاعاتی که از سایت گلس نود در دسترس است، به دلیل استفاده از تحلیل‌های درون زنجیره‌ای، بسیار دقیق‌تر از سایر سایت‌هایی مثل کوین مارکت کپ است. سایت گلس نود در مورد هر دارایی  اطلاعات خوبی را ارائه خواهد داد. فرقی ندارد این دارایی با روش‌های اثبات سهام (POS) و یا اثبات کار (POW) ایجاد شده باشد.

اکنون این پلتفرم به عنوان یکی از بهترین سایت‌های تحلیل آن چین مطرح است. در حقیقت، سایت گلس نود با ارائه داده‌های دقیق و شفاف از بلاک چین‌های ارزهای دیجیتال به کاربران این امکان را می‌دهد تا بهترین تصمیمات در مورد سرمایه‌گذاری را اتخاذ کنند.

معرفی پلتفرم و سایت گلس نود

قابلیت‌ها و مزایای گلس نود

زمانی که به معرفی پلتفرم گلس نود و آموزش استفاده از سایتش می پردازیم، باید داده‌هایی که این پلتفرم برای کاربرانش فراهم می‌کند، را بشناسید. به این شکل کاربران می‌توانند با دیتاهای بلاکچین و ارزهای دیجیتال به خوبی آشنا شوند و با استفاده از این داده‌ها، تحلیل‌های عمیق‌تری را انجام دهند.

این تحلیل‌های دقیق و عمیق، به تصمیمات بهتری در مورد سرمایه‌گذاری منجر خواهد شد. این پلتفرم مزایا و قابلیت‌های زیادی را به کاربر خود ارائه می‌دهد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • یکپارچه سازی نمودار TradingView
  • نمایش چندین نمودار در کنار هم
  • بخش کاتالوگ متریک (Metric Catalog) برای پیدا کردن معیار کاربر
  • وجود بخش Glassnode Insights
  • بخش اصلی سایت یعنی استودیو گلس نود (Glassnode Studio)

هزینه استفاده از سایت گلس نود

تمامی امکانات و دیتاهای موجود در سایت Glassnode برای کاربران، به صورت جامع و کامل ارائه شده است. برای بهره مندی کامل از این پلتفرم باید اشتراک آن را داشته باشید. این پلتفرم دارای دو نوع اشتراک است و خرید آن موجب می‌شود که شما بهترین عملکرد این سایت را تجربه کنید. در زیر به معرفی این دو نوع اشتراک پرداخته‌ایم:

  1. اشتراک ماهانه معمولی: برای این اشتراک در هر ماه باید مبلغی به میزان ۳۹ دلار پرداخت کنید. همچنین با پرداخت کامل اشتراک یکساله، شامل تخفیف خوبی در مبلغ نهایی خواهید شد.
  2. اشتراک حرفه‌ای و پیشرفته: این اشتراک با قیمت ۷۹۹ دلار در هر ماه در دسترس است. در صورت پرداخت سالانه و به صورت یکجا، تخفیف خوبی از طرف سایت به کاربر اعطا خواهد شد.

با خریداری هر یک از این دو اشتراک معرفی شده، کاربران به امکانات و دیتاهای مفیدی دسترسی پیدا خواهند کرد. داشتن این امکانات، مزایایی را برای هر کاربر فراهم خواهد کرد. با این قابلیت کاربر تحلیل‌های عمیق‌تری را انجام داده و تصمیمات بهتری را در مورد سرمایه‌گذاری خود خواهد گرفت.

طریقه ثبت نام در glassnode

گام اول: وارد سایت شده و بر روی Sign Up یکبار کلیک کنید.

گام دوم: ورود مشخصات خود که شامل نام و نام خانوادگی می‌شود، را به شکل صحیح انجام دهید.

گام سوم: در قسمت مشخص شده، آدرس ایمیل خود را بنویسید.

گام چهارم: رمز عبور خود که شامل هشت حرف یا عدد است را وارد کنید.

گام پنجم: تایید تمام اطلاعات وارد شده و خواندن توافقنامه بین کاربر و سایت را انجام دهید.

گام ششم: تایید ایمیل خود را در مرحله پایانی به انجام رسانید.

اتصال کیف پول به glassnode

برای استفاده از کیف پول با Glassnode، می توانید آدرس کیف پول خود را به Glassnode متصل کنید تا به داده ها و ابزار مختلف بلاک چین دسترسی داشته باشید. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کند:

  1. به حساب Glassnode خود وارد شوید.
  2. روی تب “Portfolio” در منوی ناوبری بالا کلیک کنید.
  3. بر روی دکمه “افزودن آدرس کیف پول” کلیک کنید.
  4. نوع کیف پول خود را از لیست کیف پول های پشتیبانی شده انتخاب کنید و اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهید.
  5. آدرس کیف پول خود را تأیید کنید و تغییرات را ذخیره کنید.

هنگامی که آدرس کیف پول خود را به Glassnode اضافه کردید، می توانید عملکرد نمونه کار خود را ردیابی کنید و به داده های مختلف بلاک چین مربوط به کیف پول خود دسترسی پیدا کنید.

طریقه ثبت نام در glassnode

جمع بندی

امروزه تحلیل‌های آن‌چین برای ارزهای دیجیتال به‌ صورت ویژه به کار خواهد رفت. در مقایسه با سایر تحلیل‌ها مانند فاندامنتال و تکنیکال، این تحلیل‌ها مختص به ارزهای دیجیتال هستند. سایت و پلتفرم Glassnode نیز یکی از بهترین ابزارهای تحلیل آن‌چین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

استفاده از این ابزار نه تنها برای افراد تازه کار و مبتدی، بلکه برای بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران حرفه‌ای نیز بسیار مفید خواهد بود. این سایت به همه کاربرانش این کمک را می‌کند تا تحلیل‌های عمیق‌تری را انجام داده و تصمیمات بهتری را در مورد سرمایه‌گذاری خود بگیرند.

سوالات متداول

سایت glassnode چند نوع اکانت به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

سایت glassnode به کاربران خود دو نوع اکانت ارائه خواهد داد. این اکانت‌ها شامل حساب کاربری ماهانه و نوع حرفه‌ای و پیشرفته است.

برای داشتن حساب حرفه‌ای در سایت glassnode باید چه مقدار هزینه انجام داد؟

برای داشتن حساب پیشرفته در این سایت، باید ماهانه هزینه‌ای برابر با 799 دلار پرداخت کرد. همچنین با پرداخت‌های به صورت کامل و سالانه، این سایت تخفیف خوبی را برای شما در نظر می‌گیرد.

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا