آموزش

استخراج ترون رایگان + معرفی 7 سایت برای استخراج ترون

استخراج ترون مثل دیگر ارزهای دیجیتال، راهکاری برای کسب درآمد و سرمایه گذاری است. با توجه به اینکه این ارز مبتنی بر الگوریتم POW بوده می توان آن را از طریق استیکینگ و راه های دیگر به دست آورد و در کیف پول ترون لینک آن را ذخیره کرد. در ادامه این مقاله از صرافکس به صورت کامل به موضوعاتی پیرامون استخراج ترون میپردازیم:

  • آیا ترون قابل استخراج است؟
  • نحوه استخراج ترون TRON
  • آیا ماینینگ ترون ارزش دارد؟
  • معرفی سایت های استخراج ترون
  • نحوه استخراج ترون با کامپیوتر

آیا ترون قابل استخراج است؟

با توجه به این که اطلاع کامل درمورد ترون چیست دارید، حتما میدانید که ارز دیجیتال ترون به عنوان یک توکن از الگوریتم اثبات سهام (POS) استفاده می کند. همین امر سبب شده که فقط از طریق خرید ترون یا از روش استیک کردن برای به دست آوردن آن اقدام نمود. به این معنا که ترون و به طور کلی ارزهای دیجیتالی که از الگوریتم POS استفاده می کنند، قابل ماین کردن با سخت افزارها نیست و باید در ازای استیک این رمز ارز پاداش دریافت کنید. به بیان ساده تر می توان گفت فرآیند استیکینگ به این صورت است که شما می توانید در ازای قفل دارایی های خود در بازه زمانی تعیین شده و مشخص، ارز ترون (TRX) را به عنوان پاداش دریافت کنید.

در بین ارزهای دیجیتالی که در بازار وجود دارد، ارزهایی که بر پایه اثبات کار (POW) هستند، قابلیت استخراج را دارند. ماینرهای شبکه ها و بلاکچین هایی که در این دسته بندی قرار میگیرند، برای تایید تراکنش و دریافت پاداش با یکدیگر رقابت می کنند.

آیا ترون قابل استخراج است؟

نحوه استخراج ترون TRON

فرآیند استخراج ارز دیجیتال در شبکه هایی که از الگوریتم POW (Proof of Work) استفاده می کنند، توسط افرادی به نام ماینر صورت میگیرد.  جالب است بدانید که به طور کلی و از لحاظ فنی، چیزی به اسم استخراج برای ارز ترون وجود ندارد و تنها یک امر مصطلح میان کاربران است اما در اصل یک فرآیند کسب پاداش به شکل ترون است و استخراجی در کار نیست. یکی از ساده ترین و کوتاه ترین راه ها برای استخراج و ماین ترون، استفاده از سایت هایی است که با استفاده از تجهیزات ماینینگ شما، ترون پاداش می دهد. در واقع روند کار به صورت است که شما به مشاهده تبلیغات پرداخته یا با بازی در وبسایت های مورد نظر، پاداشی در قالب ترون دریافت می کنید. به این نکته توجه داشته باشید که نمی توان به این سایت ها به عنوان یک منبع درآمد نگاه کرد چرا که برای به دست آوردن مبلغ قابل توجهی از ترون، باید زمان بسیار زیادی را صرف کنید. در غیر این صورت پاداش اهدا شده مبلغی بسیار ناچیز خواهد بود.

بررسی قیمت ترون به صورت لحظه ای

آیا ماینینگ ترون ارزش دارد؟

سایت های استخراج ترون

همانطور که پیشتر گفتیم، یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای استخراج ترون، فعالیت در وب سایت های مخصوص ترون است. از جمله فعالیت هایی که کاربران می توانند در وبسایت ها برای استخراج ترون انجام دهند، شامل مواردی مثل شرکت در نظرسنجی ها، بازی کردن، دعوت از دوستان و تماشای ویدئوهای تبلیغاتی است.

البته در نظر داشته باشید که این وبسایت ها منبع درآمد معقولی نیستند و ممکن است در بعضی مواقع اکسم و کلاهبرداری و برای سرقت رمز ارزهای شما باشند. از جمله سایت های مناسب و معتبر برای استخراج ترون، عبارت است از:

  • سایت Faucet Crypto
  • سایت Idle Empire
  • سایت Tron Game
  • سایت Miner land
  • سایت Tron mining.com
  • سایت Tronlyfast

نحوه استخراج ترون با کامپیوتر

برای استخراج ترون از طریق فعالیت در سایت های مختلف، برای مثال سایت هایی که در بالا معرفی کردیم، استفاده از کامپیوتر برای استخراج ترون بهترین راه است. با این حال زیر نظر داشتن نمودار سود آوری استخراج هنگام استفاده از کامپیوتر از مهمترین نکاتی است که برای رسیدن به درآمد بیشتر در هر مرحله باید در نظر داشته باشید.

نحوه استخراج ترون با کامپیوتر چگونه است؟

سوالات متداول

بهترین سایت استخراج ترون چه سایت هایی است؟

سایت های برای استخراج ترون وجود دارد که شامل سایت هایی مثل Miner land و Tronly fast می شود، برای اطلاع از سایت های بیشتر به مطالعه این مقاله بپردازید.

استخراج ترون با گوشی چگونه است؟

شما می توانید با استفاده از سایت هایی که برای استخراج ترون با گوشی مناسب است کار کرده و به راحتی به کسب درآمد از این طریق بپردازید.

جمع بندی

آنچه در این مقاله از صرافکس خواندید به صورت زیر است:

  • ارز ترون مبتنی بر POW بوده است و تمامی ارزهایی که از این الگوریتم استفاده میکنند، قابلیت استخراج را دارند.
  • یکی از ساده ترین روش ها برای استخراج ترون به این صورت است که با استفاده از سایت های مخصوص به ماینیگ کردن بپردازید.
  • استخراج ترون از طریق سایت هایی مثل (com، Miner land و…) انجام می شود که می توانید در آن ها به انجام بازی، دعوت دوستان و… بپردازید.
  • استخراج ترون با کامپیوتر یکی از ساده ترین راه هایی است که مبتدی ها می توانند از آن به راحتی استفاده نمایند.
5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا