آموزش

بازی رایگان دراگوناری (Dragonary) چیست؟ + نحوه کسب درآمد

با گسترش بازی‌های تحت شبکه بلاکچین، طرفداران خاصی را در این حوزه پیدا کرده است. بازی رایگان دراگوناری یکی از این گیم‌هایی است که در فضای آنلاین توانسته سهم خوبی از بازار بازی‌های کریپتویی به دست بیاورد. این بازی دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود است و مزیت رقابتی خوبی را نسبت به سایر رقبای خود پیدا کرده است. 

به علاوه ایجاد بستری برای کسب درآمد برای کاربران خود جذابیت آن را دو چندان کرده است. کاربر با اختصاص وقت آزاد خود در طی روز، علاوه بر ایجاد سرگرمی، به کسب درآمد مشغول می‌شود. شاید حسن این بازی شروع رایگانش باشد، زیرا که بسیاری از بازی‌هایی به این سبک در ابتدا از کاربر مبلغی را دریافت می‌کنند. 

رایگان بودن این بازی کریپتویی به صورتی است که نیاز به پرداخت هیچ‌گونه وجهی در ابتدای بازی نیست. بسیاری از صاحب نظران آن را یک فرصت عالی برای کسب درآمد در فضای مجازی می‌دانند. در این مقاله از صرافکس قصد داریم تا در مورد بازی رایگان دراگوناری (Dragonary) مطالب مفیدی را به شما ارائه دهیم.

آشنایی با بازی رایگان دراگوناری

بازی رایگان دراگوناری در اصل در گروه بازی‌هایی قرار می‌گیرد که به بازیکنان و کاربران خود توکن‌های غیر قابل تعویضی یا همان NFT را پاداش می‌دهد. این بازی به صورت داستانی با هدف پیروز شدن و طی مراحل مشخص، برنامه‌ریزی شده است. در مرحله‌های گوناگون این بازی، یک ارتش قدرتمند از اژدهاهایی با توانایی بالا که جذابیت خاصی به بازی داده است را خواهید داشت.

در طی این بازی شما با مجموعه‌ای از پاداش‌ها و جوایز مواجه هستید و موجب شده که بسیاری از کاربران آن را زمان زیادی را صرف این بازی کنند. ارائه جوایز این بازی به صورتی است که می‌توان مدعی شد کمتر رقیبی توانایی این کار را داشته است و به عنوان برگ برنده‌ای در میان رقبا به حساب آمده است. 

نحوه ساختن حساب در بازی Dragonary

این بازی رایگان دارای محدوده سنی خاصی نیست و همه کاربران قادر هستند از آن به راحتی کسب درآمد داشته باشند. این بازی قابلیت اجرا در کامپیوتر، گوشی‌های اندروید و آیفون را دارد و جامعه هدف بزرگی را برای خود انتخاب کرده است. شما هر آنچه که در بازی خریداری می‌کنید، امکان فروشش را در فردای خرید خود خواهید داشت و می‌توانید کسب سود داشته باشید. 

مطلب پیشنهادی: آموزش کامل بازی Sorare

نحوه ساختن حساب در بازی Dragonary

با توجه به محیط کاربری بسیار کاربرپسند این بازی، شما به سادگی قادر خواهید بود در آن حساب مختص به خود را ایجاد کنید. اگر وارد سایت این بازی شوید کافی است گزینه Play for Free را پیدا کنید. 

بدون داشتن هیچ کیف پولی و یا نرم افزاری به راحتی مالک یک حساب شوید. بعد از انتخاب این گزینه وارد صفحه‌ای می‌شوید که از شما می‌خواهد از اکانت گوگل یا فیس بوک خود استفاده کنید. پس از طی مراحل ثبت نام با استفاده از اکانت ایجاد شده وارد بازی شوید. 

وقتی که وارد این بازی می‌شوید یک کیف پول بومی به شما داده خواهد شد و در قسمت داشبورد خواهید توانست کیف پول خود را ببینید.

چگونگی شروع بازی Dragonary

شما می توانید هنگامی که فرآیند ایجاد حساب کاربری را به شیوه کامل انجام دادید، از سایت بازی، نرم‌افزار آن را دانلود نمایید. توصیه می‌شود از پلتفرم های ios، اندروید و ویندوز هر کدام را که متناسب با استفاده شما است، انتخاب نمایید. پس از دانلود و نصب بازی وارد حساب کاربری خود شوید در همان ابتدا به شما سه اژدها اهدا خواهد شد. 

شما می‌توانید سطح این سه اژدها را ارتقا دهید، برای این کار باید ماموریت‌های خواسته شده و اهداف مشخص شده را به درستی به انجام رسانید. البته می‌توانید به خود بازی اجازه دهید تا بهترین مسیر را برای ارتقا به شما ارائه دهد. 

نحوه کسب درآمد از بازی رایگان دراگوناری

به هر حال به شما پیشنهاد می‌شود این کار را به شخصه انجام دهید تا آنگونه که امکان دارد با استفاده از علایق و خواسته‌های خود انجام دهید. همچنین بسیاری از کاربران این بازی، راه دوم را به کاربران جدید توصیه می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: آموزش کسب درآمد با بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

نحوه کسب درآمد از بازی رایگان دراگوناری

روش‌های زیادی برای کسب درآمد از بازی رایگان دراگوناری وجود دارد، که شما هم‌زمان با لذت بردن از این بازی می‌توانید به امر کسب درآمد نیز مشغول شوید. همانگونه که گفته شد به وسیله سه اژدهای رایگانی که در ابتدای بازی به شما اهدا شده است، می‌تواند شما را به کسب درآمد هدایت کند. 

توکن‌های این بازی که با نماد CYT شناخته می‌شود، با تکمیل مراحل فعالیت‌های روزانه، بین بازیکنان تقسیم خواهد شد. شما با ورود به قسمت ماموریت و سپس با انتخاب یکی از ماموریت‌های ارائه شده، می توانید به بازی مشغول شوید. 

هر ماموریت از شما مقداری انرژی کسر خواهد کرد و با تکمیل هر ماموریت به شما پاداش‌هایی مانند ابسیدین (Obsidians) و یا تجربه و یا سایر موارد اهدا خواهد شد. با توجه به کمیاب بودن اژدها مقدار توکن هر بازیکن در هر ماموریت فرق دارد.

شما با استفاده از توکن غیر مثلی این بازی کسب درآمد خوبی را برای خود حاصل می‌کنید. همیشه راه‌های زیادی برای خرید و فروش توکن ان اف تی (NFT) این بازی وجود دارد. شما باید به دنبال منحصر به فرد کردن اژدهای خود باشید و به همان میزان توکن غیر مثلثی شما با ارزش می‌شود. 

راه‌های زیادی برای منحصر به فرد کردن اژدها وجود دارد و شما باید به دنبال این راه‌ها برای ایجاد اژدهایی نادر باشید. منظور از اژدهای منحصربه‌فرد، آن دراگونی است که تقریباً رشد و ارتقاء خود را نسبت به سایرین انجام داده است. به هر حال شما با داشتن اژدهاهای منحصربه‌فرد و نادر قادر خواهید بود، حجم بیشتری از سی وای تی (CYT) را به دست آورید.

نحوه استخراج ارز دیجیتال از بازی رایگان دراگوناری

نحوه استخراج ارز دیجیتال از بازی رایگان دراگوناری

شما با استخراج ارز دیجیتال از بازی رایگان دراگوناری قادر هستید که این توکن بازی را تصاحب کنید. همانگونه که گفته شد شما با تکمیل ماموریت‌های ارائه شده خواهید توانست، توکن پاداش را دریافت کنید. با توجه به عرضه توکن این بازی، بازیکنان انتظار دارند که محدودیت خاصی در بازی شاهد باشند. 

باید گفت هر بازیکن یا کاربری که با دیگران متفاوت‌تر باشد و شیوه‌های به خصوصی در جهت موفقیت را در پیش گرفته باشد، مقدار توکن بیشتری را کسب خواهد کرد. بنابراین شما با داشتن همان سه اژدهای اولیه خواهید توانست حساب کاربری خود را منحصر به‌فرد کنید. کاربران این روش را به راهی برای استخراج ارز دیجیتال در این بازی به حساب می‌آورند.

سخن پایانی

امروزه بازی‌هایی که مبتنی بر فضای بلاک چین هستند در میان کاربران و بازیکنان این حوزه بسیار محبوب شده‌اند. یکی از این بازی‌ها که در مورد آن صحبت شد، بازی رایگان دراگوناری است. این بازی به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و به هنگام ورود به آن از شما هیچ‌گونه مبلغی درخواست نمی‌شود. 

این ویژگی باعث شده که در میان کاربران محبوبیت خاصی پیدا کند، چرا که با توجه به محدودیت‌هایی که برای کاربران وجود دارد امکان هزینه‌کرد در ابتدای بازی وجود ندارد. با این وجود بازی رایگان دراگوناری با درک این محدودیت‌ها به کاربر اجازه کسب درآمد را خواهد داد. 

در این مقاله سعی شد که در مورد بازی رایگان دراگوناری و نحوه کسب درآمد از آن به شما اطلاعات مفیدی ارائه شود. به شما پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال بازی مناسبی در این حوزه هستید حتما آن را تجربه کنید.

سوالات متداول

آیا کسب درآمد از بازی رایگان دراگوناری امکان دارد؟

در پاسخ باید گفت بله. شما با ثبت نام در این بازی و انجام مراحل خواسته شده، می‌توانید به درآمد خوبی برسید. البته باید ماموریت‌های خود را به درستی طی کنید.

آیا بازی رایگان دراگوناری دارای امنیت بالایی است؟

امنیت این بازی بسیار بالا است و از پیشرفته‌ترین روش‌ها برای حفظ حساب کاربری کاربرانش استفاده می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا