آموزش

بررسی آینده کاردانو + 3 دلیل رشد نکردن کاردانو

آینده کاردانو طبق مطالعات تحلیلگران و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال که از طریق تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال و… انجام میگیرد، قابل بررسی و پیش بینی است. برای این که بدانید کاردانو چیست باید بگوییم که یکی از رقبای مهم برای اتریوم می باشد که در چند سال گذشته به شهرت و محبوبیت زیادی در بین سرمایه گذاران رسیده است. در ادامه این مقاله از صرافکس به نکات مهمی پیرامون بررسی آینده کاردانو می پردازیم که به صورت خلاصه عبارت است از:

  • تحلیل عملکرد کاردانو
  • بررسی آینده کاردانو از دو طریق تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال
  • آینده ارز کاردانو تا سال 2025
  • بررسی دلایل رشد نکردن کاردانو
  • و…

ارز پیشنهادی: خرید کاردانو از صرافکس.

تحلیل عملکرد کاردانو

کاردانو به عنوان نسل سوم بلاکچین ها با هدف حل مشکلات مقیاس پذیری نسل یک (مثل بیت کوین) و نسل دو (مثل اتریوم) طراحی شده است. برای این که به تحلیل درست تری از عملکرد کاردانو بپردازیم، بهتر است با ساز و کار این ارز دیجیتال هم آشنایی داشته باشیم. ارز کاردانو را از لحاظ ساز و کار می توان به دو لایه تسویه و لایه محاسبات تقسیم کرد. در لایه تسویه کاربران می توانند سکه های ADA را بین دو تا از بهترین کیف پول های کاردانو جابجا کنند.

در واقع این کار شبیه نحوه انتقال کاربرها از راه اتریوم به یکدیگر است. لایه محاسبات که هنوز هم در حال گسترش و توسعه است به کاربر این امکان را می دهد که قراردادهای هوشمند را ایجاد کرده و منعقد کند. این یکی از اصلی ترین تفاوت های کاردانو با بلاک چین های قبلی است که معمولا روی یک لایه کار می کنند.

کاردانو با ایجاد دو لایه جداگانه مزایای زیادی را برای کاربران خود به همراه دارد. درواقع ایجاد لایه محاسباتی باعث سازگاری بیشتری نسبت به اتریوم می شود. برای مثال وقتی کاربران با ملیت های متفاوت مقررات خود را تعیین می کنند، کاردانو این امکان را دارد که با توجه به قوانین آن ها چگونگی عملکرد ذخیره و دسترسی به داده ها را تغییر دهد.

این ارز دیجیتال جزو 10 ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد که با توجه به برنامه جامع و هدفمندی که برای عملکرد بهتر خود تنظیم کرده است و همچنین ساختار شبکه خلاقانه ای که دارد، می توانیم آینده درخشانی برای این ارز متصور باشیم.

تحلیل عملکرد کاردانو چگونه است؟

بررسی آینده کاردانو

یکی از عنصرهای مهم در پیش بینی رمز ارز ada، داشتن اطلاع از عوامل فنی و اساسی است که بر افزایش و کاهش قیمت کاردانو در آینده تاثیر زیادی می گذارد. از همین رو در ادامه به دو راهکار دقیقی که کارشناسان و تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال برای بررسی آینده کاردانو استفاده می کنند مثل تحلیل تکنیکال(فنی) و فاندامنتال (بنیادی) میپردازیم:

تحلیل تکنیکال

تحلیل و بررسی آینده ارزهای دیجیتال، یکی از کارهای اصولی است که قبل از سرمایه گذاری روی هر ارز دیجیتالی باید انجام شود؛ این کار به شما دید خوبی برای رشد ارزش آن در آینده می دهد. کاردانو در اکتبر 2017 وارد بازار شد که در آن زمان قیمتی حدود 0.025 دلار داشت. در سال 2018 که کاردانو مثل بقیه ارزها بازار نزولی را تجربه کرد، با قیمتی حدود 0.04 دلار معامله می شد.

این یعنی از دست دادن بیشترین حجم معاملات برای کاردانو چرا که این قیمت در سال 2019 هم ثابت ماند. کاردانو در سال 2020 همگام با بازار روند صعودی را در پیش گرفت به طوری که در سپتامبر 2021 بالاترین قیمت خود را دید. قیمت ارز دیجیتال کاردانو در آن مدت چیزی در حدود 3.1 دلار بود. چیزی نگذشت که مجدد در اوایل سال 2022 روند نزولی به خود گرفت. با تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو متوجه می شویم که کاردانو از اکتبر 2022 به صورت صعودی حرکت کرده و با افزایش 22 درصدی در بازار روبه رو بوده است.

با بررسی تعداد موج ها و شاخص RSI مشاهده می کنیم در تایم فریم هفتگی کاردانو صعودی بوده و اندیکاتور واگرایی سبز ایجاد کرده است و از خط مشکی خود که نشان دهنده روند نزولی است خارج می شود. اگر حرکت صعودی قیمت ADA ادامه پیدا کند، نزدیکترین مقاومت آن سطح 0.58 دلار خواهد بود.

تحلیل فاندامنتال

تحلیل گران فاندامنتال با بررسی آینده کاردانو، پیش بینی می کنند که قیمت ADA قابلیت تثبیت شدن را دارد و بین سطح حمایت 0.3 دلار و سطح 1 دلار که سطح مقاومت مهمی است، در نوسان خواهد بود.در صورتی که همه ارتقا های ADA با موفقیت انجام شود، ممکن است سطح مقاومت 1 دلاری در آینده بازیابی کند و روند صعودی را ادامه دهد.

بررسی آینده کاردانو به دو روش فاندامنتال و تکنیکال

آینده ارز کاردانو تا سال 2025

پیش بینی قیمت ارز کاردانو از این روی اهمیت دارد که شما می توانید با اطلاع و بررسی آینده ارز کاردانو، از میزان سود و ضرر احتمالی در سرمایه خود مطلع شوید. برای این که با آگاهی بیشتری اقدام به سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال کنید، در ادامه با ما همراه باشید و پیش بینی قیمت و آینده ارز کاردانو را تا سال 2025 بخوانید:

آینده ارز کاردانو در سال 2023

کارشناسان ارز دیجیتال آینده مثبتی برای قیمت ارز کاردانو برای سال 2023 ارائه کرده اند که انتظار می رود در سال 2023 شاهد قیمتی در حدود 0.72 دلار برای این ارز باشیم. سایت های مختلفی به پیش بینی قیمت ارز کاردانو پرداخته اند که از جمله انها می توان به سایت دیجیتال کوین پرایس اشاره کرد که اینطور پیش بینی می کند که کاردانو در سال 2023شاهد افزایش سود 120 درصدی نسبت به قبل خواهد بود و میتواند به قیمتی در حدود 0.88 دلار برسد.

آینده ارز کاردانو در سال 2024

طبق نظر کارشناسان و تحلیلگران این حوزه و با توجه به پیش بینی آن ها در مورد این ارز، کاردانو دارای قیمتی حداقل 1.3 دلار و بالاترین قیمت برای این ارز در این سال، 1.75 دلار پیش بینی شده است.

آینده ارز کاردانو در سال 2025

سایت های معتبری در حوزه ارز دیجیتال به بررسی آینده کاردانو و پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2025 پرداخته اند. باتوجه به گفته ها و پیش بینی های آن ها درمورد این ارز که نوسان های زیادی را پشت سر گذاشته است، به این صورت است که قیمت کاردانو در سال 2025 به حدود 2.20 دلار رسیده که این حداکثر قیمتی است که می تواند برای کاردانو در این سال در نظر گرفت و حداقل قیمت پیش بینی شده آن قیمتی در حدود 1.9 دلار است.

آینده ارز کاردانو در سال 2025 چگونه است؟

دلیل رشد نکردن کاردانو

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران دلایل رشد نکردن ارز کاردانو را در سال 2022 اینطور بیان کرده اند:

  • بالا بودن میزان عرضه ADA
  • وجود اختلالات در سیستم بانک مرکزی ایالات متحده
  • سقوط چشمگیر بازار رمز ارزها و ارزهای دیجیتال در سال 2022
  • توسعه یافتن رقبای مهم کاردانو از جمله BITGERT

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2025 به چه صورت است؟

کارشناسان طبق تحلیل بازار و با دانش و اطلاعات به روز خود به بررسی آینده کاردانو پرداخته اند و این طور گفته می شود که احتمال این که در سال 2025 کاردانو با حداکثر قیمت 2.20 دلار معامله شود وجود دارد.

آیا کاردانو 150 دلاری امکان پذیر است؟

با توجه به تاریخچه کاردانو و آنچه هاسکینسون در سال 2021 ادعا نمود که این ارز تا اخر 2021 معادل 150 دلار می شود و بررسی شواهد این امر به زودی محقق نخواهد شد.

جمع بندی

آنچه در این مقاله از صرافکس خواندیم به صورت زیر است:

  • برای اینکه تحلیل درستی از عملکرد کاردانو داشته باشیم، بهتر است با سازوکار این ارز که به صورت دو لایه ای انجام می شود آشنا شویم.
  • بررسی آینده کاردانو و قیمت کاردانو در آینده به این علت که چشم اندازی بهتر برای سرمایه گذاری می دهد، اهمیت زیادی دارد که از دو راه تحلیل تکنیکال و فاندامنتال به صورت دقیق و علمی می توان پیش بینی کرد.
  • به بررسی آینده کاردانو و پیش بینی قیمت آن تا سال 2025 با توجه به تحلیل کارشناسان و افراد صاحب نظر در حوزه ارز دیجیتال پرداختیم.
  • از جمله دلایلی که برای رشد نکردن ارز کاردانو وجود دارد دلایلی است مثل بالا بودن عرضه ADA، وجود اختلالات در سیستم های بانکی و… .
  • و…
3/5 - (2 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا