آموزش

معرفی بهترین پروژه های کاردانو در سال 2023

از بلاک چین‌های غیر متمرکز و بسیار معروف در بازار ارزهای دیجیتال می‌توان به شبکه کاردانو اشاره کرد. این شبکه بر اساس الگوریتم اثبات سهام در حال فعالیت است و پروژه های کاردانو در آن در حال تعریف، اجرا و توسعه هستند. 

مکانیسم کاردانو به شکلی است که هر روز در حال رشد و توسعه است؛ به صورتی که با تعریف پروژه‌ های جدید در فضای بلاکچین خود فعالیت می‌کند. در حال حاضر کاردانو صدها پروژه مبتنی بر بلاک چین خود را شامل می‌شود و توسعه دهندگان بر روی موارد زیادی در حال کار کردن هستند. 

از جمله ویژگی‌های پروژه های کاردانو می‌توان به ارزان بودن، دسترسی آسان، سرعت زیاد و نیز نداشتن هیچ مشکلی برای رشد برخلاف سایر شبکه‌ها با کارمزدهای زیاد اشاره کرد. 

می‌توان این ادعا را داشت که کاردانو یکی از بهترین بسترها را برای ایجاد بسیاری از پروژه‌های مالی، بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی در فضای بلاک چین فراهم کرده است. در این مقاله از صرافکس ما به بررسی بهترین پروژه های کاردانو و نوع فعالیت آن‌ها خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از قیمت و خرید کاردانو کلیک کنید.

اهمیت پروژه های کاردانو

همانطور که گفته شد کاردانو از یک نظام غیر متمرکز پیروی می‌کند که در حال توسعه و پیشرفت است. توکن این ارز دیجیتال به نام ADA شناخته می‌شود و از الگوریتم اثبات سهام پیروی می‌کند. پروتکل این شبکه به شکل ویژه‌ای کار می‌کند که نامش اوروبروس است.

اوروبروس توانایی این را دارد که به سرعت تعداد زیادی تراکنش را در ثانیه به انجام برساند. رشد و توسعه پروژه های کاردانو بسیار زیاد بر روی امنیت، سرعت و تعداد تراکنش‌ها متمرکز  شده است. 

به علاوه کاردانو تمام تلاش خود را معطوف به استفاده از تکنولوژی‌های بروز و جدید کرده است.  به صورتی که حتی در بسیاری از فعالیت‌ها و پروژه ها این مورد را بسیار شاهدش خواهید بود. از جمله ویژگی‌های اصلی که شبکه کاردانو با پروژه‌هایش به آن متصل شده، غیرمتمرکز بودن است. 

به صورتی که حتی روی استیکینگ کاردانو نیز بسیار تاثیر گذاشته است. اگر استخرهای کاردانو حجم پاداش خود را کم کنند، بیان کننده این می‌تواند باشد که تعداد توکن‌ها در حال افزایش هستند. در ادامه این مطلب به معرفی برترین پروژه‌ های Cardano خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین پروژه های کاردانو

بهترین پروژه های کاردانو

با توجه به آنچه که در مورد شبکه کاردانو به شما گفته شد، در این قسمت به معرفی برترین پروژه های کاردانو خواهیم پرداخت. این شبکه با اینکه تعداد زیادی پروژه در حال توسعه دارد، اما ما سعی داریم بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم. 

در ادامه در مورد مزیت‌های این پروژه‌ها برای شما اطلاعات دقیقی ارائه دهیم. دانستن شیوه کار پروژه های کاردانو به شما در تحلیل آینده کاردانو بسیار کمک خواهد کرد و قادر خواهید بود، روند بازار را به خوبی درک کنید.

پروژه MueslySwap

یکی از پروژه های کاردانو که کسب درآمد خوبی را فراهم کرده، MueslySwap است. این پروژه توکن اختصاصی دارد که میلک نام دارد و ابزار کارآمدی برای شرط بندی، رای گیری و اولویت‌دار کردن به حساب می‌آید. 

شما قادر هستید توکن این پروژه را به راحتی خرید و فروش کنید و از آن سهمی داشته باشید. کیف پول‌های DEX پشتیبانی کننده توکن MILK هستند.

پروژه World Mobile Token

یکی از پروژه های خوب در کاردانو، پروژه World Mobile Token است. پروژه  WMT  به کاربر اجازه می‌دهد با قیمت خیلی کم، پرداخت هزینه تماس و پیامک خود را انجام دهد. 

ارز مورد استفاده World Mobile Token همان ارز محلی کشورها است. از این جهت این پروژه جذاب و مفید است که توانایی این را دارد که خدمات گسترده‌ای را به کاربران ارائه دهد. آینده این پروژه به سمتی می‌رود که سهم بازار بسیاری از شرکت‌های مخابراتی را خواهد گرفت.

پروژه Empowa

پروژه Empowa

پروژه Empowa، یکی از پروژه های کاردانو است که در زمینه مسکن ایجاد شده است. قبل از شکل‌گیری این پروژه، پروژه RealFi خدمات خود را در زمینه مسکن به بسیاری از کاربران ارائه می‌داد. با معرفی پروژه جدیدی به نام Empowa، سهم خوبی را در بازار برایش ایجاد شد. 

کاربران هدف این پروژه بیشتر آفریقایی هستند و این پروژه آن‌ها را به سمت خرید مسکونی ارزان هدایت خواهد کرد. آینده این پروژه از این جهت روشن است که به بهبود مالکیت کمک می‌کند.

پروژه 3Charli 

شاید اسم اوراکل را شنیده باشید. امروزه بسیاری از پروژها در تلاش هستند که بهترین اوراکل را به کاربران عرضه کنند. چارلی از جمله اوراکل‌های مطرح در شبکه کاردانو است که با هدف ارائه خدمات به توسعه دهندگان و سرمایه گذاران ایجاد شده است. 

همچنین یک تیم پشتیبانی نیز از تمامی ابزارهای آن پشتیبانی می‌کند. این پروژه همچون یک جعبه ابزار کاربردی معرفی می‌شود و آینده این پروژه نیز به واسطه نوع خدمات ارائه شده آن، بسیار روشن است. امید است که بزودی شاهد این باشیم که کلیه ابزارهایش در یک پروتکل متن باز در اختیار همه کاربران قرار بگیرد.

پروژه Genius Yield

از جمله پروژه های کاردانو می‌توان به پروژه Genius Yield اشاره کرد. کلیه فعالیت‌های این پروژه روی بهینه سازی معاملات و عملکرد کاربران متمرکز شده است. این پروژه از الگوریتم‌های پیشرفته استفاده می‌کند و قادر است بهترین استراتژی‌های شناسایی شده را اجرا کند. هوش مصنوعی این پروژه روی مدیریت نقدینگی هوشمند متمرکز شده است.

پروژه JPG Store

شاید در مورد ان اف تی ها یا توکن‌های غیر قابل تعویض شنیده باشید. پروژه JPG Store از جمله پروژه های کاردانو است که یک بازار آنلاین و جذاب برای توکن‌های غیر قابل تعویض ایجاد کرده است. شما در این بازار صدها NFT را خواهید دید که قابل خریدن هستند. 

شما به وسیله پلتفرم JPG Store خواهید توانست به آن‌ها وصل شوید و خرید را انجام دهید. این کار زیاد، پیچیده نیست و از پشتیبانی خوبی برخوردار است.

پروژه Meld 

پروژه meld کاردانو

پروژه Meld  از جمله پروژه‌هایی تعریف شده که دارای چندین هدف است. این پروژه تمام تلاش خود را می‌کند تا مناسب‌ترین وام‌های فوری را به شما معرفی کند. پروژه Meld  از جمله پروژه‌های غیر متمرکز به حساب می‌آید. 

از جمله کارهایی که این پروژه انجام می‌دهد، شما را برای انجام فعالیتی قادر خواهد ساخت. آن فعالیت این است که دارایی‌های رمز ارزی خود را به شکل وثیقه، برای گرفتن وام‌هایی با بهره پایین مورد استفاده قرار دهید.

پروژه Theos

شاید فکر کنید که توکن های غیر قابل تعویض با توکن‌های قابل تعویض تناسخی ندارد، اما این چنین نیست. پروژه Theos یک همزیستی مسالمت آمیز برای این دو نوع توکن ایجاد خواهد کرد. پروژه Theos این هدف را دارد که انواع مختلف توکن را به صورت یکپارچه در بیاورد.

اهداف دیگر این پروژه به مسائل زیست محیطی مثل کاهش آلودگی و مصرف مواد آلوده کننده محیط زیست بر می‌گردد. به دلیل ویژگی‌های این پروژه بسیاری از افراد معروف آن را حمایت می‌کنند. وایت پیپر این پروژه نیز خیلی جذاب است و در مورد از همزیستی‌های این پروژه به خوبی توضیح داده است.

پروژه Yamfore

پلتفرم Yamfore روی فرآیندهای وام دهی متمرکز شده است. وام‌هایی که یامفور ارائه می‌دهد، بسیار جذاب است. یکی از ویژگی‌های این وام این است که بازپرداخت بهره الزامی نیست و وامی بسیار مطلوبی به حساب می‌آید. 

Yamfore نقش خود را در آینده DeFi به این دلیل که صرافی متمرکزی نیست، تضمین کرده است. روشی که برای توزیع توکن‌ها در این پروژه استفاده شده است، بسیار عادلانه به حساب می‌آید.

پروژه Cardstarter

پروژه کارت استارتر، یک شتاب دهنده غیر متمرکز است که تامین کننده مالی برای کارآفرینان به حساب می‌آید. با تامین شدن منابع مالی، پروژه‌های خوبی در شبکه کاردانو ایجاد می‌شود. 

توکن این پروژه CARDS نام دارد و سوخت این پروژه را برای رشد تامین خواهد کرد. ایجاد این توکن سبب شده، کاربرد آن در راه اندازی پروژه‌های جدید بسیار زیاد شود. 

پروژه IAMX

IAMX یکی از پروژه‌ های آینده دار کاردانو به حساب می‌آید. تلاش این پروژه بر این است که هویت کاربران را ایمن و قابل دسترس نگه دارد. با این پروژه کاربر تنها با طی یک گام می‌تواند  اشتراک گذاری اطلاعات را انجام دهد. 

به وسیله این پروژه هر کاربر هویتی مستقل خواهد داشت و در دستگاه خود آن را نگهداری می‌کند. این ذخیره هویت باعث می‌شود که کاربر تایید تراکنش‌هایش را به این شکل انجام دهد. هدف IAMX این است که اطلاعات کاربران را به فضای بلاکچین انتقال دهد.

پروژه AADA

اگر با فرآیندهای وام گیری و وام دهی در دنیای بلاکچین آشنا باشید، حتما اسم AADA را شنیده‌اید. AADA به کاربران برای سپرده‌گذاری ارز دیجیتال، پاداش می‌دهد. 

کاربران علاوه بر این قادر هستند دارایی‌هایی در قالب ارز دیجیتال قرض بگیرند. AADA با استفاده از پروتکل‌ خود، فرآیند وام دهی را کوتاه کرده‌ است. این کم شدن فرآیند، موجب شده که کاربر طی کردن این فرآیند برایش ارزشی مضاعف داشته باشد. 

پروژه ReVuto

پروژه کاردانو ReVuto

مدیریت اشتراک‌ها در نتفلیکس (Netflix) و اسپاتیفای (Spotify) توسط پروژه ReVuto صورت می‌گیرد. تمام فرآیند فعال سازی و غیر فعال سازی با نرم افزار این پروژه انجام خواهد شد. در این پروژه شما اشتراک‌های خود را روی پروتکلی غیرمتمرکز، تجمیع خواهید کرد. 

پروژه Indigo Protocol

پروتکل ایندگو که طرفداران زیادی دارد، به محصولات مشوق ارتباط پیدا می‌کند. این پروتکل به شما قابلیت معامله ارزهای دیجیتال دیگر را در شبکه کاردانو خواهد داد. این پروژه اجازه سرمایه گذاری زیادی را به شما خواهد داد. 

پروژه AXO 

تمرکز AXO که یک DEX به حساب می‌آید، روی طراحی‌های بهینه سازی شده است. در AXO همه معامله گران قدیمی این بازار، برنامه رسمی خود را به شکل مکتوب کرده‌اند. توسعه دهندگان این برنامه با فعالیت روی این پروژه در تلاش هستند تا هزینه‌های درون شبکه را بهینه سازی کنند. توکن بومی این پروژه MAL است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا در مورد برترین پروژه های کاردانو مطالبی را برای شما بیان کنیم. همانطور که مشخص است پروژه های کاردانو رشد و توسعه خوبی را در آینده خود می‌بینند. 

کاردانو در حال حاضر پروژه‌های زیادی را برای خود تعریف کرده است و این تعداد زیاد پروژه، آینده قیمت کاردانو را نگران‌کننده کرده است. تعداد زیاد کاربر فعال در شبکه کاردانو، ترافیک زیادی را ایجاد کرده است. این ترافیک باعث شده که کنترل شبکه سخت شود. 

چه تعداد پروژه در کاردانو در حال فعالیت هستند؟

عدد دقیقی در این مورد نمی‌توان گفت، اما گفته می‌شود صدها پروژه با برنامه و هدف خاص خود در حال فعالیت در شبکه کاردانو هستند.

نگرانی‌ها در مورد پروژه‌های کاردانو چرا شکل گرفته است؟

تعداد زیاد کاربر در این پلتفرم، کنترل حجم ترافیک آن‌ها را بسیار سخت کرده است که در آینده نزدیک باید منتظر ارائه راهکارهای مناسب باشیم.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا