آموزش

کسب درآمد از بیت کوین، رویاپردازی یا واقعیت؟

کریپتوکارنسی بیش از یک دهه است که وجود دارد و به سرعت در حال تبدیل شدن به روشی محبوب برای کسب درآمد آنلاین است مانند کسب درآمد از بیت کوین. بازار ارزهای دیجیتال بسیار سودآور است و راه‌های زیادی برای کسب درآمد در ارزهای دیجیتال وجود دارد، از سرمایه‌گذاری گرفته تا تجارت فعال و سهامداری.

کریپتوکارنسی یک روش پرداخت غیرمتمرکز است که امروزه برای انجام برخی تراکنش‌های آنلاین مورد پذیرش است. در بازار کریپتو بسیاری از ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند مانند بیت کوین، ارز دیجیتال اتریوم و لایت کوین و کاربران به دنبال راه‌هایی برای سود بردن از بیت کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال هستند. 

بلاکچین دفتر دیجیتال تراکنش‌های ارزهای دیجیتال است و تراکنش‌ها در یک شبکه بلاک‌چین متشکل از هزاران ماشین پردازش می‌شوند و مالکان در ازای تلاش‌های این ماشین‌ها، قادر به کسب ارزهای رمزنگاری شده خواهند بود. در ادامه به بررسی روش‌های کسب درآمد از بیت کوین می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بررسی قیمت بیت کوین به صورت لحظه ای همراه با نمودار تحلیل تکنیکال

آیا کسب درآمد از بیت کوین ممکن می‌باشد؟

بله، کسب درآمد در بیت کوین امکان پذیر است و امروزه افراد زیادی با هدف کسب درآمد روزانه از بیت کوین اقدام به خرید بیت کوین و فروش آن می‌کنند. البته این روش تنها راه درآمدزایی از این کوین نیست و در ادامه سایر شیوه‌ها را شرح خواهیم داد که یادگیری هر یک از آن‌ها به شما امکان می‌دهد مسیر مورد نظر و مناسب با شرایط خود را پیدا کنید. 

روش‌های کسب درآمد از بیت کوین

هر کاربری که علاقمند به کسب درآمد از بیت کوین است باید بداند که روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. بنابراین، برای کشف بهترین راه‌های کسب درآمد بیت کوین در ایران موارد زیر را مطالعه کرده و شیوه مورد نظر خود را انتخاب کنید البته به شرط اینکه قبلا به طور کامل با علم ترید و بازار کریپتو آشنایی داشته باشید.

وام دادن بین کوین

بسیاری از کاربران از وام بیت کوین برای کسب درآمد از بیت کوین استفاده می‌کنند. وام دادن به بیت کوین در وب سایت‌های مختلف یک روش بسیار رایج برای سرمایه‌گذاران جهت دریافت پول نقد سریع است زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد که مقداری سود دریافت کنند. 

سهامداران معمولاً هنگام ارائه وام بیت کوین به مردم سود دریافت می‌کنند و این کار طبق مفاد قرارداد انجام می‌شود. در نتیجه، هنگام وام دادن به بیت کوین، سود زیادی کسب خواهند کرد. علاوه بر این، سهامداران می‌توانند بیت‌کوین را در کوتاه‌مدت وام دهند و در صورتی که با استراتژی‌شان مطابقت داشته باشد، در بلندمدت نیز این کار را انجام می‌دهند.

کسب درآمد از بیت کوین با استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین

استخراج، یک راه عالی دیگر برای سرمایه‌گذاران جهت کسب درآمد از بیت کوین است. چنانچه این روش به درستی انجام شود، سود زیاد و میلیونی به همراه خواهد داشت. استخراج بیت کوین یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای کسب بیت کوین است اما نیاز به استفاده از رایانه‌های قوی و حل برخی از مسائل ریاضی بسیار دشوار و پیچیده دارد. در گذشته ماینینگ بسیار ساده‌تر بود و ماینرها می‌توانستند با استفاده از رایانه‌های شخصی خود مقدار زیادی بیت کوین استخراج کنند، حتی بدون داشتن قوی‌ترین هارد دیسک‌ها. 

اما با گذشت زمان، همه چیز دشوارتر شد و به علت افزایش تعداد ماینرها، برای استخراج بیت کوین تلاش بیشتری مورد نیاز است. پس از حل مسائل پیچیده ریاضی و شکستن کدها، ماینرها قادرند مقداری بیت کوین کسب کنند. برای این کار به چیزی بیشتر از رایانه خانگی معمولی نیاز است و در واقع، امروزه برای استخراج بیت کوین اغلب به تجهیزات گران قیمتی نیاز دارید و لازم است صبور و باهوش باشید زیرا با رقبای بسیاری روبه‌رو خواهید بود.

با این حال، می‌توانید برای راحت‌تر استخراج کردن بیت کوین به ابرهای ماینینگ یا استخرهای استخراج بپیوندید تا شانس خود برای کسب درآمد از بیت کوین را افزایش دهید. ابرهای استخراج به شما این امکان را می‌دهند که از ابر برای اتصال به قدرت محاسباتی استفاده کنید. 

این روش عالی است زیرا نیازی به نصب سخت افزار و نرم افزار بر روی رایانه‌تان نخواهد داشت و شما مجبور نخواهید بود آن را اجرا کنید. استخرهای ماینینگ نیز گروهی از ماینرها هستند که از قدرت محاسباتی خود به صورت ترکیبی برای حل سریع مسائل ریاضی و کسب درآمد از بیت کوین استفاده می‌کنند.

فاست بیت کوین

شما برای کسب درآمد از بیت کوین می‌توانید با استفاده از برخی وب سایت‌ها کمی بیت کوین بدست آورید. امروزه وب سایت‌های زیادی در این زمینه وجود دارند و شما برای انتخاب گزینه‌های زیادی دارید و بنابراین کسب درآمد از بیت کوین کار سختی نخواهد بود.

کاری که شما باید در این وب سایت‌ها انجام دهید این است که ابتدا وارد سایت شده و طبق دستورالعمل مربوطه یک ویدیوی کوتاه تبلیغاتی ببینید یا در یک مسابقه شرکت کنید یا روزانه فعالیت‌های خاصی را در وب سایت دنبال کرده و انجام دهید. وب سایت در ازای انجام این کارها به‌صورت مقادیر کم که اصطلاحا به آن فاست یه قطره چکانی می‌گویند به شما بیت کوین پاداش می‌دهد. بهتر است برای کسب سود لازم و ثابت، همه این کارها را روزانه انجام دهید. برخی از وظایف موجود در این وب سایت‌های فاست عبارتند از Captcha و Pay to Click.

کسب درآمد با بیت کوین با ترید کردن

ترید (خرید و فروش) بیت کوین

کسانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند باید تجارت بیت کوین را در نظر بگیرند. برای انجام این کار، باید از نوسانات بازار بیت کوین آگاهی داشته باشید و از آن کسب سود کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که در این روش دانش و تجربه زیادی لازم است تا فرد بتواند معامله کند. ترید بیت کوین انواع مختلفی دارد و آربیتراژ یکی از گزینه‌های ممکن است. 

در این روش، معامله‌گران معمولاً به دنبال فرصت کسب درآمد در پلت‌فرم‌های مختلف در نتیجه اختلاف جزئی قیمت بیت کوین در آن‌ها هستند. بنابراین بیت کوین را از یک صرافی می‌خرند و آن را با قیمتی افزایش یافته به دیگری می‌فروشند و کسب درآمد از بیت کوین انجام می‌شود. 

معاملات روزانه از دیگر انواع معاملات بیت کوین است و شامل معاملات سریع و کوتاه است. این روش، راهی است که می‌توانید به سرعت به سودهای کوچک از بیت کوین برسید. معامله‌گران این کار را با تجزیه و تحلیل بسیار دقیق بازار انجام می‌دهند و به محض مشاهده فرصت مناسب سرمایه‌گذاری می‌کنند تا به سود برسند. 

معاملات نوسانی نیز روشی است که توسط معامله‌گران برای کسب درآمد از بیت کوین استفاده می‌شود. در واقع معاملات نوسانی همان معاملات روزانه کوتاه مدت هستند. معامله‌گران نوسانی کم خرید کرده و منتظر می‌مانند تا ببینند آیا قیمت هلدینگ رشد می‌کند یا خیر و در صورت بالا رفتن بیت کوین خود را می‌فروشند و در صورت استمرار به یک درآمد ماهانه بیت کوین ثابت خواهند رسید. 

نگهداری بیت کوین

راه دیگری برای کسب درآمد از بیت کوین، خرید و نگه داشتن آن است. این روش یکی از ساده ترین راه‌های موجود است و برای مبتدیان نیز مناسب است. اولین کاری که باید در این روش انجام دهید این است که یک کیف پول بیت کوین برای خود داشته باشید و مقداری بیت کوین خریداری کنید. سپس، آن را نگه دارید و منتظر بمانید تا قیمت در آینده رشد کند. 

مطلب پیشنهادی: بهترین کیف پول های بیت کوین برای ایرانیان

صبور باشید و حتی اگر خیلی زمان ببرد باید منتظر بمانید تا فرصت مناسب پیش بیاید. در آن زمان فقط لازم است بیت کوین خود را بفروشید. در این روش کسب درآمد بیت کوین با گوشی به‌راحتی امکان پذیر است.

بازاریابی وابسته بیت کوین

در روش بازاریابی با وارد کردن خانواده و دوستان خود به کسب و کار سود بدست می‌آورید. بسیاری از مردم برای کسب درآمد از بیت کوین از این روش استفاده می‌کنند زیرا بسیار آسان و راحت است. بازاریابی وابسته به بیت کوین راهی برای جذب مشتریان جدید است. با این حال لازم است که تک تک انگیزه های موجود در بازار را مطالعه کرده و بعد تصمیم به سرمایه‌گذاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: تحلیل بیت کوین

پذیرش بیت کوین به عنوان پرداخت

با گذشت زمان بسیاری از کسب و کارها بیت کوین را به عنوان پرداخت‌های خود پذیرفته‌اند و اگر شما نیز کسب و کاری دارید، می‌توانید برای کسب درآمد از بیت کوین به این جمع بپیوندید. امروزه بیت کوین به سرعت در حال گسترش است و داشتن آن در آینده ممکن است بسیار برای شما مفید باشد. ناگفته نماند که این رمز ارز به شما دسترسی بیشتری می‌دهد و فرآیند پرداخت را بسیار سریع‌تر می‌کند. 

اضافه کردن این روش پرداخت در وب سایت کسب و کارها دشوار نیست. اگر به تنهایی قادر به انجام این کار نیستید از یک متخصص فناوری اطلاعات کمک بگیرید. هنگامی که گزینه پرداخت بیت کوین را اضافه کردید، مشتریان می‌توانند با استفاده از کیف پول بیت کوین‌تان آن را برای شما ارسال کنند و در نتیجه شما کسب درآمد از بیت کوین داشته باشید.

استیک بیت کوین

انعام بیت کوین

انعام در بیت کوین نیز به‌تدریج در حال تبدیل به یک مورد رایج در  کسب و کارهاست. اگر کسی بخواهد به شما جایزه و انعام بدهد، می‌تواند آن را به صورت بیت کوین به شما بدهد. Bitfortip از پلت‌فرم‌هایی است که به افراد امکان دریافت انعام و کسب درآمد از بیت کوین را می‌دهد.

جمع بندی

بعد از انتخاب روش مناسب با شرایط شما، کسب درآمد از بیت کوین چندان دشوار نیست. وام دادن، تجارت، خرید و نگهداری تنها برخی از روش‌هایی هستند که می‌توانید از طریق بیت کوین درآمد کسب کنید. اگر به بیت کوین علاقه دارید و قصد درآمدزایی از آن را دارید، این گزینه‌ها را تجزیه و تحلیل کرده و ببینید کدام یک برای شما سودمندتر و مناسب‌تر به نظر می رسد. پس از انتخاب و شروع دیر یا زود، بسته به سطح تجربه خود، نتایج مطلوبی را مشاهده خواهید کرد.

سؤالات متداول

چگونه از بیت کوین کسب درآمد کنیم؟

روش‌های زیادی وجود دارد که بتوان به کسب درآمد از بیت کوین مانند سرمایه‌گذاری و تجارت بیت‌کوین، فاست و وام دادن و...

آیا می‌توان به سرعت در بیت کوین درآمد کسب کرد؟

از نظر فنی می‌توان با خرید و فروش بیت کوین در بازه‌های زمانی کوتاه و معاملات نوسانی با تغییر بازار، کسب درآمد از بیت کوین را انجام داد. اما باید بسیار دقت کرد و آگاهی لازم را داشت تا متضرر نشوید.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا