آموزش

ترید ارز دیجیتال با گوشی

اکثر مردم تجارت ارز دیجیتال را راهی برای کسب درآمد غیرفعال می دانند و برخی آن را به عنوان یک سرمایه گذاری جایگزین برای سایر اشکال سنتی سرمایه گذاری در نظر می گیرند. با توجه به محبوبیت کریپتو، تعداد معامله گران رمز ارزها هر روز افزایش می یابد.

برای معامله رمز ارزها راه های مختلفی وجود دارد مانند معامله توسط لپ تاپ، کامپیوتر و تلفن همراه. در ادامه این مقاله از صرافکس به بررسی ترید ارز دیجیتال با گوشی می پردازیم.

ترید ارز دیجیتال با گوشی چیست؟

اکثر مردم ارزهای رمزنگاری شده را در برنامه های تلفن همراه معامله می کنند، اما برنامه های دسکتاپ نیز برای معامله گران رمزنگاری پیشرفته محبوب هستند. تجارت کریپتو برای کاربران، گروه‌ها و همچنین صندوق‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات امکانپذیر است. این یک کار حرفه ای است که ارزش بررسی دارد.

ترجیح به ترید ارز دیجیتال با گوشی به این دلیل است که همیشه و در همه جا همراه کاربران است و تنها با دسترسی داشتن به اینترنت قادر به ترید خواهند بود به شرط اینکه نرم افزارهای لازم را در اختیار داشته باشند.

بهترین برنامه‌های رمزنگاری به کاربران امکان می‌دهند که فیات را به صورت آنی و با کارمزد کم واریز کنند، کریپتو را بدون کارمزد یا کارمزد کم معامله کنند و رمزارز را بدون کارمزد یا با کارمزد کم برداشت کنند. بهترین برنامه‌ها یا صرافی‌های رمزنگاری همچنین به کاربران اجازه می‌دهند تا در روش‌های دیگری از جمله استخراج، سهام‌داری و نگهداری یکپارچه برای موسسات سرمایه‌گذاری کنند.

برنامه‌های خوب همچنین به معامله‌گران اجازه می‌دهند تا قیمت‌ها را در زمان واقعی ردیابی کنند، هشدارهای هم‌زمان تنظیم کنند و نمودارهای پیشرفته‌ای را برای کمک به تصمیم‌گیری‌های معاملاتی انجام دهند تا سودآوری افزایش یابد.

تاریخچه ترید کردن

ترید ارز دیجیتال با گوشی
ترید ارز دیجیتال با گوشی

صد سال قبل، معاملات رودررو در طبقات بورس انجام می شد. بعدها معاملات در کف صرافی ها انجام شد و مشتریان سفارشات خود را به صورت تلفنی ثبت کردند. هنگامی که بیشتر صرافی ها الکترونیکی شدند، به طور طبیعی مشتریان شروع به دسترسی به بازار با استفاده از رایانه شخصی و لپ تاپ کردند.

ما اکنون وارد عصر جدیدی شده‌ایم که تجارت در دستگاه‌های تلفن همراه به طور فزاینده‌ای انجام می‌شود. این اتفاق نه تنها به این دلیل است که دستگاه های تلفن همراه قدرتمندتر می شوند، بلکه به این دلیل است که بازارها شروع به تجارت شبانه روزی کرده اند و ترید ارز دیجیتال با گوشی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

با خودکار شدن بازارها، ساعات معاملاتی به حدی افزایش یافته است که چندین بازار، از جمله ارزهای فارکس و ارزهای دیجیتال، به صورت شبانه روزی معامله می شوند. این امر ماهیت تجارت را تغییر داده است. دیگر عملی نیست که برای دوره های زمانی خاص پشت میز معامله کنید.

معامله گران باید استراتژی های خود را با استفاده از رایانه شخصی یا نوت بوک برنامه ریزی کنند، سپس از یک دستگاه تلفن همراه برای نظارت بر قیمت ها و اجرای معاملات از صبح زود تا پاسی از شب استفاده کنند. ابزارهای متعددی از جمله امکان تنظیم هشدار و ثبت سفارش محدود نیز می تواند در این زمینه کمک کند.

دسترسی به یک برنامه تجاری یا وب سایت خوب که به درستی روی تلفن همراه کار می کند و یافتن کارگزاری که CFD ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد، ضروری است. به عنوان مثال SimpleFX یک کارگزار فارکس و CFD است که اکنون تمرکز زیادی روی ارزهای دیجیتال دارد.

مشتریان می توانند تمام ارزهای رمزنگاری شده را که فعالترین معاملات را دارند، از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک و ریپل را معامله کنند. قرار گرفتن در معرض این دارایی ها از طریق CFD با اهرمی تا 5 برابر ممکن است.

ترید ارز دیجیتال با گوشی و امکانات مورد نیاز آن

امکانات ترید ارز دیجیتال با گوشی
ترید ارز دیجیتال با گوشی

بعد از اینکه تصمیم به ترید ارز دیجیتال با گوشی همراه خود گرفتید نیاز به داشتن یکسری موارد وجود دارد. اولین مورد اینکه گوشی همراه شما باید هوشمند باشد و دسترسی به اینترنت داشته باشید. در قدم بعدی باید برخی نرم افزارهای مورد نیاز برای ترید ارز دیجیتال با گوشی را روی تلفن خود نصب کنید.

امروزه نرم افزارهای متنوعی برای این منظور وجود دارد و کاربران با توجه نوع گوشی و شرایط و … می توانند اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کرده، آن را دانلود و روی تلفن همراه نصب کنند. در ادامه به برخی از این اپلیکیشن های محبوب اشاره می کنیم که با نصب بر روی تلفن همراه میتوانید ترید ارز دیجیتال با گوشی را انجام دهید.

نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال با گوشی

در بخش زیر لیستی از بهترین اپلیکیشن های ترید ارز دیجیتال با گوشی را برای شما معرفی کرده ایم.

  • بیت ترکس (Bittrex)

این نرم افزار یک گزینه جذاب برای معامله گران ارزهای دیجیتال به دلیل کمیسیون های ساده و کم هزینه است، به ویژه برای کسانی که با حجم بالایی معامله می کنند. اگر در هر 30 روز کمتر از 50000 دلار معامله می کنید، بین 0.25 تا 0.35 درصد کمیسیون پرداخت می کنید، اما اگر با دلارهای کلان معامله می کنید، کارمزدها به سرعت کاهش می یابد.

به علاوه، بیت ترکس برای سپرده های دلار یا برداشت های ACH هزینه ای دریافت نمی کند.علاقه مندان به رمز‌ارزهای سخت افزاری نیز از ارائه بیش از 250 ارز رمزنگاری شده توسط Bittrex برای تجارت بهره مند کرد.

همه رمز ارزهای محبوب از جمله بیت کوین، اتریوم و دوج کوین و همچنین سایر توکن ها را  در آن خواهید یافت. کارمزدها از 0.35 درصد شروع می شود و برای معامله گران با حجم بالا به شدت کاهش می یابد. رمز ارزهای موجود برای ترید شامل بیش از 250 کوین از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و لایت کوین است.

  • بایننس (Binance)

نرم افزار های ترید ارز دیجیتال با گوشی
ترید ارز دیجیتال با گوشی

بایننس به دلیل هزینه های پایین معاملاتی، یکی از بهترین صرافی های رمزنگاری است. معامله گران با حجم معاملات کمتر از 50000 دلار در 30 روز گذشته خود فقط 0.10 درصد پرداخت خواهند کرد و کارمزدها از آنجا برای معامله گران با حجم بالا کاهش می یابد. به علاوه، اگر از توکن بومی بایننس، BNB، برای پرداخت هزینه های معاملاتی استفاده کنید، 25 درصد تخفیف دریافت خواهید کرد.

همچنین می‌توانید 117 ارز دیجیتال مختلف را در بایننس معامله کنید، بنابراین برای یافتن آنچه به دنبال آن هستید مشکلی وجود ندارد، به خصوص اگر می‌خواهید محبوب‌ترین رمز ارزها را معامله کنید.

کارمزد 0.10 درصد، اما برای معامله گران با حجم بالا کمتر است. در صورت پرداخت هزینه معاملات با بایننس کوین، 25 درصد تخفیف خواهید گرفت. توکن های موجود برای معامله 117 رمز ارز از جمله  سولانا، بیت کوین، اتریوم، کاردانو و موارد دیگر است.

  • ای تورو (eToro)

در eToro به 63 ارز رمزنگاری شده دسترسی خواهید داشت، از جمله تزوس، یونی سواپ و ارز دیجیتال متیک که معمولاً در برنامه های کارگزاری سنتی نمی توانید آنها را پیدا کنید.

این برنامه کمیسیون مستقیم دریافت نمی کند، بلکه صرف نظر از اینکه کدام توکن یا چه مقدار از آن را خریداری می کنید، یک کارمزد ثابت 1 درصدی دریافت می کند. ارزهای دیجیتال های موجود برای تجارت دین برنامه ر ا 63 رمز ارز، از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و… تشکیل می دهند.

  • کوین بیس (Coinbase)

کوین بیس یک صرافی تخصصی ارزهای دیجیتال است که به شما امکان ترید ارز دیجیتال با گوشی را می دهد که در آخرین شمارش آن شامل 174 توکن است. این محدوده احتمالاً نیاز کریپتویی شما را برآورده می‌کند، زیرا شامل اکثر کوین های برتر، از جمله بیت کوین است.

شما باید اسپردی در حدود 0.5 درصد و کارمزد تراکنش را بپردازید که به اندازه تراکنش و منبع تأمین مالی بستگی دارد. کارمزد معمولاً حداقل 1.99 درصد است و رمز ارزهای موجود برای ترید ارز دیجیتال با گوشی شامل 174 کوین از جمله بیت کوین، اتریوم، ارز دیجیتال کاردانو و سولانا و … می باشد.

خرید سولانا

  • کراکن (Kraken)

اپلیکیشن های ترید ارز دیجیتال با گوشی
ترید ارز دیجیتال با گوشی

کراکن یکی دیگر از صرافی‌های تخصصی ارزهای دیجیتال است که به شما امکان می‌دهد برای ترید ارز دیجیتال با گوشی به محبوب‌ترین کوین ها دسترسی داشته باشید. در مجموع، این صرافی از تجارت در بیش از 175 رمزارز پشتیبانی می کند.

کراکن معمولاً 1.5 درصد کارمزد (یا 0.9 درصد برای استیبل کوین ها) دریافت می کند. اما اگر از Kraken Pro استفاده می کنید، قیمت ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

کارمزدها در آنجا از محدوده 0.16 تا 0.26 درصد در پایین ترین سطوح حجم شروع می شود و به محدوده 0 تا 0.1 درصد با حجم 10 میلیون دلار یا بیشتر در 30 روز گذشته کاهش می یابد. معامله گران با ارزش خالص می توانند به معاملات حاشیه دسترسی داشته باشند و قدرت خرید (و ریسک) خود را افزایش دهند.

کارمزد 1.5 درصد به اضافه کارمزد کارت و بانکداری آنلاین وجود دارد. رمز ارزهای موجود برای معامله شامل 175 مورد مانند جمله بیت کوین، اتریوم، سولانا و یونی سواپ می باشد.

  • رابین هود (Robinhood)

ممکن است رابین هود را به خاطر اپلیکیشن معاملاتی شیک خود برای سهام، معاملات آپشن و ETF ها بشناسید، اما به ارزهای دیجیتال نیز گسترش یافته است و ساختار بدون کمیسیون خود را به دنیای رمزنگاری آورده است.

اگرچه تجارت در آن ممکن است رایگان به نظر برسد، این برنامه به جای کمیسیون مستقیم، اسپرد دریافت می کند، به این معنی که هزینه ها در قیمت خرید یا فروش یک توکن تعبیه می شود. می‌توانید تقریباً بلافاصله با ویژگی انتقال فوری رابین هود شروع به کار کنید، بنابراین فقط آن را دانلود کرده و شروع کنید.

رمز ارزهای موجود برای ترید ارز دیجیتال با گوشی در این برنامه شامل بیت بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و … می شود.

  • پی پال (PayPal)

بعد از نصب پی پال می‌توانید در عرض چند ثانیه به ترید ارز دیجیتال با گوشی مشغول شوید. پی پال برای هر معامله و همچنین قیمت‌ها به صورت اسپرد در معاملات، کارمزد دریافت می‌کند. کارمزد از 49 سنت برای معاملات زیر 5 دلار شروع می شود، سپس به تدریج تا 2.49 دلار برای معاملات تا 200 دلار افزایش می یابد.

سپس به صورت درصدی تغییر می کند که برای معاملات بیش از 1000 دلار به 1.5 درصد کاهش می یابد. کارمزد شامل اسپرد به اضافه کارمزد معاملاتی که از 49 سنت شروع می شود و به 1.5 درصد کاهش می یابد. توکن های موجود برای ترید ارز دیجیتال با گوشی در این اپلیکیشن شامل چهار ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش می شود.

سخن پایانی

ترید ارز دیجیتال با گوشی یک راه جایگزین برای کسب درآمد غیرفعال در خانه فراهم می کند. اکثر مردم ارزهای رمزنگاری شده را در برنامه های تلفن همراه خود معامله می کنند، زیرا به آنها امکان می دهد در هر حال معامله کنند. هنگام انتخاب بهترین برنامه معاملات ارز دیجیتال، به کارمزدهای دریافتی، اسپردها، پشتیبانی از روش های سپرده گذاری و نقدینگی آنها توجه کنید.

بهترین برنامه یا صرافی تجارت کریپتو برای شما بستگی به نیاز شما دارد. اگر به دنبال تجارت طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال هستید، برنامه یا صرافی را در نظر بگیرید که به شما امکان انجام این کار را می دهد.

اما اگر ترجیح می‌دهید عمدتاً به موارد اصلی مانند بیت‌کوین، اتریوم و تعداد انگشت شماری دیگر بچسبید، بسیاری از پلتفرم‌های ذکر شده در اینجا می‌توانند این کار را انجام دهند. اما هزینه نیز یک مورد مهم است، بنابراین قبل از افتتاح حساب، آن را در نظر داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن برای ترید ارز دیجیتال با گوشی چیست؟

انتخاب بهترین اپلیکیشن‌ برای ترید ارز دیجیتال با گوشی، بنا بر نیاز هر شخص می تواند متفاوت باشد. برای مثال، کاربری ممکن است به دنبال نرم افزاری باشد که ارز دیجیتال مد نظر خود را پشتیبانی کند و کاربری هم به دنبال اپلیکیشنی که هزینه مناسبی داشته باشد.

آیا با گوشی می توان ارز دیجیتال استخراج کرد؟

استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از گوشی هوشمند امکان پذیر است اما این روش به صورت انفرادی توصیه نمی شود.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا